Hirdetés
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #112020 üzenetére
Hat meg amit en szoktam tapasztalni, hogy azert nincs a motornak baja, mert egyaltalan nem eszleli.
De nekem azonnal feltunik, hogy gazadasra keslekedik, vagy nem ugy indul, ahogy kellene, jobban megnezve meg ra lehet kolteni csak alkatreszekbol a motor aranak 10% at, es akkor meg a titokzatos gazkeslekedes kideritesenek munkaorait nem szamoltuk, de a tulaj fejeben az van, hogy soha semmi baja nem volt, es nem kellett kolteni ra. Szoval ez is erosen relativ.Amikor ezt hallom, hogy semmi nem ment tonkre soha benne, akkor mar latom a dollarjeleket, ha kozelebb mennek a motorjahoz.
Explosión de dos tiempos
-
Polemius
aktív tag
válasz etnies #112073 üzenetére
Egyrészt gondoltam, hogy karácsonyra meglepem a motort is valamivel.
De volt már sunyi defektem, amikor lassan eresztett a gumi egy hosszabb úton, és eltartott egy ideig mire rájöttem, mi nem stimmel.
És növelné a komfortérzetem, ha már indításkor látnám, hogy a kút felé induljak-e, vagy mindegy. -
#31733248
törölt tag
válasz etnies #112072 üzenetére
Egyszerű megérteni: kb. 2.5 millió ember számára közel van a Pilis és a Dunakanyar is, ezért olyan népszerűek. Nekem például itthonról (II/A kerület) mindössze egy 6-7 percnyire van Pilisszentiván, feleannyira, mint a belvárosi munkahelyem. Naná, hogy örülünk ennek. Különösen jó ez annak, akinek nincs főnöke és ráér hétköznaponként. Velem például már nem egyszer volt olyan, hogy amikor az emberek milliószám rohantak hétfő reggel 8-ra a munkába, én az ellenkező irányba mentem és mindenféle tömegnyomor nélkül kirándultam egyet a Pilisben és a Dunakanyarban. A környezet jó, a táj szép és itt van a szomszédban.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #112076 üzenetére
"Szép, ahogy vonulnak a szarvasok, de ha jön egy motoros, az bizony bajba kerülhet a sok felhordott sártól."
Ezért is mondtam, hogy ilyen helyen kellő tartalékkal kell menni. 4 évvel ezelőtt milliós vadkárt szenvedtem kocsival, szerencsére rendezte a biztosító. Ha akkor ott motorral vagyok és ugyanúgy megyek, csúnya vége lett volna...
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #112138 üzenetére
Ez a változás van ahol jó, van ahol rossz, de az biztos, hogy csak a rossz oldalt kommunikálni nem egyéb mint ócska propaganda.
Az is kérdés, hogy ennek a változásnak az eredete mennyiben emberi eredetű. Vagy hogy biztos az a legjobb módszer, hogy az egyébként is nagyon szigorú európai normákat tovább szigorítjuk, miközben egyébként megvásároljuk a legkörnyezetszennyezőbb technológiákkal a legyártott kínai szarokat és ész nélkül hőbörgünk, ha Trump
bekeményít nekik? -
#31733248
törölt tag
válasz etnies #112325 üzenetére
"Econ, nekem GS1200-1250, RT1200-1250 és ez."
Meg tudom érteni, ezek nálam is nyerők. Saját kategóriájukon belül a világ legjobbjai. Van viszont még egy, amit nagyon kipróbálnék: az S1000XR-t.
"SH300, Nmax125, Xmax250, PCX125 és ez a C400X vannak a kalapban"
Robogóknál érdemes figyelni a kerékméretekre, gyenge útminőségnél nagyon sokat számít. A NMAX 125-é 13-as, a PCX 125-é 14-es, az SH300-é 16-os. Minden egyes collt érezni fogsz. Az NMAX 125 helyett érdemes a Xenter 125-öt is megnézni, az már 16 collos, mint az SH-é. Az XMAX-ból biztos, hogy a 250-eset akarod, nem az új 300-ast? Mert az egy nagyon eltalált motor, 14-15-ös kerekekkel, kényelmes üléspozícióval, hatalmas raktérrel. Érdekes lehet még, hogy az XMAX és a Burgman 400-asa ugyanolyan kg/lóerő arányú, mint az SH300, ezekért nem igazán érdemes felárat fizetni. Amit hoz a nagyobb lökettérfogat, azt elviszi a nagyobb tömeg, kezelhetőségben pedig érezhetően rosszabb lesz.
-
-
jacis
nagyúr
válasz etnies #112375 üzenetére
[link]
Ez a motor az egyik barátomé. Azért nem nagyon mentünk soha együtt mert Ő szereti forgatni a gépet és haladni én meg nyugdíjas tempóban motorozok amit nem is tagadok. Ez a motor szinte mindig a felső tartományban ment amikor használta. 75e km-t a srác rakott bele. A szériát sújtó generátor hibán kívűl soha semmi baja nem volt a motornak és szerintem nem is lesz még egy darabig ha nem töri össze az új gazdája. Mit nevezünk akkor rendeltetés szerű használatnak? Ez annak számít?iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
BlackPriest
őstag
válasz etnies #112446 üzenetére
én sokat mentem utassal, de némi kihagyás után már bizonytalannak éreztem magam, megint meg kellett szokni. én sem ajánlanám olyannak, aki még az irányítással van elfoglalva.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #112644 üzenetére
Proxxon is eléggé high end, de igen, a többi kb. valóban egy szint a Lidl, Aldi-s szerszámokkal.
Hasonló kategória még a Mannesmann is.. bár ezek manapság tényleg egyre mennek.. valamilyen jól csengő angol / német fantázianév és logó után kis túlzással ugyanazon a kínai gyártósoron készülnek..
z123456789
Nincs változás, a korábbi gépek vannak és a side by side, amiről beszéltünk már priviben még korábban.
julius75
Nem volt Beta-m soha, csak rokon autószerelőnél látom, ő nem panaszkodott a minőségükre, de attól még lehet h manapság már az sem a régi..
persu
Szeva. Félig meddig kakukktojás. Forgalmija motor, de egyébként side by side. RZR 1000 Turbo.
jacis
Frankón kiviszel utcára egy sportmotort decemberben éjszaki mínuszok, nappali plusz 3-4 fokok mellett? Irtózatos kockázat.. más felől a motor is nagyobb kopásnak van kitéve..
Önkontroll. Felnőtt emberként ki kell bírni úgy a telet, h nem bsztatjuk az utcai gépeket. Manapság már úgysincs igazi tél.. decemberi 15 fokok még azt mondom határeset óvatos gurulásra, de az aszfalt akkor is nehezen melegszik át, de tartós mínusz mellett nem érdemes próbálkozni.
gergo07
Kezdőgépnek mindhárom remek alternatíva. De első körben azt tisztázd magadban, h milyen célokra kell a motor. Mire használnád, milyen távokra, hol, utassal-e, csomagokkal-e, stb.
Mert a DR-Z és a naked vonal két külön kategória.
ER6N kapcsán talán annyi, h az első generációknak repedt a váza. Olvass utána, h mikortól javították, mindenképpen a facelift-ből választanék, ha arra esik a döntés."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlackPriest
őstag
válasz etnies #112826 üzenetére
ha most minden, 20 évnél régebbi jármű tulaja átülne tömegközlekedésre, megbénulna. ehhez kell előbb p+r parkoló, meg normális, megbízható, pontos tömegközlekedés. ha az adott, akkor jogos is lehet az elvárás, hogy mindenki buszozzon, bár megnézném azt a törvényhozót, aki 3 kisgyerekkel busszal meg bölcsibe, ovisba, suliba és mindenkit időben lerak...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #112826 üzenetére
Az 6 éve volt... azóta 14,2-re másztunk fel.
zgospel teljesen jogos nem tudjuk mit maszekol össze mellette. De a mértékek akkor is ütöttek. Majd jött a kérdés a mézesmadzag hallatán az urak mikorra adják le a projekteket.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
BlackPriest
őstag
válasz etnies #112848 üzenetére
ezt nem értem. vehetünk bármilyen euro normás járművet, ha nagyobb tömeg leteszi (akárhol p+r hiányában), megbénul a tömegközlekedés, illetve használhatatlan lesz. nekem kurvára nem jó a nyugati levetett szarokat szagolni, de addig nem életszerű tiltani, amíg nincs alternatíva.
nincs normális kerékpáros úthálózat, de még járdák is csak elvétve. a tömegközlekedés túlterhelt így is, az elektromos rollereket és társaikat nem tudja a kresz kezelni. ha ez lenne nyugaton, ott is lázadás lenne egy korlátozásra.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #112848 üzenetére
Kint szerepel gondolom a környezetvédelmi besorolás a forgalmiban... súgok. Idehaza üres az a mező. Emiatt ha szmogriadó van és csak Euró 4 hajthat be, hiába Euro 4-es* a motorod, NEM mehetsz be a fővárosba mert ennyire krva logikus idehaza a rendelkezés.
* tovább fűszerezve a körny.véd besorolással.
Motorozni nem állampolgári jog, sőt igazából normálisan közlekedni se hisz nem vagyok korlátozva csak éppen egy 24km-es távot 1,5-2 óra alatt teszek meg ha épp a tömegközlekedés is úgy gondolja, ha a hazai retekre ráeresztünk még egy adag népet az csodás lesz.
De az úthálózatunk se erre lett tervezve... elég végig menni a vácin Újpest felé ahol még mindig nyomvályús az út hála a metrópótlóknak. (Olyan szinten ha kis vasúti híd előtt akarsz motorral sávot váltani a kanyar ívben garantált a pofára esés...)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
gonger
senior tag
válasz etnies #113006 üzenetére
2001 óta élek a városban, azóta hétköznap melóba tömegközlekedéssel járok 99%-ban, mert tényleg gyors. Közel a 40-hez már sokszor zavarnak az emberek, így 2019-ben újra motorra ültem, most késő ősztől kora tavaszig tömegközlekedés, ezen kívül robogó, vagy hétvégi nagybevásárláshoz, család mozgatáshoz autó. A rakpartot használom hétköznap is (motorral is jól járható) és hétvégén is.
Ha nyáron kocsival gyorsan át akarom magam verekedni a városon, akkor ott megyek, gyerek hátul tud bámészkodni, szép útvonal. De ha lezárják szombat hajnalban, én akkor is ki akarok majd menni a családdal a szabadba, vagy az anyósékhoz, így nem fogok gyerekkel, kisbiciklivel, pelenkás táskával, a hátamon villamosozni a MÁV pályaudvarra, ha otthon áll az autó. Nyilván ha meg a plázába megyek héderelni (nem megyek, csak a példa kedvéért) akkor meg nem a rakpartot használom. Szerintem tök kultúráltan megcsinálták a nevezetességek környékén a zebrákat, ki van szélesítve a járda, nem gondoltam, hogy a japó túristáknak attól lesz szexibb szelfizni a parlamenttel, ha ezt az úttesten állva tehetik meg. Miközben a rakparti szakaszok nagy terhelést vesznek le a belvárosi utcákról és még így is tűrhető bp-i viszonylatban a használatuk, ezt igazolja hétvégéken a waze útvonaltervezése is.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #113035 üzenetére
Ráröfentettem és megfordultam vele a környező 2-3 utcában. Nem akartam úgy átvenni, hogy nem csekkoltam le újra.
Nyáron is min rövid szárú kesztyűt veszek amikor mentem decemberben motort nézni akkor is vittem csizma+kesztyűt. De nem akartam most erre a kb semmire berohanni kesztyűkért a garázsban meg nem volt per pill semmi.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz etnies #113223 üzenetére
Ferdzsoo:
Értem én a tapasztalatokat, és jó ha van. Köszönöm!A spórolás relatív. Azért nem arról van szó, hogy egy noname nevásárolj kínai gumi vagy jól ismert márka között kell dönteni.
Illetve megint ott van, milyen időjárási viszonyok között volt vele baj. Milyen volt az aszfalt minősége. Kinek milyen súly elosztású motorja, milyen a motorozási stílus?
Hol kopott kockára, Technikás alföldön, vagy az unalmas hegyekbe? Milyen mértékű kopási állapotban jöttek elő a negatív tapasztalatok? Mikor jött el a bátrabb vagyok, mert már érzem a motort pillant? ( Megcsúszott, ez a gumi nem is jó! Vagy pont a motoros hibázott, és a gumi részese volt annak, hogy nem esett el?)Azt nem tartom kizártnak, hogy a bemutató után, mikor jött az újabb verzió, a régebbi keverékét változtatták, hogy jobb tapasztalatok legyenek az újabb típusra, illetve olcsóbban lehessen hozzá jutni ez előzőhöz.
Nekem a 6. éves PR2 első gumi még puha volt, és egyenletes kopottságú amivel a motort vettem. De értelemszerűen már hűvüsebb, porosabb, vagy esős aszfalton már biztos nem tudta azt amit új korában. Azért a motorozást illik az abroncs állapotához és a körülményekhez igazítani.
És ott vannak a guminyomások, futómű és fékrendszer állapota.
Fontos dolog a gumi, hiszen ez a tenyérnyi felület a kapcsolat az talajjal. De ennél sokkal árnyaltabb a kép szerintem. Ez egy csomag, és valahogy az egésznek egybe kell lenni. Csak a gumi nem minden. Ne várjuk el egyiktől sem, hogy utolsó kopásjelzőig végig ugyan azt a teljesítményt nyújtja, és minden hibázását kivéd.Ha már elmentél vele 20ezret az nem is olyan rossz. Egy élettartam végfele járó guminál egy gyengébb minőségű új is érezhető változást eredményez.
Micsurin: A 13-15 fokos levegő hőmérsékletnél nem kell sok szívató. Nekem is csak az induláshoz, és kb fél perc. max 2000ig engedem a fordulatot, Folyamatosan piciket mozdítva visszafele, fél perc alatt vissza is tolom alapra.
De nem indulok el vele, kell még kb 1-2 perc és az alapjárat 1000 főlé vissza emelkedik. ez már elegendő egy elindulásos melegítéshez.
Ez +15 fok környéke. Mínusz 3 fokba már tovább kell a dúsító, de ott sem kell jelentősen tovább használnom. Ez azért nem injektor, hogy betonstabil alapjárat legyen kézi dúsító használata mellett.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #113386 üzenetére
Ezt ne bontsd le nepre. Ha barmelyik orszagban megszuntetnek a kozuti ellenorzeseket, az autopalya kamerakat kikapcsolnak, azonnal mindenki a masik seggeben menne. Stb.
Ezt irtam, hogy normalis kozlekedesi kukturahoz a rendori jelenlet elengedhetetlen, ami sosem volt, csak nagy akciok alkalmaval egy evben nehanyszor.Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #113396 üzenetére
Na, erről beszéltem.
Ehhez nem is kell kimondott BMW klubtagság. Ez a fajta csorda-sznobság az új BMW motorok tulajdonosaira nagy mértékben jellemző... Ha nem is BMW klub, de az tuti h ilyen brigádba kinézek még egy új Africa Adventure-rel is..
Econ
Látod, pedig aztán nekem nincsenek túra-enduros ismerőseim. Csak ezt látom az utakon.
Na de mesélj. SUV (X3?), vagy 5-ös? Ha SUV, akkor megbocsátom ha diesel (bár én abból is inkább benzinest hajtok, kompresszorral, turboval), de ha nem SUV, akkor csak benzines lehet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Chrys_
addikt
válasz etnies #113593 üzenetére
Köridő, dőlésszög mérés stb. sportmotorra kell, nem túramotorra. Oda én sem gondolom ezt a fejlesztést szükségesnek.
De túrázásnál nagyon jónak találnám. Nekem mindig fent van a telefonom egy por- és vízálló tokban, nincs gond a használatával, még kezelni is lehet nyugodtan motorozás közben (nem 150+kmh mellett persze, a kesztyűket meg könnyen touchpad-képessé lehet tenni hozzá). Ezt váltaná ki a dashboard megoldás, aminél még kisebb szögben kell lenézni rá, mint a telefonra. -
csongi
veterán
válasz etnies #113619 üzenetére
Nálam is ment offline. Hozzá tartozik, egy picit lassabban talál jelet.
Szerbiába ment gond nélkül. Egy 15 ezres kis fostelóval.
Most feljavítom a Redmi5plust, kap egy armor tokot, és ennyi.
Sim kártya nélkül, csak GPS nem melegszik, egy kis spórolással elmegy egy napot.[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz etnies #113734 üzenetére
pont ezen filózok most én is... kell e az a pro. Egyszerű S10-em van, és főleg a mérete miatt vettem, pedig lapát tenyerem van, de az a méret még kényelmes. Ezek a bazinagy telefonok nem kényelmesek. Az S20 vs. S20+ vs S20 pro, csak a kijelző nagyságába, belső memómba, aksi erejébe (de az a nagyobb képernyő miatt kell is) és persze a fényképező lencsékbe, szenzorokba van különbség. Az S20 pro 130 e Ft al drágább mint az S20... Akkor már inkább veszek a különbségen még 1 GO-PROt, fényképezni úgyis DSLR-el szeretek
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Geresics
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen