Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #31389 üzenetére
Igaz még nem tudom hosszabb távon mennyivel jobb mint a cbf, de meg lesz járatva, május közepén 2 hetet leszünk motoros körúton österreich / deutschland / italy - háromszögbe.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én ezt most nem értem. Ennyire mindenki külföldről veszi a vasait? Mert az itthoniakra eddig is kellet fizetni.
Értem hogy genyó húzás, de ennyire szivenütött ez most itt mindenkit? Mintha évente vennétek külföldről motort."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #31495 üzenetére
Tökéletesen egyetértek. Nehéz úgy elsőbbséget adni hogy nem látod kinek kell...
Itt nincs olyan enyhítő körülmény hogy az autós lett volna a hibás. A motorost még nem is látta mikor elkezdett kanyarodni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #31639 üzenetére
Én ezt úgy oldottam meg hogy lassú tempónál (tényleg lassú, kb. 15-20kmh) a gumistól kigurulva óvatosan addig döntöttem a motort ameddig bírtam, mindkét oldalra felváltva, vagy 2km-en keresztül (kacsáztam). Utána elmentem Orfű-Pécs úton, ez megint nem az a tipikus egyenes szakasz , szóval volt dönte rendesen, de óvatosan, és lassú tempóval. Értelemszerűen a kigyorsítások is nagyon gyengédek voltak. Nah hazafele már rendes tempóban jöttem, sehol nem csúszott sehova.
És ez volt 25km-er. maximum.Persze ha egyenesen mész jórész akkor az oldaláró lehet az több is mint 100km mire lekopik, de ha döntöd ÉSSZEL, rögtön elmegy róla.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Nem látjátok a lényeget. Mennyivel egyszerűbb már töltésvisszajelzővel csajozni mint annélkül.
Gonoszkodás off."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Szerintem semmilyen láncnak nincs sok értelme.
Kivéve Almax. De az 70k-nál kezdődik."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #31904 üzenetére
Meg egy külön koffer amiben szállítani lehet!
De ha azzal hozzákötöd a vilalnyoszlophoz, akkor az valószínűleg ot is marad![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Igen, én is praktikusabbnak gondolom, a legújabb rendszerek olyanok hogy blokkolás esetén is jelez.
4 percenként jelentkezik be a kliens a szerverre, ha elmarad a bejelentkezés, akkor jelez. Hogy blokkolás történt. Ezt még szerintem sehogyan sem védik ki.
Persze ehhez mindig a közelben kell legyél. Az almaxal meg otthagyod ahol akarod, azt nem viszik el.
Több mint valószínű hogy rakatok a vfr-be tavasszal.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #31910 üzenetére
Ebben igazad van, nemsokra mész vele, csak tudod hogy lopják.
Kíváncsi vagyok az ilyen brutál láncok egy akkus flexnek mennyire állnak ellen.
Bár azért az meglehetősen feltűnő ha valaki felxelni kezd akár nappal akár az éjszaka közepén."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #32008 üzenetére
Egyetértek, vagy tényleg motorral esett el de olyan szerencsétlenül hogy becsúszott egy kocsi kereke alá a lábával, majd az a lábfején fékezett 30 métert. Kb. Sima eséstől lehetetlen...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #32086 üzenetére
Én eddig 2x dőltem el egyszer álló helyben akkor az adrenalintól úgy felkaptam a motort mint a sicc. Meg sem éreztem. Másodjára alatta volt a lábam 5kmh-nál ( mély kavicságy frissen rakva) hát ott feküdtem volna addig amíg nem jön valaki, de szerencsére voltak ott páran. Mekkorát szoptam te jó ég...
Azóta kavicságyba nem megyek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Pontosan a te helyedben voltam 4 évvel ezelőtt. 25 évesen.
Motoron sohasem ültem, megcsináltam az A-s jogsit, és vettem egy naked 600-ast. Majd elmentem veztech tréningre is.
Nagyon megbántam volna ha kisebbel kezdek, de nagyon nagyon. Számomra ez volt a tökéletes kezdőmotor.
Nem eszeveszett erős, de nem is olyan gyenge hogy 1 év alatt megunjam. Én senkinek nem ajánlanék 600-asnál kisebb kezdőgépet.
Ha meg nemtudsz ésszel közlekedni (húzod neki mindenhol ahol kell ahol nem) tökmindegy mekkorát veszel csúnya vége lesz. Én alapjábanvéve óvatos motoros vagyok. Ennyi. Remélem tudtam segíteni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #32249 üzenetére
Nemigazán értem mért kell különbséget tenni egy kp-s és egy hiteles motor között.
Akkor anno sokan úgy gondolták bevállalható a hitel, fogják tudni fizetni. Fizették is! Emiatt voltak eladások.
Ma azért nincsenek eladások, mert annyira szar a helyzet hogy aki anno fontolgatta hogy motort vesz hitelre, manapság benzinre nincsen pénze ennek a rétegnek, meg sem fontolják az emberek a hitellehetőséget, annyira nincsen pénzük. Emiatt nincs eladás sem. Az hogy egy gépjármű hitelre van vagy sem, eladás szempontjából édesmindegy. Az eladó megkapta a pénzét, pörgött a piac.
Szerintem ez ennyire egyszerű."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #32265 üzenetére
"Mert akkor annyival jobban ment mindenkinek? Persze..."
Hát nem akarok kötekedni, de igen 1-2 ember kivételével IGEN az ismerőseim közül akkor kimondottan jól ment sokaknak, ma pedig mindenki tudja mi a helyzet. Örülnek ha az akkori gépjárművet szervizelni tudják."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #32287 üzenetére
Term. Igazad van nem csak az a lényeg, van sok más élvezeti értéke ezen kívül, de az egyik legfontosabb ez szerintem. De ezt embere is válogatja.
Symbian.: én úgy gondolom hogy azért kevesen lennének akik nem cserélnék le esetleg a jelenlegi gépeiket (50-60 Le-ről) egy izmosabbra ha mondjuk ajándékosztás lenne.
Akár csak 100-ra is. Én legalábbis nemsok kisseb motorostól hallottam még azt hogy neki ez bőven elég. Meg hogy nem akar nagyobbat. Ergo MINDENKI odavan az erőért. No off. Term.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz csongi #32314 üzenetére
Jaja. Tök jogos kanyarban 2 autó között hülyék ezek.
Örüljön hogy nem ment át rajta az autó. Az ilyen majmok növelik legdurvábban a baleseti statisztikákat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #32374 üzenetére
Te, az esetleg hogy kikerülöd őket?
Amúgy egy biciklin leszakad a veséd, egy 600-as nakeden, érzed, de nem veserázós, csak dolgozik a teló.
Egy mégnagyobb gépen, mégkevésbé érzed őket. Óriási különbségek vannak."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #32405 üzenetére
Egyetértek szerintem is ez egy olyan hobbi hogy nem érdemes számolgatni. Még a legegyszerűbb gépeknél is kurv@sok és kész. Ide locsolni lehet/kell a pénzt, és mire pl megvan mindened mit szeretnél addigra tutti kezdhetet elolről az egészet.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Féktárcsa téma. Nekem a cbf-en 32k km után a gyári tárcsák voltak term rajt, és alig érezhető válla volt a tárcsáknak. Elől szinte semmi, hátul jobban lehetett érezni de nagyon messze volt még a cserétől. Ez 32k km után. 2. Fékbetétszettel. Szvsz egy ÁTLAG NORMÁL motorhasználat mellett 50k-ig biztosan nem kell tárcsát cserélni. Legalábbis egy 600-as nakeden biztosan nem.
Árak pedig, Kawa 1400Gtr most volt féktárcsacsere, 82k. DARABJA! vagyis elől lett cserélve a kettő 164k.
Nah ez a nem mindegy!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #32469 üzenetére
Hehe, én is gyakran bringázok, szerintem a motorozás utána második legkirályabb dolog!
Nagy vagy, egy időben én is jártam bringával melózni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Igazából nekem nemiscsak azzal van a bajom hogy neten olcsóbbak a motoros cuccok, hanem alapból európa más országaiban a boltokban ugyanaz a termék olcsóbb.
Ugye kinéztem a Dainese bőrruhát a dainese honlapján, ottvan mellette az ár is.
Hivatalos beszállító M.o-n karasna, felmegyek a honlapra és csak csodálkozom.
Ugyanaz a ruha 60.000 Ft-al drágább!
Megoldás: honlapon megnéztem hol vannak üzletek, (ide legközelebbi a Müncheni Store van) írtam nekik, megkérdeztem az árat és term. annyi mint amennyi a honlapon van. Kerek 60.000 ft-al olcsóbban mint otthon.
Arról term. nem is beszélve hogyha jövő hónapban megyek, valószínűleg 31x akkora méret és színválaszték lesz raktáron mint otthon lenne.
Igazából no comment, és nemis csak ez az egy típus drágább, hanem kb az összes ennyibel többe kerül. nem is értem hogy karasnáék mire fel árulják ennyivel drágábban a ruhákat.
60.000 az nagyon nem kevés egy 300k-s ruhánál sem.
Elszomorító."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #32547 üzenetére
20-30 másodperc ajánlott minden gépjárműnek hidegen. (mínuszban is)
A többi környezetszennyezés, benzinpocsékolás értelmetlen. Ha mész vele előbb melegszik mint alapjáraton, a motornak is jobb. Persze az nemjó ha kiguruszl a házból majd 2 percre rá az autópályán 6000-en forgatod.
De ha eltelik 6-7 perc akkor már nem vészes szerintem.szerk.: a szivatós alapjárat is alapjárat. ha csak nem 3-3,5-et forog szivatóval
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Yoshida #32565 üzenetére
Az autókra a konstans 2k körüli fordulatot írják, tehát úgy kell váltogatni hogy kb mindig ott legyél. Ezért gondolom hogy motornál az olyan 3-3.5k között a megfelelő.
Arról nem is beszélve hogy alapjáraton túl dús a keverék, besavasodik tőle a motorolaj, ami utána csak hosszabb futás után távozik. Szóval az alapjáraton járatás totál nemjó a motornak.
:fattyu de mivel terhelés nincs rajt ezért úgy is lassabban melegszik. Mert kevesebb üzemanyag kell neki az üres 3000-hez.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #32666 üzenetére
Hát én emléxem a didvx525 lánc kb 3k km után már nem arányosan volt nyúlva a 600-ason. Nah akkor azért erőssen rácsodálkoztam.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz gergobaby #32685 üzenetére
Én motorozok, csak még nem most!
De ajánlhatok egy útvonalat, pécs-orfű-magyarszék -sásd- baranyajenő (itt van egy nagyon fasza kávézó ) kaposvár, (a sásd kaposvári szakasz nekem nagyon bejön, itt vannak nagyobb tempós kanyarok is, szép belátható, és kellemes a táj is. ) majd innen szabadon választottan haza.
Ez garantáltan kanyargós, nincs nagy forgalom, az útburkolat kielégítő, helyenkén kimondottan jó.
Remélem tudtam segíteni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #32692 üzenetére
Jaja dombóvár - szászvár - magyaregregy-komló-pécs is nagyon jó, de itt kevésbé jó az aszfalt.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #32700 üzenetére
Ha van önkontrolod vehetsz ezrest is.
Szerintem ha van agyad nemgáz a 600 sport.
De kérlek egy autót soha ne hasonlíts motorhoz 4 keréken más az élet. Hiába autóval ezmegaz meg vettél pl. egy 200 lóerős autót az gyorsulásban még egy 60 le-s motornak sem felel meg. Nemhogy egy százhuszasnak.
Szóval hiba összehosonlítani. Autón meggyűrődsz, motoron rongyá törheted magad ha valami rosszul sül el.
Illetve be feledkezz meg a védőfelszerelés kiadásairól sem ami alhangon olcsó cuccokból is vagy 150k.
Ezzel kalkulálj!Utastéma pedig nagyonnemmindegy ki ül mögötted, nem a kilókra gondolok hanem arra hogy van e fogalma, felvilágosítottad e arról hogy mit kell csinálnia.
Van olyan utasom akit nem is érzek hogy ott ül és van akivel nehéz volt 1 órát motorozni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Szakbarbár #32734 üzenetére
Engem eddig egy autó alá csúszástól hátulról lassú tempóval, illetve egy balos ívben kicsúszástól közepes tempónál mentett meg az abs. A legjobb dolog ami motorra lehetett rakni biztonsági szempontból.
Nem lett volna, simán én is fektettem volna a gépet.
Mindakéttszer hátsó blokkolt, egyszerűen nagyon letapostam."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #32740 üzenetére
A törvények ugyanazok csak a bicikli 10kiló a motor meg legjobb esetben is15x-öse. Igen biciklit kikorrigálod, motoron sokkal nehezebb megcsinálni mert a testsúlyoddal sokkalkevésbé tudod befolyásolni mint a biciklit. Emiatt ha blokkol akkor nagyeséllyel ki is csúszik. Persze ha profi vagy meg lehet fogni de nemhinném hogy ennek hamar a mesterévé lehet válni. Ergo ABS segít.
Most nyugodtan leszólhattok hogy balfasz vagyok meg abs nélkül is meglehet oldani mindent, de megnézném éles vészhelyzetben 10 mototosból hány tud megfogni egy kicsúszó első vagy hátsó kereket...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #32745 üzenetére
Egyetértek. Egyébként amikor filóztam mi legyen a következő motor, a Ktm990 Smt is nagyon tetszett, a kettő között sokat vaciláltam, a Ktm amilyen keskeny, kicsit endúrósabb, brembo fékek, sokkalkisebb súly, mint egy bicikli kb. Nagyon bejött. 3 nagyonerős érv viszont a vfrnél volt. ABS! ( akkor még nem volt a ktm-ekben, a mostani újak már kaptak), kevésbé volt dobozolható, ill. a kardán. Term. Az abs hiánya volt számomra a legsúlyozottabb.
Ennyi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz salieri. #32798 üzenetére
A fogyasztás nagyon csuklófüggő de én kétlem a 4 litert, de még az 5-öt is. Szerintem inkább 6 liter az még normálisan hajtva is. Főleg városban...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Dexar007 #32931 üzenetére
Itt nálunk kb 80-90%-ban ugyanez a progi mint safety-n, 10,5k. Ez egy reális ár szerintem.
És ez saját motoros! Ami szerintem előny. Egyesek szerint hátrány, ezt mindenki döntse el maga."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz mocsanisi #33094 üzenetére
Az újabb autók szerintem teljesen jól vannak motorizálva és sokkal kevesebbet esznek mint az elődök. Benzinre gondolok. Egy modern benzines majdnem hoz egy dízeles fogyasztást, és megy is mint malac.
Persze szívótól ne várjunk sokat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz huszi.gyb #33103 üzenetére
Ha szarabb kedvem van mindig megnézek egy isle of man tt videót és rögtön szétszaggatnám a világot.
Az elkövetkező pár évben valamikor elakarok ide jutni.
Gyönyörű egy sziget. Meg ezek a legnagyobb állatok a földön, óriási tisztelet mindegyikőjüknek. Moto gp kutyaf@sza ezekhez képest.
No room for error."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz mocsanisi #33186 üzenetére
Nem kérdőjelezem meg, csak az nekem furcsa hogy ki az aki balrakanyarodás közben telót nyomkod. ?
Nemmondom hogy annyira bonyi művelet de ez egy kicsit furcsa. Meg az hogy oldalról kapta el a motorost, nem pedig a motoros oldalról az autót. Mert ez lenne a logikus.
Motoros akkor már látta bőven hogy jön ha őt kapták el oldlalról. Jól látom?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz mocsanisi #33193 üzenetére
Értem. Így márt más. Ha elrántotta logikus hogy oldalba kapta. De az autós dögöljön meg hogy még így is belement.
Ha egyszer így elkap valaki és nem lesz nagy bajom az biztos hogy fejbeverem, és kiordítom a világból nem bírnám megálni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen