- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz DigitXT #44706 üzenetére
Én nem azt mondtam hogy a kérdező nem fog elesni,
csak azt hogy ne húzzuk rá mindenkire a biztosan el fogsz esni kategóriát. Igen a többség elesik mittomén 80%. De nem mindenki és ez a lényeg.
A kolléga nem azt írta hogy benne van a perec hanem hogy BIZTOSAN BENNE LESZ. óriási különbség van a kettő között.
Nálam csak az verte ki a biztit hogy mindenki elesik.Szerk.: látom találtunk megint egy jó témát.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KubanitoS #44775 üzenetére
Nagyon nagy önmérsékletű motorosnak tartom magam.
Emiatt is kezdtem anno 600-al illetve most lépcső nélkül váltottam ugye a vfr-re.
Csak amiatt mertem meglépni mert tudom, hogy tudok magamnak parancsolni. De!
Azért azt muszály megjegyeznem, hogy pl amikor a próbakört mentem a Vifferrel a 600-as után, azt hittem hogy belémfagy a ..... Nem azért mert féltem, hanem mert olyan erőt éreztem benne, amit még semmiben. Kicsit olyan érzésem volt hogy ez egy megveszekedett állat akit irányítani kell. Ilyen mámor érzés fogott el, libabőrös voltam amíg vissza nem értem vele. A lényeg hogy erre az egészre egyáltalán nem számítottam. És annak ellenére hogy a próbakör alatt ugye mégjobban vigyázik az ember, annyira nehéz volt megálni, hogy ne előzzem a kocsikat hogy nem is bírtam megállni.
Aztán egyszercsak meg azt látom hogy olyan sebességeket értem el negyed annyi idő alatt mint a 600-assal, hogy leálltam az út szélére, nagylevegőt vettem megfordultam és visszamentem. Igazán meg voltam lepődve magamon hogy hogyan közlekedtem ebben a 10 percben.
Majd szinte alku nélkül megvettem a gépet. Ilyen eufóriás állapotba kerültem. Gondolom srác látta is rajtam.
Aztán amikor hazafele vittem már máshogy száltam fel rá, tudtam hogy ide minden önuralmamat össze kell szednem hogy ne tépjem neki mint az agyatlan, term. sikerült, és azóta is így közlekedek vele.
Nem azt mondom hogy most sosem pörgetem el, de nem azért mert elkap a gépszíj hanem mert így akarom.
A kettő között óriási különbség, van szerintem értitek miről beszélek.
A szösszenetnek nemtudom mennyire jön le a lényege: Nagy géppel sokkal-sokkal nehezebb megállni a mámor-gyorsítás érzést!!!
Teljes mértékben egyetértek veled...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #45085 üzenetére
Huh. Nemtudom minek kell benne lennie hogy ez ennyibe kerüljön...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #45100 üzenetére
Csak az a farmer...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #45104 üzenetére
Szerintem mindenhova kell a bőrgnadrág, nagybáttyám igazi nemöltözök be motoros, farmer + bőrkabát (utcai) kombóban olyat esett hogy felül semmi baja nem lett- de a térdéből és a fenekéből az ügyeleten szedegették ki a farmerdarabkákat. Kb 40-el esett el egy hajtűkanyarban.
Ez a véleményem a nem kell bőrnadrágról.
no offense term.szerk.: jah és a bőrcucc ahogy ülsz a motoron pár hónap alatt szépen rádigazodik. Az enyém nagyon kényelmes lett 1 szezon alatt...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #45265 üzenetére
Van rá esély de nem 100 hogy ugyanaz a cipzár lesz és ha csak egy kicsit más már nem fog menni.
De nézd mek a kabin y2k cipcár van e. Mert a dainese-n az van. Persze gondolom ebből is van több méret..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #45278 üzenetére
én pont emiatt a kis kellemetlenségek (ami igazából nem is olyab kicsi) vettem komplett ruhát.
így ez a probléma is meg van oldva..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #45281 üzenetére
Ez mondjuk igaz.
Nagyondurva konfekcióméret vagyok...polimorf: ha 17 fok alatt van a hőm. Mindig zipzároZtam a kordurát is. Különben hideg volt a vesémnek...
A bőrt pedig mindig összehúzom, márcsak az esetleges eséskori védelem miatt is.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #45312 üzenetére
Ez szerintem azért is van, mert kint van az ember a levegőn. Márhogy ettől múlik a depresszió. De figyeljétek meg márciusban még milyen hó fog jönni.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Outlander #45359 üzenetére
Én kaptam a cucchoz direkt pucoló és ápoló kencéket,
de szerintem egy bőrdíszműves boltba bemész tutti tud adni ilyen cuccokat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zoltanz #45363 üzenetére
Nem a súllyal volt ott a bajod hanem hogy túra volt és magas. Emiatt sokkal többnek érezted a magas tömegközéppont miatt...
Ha egy motor jól van megépítve az nagyon sokat számít.
A cbf 60kg-al kevesebb volt mint a vfr mégis sokkal nehezebbnek éreztem. Mert jóval magasabban volt a a blokk meg minden.
Ennyit számít. A kawa 1400Gtr még 50kg-al több mint a vfr és csak egy nagyon picit tűnik nehezebbnek. Met az is jól van felépítve. Ez a lényeg...
A túragépek tipikus kategória hogy jóval nehezebbnek tűnnek mint amiK valójában...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #45387 üzenetére
Én is jártam már így motoros túrán, pedig csak 5-en voltunk. Aztán alapból hátul megyek ilyenkor, ott alapból kicsit szabadabb az ember, de bakker amikor valaki alatt egy zzr1400-as gép van és derkészögben veszi a kanyarokat de oké legyen mert fosik és nem tud motorozni, de akkor legalább az egyenesekben zárkózna fel vagy menne egy kicsit tempósabban, nem 140-el de legalább a 100-as tempót ne úgy érnénk el mint egy 125 -ös géppel. Komolyan ilyet mg nem láttam. És alatta van egy 180 lovas gép. MI a f@sznak?
100m-ert le kellet maradnom hogy 3 kanyart a saját tempómban tudjak bevenni, mert utána megint beértem...
Mentünk aznap vagy 300km-ert így, de utána a barátommal mondtuk hogy mi akkor még egy kicsit elmegyünk 2-en MOTOROZNi vazzeg mert már megbolondultunk a gyökkettes kanyaroktól. Aztán lenyomtunk még egy 100-ast a szlovén szerpentíneken...
Na a 2. Napon nagyívben elkerültünk mindenkit és 2-en az a barátommal mentünk akivel mindig is szoktunk.
Nagyon nem egyszerű ez a társas motorozás kérdés.A másik véglet meg amikor valaki minden lehetetlen helyzetben előz aztán te meg lemaradsz mert vele ellentétben nem vagy öngyilkos....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Honnan tudok neten olajszűrőt nézni ti honnan veszitek?
Olyat szeretnék amit meg lehet húzni sima csavarkulcsal, és a tetejében van luk biztonsági kábelnek.
Mint amit itt a csávó mutat, meg beszél róla. (1:15 körül)
Birom a srác videóit amúgy, korrektül elmagyaráz megmutat mindent...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboldi #45417 üzenetére
Nekem is 10w30 van előírva, de a szervízkézikönyvben bele van írva hogy ha az adott ország maximum hőmérsékletei indokolják akkor bele rakhatom a 10-40-est is.
Sőt, nekem tavaly még karasnáék is 10-40-est raktak bele alapból, most is az van benne...
Úgyhogy én biztosan a 300v-t fogom venni...
Digit XT: hondások garancia időn belül ilyen olajat raktak a motorba. Kétlem ha bármiféle gondot okozhatna akkor ezt megtennék...Hát azért volt már itthon 35-38 fok, oda a 30 fokig teljesítő 10-30-as lehet hogy már necces...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Czimby #45426 üzenetére
Valszeg teljesen igazad van most így utánanézve, az a baj nekem a gyári szűrőleszedő majdnem 10k.
Azért az nem kevés.
Használtan kéne valahonnan verbuválnom..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #45488 üzenetére
Szerintem is vidd el a szervízbe, ettől rosszabb már nem lesz meg ez annyira hangos hogy egy hozzáértő lehet kisújjból vágja mi a gebasz. .. bár azért 100km-eket nembiztos hogy megtennék így vele....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #45521 üzenetére
Van egykét UA cuccom, nagyon jó minőség, simán mint a dainese.
De ha jól megnézed alig 10-15%-al olcsóbb ha pl egy nyári aláöltöző szettet nézünk..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nagyon motorja válogatja...
Nekem a fékbetétek is előre 32k-ba kerültek, a féktárcsák darabja 50k-ban állna meg.
Szerintem az átlag 10-15k betét./ pár. A tárcsa 30k/ darab...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Jah, de még fontosabb hogy először lábbal csak lehajtja a talajig a sztendert, majd jobbra balra picit dölöngetve megkeresi azt a pontot amikor a sztender mindkét lába a földön van, (számomra ez volt a kucslmozdulat) és után a simán rááll a sztenderre az utaskapaszkodónál jobb kézzel meg húzza felfele ás már fent is van.
Konkrétan mintha kifeszítené az ember a motort, lábaddal ráálsz teljes súlyoddal és tolod míg a jobb kezeddel az utasülés kapaszkodójánál húzod felfele...
De a kulcs nekem az hogy a sztender mindkét lába először a padlót érje, addig nem csinálok semmit..., mert amig ez a biztos pont nincs meg és lendületből ráhúzol és netán kicsit felád áll a gép akkor simán átesel vele a túloldalra mikor a sztender másik lába is a földre kerül...vlevi: pontosan ebben a vidiben is benne van amiről beszélek, meg amiről Te is beszélsz 1:10-nél.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Skacok nektek megjött már a teljesítményadó?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én is mindenképpen veletek tartok idén de nekem kecskeméti jobban tetszik, közelebb is van, jobb lenne....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #45904 üzenetére
Értem hogy kicsit sarkítasz, de pl a mostani PR3-as gumimban van 12k km, és azért a vfr-ben is van nyomaték.
Oké ebben a szezonban valszeg cserés lesz de azért 15k km-ert nemmindenki teker le 2 hét alatt.
Persze egy sprotguma fele ennyit nem megy ezt aláírom. Biztosan bizonyos körülmények között jobb is. Ugyanakkor ez is nagyon frankó tapad rendesen....
Nekem nincsenek vele problémáim egyáltalán...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #45912 üzenetére
Nekem is vortice van, szerintem nekem az égvilágon semmit nem változott. Bár nekem már megvételkor is kényelmes volt.
De mind minden ez is valamennyire azért a lábára idomul az embernek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Akit érdekel a motorolaj viszkozitás téma és hogy miért érdemes HÍGABB felé eltérni az olvassa el ezt a cikket nem rövid de nagyon jó.
Szóval a legtöbben pont f@szságot cdinálnak amikor sűrűbb olajat raknak a gépbe..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #46000 üzenetére
Én tavaly kezdtem el sajátmagam szervizelni a vft-t.
A szerelések 95%-hoz ami azt mondom tényleg nyomatékra kell húzni, arra vettem egy kulcsot 20k.
Mert 15nm alatt nem fogok nyomatékkulcsot használni szerintem értelmetlen... máris megúsztad egy kulcsból.
A spéci szerszámokat tényleg nem éri megvenni, de hányszor is kell vezérlés rögzítő készlet egy motor életében?
Míg olajat évente cserélsz és azért ugyanúgy elkérik az óradíjat. Légszűrő, fékbetét... ezekért is kérik és ezeket 2-3 évente cseréled...
Aztán 24k km enként elviszed gyertyacserére meg szelephézagra a többit otthon csinálod. elég sokat megspóroltál. Arról nem is beszélek hogy egy fékbetét cserénél neked a hengereket nem fogják úgy megpucolni mint te otthon magadnak.... a légszűrőházat sem fogják kiporszívózni... stb stb.
Szvsz az egyszerű dolgokat megcsinálod otthon, a komolyakért meg 3 évente elmész a szervízbe..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Üdv a klubban, vigyázzatok egymásra!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #46055 üzenetére
Vad a kék felni, nagyon bejön...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #46081 üzenetére
Gondolkodtam hogy kapjon a VFR bodis dobot, véget, sajna vfr-nek annyra keszekuszák a leömlői senki nem gyárt rá full rendszert. Kérdeztem hogy az árban benne van e az ECU utánállítás, mindenki azt mondta hogy nem kell állítani. Én is kételkedem ebben.
Hol állítanak ilyesmot Mo-n? Mit állítanak egyáltalán ilyenkor? Ezt csak a dobhivatalos forgalmazói tudnák megfelelően belőni?
Kicsit hiányosak az ismereteim ilyen téren..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #46110 üzenetére
Brigéciolt behigítod 1:1 arányba ne töményen használd, kicsit hagyd állni rajta pár percet mielőtt letörlöd...
Ha nem jön akkor lánctisztító spray mindent levisz mindenhonnan...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ebben mindenféleképpen részt szeretnék venni.
Igaz személyesen sosem találoztam vele, de attól függetlenül aki itt olvasta a hsz-eit mindenki "ismerte".
Főleg több éven keresztül. Kint megálnuk a ház előtt x-en 2-en meg odamennek visznek valamit a szülőknek, akik látják hogy a háttérben áll még 10-15 motoros. 3 perc az egész és megyünk. Utána meg gurulunk egyet a tiszteletére.1 hsz témáhot, nagyon jó ötletnek tartom a teljes reinkarnálását, mindenképpen aktualizálni kellene akik egy ideje nincsenek azokhoz melléírni, stb. stb.
Májusban érek én is haza, utána már mindenképpen akarok én is fotózkodni a vfr-el... majd küldöm a képet.
DE addig is -
VFR 1200F 2011 - kép[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #46457 üzenetére
A cikk jó és az is tetszik hogy nem a motorozásról beszél le, hanem az agyatlankodásról...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #46522 üzenetére
Nekem a vfr egyértelműen simább és jobban megy 100-assal. Hogy mennyit eszik belőle nemtudom.
De nekem a haszn. utasításban is az van benne hogy legalább 98-ast, vagy minél magasabbat, mert profitál belőle a motor."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Elvileg akkor van érezhető különbség üzemanyagok között ha a motort úgy tervezték meg hogy tudjon belőle profitálni.
Ezt írja a haszn. ut.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboldi #46576 üzenetére
Légyszi nézd már majd meg hogy milyen dátum van rányomtatva kivi vagyok.
Neked mibe is lesz? És honnan rendelted ha lehet tudni?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboldi #46578 üzenetére
Érdekes, ezekszerint tényleg a Honda is hígabb olajakat ír elő az újabb motorjaihoz.
Tényleg igazat ír az a fasza kivesézős olajos cikk amit a múltkor olvastam hogy az újabb motorokba már hígabb olajokat írnak elő a gyártók. Az autónkba pl. már 5w-30 kell."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #46583 üzenetére
Az kemény hogy egyetlen 100km-es gurulás alatt te következtetéseket tudsz levonni a fogyasztással kapcsolatban.
Ha ezt még 20x megcsinálod akkor van valami realitása. De így...
Persze kivéve ha most fele annyit evett mint eddig. Az nem lehet véletlen.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #46589 üzenetére
Ha nem ilyen túradög, ami kimondottan 12k km szervízigényes akkor így néz ki szinte az összes motornál:
24-48-72k km-ernél van karbiszinkron, szelephézag és gyertyacsere.
Nekem ez ilyen 40k körül állt meg a CBF-en. Hogy nem kellett állítani szelephézagot."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Autós topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs