- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Macrodroid
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz yodamastah #8729 üzenetére
Ismét logikus választ kaptam a kérdésemre, köszi szépen. Igazából én is ilyesmikre gondoltam az 1200-as kapcsán, mint amiket leírtál. Egyértelmű, hogy "könnyebb" vele motorozni a nagy erőtartalék miatt. Ahogyan látom, ez a Bandit széria ráadásul nem az agyatlan száguldozásról szól, hiszen a nagy Bandit is megáll száz ló alatt, pedig majdnem kétszer akkora, mint a 650-es.
Majd elválik mi is lesz, egyelőre még nem találtam meg az igazit.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz yodamastah #8731 üzenetére
Fogyasztása egyébként hogyan alakul az efféle nagy blokkoknak?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #8729 üzenetére
"Minden elozesnel 2-t vissza kell valtani."
hohohóóó, azért ha csak 100-nál is visszaváltok kettőt, autónként 1 sec előzés, nem éppen lusta tempó.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8745 üzenetére
ezért nincsen az s1000rr-ben sem duolever, hanem a klasszikus villa. totál érzéketlen. persze az fura meg jó is hogy nem terhelsz úgy rá karból a kiflikre meg nem bólint, de mit adsz fel ezért? vegyes az érzésem ezzel a rendszerrel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8829 üzenetére
múltkor tudtam valami piaggo nagy batárt 340k-ért.. alkalmi vétel volt, garázs sale, költözés miatt. kutyát sem érdekelte.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #8829 üzenetére
de, de itt most elvi kérdések forognak fent kérem szépen! btw én is robira (is) akarom cserélni a vasat.
Inti: mikor volt ez? nem emlékszem rá.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #8856 üzenetére
Mit értesz biztonság alatt a Gixxer esetében?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #8856 üzenetére
nekem őszig varnom kell valoszinu. de mar megvan a szűk kör.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8859 üzenetére
azt sem szabad elfelejteni, hogy egy nagymotorhoz az autósok is teljesen másképp állnak hozzá, mint egy robogóhoz ha meglátják a tükörben. ez is egy tény, de már félek leírni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #8859 üzenetére
Sejtettem az okokat, erre gondoltam én is.
Gumit illetően robogóra az egyik legajánlottabb alternatíva a Michelin Pilot SC Sport.
Ez egy puha keverékű gumi, kb. 8000-et bír ki egy robogón, viszont piszkosul tapad.Teljesítmény; attól függ milyen felépítésű. Egy magasabb 'sportrobogó' normális variátorral iszonyú meglepően tud menni. Mentem már pár nagy motorral, illetve endurval én is, de hidd el, már egy olyan méretű 180-assal is nagyon jól ki lehet lőni minden sebesség tartományban, ami egy városban/agglomerációban megengedett. Az enyém pl 0-ról 8 másodperc alatt eléri a 100-at. Igaz ez 2 ütemű, de teljesen gyári áttételezésű, varitátorral ezen lehet javítani még.
Futóműve szerintem teljesen rendben van, sőt, még kicsit talán keményebb is, így nincs az a hintázós robogós érzés rajta.
Ha, itt jársz Sopron, Szombathely környékén, írj és kipróbálhatod.
Jah látom moddoltál, nah pl enyém is olyan, csak ez még az FXR, 180 ccm, de ezek minden tekintetben nagyon jó kis gépek. Tényleg próbálj ki egyet, ha csekélynek érzed a gyorsulást, kb. 30k-ért lehet szerezni Malossi variátort, ami sokat dob rajtuk, mindamellett, h a fogyasztás nem ugrik meg.
500-as Nexus-om volt 2,5 év évig, az is egy nagyon jó gép, csak a mérete miatt nem az az igazi városba való robogó, ellenben a nyomatékos 1 henger kellemes tol mindenhol.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
doc
nagyúr
válasz yodamastah #8863 üzenetére
figyu, most Veszprem megyebol jarok BP-re heti egyszer-ketszer, az 150-160 km, ahhoz kepest baromi rovid tav
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8865 üzenetére
nekem nincsen jó tapasztalatom a budapesti robogózással kapcsolatban, pedig silver wingen is próbáltam nem csak 125-ös tökömbököm masinán. egyszerűen semmi tisztelet, semmi odafigyelés, úgy vágnak be eléd, húznak rád, mint annak a rendje.
absz tisztában vagyok vele, hogy a nagymotor nyűgös városban rövid távon, meg felöltözni etc.. de inkább ezt vállalom, mint, hogy elbasszanak robogóval. nagymotoron is tud necces lenni, de sokkal ritkábban. rr-rel úgy átvágok bármilyen dugón a hungárián és mindenhol máshol, ahogy kell, autók is lehúzódnak, segítenek. robogó az meg ott küzd a kis kerekeivel meg a buta üléspozíciójával (nincsen amit rendesen szoríthatsz). robogón nincse megfelelő önbizalmam hozzá igazán, mert egyszerűen nem jó ehhez, suta az egész ahogy van, nem lehet egy lapon említeni normális nagymotorral.
természetesen kisvárosban, vidéki városokban gyanítom sokkal nyugodtabban megy ez a történet és ott sokkal inkább van létjogosultsága a robogónak, de budapesten szerintem életveszély a robogózás, ahogy a kerékpározás is.
vagy olyan városokban mint barcelona, róma, firenze.. ahol elmebeteg az összes robogós, de ott a közlekedési kultúrában a kezdetek óta benne vannak ezek.. de budapest az nagyon más történet..
autóval nagyon ritkán megyek belvárosba, pedig most, hogy jó drága a parkolás, van is hely végre, de inkább bkv-ra szállok, még ha büdösek is az emberek, mert nem fürdenek..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8900 üzenetére
igen, azt is lehet, de még azt is számolgatni, jááááájjjjj 6e pénzért már kap az ember pontosat, minőségit, egyszeri beruházás, de utána egy áldás. nem szabad azon a pár ezren spórolni szerintem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #8908 üzenetére
pedig ránézésre inkább nevezném orosz technikának mint kifinomult "műszer"-nek
de a srácok akiké volt nagyon gyorsak voltak..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
senior tag
válasz yodamastah #8911 üzenetére
Én 1700 Ft-ért vettem guminyomás mérőt, ami még világít is magától, profilmélységet is mér, teljesen jó cucc. Úgy tekintek rá, hogy jó viszonyítási alapot ad. (szerintem pontos)
Egyébként gumis nekem azt mondta, hogy utcára 2,5 BAR kell előre-hátra, pályára meg 2 BAR.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8911 üzenetére
azért az sks-nél illik, mint nyomásmérő specialista cég
amúgy meg igen, ez is tönkremehet, ezért is írtam, hogy ha lehetőségem van, mindig kipróbálom frissen bevizsgált nyomásmérők után. jobb lehetőségem nincsen, de a semminél még ez is sokkal több. majd lesz jobb is, csak még gályázok picit a gyapotültetvényen......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8950 üzenetére
azzal is körbefogod motorozni a helyi menőket, ne szerénykedj
persu is olyat veret az mz-vel, hogy csak pislogok.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #8959 üzenetére
köszi a reakciót,a motor bitangerős de nem baj ha van 15 ló plussz,viszont ha ez rámenne a nyomaték rovására ami inkább mosolyogtat,akkor nem érdekel a plussz erő,felénk lévő utakon egyébként sem érdemes 130 fölé menni,komplett rendszer amúgy sem működik akrájéknál,csak slip-on,vagyis így vettük akrával és biztos hogy nem veszek másik gyártótól még egy rendszert,talán egy termignoni még de ők sem gyártanak komplett rendszert tudtommal.akkor kap egy k&n szűrőt és viszlát.köszönöm a segítségedet!
Mr.Brightside
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #8964 üzenetére
Jovohet penteken jonnel? aaa. Nem tudok menni, nincs szabadsagom, de meg akarom nezni a gixxered. Majd maskor.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8952 üzenetére
útálom amikor szerénykedsz...
na, remélem tudsz jönni és tudsz tanítani picit...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8972 üzenetére
én nem számítok rengeteg emberre. nagyon ritkán volt olyna, hogy tényleg tömeg volt a pályán. főleg most nem számolok vele, mert egyrészt péntek, másrészt nem lesz torlódás, mert nincsen gokart és nincsen versenygokart etap. pont azt remélem, hogy rendesen szét fogunk tudni szóródni és üres pályán gyakorolni, mert ugye a pálya alapvetően kicsi. de legalább fasza az aszfalt és szerintem a tűző nap is tizedelni fog
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
válasz yodamastah #9033 üzenetére
Nem szokták.
A robogósok pedig intékenyebbek az országúton, mint városban, legalábbis az én tapasztalataim szerint. Talán mert ha kimennek a városból, ők is "utazók" lesznek 2 keréken. Vagy valami ilyesmi.
A taták viszont horgászni mennek az országúton, és nem érdekli őket az egész
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #9041 üzenetére
természetesen olyan kanyarra gondolok amit nem egyszerű 130-al bevenni, ott ha elengeded egy kézzel akkor hasalsz keményen
#9044) Integra: én kalimpálok szívesen, de csak ha lassan megyek. nagy sebességnél alig bírom a kezem kitenni, elviszi a légellenállás hátra láttam olyat is aki lábbal intett, na az a lustaság
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
válasz yodamastah #9041 üzenetére
Hát igen ez egy más világ... Sokszor felmerül bennem, hogy az adott kanyart vajon mennyivel tudja bevenni egy nem profi, de azért tapasztalt kanyarvadász... Ha én bizonytalanabb napjaimon nem merek belemenni 80-nal, az valszeg azt jelenti, hogy 200 fölött még laza egyeseknek, de ez csak tipp.
Éles kanyar pedig az, amit 20-szal veszek be.
{Egyszer meg kéne nézni, meddig dönthető Cili, még sosem ért le rajta semmi egyedül.}Én egy magamhoz képest bátrabban bevett kanyarban már nem szeretem elengedni a kormányt. Nyilván nem okozna semmit, de én ilyen. Egy csomó dolog csökkenti a biztonságérzetemet.
Nekem nem szoktak inteni kanyarban, max. aki eleve lassan megy, inkább villantanak. Szerencsére nem velem van bajuk, egyenesben már integetnek.
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #9058 üzenetére
"akkor combbal tartani kell magad, mert ha megtamaszkodsz a kormanyoon 1 kezzel, akkor az azonnal eresztbe forditod es ebbol jo nagy pofara eses lesz"
igen, erre gondolok, bicajjal már jártam meg így, qrva nagyot zakóztam
nekem még azért fogni kell 2 kézzel, én még amatőr vagyokLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
doc
nagyúr
válasz yodamastah #9058 üzenetére
ezen a rendoros oktatason a "lohere" feladat bemutatasanal a rendor egy kezzel csinalta lazan a BMW-vel, demonstralando hogy ez tulajdonkeppen hott eCCeru feladat
valaki poenbol benyogte hogy "na es balkezzel?" erre ez a vadember siman megcsinalta az egeszet balkezzel - atnyulva a kormany felett, ballal kezelve a gazkartvendingo: francba, pedig olyan szepen dontottem pont mikor felem forditottak a kamerat
akkor mar csak a tobbiek altal keszult, amator felvetelekben bizhatok (az egyik fenykepen faszan latszom )
egyebkent mar igenis celeb vagyok, egyszer volt a Eurosporton 2 masodpercem, igaz akkor nem resztvevo, hanem versenybiro voltam[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz yodamastah #9062 üzenetére
jo, ez egyertelmu volt
(amugy hozzatette hogy ezt nem akarta megmutatni, de ha mar igy kertuk... ) -
Integra
titán
válasz yodamastah #9079 üzenetére
visítok...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #9079 üzenetére
Balf@sz, kockás zászlóról biztos hallott.
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #9086 üzenetére
Akkor már ott van az a csávó aki a felvezető kört nyélgázon teljesítette, majd majdnem elvitte a célegyenesben álló pályabírót
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9086 üzenetére
tavaly vagy tavaly előtt volt, hírekben is benne volt mindenhol, tuti fent van youtube-on
de lehet, hogy alinak van igaza és arra gondoltam
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9104 üzenetére
nekem sincsen gond ekkora távokkal, de úgy is kell motorozni ahogy mondod, felső testből laza vagy, csutkákat sem tépjük le default
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9119 üzenetére
kecsón mindig dögmeleg van eddig is kibírtuk, most meg, hogy ott az a csilivili komplexum, pláne könnyű történet, mert árnyékunk is van
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #9119 üzenetére
én a legnagyobb melegben mentem a múltkor, ki lehetett bírni
Viszont kár, hogy szombaton belépős program lesz, nem tudom így kimegyek-e, de Tiszakécskén lesz dolgom és lehet bevállalom.. Gondolom az 1700 mellé még nem jár semmi, arra jön 2-3x az 1000/futam, az is lehet hogy kihagyom kécskét és inkább kakucsra megyek fél napra
Sajnos a péntekem elúszott, nem érnék le csak este 9-re legjobb esetben is :\Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9137 üzenetére
én is. oda is vertem magam az utolsó etapban tavaly...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #9137 üzenetére
amikor én voltam akkor kb 35 fok volt, 20 perc kinn a pályán aztán kicsit be az épületbe hűsölni, utána meg már kinn az asztaloknál árnyékban is el lehetett lenni..
kakucson például szopó, ott max a büfénél van árnyék és ennyi.. ha meleged van max oda tudsz menni, de légkondis hűtés nincs, így eléggé ki lehet készülni, ráadásul ott nincsenek szabályok, fél nap 4000 és azt csinálsz amit akarsz.. nem figyelsz oda, sokat maradsz fenn a pályán és észre sem veszed hogy hőgutát kaptál.. itt legalább 20 perces körök vannak, utána általában 20-40 perc pihi, sokkal egészségesebb és biztonságosabb így menni mint mondjuk kinnmaradni 1 órát aztán elnyalni mert fáradt vagy / napszúrást kaptál / túlmelegedett a gumi..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9154 üzenetére
meg kell kérdezni a ferit (autotéka2000), hogy betud e szerezni. attól hogy nincsen fent az adott lötty az oldalán, ismeri a piacot, nagyon rég óta benne van. ha nagyobb mennyiség kell, akár külön meg is tudja oldani.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #9154 üzenetére
Nah igen, olyan szinten viccesek azok a "shop árak", h az ember esze megáll.
tutis
Tanulság, h többet be kell rendelni.
..én mindig így csinálom. Egy darabig elég."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #9160 üzenetére
De sajnos ez van, ha telik az egyikre az nem jelenti azt hogy telik a másikra is, hanem pont azért telik az egyikre mert a másikra már nem..Ez a magyar valóság (nem vagyok politikus sajna hogy teljen mindenre)
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #9179 üzenetére
59 ezret sem adnék érte...nem hogy 590 ezret. 59 forintot talán
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #9179 üzenetére
mondjuk én még vártam a leírásban egy "csak túrázásra használt" leírást is
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9225 üzenetére
nagyon korán nincsen kedvem kelni, 9-kor elindulunk, 10-re lent vagyunk, bőőőven van időnk mindenre úgy szeritem. mit gondolsz? én ma szüleimnél fogok már aludni, tehát 18-ik kerületből jövök. nagykőrösin jössz ki. megvan a porsche m5 autószalon és mellette az omv kút-mcdonalds páros?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #9223 üzenetére
lehet félreérthető voltam, az nem baj ha a kopó cucc elkopik és cserélni kell...
zsebbenyúlós, nem betervezett költség az, amit nem várok a motoromtól jó ideig...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #9220 üzenetére
az oké, de aki oda tud jó autót gyártani, az nem valószínű hogy az utcai autóiba olyan nagyon szar dolgokat pakolna.
stifi: volt nekem másik r19-em is, tavaly totálkárra törtem, olyat borultam amit rallyban is megirigyeltek volna de megúsztam, az utastérben nem lett kár, ez se sok autóról mondható el, töréstesztnek mondjuk durva volt kicsit. de vettem mégegyet, megbízható jó autó, és erős a karosszéria is, teszteltem
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #9229 üzenetére
szerintem verik is az F1 autókat, mindenben. jövőre vagy utána ki akarok menni a le mans-i futamra
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #9272 üzenetére
remélem ha nem is ilyen spéci pályanapon, de valamikor fog még menni a társaság, hogy én is csatlakozhassak!
1x voltam már, nekem tetszik a pálya, ahogy kakucs is, de szívesen kipróbálnék már valami nagyobb pályát is nagyobb és gyorsabb ívekkel.. a döntögetés már egész jól megy (úgy értem szórakoztat, nekem kezdésnek ennyi elég), igaz a térdem nem akaródzik leérni, de szerintem ez csak idő meg lazaság kérdése, a motort már nem lehet lejjebb dönteni!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9272 üzenetére
életemben nem mentem le meg jöttem fel ilyen lassan az m5-ön
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9275 üzenetére
végülis kibírtuk
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #9287 üzenetére
"Ezen felul szeles a palya, ha valamit elrontasz boven van hely korrigalni."
Azért ebben a hitben ne indulj fel a pályára, ha elkezdesz nem utcatempóban motorozni, elég gyorsan történik minden a pályán, nagyon nincs idő a tétlenségre, gondolkodásra..Elég csak elnézni egy féktávot, máris kész a baj....
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #9272 üzenetére
Ezt nagyon sajnálom, hogy kihagytam, remélem lesz még valamikor.
Helyette Volton voltam éjszakánként, s motoroztam nappal. Azért a főbb útvonalakról letérve Ausztriában is van nem-tökéletes aszfalt, de még az is sokkal jobb, mint az itteni átlag. Viszont a kilátás... s még csak random módon, amerre vitt az út, a Kis-Alpokban voltam, nem is a kilátásról híres utakon, de nekem már ez is nagyon tetszett.
Korábbi rekordom megelőzve, 4.42-es fogyót mentem, de úgy átlagban is negyed-fél lityóval kevesebb volt Ausztriában... pedig ott még a lakott területeken kívüli egyéb utakon is 90 helyett 100 a megengedett (mondjuk ez mindegy, egyiket sem igazán tartom...)
A nyeregtáska jól vizsgázott, sok cucc fért bele, s bár max 5kg és max 100kmh volt ráírva, még egy pár hevederrel megtámogatva a tartós
200, néha 210-et130-at is bírta. Érdekes módon Sopronba, a csomagokkal a nagy szél miatt lassabban (max 180, néha 160-170) mentem, visszafelé viszont szélcsendben 200 körül tartottam, 180-210 között mozgott, s emiatt kerek fél literrel evett többet (5.5 vs 6).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest