Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Macrodroid
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz etnies #113740 üzenetére
"jó minőségű 4K videót csak a nyolcas tud"
Ez egyáltalán nem igaz. Definiáld hogy mit értesz jó minőség alatt, mert ez így elég pontatlan.
GoPro vonalon belül az elérhető legjobbat valóban a 8-as tudja. De az 5-6-7 ugyanúgy jó képminőséget ad, aprók a különbségek, leginkább a szolgáltatások javultak. Ha pedig a GoPron kívül nézzük akkor a Sony RX0 II ami akciókamera méretben a legjobb képet produkálja.(#113741) geresics az Osmo Action is nagyon jó, de az azonos tudás a Hero 8-cal az nem igaz. De ha úgy érted hogy a te szempontjaid alapján azonos, akkor az megint más.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tag
válasz etnies #113737 üzenetére
Pont azt mondom, a különbségből veszek még egy 8-as GoPROt. Jó dolog ez az "all-in-one", de ha pont navira használod a telót, akkor nem rögzít útközben, ha meg még ne adj isten valaki fel is hív, akkor nagy a baj
Ezért én a navigálást a a GPSnavira bízom, a menetrögzítést Suunto + teló, a felvételeket GoPRO-ra a fényképeket GoPRO + DSLR + teló (mert kéznél van ha állok) és ugye a teló a mindenes, mindet ki tudja pótolni (kivéve a drónt de azt meg irányítja).meg érdekesen is néznék ki a sisakomra pattintott S20 PRO-val
gondolom lenne szélzajSzóval értelek, de racionálisan pont ezért döntöttem a S20 + GoPRO8 kombóra az S20 Pro helyett. A mindennapi használatban az S20 PRO mérete miatt kényelmetlen nekem.
(#113740) etnies:
Ezen jót hasaltam, mikor 3x elolvastam:
"Minden cuccom elavult, kéne új mobil, új drón, új kamera, asszony megöl."
...most az új aszony után elfelejtettél egy kötőjelet rakni? Megöl a kiadás mértéke?
Utánna leesett... az asszony öl meg[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Varoz
őstag
válasz etnies #113734 üzenetére
Igazából a proli Apple-üsökre gondoltam, de nem akartam sértődést.
HorviKöszi, ránézek.
etniesAz utóbbi pár évben olyan kamerák lettek, hogy csodálkozok, vesz még bárki nem cserélhető objektíves gépet. Kvázi tökéletes képeket lehet lőni telefonnal, csak tudni kell használni.
Micsurin
Nem értem, nekem a Motul tökéletesen fent marad.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz etnies #113775 üzenetére
Nyilván aki fotós az más, de az vesz egy drága MILC/DSLR gépet.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
tome0001
senior tag
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #113869 üzenetére
Egész évben kint tartod a szabad ég alatt?
Ezek szerint a ponyva is megoldás
Más :
Budapest környékén tudtok ajánlani szerelőt/szakértőt aki használt motor vásárlásnál segít? (Persze nem ingyen)
Esetleg kereskedést ahol érdemes lenne nézelődni?
Debrecenben nem túl nagy a választék és jó lenne rá is szánni egy két napot.
Köszönöm!"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
csongi
veterán
válasz etnies #113869 üzenetére
"Motul 7100 ment bele, mert akkora csodákat regéltek róla"
Milyen csodát tudhat? Felújítja a motort?
Mégis csak kíváncsi vagyok miben jobb ez az olaj, mint a márka társak?#113870
Szerintem elsőnek válaszd ki milyen típust szeretnél, aztán keresgélj típusismerettel rendelkező embert. -
jacis
nagyúr
válasz etnies #113869 üzenetére
Jól szétkapta a ponyvádat.
Szerintem itt Magyarországon egy hónapon belül ellopnák a motort. Nálunk Kecskemét mellett Katonatelepről egy garázsból loptak el nemrég egy motort. Azóta úgy állok be a garázsunkba az autóval, hogy ne lehessen kitolni mellette a motort...iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
jacis
nagyúr
válasz etnies #113895 üzenetére
A nyomkövetőről ha van infód átküldhetnéd. Engem is érdekel. most rakatok riasztót a garázsba, de lehet hogy raknék az autókba meg a motoromba is egy-egy ilyen kütyüt.
A 160km/h-s szélben gondolom azért féltél rendesen, hogy a motort nehogy felborítsa.iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #113897 üzenetére
UK CB csoportban egy leleményes ezt művelte védelem címszó alatt a széllel szemben:
Igazi barkács....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #113931 üzenetére
Elképzelhető. Csak nem tudom, általános hiba-e, mert új neutralkapcsolót nem lehet kapni, ha pedig használtat vennék (ebből sincs amúgy dömping), nem lehetetlen, hogy az is problémás.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
baboss
őstag
válasz etnies #113958 üzenetére
Én itt béreltem 2 vasat, korrekt ár nincs km limit, külföldi használat felár, stb. Biztosítás meg megvolt ha jól emlékszem 8k valamelyik biztosítónál. A Kaució is elfogadható. https://www.guruljvelunk.hu/ ha nem kell számla, akkor még enged az árból.
Ajánlom a Versyst amilyen ronda olyan jól motorozható, a kezdő motoros fiam kipróbálta, és a DL 650 után azt mondta rá" fater ez arra megy amerre nézek, nagyon fasza"[ Szerkesztve ]
-
jacis
nagyúr
válasz etnies #113961 üzenetére
Románia utak szempontjából tényleg nagyon sokat fejlődött. Én motorral 2012-ben voltam utoljára és már akkor is nagyon kellemes csalódás volt náluk motorozni. A benzin is olcsóbb.
Motorkölcsönzés szempontjából még talán Kecskeméten a [rodeoride34] az aki ajánlható.Útban a transfogaras felé (akkor egy ZX6-R-el csapattam 😊):
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
Horvi
őstag
válasz etnies #114019 üzenetére
Nha akkor megoldódott az a lényeg Én is béreltem tőlük igaz csak belföldre de nem volt semmi gond. Normálisak voltak.
Egy kérdés a nagyérdeműhöz. Keresnék felvehetős(nem kialakított helyre rakható) gerincvédőt, viszont nem akarnám az egész éves költségvetést erre áldozni. Van valami ajánlható darab illetve van valakinek konkrét tapasztalata?
Köszi!Hello darkness, my old friend...
-
z123456789
addikt
válasz etnies #114204 üzenetére
Bár nem motor, csak bringa, de én vettem egy ilyen Nean dögnehéz szart.
Elvileg majdnem 9 percig bírja a flexet. Mondjuk ez ugye U lakat, sokat nem ér vele az ember a motorjánál. -
csongi
veterán
válasz etnies #114204 üzenetére
Egyszer elhagytam a bicikli lakat kulcsom.
Le kellett vágni a lakatot.
Senki meg nem kérdezte mit küzdök vele annyira?
Azóta a lakat kb csak lelki megnyugvás, ha valaki vinni akarja elviszi. Persze lezárom, de nincs jelentős kockázat csökkentő hatása sokkal drágább lakatnak.
A kockázati tényezővel számol a tolvaj is. Egy kisebb értékű cuccnál nem fog bajlódni egy magasabb szintű zárral.
De van az az érték aminél a kockázati tényező, rizikó megéri az eltulajdonítástgeresics:
Egyszer majdnem belevágtam, de mivel tőke erős profi, vagy félprofi csapatok is jelen vannak, elment kedvem, hogy pénzt áldozzak rá
És ez a verseny belülről érdekes és élvezetes. Lenne ha, -
zgospel
őstag
válasz etnies #114256 üzenetére
Ugyanilyet melegítettek rám a Karasnában úgy 3 éve. Nem ezért mentem de addig győzködtek hogy mondtam legyen Hát azt amit ígértek szerintem messze nem tudja. Az 1 literes flakon kb 2,5 alkalomra volt elég, és az egyszerű koszokon kívül semmi mást nem hozott le, se a bogarakat, se a zsíros/olajos felverődéseket.
Szerintem ez arra jó, ha csak le akarod nagyjából tisztítani minél hamarabb, és a végén még csillogni is fog picit, de egy közepesen alapos takarításra már feleslegesnek tartom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz etnies #114306 üzenetére
Ha csak 10 ezer km-enként tisztítja / olajozza, akkor - természetesen - a motorban.
(#114307) csongi::pedig egy lomha gázreakciójú autónál nem sok utálatosabb dolog van. Keveset autózom, de azt szinte mindet országúton, előzgetve, "játszadozva", mint amiért az emberek motoroznak is, csak itt ugye sokkal lassabban történik minden, mert nehéz és gyenge az átlag autó. Ugyanúgy tudom élvezni az - országúti - autózást mint a motorozást.
A duplakuplungos-gázfröccsös visszaváltás meg annyira rutinná válik, hogy szinte észre sem veszed, semennyire nem köti le a figyelmedet.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
duni84
aktív tag
válasz etnies #114306 üzenetére
@etnies:
"És mit gondolsz, hol lesz a mocsok, ha nem a szűrőben?" --> naná, hogy ott, annyit írtam, hogy így garantáltam kitakarítod legritkábban szezononként. volt már szerencsém "életre kelteni" utcai motort úgy, hogy ráböktem miért nincs égés (üzemanyag van, levegő már nem jött át a szűrőn, amit krisztus előtt 72-ben cseréltek utóljára)
"csak negatívumot írtál, mi a pozitívum?" --> leírtam azt a kevés pozitívumot is. nekem a fenntartási költségen visz le minimálisat, amúgy mást utcai normál felhasználás mellett nem érzek. az átlag motorosnál már az is pozitívum lehet, hogy elindul a fejében valami arról, hogy "évente nézd át vagy ha neked nem megy, akkor nézesd át egy szerelővel. ezutóbbi még jobb". azért ennél pozitívabb hozományt nem tudok elképzelni ismervén hogy működik a "motoros". ne a fórumból vagy a környezetedből indulj ki, hanem bármelyik tömeg rendezvényből vagy akár nézz végig egy parkolón, esetleg egy random facebook csoportban a kommentek között
@csongi:
mezei fz6-om van, a kézikönyv szerint az olajcsere is 10e km-enként esedékes. nem szoktam kivárni az utolsó méterig. a 10km csak egy "ökölszabály". amikor az olajhoz nyúlok, akkor igaziból mindent végig szoktam rajta szervizelni. vannak ennél hosszabb szervíz ciklusú utcai motorok is. a gyári papír szűrő 40e km-enként cserés (szintén kézikönyv infó), a k&n erre a típusra azt írja, hogy 15e mérföld (kb 20e km) a mosási ciklusa normál utcai használat mellett. ezt sem szoktam bevárni. nyilván típustól függő, hogy melyiknek milyen a ciklusa. cserélgethetném 3000 km-enként is az összes folyadékot, de egyrészt nem motul 300 van benne, másrészt nem akarom feleslegesen terhelni a környezetet.@Shin Chen:
egy összvérről beszélünk. fz6 s2. a való életben semmit sem érezni abból, hogy sportlégszűrő + akrapovic kipufogó van rajta, max annyit, hogy ha lusta vagyok pl egy 5-10 perces útért bedugaszolni a fülem, akkor egész nap lüktetni fog a fejem. és igen, ahogy írtam ezzel vettem. és amit a többiek írtak, azt annyival egészíteném ki, hogy nem feltétlenül kell hátat fordítani, ha valamin aftermarket kipufogó van + nem gyári légszűrő, mert még az is lehet, hogy az előző gazda vette a fáradtságot és abban az évtizedben már legalább egyszer leszervizelte. persze elég sokan vannak, akik feldobják az aliexpress-es üvöltő sakált hátulra, a karbantartás meg kimerül annyiban, hogy lemossák slaggal a motort, mielőtt meghirdetik hahu-n. az ilyet úgyis felismered már a kapuban (jobb esetben a telefonbeszélgetés alatt) és amiatt szaladsz el minél messzebb, nem pedig a felesleges csicsázások miatt. nálam pl a "monster" és "46" matricák, amik el tudnak tántorítani bármilyen vásárlásról ahogy persuader is írta, utcán semmit sem érzel egyikből sem, szóval nincs túl sok értelme. ha az előző tulaj belerakta ezeket, akkor hurrá-hajrá, ha nem, akkor felesleges.amúgy értem én a fejet falbaverős szmájlikat, de ha egyszer ez a szervíz intervallum, akkor miért harmadolnám? nem mindenkinek kell 2-3 ezrenként az utolsó csavarig szétszednie az igáslovát, hogy másnap is nyugodtan induljon vele útnak
#metszéspontok
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #114338 üzenetére
hát mit ne mondjak. asszem ha így haladok, inkább veszek egy zsír új benelli TNT 125-öst 700ért
Akkor már csak az új motor bejáratásával kell foglalkozni.
Hacsak ki nem derül, hogy egyáltalán nem ajánlott vétel és ennyiből már egy normális használt motort lehetne venni"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
tag
-
jacis
nagyúr
válasz etnies #114343 üzenetére
Én is a gyári szűrőre esküszöm viszont a motorszerelést nem keverem azzal hogy mennyit keresek mert imádom bütykölgetni. Legutóbb három napom ment rá, de bevallom nem is siettem hanem szép nyugiban szerelgettem a garázsomban.
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
Geresics
addikt
-
tag
válasz etnies #114383 üzenetére
Így már más
Nekem Bodis van a gépen, de elgondolkodtam egy titánium Akra beszerzésén (természetesen tipusspecifikus) mivel eléggé jó áron van most.És itt jön a kérdés: 4,3 kW és 3,7 Nm ad?
Nem kell utána állítani semmit, csak úgy magától?
Vagy automatikusan beszabályozza a rendszer?
Ezt miért nem írják bele a prospektusba, hogy a laikus embernek is tiszta sor legyen, mit is vásárol.Asszonyka volt gépén játszadoztam a sport légszűrővel. Az volt a tapasztalatom, hogy a gyárinál 1 szezon után (6.100 km) piszkosabb volt a szűrőház fala belűröl, mint a következő évben a B.M.C. szűrő után (5.800 km).
Kocsinál (gyári 30.000 !!!!) 15.000 km után a gyári szűrővel is ugyanúgy szutykosabb volt a ház, mint azonos idő/km után a K&N szűrővel. Szóval pró és kontra elhiszem, hogy sokszor nem ajánlott a sport légszűrő, de aki egy icipicit is lemegy a burkolt útról és csapat homokos, poros utakon is és oda is figyel a járgányára, annak jobb a sportszűrő, mert egy olyan csapatás után szépen kitisztítja és kész. A gyárit meg cserélgethetné kéthavonta.
(#114416) zolee5016:
A Bulldog-nak gyönyörű a hangja, azzal nem lesz baj
Ami picit gondot okoz, az a 6-ik gang hiánya, a szivató borzalmasan rossz helyre való elhelyezése és a kipufogók túlmelegedése. Ezen kívül imádnivaló masina az.[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
zgospel
őstag
válasz etnies #114456 üzenetére
Ha 40-nel mentél volna akkor nem történik meg ez az eset?
(#114454) csongi a tempóra vonatkozó megállapításodat eddig is értettük. A kérdés az, hogy mi változott volna ha a KTM 90-nel megy. Semmi, vagy legfeljebb az történik amit geresics írt, hogy több ideje van összeszarni magát emberünknek, és valami olyat reagálni ami miatt összeütköznek.
"Én abból indulok ki, hogy más sebességgel haladva, más helyen lettek volna az adott útszakaszon."
Ezzel az a baj, hogy ennyi erővel 200-zal is mehetett volna és akkor is elkerüli. Vagy lehetett volna az adott helyen 60-nal is és akkor is ugyanúgy jön szemből a két hülye. Nagyon nem a lényeget nézed...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen