- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dave™
nagyúr
Az összes AKG például. Ráadásul ott a két oldalt a pánt acéldrótja köti össze, nem 7N meg hasonló tisztaságú réz, mégsem hallasz különbséget.
szerk: de ahogyan nézem, sok Beyer is ilyen. Meg az ATH-M50. Ezzel le is fedtük a stúdiós fejhallgatók nagy részét.
[ Szerkesztve ]
-
Dave™
nagyúr
válasz Zoliee #85127 üzenetére
Idézem mire válaszoltál: "a komoly gyártók nem gyártanának évtizedek óta féloldalas kábelezésű fejhallgatókat profik számára"
Ha számítana az a 20-30cm, akkor nem lenne ilyen kialakítású monitor fejhallgató, függetlenül a csatlakozás típusától. Főleg nem egy acéldróttal megtoldva az utolsó 20-30cm-t. -
Dave™
nagyúr
válasz Zoliee #85132 üzenetére
Ismerem az előzményt, de nem véletlenül nem volt az idézetben benne a szimmetrikus, mert ha aszimmetrikus csatlakozásnál nem számít (márpedig a fenti gyakorlati példa szerint nem számít), akkor ebből logikusan következik, hogy szimmetrikusnál sem fog. Nyilván lesz olyan, aki hallani véli a különbséget ha látja, de ezek ugyanazok akik megemelik a kábeleket a földről, meg teszik tüskére a DAC-ot is stb. Ki lehetne számolni mekkora késleltetést okoz a plusz 20cm egy elektronnak, de valószínűleg mérni sem nagyon lehetne, nem hogy hallani.
p76: vannak kivételek, de többnyire a vevői igények kiszolgálásáról van inkább szó szerintem, jobban érzi magát a vásárló ha szimmetrikus a kábelezés a fejhallgatón ha ott hagy érte több százezer forintot. Tök jó a 7N OFC rézkábel, aztán ha szétszeded a fejhallgatót belül meg sokkal egyszerűbb megoldások szoktak lenni, hasonlóan a hangsugárzóknál is, belül egyszerű kábelsaru, előtte meg jó drága kábel mert attól fog jól szólni.
[ Szerkesztve ]
-
Dave™
nagyúr
Természetesen van szigetelés, valami merevebb műanyag csőben futnak. A példa jól szemlélteti szerintem, hogy ha nem hallasz a csatornák között eltérést egy kb. 30cm hosszú acél toldással, akkor olyan nagyon nem kell aggódni. Persze tele van az internet olyan véleményekkel is ahol egyoldalas fejhallgatókat alakítanak balancedre, és utána sokkal jobbnak írják le. Én ebben inkább azt látom, hogy ha már szétfaragta valaki az eredeti állapotot meg beleölt x órát egy ilyen átalakításba, akkor már erősen közrejátszik a placebo is.
-
Dave™
nagyúr
válasz kecstama #85179 üzenetére
Én a következőt tenném: vennék egy olcsóbb, jó ár/érték arányú nyitottat otthonra, illetve egy ugyanilyen zártat hordozni. A páros ami nekem bevált: AKG K612 Pro nyitottnak, ATH-MSR7 zártnak. Utóbbi bár hosszútávon már nem annyira kényelmes, teljes értékű zártnak is megfelel, nekem többet volt a fejemen, mint az A1000Z, amikor még megvolt az is. Persze nagyobb az A1000Z tere meg a felbontása, de szerintem az MSR7 jobban van hangolva, számomra zeneibb. Nem utolsó sorban még egy olcsó Huawei tabletről is nagyon jól szól. Mindkettő kellően lineáris, tehát ilyen értelemben hasonlít az A1000Z-hez, csak míg az eléggé technikai fejes, ezek zeneibbek (az én fülemnek). Van is most AVX-en egy MSR7, még párnacserével is (opcionális) megáll a fenti kombó 75-ből.
szerk: az SR9-et nem ismerem, de volt már 4 zárt AT-m, és az MSR7-en kívül a többiben mindig hibádzott valami: az A900 mélytúlsúlyos volt, a W1000X erős V, az A1000Z pedig túl hideg. Az MSR7 ezzel szemben nagyjából lineáris, annyira színezett hogy izgalmas legyen, de végig zenei marad. Nem utolsó sorban hordozható is. Ha megfelelő forrásra van dugva, hihetetlen dolgokat tud produkálni, és itt a megfelelő inkább karakter, mint pénz kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
Dave™
nagyúr
válasz kecstama #85198 üzenetére
Szerintem a "komolyabb" pont nem ár kérdése. Pl. a W1000X elég komolynak tűnik, az ára is az, a hangja viszont nem (nagyon erősen színezett). Az A1000Z dettó, elég drága, tele van részlettel, mégis elég steril, hideg hang. Ezzel szemben ott van harmadáron az MSR7 meg a HP50 és sokkal zeneibb produkciójuk van, számomra jóval nagyobb élvezeti értékkel, mint a papíron jobb fejhallgatók. Kevésbé részletesek, kisebb térrel, de mégis sokkal életszerűbb a produkciójuk, jobb őket hallgatni - az én fülemnek. Nyitottban is tudnék példákat mondani, de szerintem érted mire gondoltam Az AT azért is rossz példa jelen esetben, mert ahogy lépkedsz feljebb kategóriában, úgy lépkedsz oldalra is karakterben. Tehát ha tetszik az AD700X, egyáltalán nem biztos, hogy az AD2000X is tetszeni fog, mert eléggé más lesz a hangolása, függetlenül az árától és a kategóriájától.
-
Dave™
nagyúr
válasz Dorien #85213 üzenetére
Nálam pont fordítva van. A zárt AT-nak persze jobban ütnek a mélyei, de ettől még nem lesz meleg kicsit sem, ez lenne az utolsó jelző ami eszembe jut róla. Nekem az a fejhallgató egy technikai demonstráció. A K612 pedig sokkal inkább semleges mint steril, de lehet csak a NAD szelidíti meg vagy az én fülemnek ilyen. Anno a K601-ről hasonlóképpen vélekedtem mint most te, és elvileg nagyon közel van a kettő egymáshoz. Két dolog változott azóta: a forrás és én
-
Dave™
nagyúr
válasz ribizly #85608 üzenetére
Szerintem az A1000Z kifejezetten szellős (zárthoz képest), ugyanez igaz az MSR7-re is, igaz az kevésbé. Hangképre viszont utóbbi zeneibb, univerzálisabb (nem utolsó sorban hordozható és szinte bármiről jól szól), ezek miatt szerintem az jobb választás. Simán lehet jobb az A990Z-nél (ami V), én a fentiek miatt az A1000Z-nél is jobbnak tartom. Hiába magasabb kategóriájú ugyanis valami, ha az olcsóbb modell hangja zeneibb.
-
Dave™
nagyúr
válasz kecstama #85611 üzenetére
Nehéz konkrétan megfogalmazni mi a gond vele, nekem az egésznek volt egy mesterséges, fémes érzete. Nem is az a baj, hogy színez, mert az MSR7 is színez, de az egészen máshogyan csinálja. Ez teljesen független a mélyektől és a többi tartománytól is, az A1000Z olyan mint egy szerszám, az MSR7 pedig mint egy hangszer. Legalábbis a fejemben kb. így fest a viszonyuk.
-
Dave™
nagyúr
válasz kecstama #85616 üzenetére
Nem így emlékszem rá, és mivel elég érzékeny vagyok a durva kiemelésekre, nem maradt volna annyi ideig nálam. Van egyfajta "ragyogás" a hangjában, és szerintem ez inkább valami rezonancia, mint egy kiemelés eredménye. Szerintem a ház anyaga (alumínium) a felelős érte, meg persze a kialakítása. Igaz az MSR7 is alumínium, de ott körben van 3 nyílás (ami valószínűleg sokat segít ezen). Lehet csak kis csillapítás kellene pluszban belülre, hogy megszelidüljön. Az eredeti K550-nek is az az egyik baja szerintem, hogy lemaradt belülről a csillapítás, és emiatt elég mesterséges a magastartomány.
szerk: szerintem sem az árral van baj. Nyár van, covid van meg miegyéb, majd lesz rá vevő. Amikor elsőre tettem fel az R70x-et, árultam egy darabig, majd elvitte valaki, akitől egy évvel később visszavettem, miután hónapokig nem érdekelte a kutyát sem (nyomott áron), majd egy évvel később annyiért adtam el 2 nap alatt, amennyiért eredetileg vettem.
[ Szerkesztve ]
-
Dave™
nagyúr
válasz daehun #85629 üzenetére
Sajnos az a Sound Blaster elég karcsú bármilyen normálisabb, 50 ezres fejhallgatóhoz. Szerintem vegyél egy K612 Pro-t meg valami használt erősítőt olcsón. Az AD500X nagyon nem ér 50 ezret, azt jobb helyeken 80 dollárért árulják, az a kategóriája, a Beyer Pro meg borzasztó messze van attól, amit szeretnél. A K612-nek kiegyensúlyozott hangja van nagy térrel, elég mélyre le is megy, de ezt csak akkor fogod hallani, ha rendes erősítővel hallgatod - ez a fejhallgatók többségére ugyanúgy igaz egyébként.
-
Dave™
nagyúr
Már miért lenne butaság? Csináltak egy kutatást és erre jutottak. Akárki más is csinálhat egy kutatást, és akkor az lesz az ő ajánlása. Nyilván nem lesz olyan ami a klasszikustól a death metalig mindent lefed, nincs arany igazság. Melyik fejhallgatón van kiemelés 3-4kHz-nél? A K612-n pont csillapítás van 3kHz környékén.
-
Dave™
nagyúr
Találtam egy okos kis tuningot a K612-höz: link Van benne három pár szivacs, az egyik 4mm vastag (mint a gyári) és picit más anyagú mint a gyári, a másik kettő 3mm vastag és egyik kicsit sűrűbb, a másik kicsit kevésbé sűrű. Számomra utóbbi kettő jön be, a gyári szerintem túlságosan lefogja/tompítja a hangot. Mindkettővel jobban tetszik, és nagyon egyszerűen át lehet hangolni az élénkebb/részletezőbbről (3mm, ritka anyagú) a még mindig részletes de picit lágyabbra (3mm, sűrű). K712-vel is működhet de nem tudom, hogy ott segít-e.
-
Dave™
nagyúr
válasz contaxg #86302 üzenetére
Nekem a 130 ezres D3020-szal is tetszik Biztosan dobna rajta még 1-2 millió Ft, de találok annak jobb helyet is. Egyébként tényleg kimagaslóan jó amit nyújt még a kis NAD-ról is, főleg a szivacs cseréje után. Mintha direkt le lenne fojtva azzal a vastag koronggal.
Pusztán kíváncsiságból: nálad mi van alatta?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Dave™
nagyúr
válasz aerosmith #86415 üzenetére
A széles hangkép plusz erős mély a Sennheisernél nem létezik csomagban, nem csoda hogy nem jött be. A zárt fejhallgatókban a méllyel nem szokott gond lenni (mármint elvétve akad olyan, ahol kevés lenne), inkább az a jellemző, hogy túl sok. Nem tudom erre gondoltál-e, de szerintem az a legtutibb, ha üt rendesen, de feszes és nincs az előtérben. Ez a ritka. Viszont a széles színpad inkább a nyitottakra jellemző. Az a baj, hogy még ennyiből sem lehet pontosan tudni milyen hangképet keresel. A HD58X-szel mi volt a gond?
-
Dave™
nagyúr
válasz aerosmith #86420 üzenetére
Nekem ugyan csak sima MSR7-em van, de ha jól emlékszem eléggé hasonlóak, minimális különbségek vannak. Nagyon forrásfüggő a hangja, van amiről valóban picit szúr a magas és vékony, de könnyen ki lehet belőle ennek ellenkezőjét is hozni, ahol jobban érezni a mély tartományt viszont a magasak sem karcosak. Ezt csak azért mondom, mert nem mindig az a jó megoldás (vagy nem mindig elég), ha lecseréled a lánc végén a fejhallgatót.
-
Dave™
nagyúr
válasz Remus389 #86483 üzenetére
Én is bejártam ezt az utat, volt sok normálisabbnak titulált belső hangkártyám, meg Essence One-om is, ami drágább is meg külső is, de egyik sem volt az igazi. Az ASUS ráadásul nem is komolyan vehető szereplő ezen a piacon, de ha mindentől eltekintünk akkor is teljesen aránytalan 8x annyit költeni fejhallgatóra, mint DAC-ra. Fordítva sokkal több értelme lenne, ha egy jól skálázódó fejhallgatóról van szó. Eljátszottam én is majdnem ugyanezt, volt 40 ezres külső DAC-om 200 ezres fejhallgatóval, de érthető módon nem volt az igazi. Senki sem akarja hogy elkölts újabb 100 ezer forintot, szerintem az eddigi 500-at kellett volna máshogyan, de ez nem az én dolgom (nekem a teljes láncom hangsugárzóval, 3 fejhallgatóval és HTPC-vel is megállt 500-ból). A legnagyobb gond az aránytalanság, egy sima konzumer gamer fejesekhez ajánlható forrásod van egy felső kategóriás fejhallgatóhoz, ez teljesen rossz irány szerintem. Itt tuti nem lesz szinergia, és abban is biztos vagyok, hogy a fejes árából egy sokkal szinergikusabb és jobb rendszert lehetett volna összerakni, most viszont ahhoz, hogy azt a fejest érdemben kiszolgáld jobban a zsebedbe kellene nyúlni. Nem tudok mit ajánlani, mert nem ismerem ennyire a HD800-at, meg a hozzá passzoló eszközöket sem, ezek a fentiek csak ökölszabályok, ami alól nem nagyon van kivétel sajnos. Értem, hogy Windowst használsz, én meg nem, csak mondom, hogy ha már EQ-zol, akkor ne azzal a vacakkal, hanem vedd a fáradságot, és keress valami rendes parametrikus EQ-t Windowsra - én nem tudok ajánlani, mert mint írtam, nem azt használok.
-
Dave™
nagyúr
válasz Remus389 #86498 üzenetére
Meggyőzni nem akarlak semmiről, én pont ugyanezeket mondtam talán 6-8 évvel ezelőtt, akkor pont ugyanazt kaptam amit most te, és pont ennyire tojtam a véleményekre, mint most te Egy termék ára még nem predesztinálja feltétlen annak a minőségét (drágán is lehet rosszat vagy legalábbis rosszabbat venni adott kategórián belül), de még ennél is fontosabb, hogy ha valamik nem passzolnak, akkor azon a világ összes pénze sem segít. A fejhallgató az nem egy fix rendszerfüggetlen valami. Nagyon nagy százalékban attól függ hogyan fog szólni, hogy mire kötöd rá. Vannak persze "szerencsés" esetek, amikor bármire kötöd kb. ugyanúgy szól, de ez többnyire azt is jelenti, hogy nem túl kifinomult darab és nem is skálázódik túlságosan jól.
Nem javasoltam semmi konkrétat (direkt), csak annyit mondtam, hogy az álmoskönyv szerint nagyon rosszak az arányok, azon meg nem is akarsz változtatni, szóval teljesen mindegy. Amivel sokat tudnál javítani, ha elhagynád az EQ-t (kevés fejest van értelme EQ-zni, mert kevés reagál rá jól, és akkor rendes parametrikus EQ-ról beszélünk, ahol nem egy szűk frekvenciát emelsz, hanem egy tartományt, paraméterezett szűrővel). A másik, ha valami rendes DAC-ot tennél az egész alá. Ha szerinted így is jó, akkor nekem is jó, nem én hallgatom.
A végére azért be kell vallanom, hogy erősen kilógok a topikból, a többséggel ellentétben nem szeretek kísérletezni/folyton keresni mivel lehetne még finomítani és ennek gondolatától mára már ki is ráz a hideg, de a saját káromon tanultam meg, hogy minél több komponens van a rendszerben, annál kilátástalanabb a küzdelem Számomra az ideális egy fekete doboz, amibe bedugom a fejhallgatóm és következetesen úgy szól, ahogy nekem tetszik (elsősorban tonalitásra gondolok, de persze van egy minőségi elvárás is). Nekem már nem lenne ehhez türelmem, a gyerekek mellett meg időm sem - szerencsére, mert így egyszerűbb is meg olcsóbb is, olyan sokat meg úgysem tudom hallgatni Ezt csak azért mondom, hogy tudom mennyire elkeseredett küzdelem ez az állandó keresgélés, szinergiavadászat, cserebere, de ez egy ilyen játék, a végén fejben dől el.
contaxg A héten elvitték az Empyrean-t és megfordult a fejemben, hogy beszerzek egy K612PRO-t
Várj még kicsit, hátha lesz valami akciós BF ajánlat Lazán, de azért kapcsolódik a feniekhez: volt régen K601-em, sokáig nem maradt, mert lapos és erőtlen volt, száraz is, ment is tovább családon belül. Anno egy 30-40 ezres DAC-Ampra volt kötve, és ki tudja miért, nem szólt jól. Most van egy K612, amit imádok, az R70x rögtön azután ment az apróra, ahogy megérkezett. A két fejhallgató (mármint a K601 és a K612) majdnem ugyanaz, minimális különbségek vannak. Most sincs alatta semmi nagyon komoly, de még így is a fejes árának négyszerese a forrás. Viszont tonalitásban tökéletesen passzol hozzá és emiatt élvezet hallgatni. Míg az AD2000 meg az R70x csak köhögött az Essence One-ról.[ Szerkesztve ]
-
Dave™
nagyúr
válasz Exodius #86499 üzenetére
Őszintén szólva nem értem, hogy miért ennyire mellőzött, de gondolom könnyen lehet rosszul párosítani és akkor nem olyan jó a végeredmény. A kis NAD lehet nem a legtechnikásabb versenyző, de nagyon zenei, a K612 pedig ezt nagyon meghálálja. A másik, hogy túl olcsó, biztosan nem lehet jó, aztán inkább vesznek K712-t helyette, ami viszont egészen más karakter. Nekem tetszik, de contaxg előtt megoldottam annyival, hogy én vagyok igénytelen (a szó jó értelmében). Most már elbizonytalanodtam
-
Dave™
nagyúr
-
Dave™
nagyúr
válasz Ba cy lus #86572 üzenetére
Szerintem semmi köze hozzá. Eleve a hangdobozokat sem egyformán szokás pozicionálni, van aki forgat, van aki nem, rengeteg mindentől függ. Az AT fejesei szinte egytől egyik döntöttek, ehhez képest teljesen más egy AD700, egy AD2000 vagy R70x. A nagy tér tapasztalataim szerint három dologból tud összejönni: párna, frekvenciamenet és a kialakítás (mennyire és hogyan nyitott). A driver bedöntése abban tud segíteni (elméletben), hogy az "egyenesen terjedő" (biztosan van szebb kifejezés is) magas hangok közvetlenebbek legyenek. Nem ettől lesz jó vagy rossz egy fejhallgató tere (vagy más jellemzője).
-
Dave™
nagyúr
válasz Ba cy lus #86578 üzenetére
A hangdobozokat végtelen variációban tudod elhelyezni, meg még ott a szobaakusztika is, érteni vélem mire gondolsz, de ez nem egzakt dolog szerintem. A bedöntött driverrel közvetlenebb magas hangokat kapsz az egészen biztos, de hogy ez valóságosabb lenne-e abban nem vagyok biztos. Ha az élő zenéből indulunk ki, ott sem ez történik szerintem. Természetes hangú, színezetlen fejhallgatót döntött driverrel még nem hallottam, de lehet létezik. Ezt kb. mindenki egyszerűen ki tudja próbálni egy feltekert fél papír zsebkendővel, amit begyűr a párna föl mögötti fele alá. Ezzel lesz egy olyan aszimmetrikus párnája, amilyen pl. alapból a K712-n van. Nekem ezzel a korábbi fejeseknél elment V irányba, pont a magas miatt. A nagyobb távolság miatt nőtt a térérzet (mélységben), de szélességben durván csökkent. R70x-en is próbáltam, az alapból is ilyen, csak enyhén.
-
Dave™
nagyúr
válasz #71562240 #86592 üzenetére
Nálam a közvetett mást jelent, vagy nem értem hogy te mit értesz alatta. Minél jobban elfordítod a képzeletbeli tengelyét a merőlegestől, annál közvetettebb lesz, ergo minél merőlegesebb, annál közvetlenebb - ezért is van döntve gondolom, hogy merőleges legyen a hallójáratra, pont az anatómiát kompenzálja. A távolodó driver nekem kevesebb mélyet hozott eddig mindig, és több magasat, fordítva meg éppen ellenkezőleg. De ezek csak a személyes tapasztalataim, nincs mögötte tudomány.
-
Dave™
nagyúr
válasz #71562240 #86595 üzenetére
Bocsi, nem a hallójáratra, hanem a fül belső részére a pontos megfogalmazás, arra nem gondoltam hogy a hallójárat alapból döntött. A fül formáját kell kompenzálni, mert az hátul jobban kiáll, mint elől, ezért van úgy döntve, hogy ezt kompenzálja. Kompenzációs nélkül nem lesz "párhuzamos" a füllel viszont valóban a hallójáratra vetítve közvetlenebb. De a hangdobozok teljesen más pozícióban vannak, ott nincs semmi párhuzamosság, ezt nem tudom értelmezni.
-
Dave™
nagyúr
válasz fericske #86597 üzenetére
Én arra gondoltam, hogy míg a döntött driver fejhallgatónál párhuzamos a füled síkjával, addig a hangdobozoknál ehhez abnormálisan szét kellene őket rakni és nagy szögben befordítani, ehhez képest általában a(z egyenlő oldalú) háromszög a javaslat a pozicionálásra, esetleg minimálisan befordítva. Ez jelentősen eltér a fentitől.
kammerer: a szándékot értem, de a fejhallgató soha nem lesz olyan mint a hangdoboz vagy az élőzene. Na meg az audio-technica ezt a döntés ellenére sem így prezentálja, hiszen majdnem minden modelljük döntött kisebb-nagyobb mértékben, és abszolút nem így szólnak, hanem pont hogy extrém fejhallgatósan, "körülvéve" a zenével (R70x kiváló példa, de az összes ilyen amit eddig hallottam, a csúcs pedig az AD2000, aminek negatív tere van, a fejed közepén szól minden, elsőre borzasztó zavaró aztán eléggé rá lehet állni). Nincs is ezzel semmi gond, nekem mindig is egy más élményt nyújtott egy fejhallgató, a fizikai korlátain úgy sem tud túllépni, így szerintem érdemesebb a hátrányból előnyt kovácsolva ezt a más élményt kihangsúlyozni. Sokféleképpen lehet zenét hallgatni, nem muszáj az eredeti formához ragaszkodni.
-
Dave™
nagyúr
okkal olyan az FR-e a fejhallgatóknak, amilyen
Az is egy ok, hogy így sikerült A termékfejlesztésnél - amennyi tapasztalatom van vele - nem addig zajlik a munka, ameddig "tökéletes" nem lesz a végeredmény, így simán lehet, hogy komoly hibái vannak, de ennyi fért bele a fejlesztésbe, aztán piacra kellett dobni. -
Dave™
nagyúr
válasz Gzula[HUN] #87238 üzenetére
Én is tudom, hogy a saját fejhallgatóm hangját hallom
Azt is, de előtte még hallod a forrását, a műfejet/fület vagy annak hiányát, a párnája állapotát/szigetelését, a felhelyezési pontatlanságot (a nagy AKG fejeseknél ez kifejezetten fontos), a mikrofont, a youtube tömörítését, majd következik a saját fejesed. Remélem semmit sem hagytam ki -
Dave™
nagyúr
válasz alphamooncam #87297 üzenetére
Rengeteg zárt van, ami nem sok mindent zár ki. Ott vannak a nagy Denonok, audio-technikák, amelyek java része itt-ott nyitott (csak nem látod), hogy javítson a teljesen bezárt érzésen. Ezek bár jobban szigetelnek mint egy teljesen nyitott, de azért sok mindent beengednek. Mindkét kialakításnak vannak előnyei még akkor is, ha csak a hangot nézzük. Ez sem fekete meg fehér.
-
Dave™
nagyúr
válasz alphamooncam #87307 üzenetére
Angolul open back és closed back a kategória megnevezése, a D5200 meg az A1000Z pedig valóban closed back, hiába nem teljesen zártak. A félnyitott mára már teljesen háttérbe szorult kategória, nem is tudnék hirtelen mást mondani a DT880 kivételével.
-
Dave™
nagyúr
válasz Sinesol #87439 üzenetére
Az MSR7 is teljesen könnyen hajtható, teljesen korrektül szól egy gyengébb telefon vagy tablet kimenetről is, aztán egészen más arcát mutatja a CTH-ról, rendesen meghajtva. Ezért is van talán, hogy egyszerre tud vékony és világos, kiegyensúlyozott, vagy kellően telt hangú lenni. Mire dugod rá...
-
Dave™
nagyúr
válasz ferzoli #87465 üzenetére
Nekem az asztali források között is nagyon változott, anno az Essence One-ról nem volt jó, Z40-ről so-so, a NAD D3020-ról jó (jobb) volt, de a CTH-val most olyat mutatott, amit nem hittem, hogy tud, szóval most ezt hallgatom esténként Szerintem súlyosan alulértékelt fejes, pont a fentiek miatt. Nagyon könnyű "félreérteni". A magasai olyan minőségűek, amit sokkal drágább fejesekből sem hallottam még, és rendesen kiszolgálva a mélyei is majdnem felérnek erre a szintre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutató Beyerdynamic DT880 Bass Mod
- Hír Eszement zajszűrő koncepció a Panasonictól
- Hír Üvegborítású high-end fejhallgató a Sennheisertől
- Hír Hamarosan érkezik a kézzel készített high-end fejhallgató Japánból
- Hír Abszolút prémium high end fejhallgatót villantott a Grado
- Blogbejegyzés Gyémántokkal "kipitykézett" Focal fejhallgató 30 millióért
- Hír Korrektnek tűnő fejhallgatóval jelentkezik az Onkyo
- Hír Fa fejhallgatóval próbálkozik a JVC