- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Earfun Air Pro 3 - te is, fiam, Bluetooth?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
-
V.Stryker
nagyúr
Én lementem, betámadtuk a Drag Star-os rendezvényt. Közben én már itthon vagyok, mert csak pár órám volt. Amúgy nem volt semmi nagy dolog amikor ott voltunk. A büfés se volt a helyzet magaslatán.
Semmi vásár nem volt...volt egy henna festő, plusz bőrdíszműves, pólós. Ennyi... ja még elkaptak bennünket egy Metabond bemutatóra polimorfal.bogyo112: És akkor most méssz tovább vagy inkább nem kockáztatod?
Szerelő és fék témához:
Ma elmentem a Suzuki Motorrad-hoz. A szerelő nagyon normális volt. Beállította a láncot, kereket és megmutatta hogy kell. Mutattam neki a féktárcsát. Azt mondta, hogy teljesen jó ez így, normális jelenség. Megmérte a hátsó féktárcsámat is, mondta hogy nyugodtan járjak még vele. A határon van, de sok ezer km. van még benne. Plusz még megnézte a lengéscsillapítókat is. Fizettem egy ezrest. Mindezek mellett nem fikázott, nem akarta kicseréltetni a fél motort, mondta, hogy nyugodtan tekerjem bele a kilométereket. Tök jó pozitív visszacsatolás volt.Ezé hazafele, ha már van matricám, megdöntöttem a saját kis max sebességem.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54192 üzenetére
Persze, jó autó, nem is vitatom egy percig sem. Csak az akksi, ami gázos, az elektromos rendszer is hibaforrás, amit azért nem minden szerelő tud javítani, és a lopás, ami főleg a drága akkuk miatt indult be mostanában.
(#54194) Daywalker: Persze, ha van pénz valami óriásnagy modern SUV-ra, persze, az a legbiztonságosabb. Én mégis inkább az óvatos, előrelátó, defenzív vezetés híve vagyok, akár saját magam, akár a gyerekeim (akik mondjuk még nincsenek) megóvása a cél. Többet ér az összes biztonsági extránál, igaz, megszerezni is nehezebb. Ha nem így gondolnám, szerintem motorra sem ülnék...
Én nem akartam feltétlenül lebeszélni a Prius-ról, csak felhívtam a figyelmét, hogy a fogyasztás csak egy része az üzemeltetési költségeknek, ami emiatt nagyon becsapós lehet.
[ Szerkesztve ]
-
ryori
senior tag
Hello engem a havi fenntartási költségek érdekelnének pontosan. Októberben megkapom a jogsit.
Érdekelne milyen költségekkel kell számolni. Esetleg ajánlatokat is várok milyen motort érdemes venni.
Tapasztalatok terén eddig 1hónap pocket bike 50ccm 10Le
-
Számításaim egy 125ccm motorra:Átlag 5 litert fogyaszt, de nálam lehet 6-7et is megenne, pocketet is húztam rendesen
Biztosítás 6240Ft évi
Gumik új 50-80e 2évente?
gumik használt 25-40e
fékbetét 6-8e
lánc 13-16e
motorozás napi 20 / havi 620km ~ 42liter benzin = 14-16e forint~
súlyadó 3080ft ?évente?
-
vagyis ha helyesek a számításaim havi 15-20 ezer. + évente/2évente egy nagyobb szervíz.
De azt ugye nem érdemes haviba beszámolni, mert nem rak az ember minden hónapba le pénzt a gumira.
Szóval a tényleges havi költségek érdekelnének 125cc mellett.
-
Vásárlás:
Honda NSR 125 / R
Aprilia RS125
Yamaha YZF R125Ezeket néztem, keret 500.000 Forint. ami szükség esetén kitolható 700.000ig.
-
Szerelni nem szeretném, motorok terén nem vagyok az a nagy szerelős, max megolajozom néha ha kell ilyenek. -
Archer
őstag
válasz Daywalker #54500 üzenetére
Lehet, hogy amit itt linkeltek, az jó (írtam, hogy azt nem ismerem) de amit én vettem, az egy kalap kaki volt. Eleve túl vékony falú csőből volt hajtva, ahogy húztam a csavart, úgy lapult össze, mondom akkor fixre hegesztem, de az anyag vastagsága (vékonysága) miatt ívvel nem lehetett (én legalább is nem tudtam) masszívan meghegeszteni, mert mindjárt átégett, egy ilyen sz@rral meg nem fogok lakatoshoz rohangálni. Nyeltem egy nagyon, aztán vettem egy Valter Motosat használtan (majdnem annyiért, mint ezt a gagyi nonamet...), -ezt meg elhajítottam jó messzire- na ez patent, jó nagy szilikon kerekek, egyedül minden gond nélkül megemelem a motort, félig lenyomom, onnan magától aláugrik.
Szerelőnél Bike Lift volt, na az még egy masszív cucc, használtan szokták árulni őket egész jó árban és azok állíthatóak.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz PoLizei #54586 üzenetére
Nem, kocsiban már hallottam megfőzött főtengelycsapágyat. A szerelő is hümmögött valamit, hogy "kevés olaj lehet benne". Biztos bagóért számították be valami drága, külföldről behozott motorba, hogy így is megérte nekik megvenni.
(#54585) Doki16: a Honda meg a GS is csak pár napja van fenn (nincs egy hete). Egyébként van benn vagy harminc motor, de kettő-három kivételével mind honosításra vár, azt meg drágán csinálják (40k csak az "ügyintézés" díja, mindent tételesen felírtam)
(#54588) KubanitoS: biztosan nem használ neki, mert nyomaték van dögivel, kenés meg alig.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54604 üzenetére
Pont a mocim típusspecifikus topikjában erről az alacsony fordulati kenésről volt szó és az egyik otthon szerelő srác írta,hogy kivett gyertyákkal megforgatta kézzel és már attól is feltolta az olajat...de ez az én típusom.
Amúgy nekem eddig bejött, amit te mondtál mindig.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
válasz canniball #54717 üzenetére
Többször is alakítottak a dolgokon. Pl. a vízhűtőn, aztán asszem a K5-ben a vezérműlánc feszítő rugó helyett valami olajos megoldást kapott, és a nagyobb revízió a K7-től, amikor bejött a dupla gyertya meg a hozzáigazított ECU.
Ja, meg pl. az első évjáratok termosztátja 88 fokon nyit, az újabbak 75 körül.Érdekes a város, én pont fordítva vagyok... Mivel városban kisebb sebességnél alapból nagyot ugrik 2-3-ban 4-5000-es fordulattal is, így ott végképp nem forgatom. Nagyobb tempónál (90-100+) inkább forgatom, mivel ott már kell pörögnie az ugrás-tartalékhoz.
Gyertya... Amire nagyon figyelni kell a hőérték, no, meg hogy ne menjen bele gyengébb minőségű, mint amivel gyárilag szerelték. Én ennyiről tudok, de nem vagyok szerelő vagy szaki.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54782 üzenetére
Azt a szögletes "izét" kell levenni a szelepfedél tetején/közepén, ugye? A teljes service manual előttem van, tanulmányozom a rám váró feladatokat.... Szerelőpasztának milyet használjak? Mivel ugye Suzuki márkakareskedésből vettem a (bizományos, beszámított) motort, így volt időm tanulmányozni a vadiúj, nullkilométeres gépeket is. Pont ugyanolyan fekete tömítőpasztával volt a szelepfedelük feltéve (csak a sarkoknál kenve), mint az én (leendő) GS-emen. Ezek után gyanítom, hogy ez utóbbinak sem volt még soha levéve a szelepfedele, pedig ugye 24 ezernél kellett volna revíziót csinálni, sőt az olasz szervizkönyv szerint ez el is volt végezve. (gugli fordítóval próbálom a bejegyzéseket értelmezni).
Nekem piros, hőálló szerelőpasztám van, az jó lehet?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Czimby #54725 üzenetére
Szóval nem csak parasztvakítás; köszi az infót!
HSM!
Mivel szerelőhöz viszem (én nem értek hozzá, így nem kontárkodok) a régi állapota majd csak a cserénél fog kiderülni.mm89!
Nem is az a lényeg hogy észreveszem-e (amúgy sem hiszem hogy nekem feltűnne), de ha a hozzáértők azt mondják a motornak jobb akkor már megérte.bogyo112!
Gratula!
A plexi témához: nekem is ugyanolyan plexim van mint neked (ha azóta nem cserélted), úgy emlékszem a magasságunk kb. egyforma és gondolom a GS-en is nagyjából az a póz mint az SV-n. Hűvös időben felszerelem a plexit, mert egész jól védi a habtesetemet, viszont amint az időjárás engedi szedem is le, mert pont a bukósisakra tereli a szelet és ez meglehetősen zavaró. Szerintem mielőtt újabb beruházást eszközölsz próbáld ki a mostanival, ha te is ezt tapasztalod ne költs feleslegesen másikra.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #55074 üzenetére
2002-es Yamaha XVS650A (Dragstar Classic). De úgy is viszem szerelőhöz mert akkor a kardánon van egy szimering amit cseréltetni akarok.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
Erre is van sztorim...amikor a szerelő akihez vittem felhív, hogy "milyen olajat használnok, mert kopott a veztengely" (mindez úgy, hogy 3000 km-rel előtte volt nála hézagállításon, akkor azt mondta rendben van - amikor hívott akkor meg azért nézte meg, mert szelepfedél tömítést kellett cserélni, nagyon folyt). Mondom 5w40..., erre a válasz "áááááá ez nem jóóó, 10w, 20w réééééészing olaj kell ebbe" Úgy h a könyvben is van 10w40, az 5w-től meg ugye nem lesz baja. A veztengely nem kopik csak úgy el ennyi km alatt még ha szarral kened akkor sem, szóval nem tudom mit nézett. Az biztos, hogy hogy meg se mérte. Szóval nem kell mindent elhinni.
----
Hagyd már azt a 15w-t, nem bele való.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
Az a bibi, hogy mindez amik mostanában témaként felmerültek, már jópárszor ki lettek vesézve A-tólZ-ig. Csak vissza kellene olvasnia akit ez érdekel. Az, hogy neked nincs pénzed motorozni sajnálatos.
A témáidat többnyire átugrom de mikor már oldalakat kell átugrani az már nem vicces.A motorszerelés szerintem szakember dolga, ha gond lenne a gépemmel akkor nem állnék neki otthon magam szerelgetni hanem elviszem olyanhoz aki ért hozzá, neki az a dolga, hogy értse a dolgát és megjavitsa a gépemet. Még olajcseréhez is szerelőhöz viszem, ezért nem is érdekel, hogy mit tesz bele, tőlem bele is pisálhat csak jó legyen.
Az átlag motoros motorozzon és ne szereljen arra van szakember.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
HSM
félisten
válasz polimorf #55180 üzenetére
Remélhetőleg jövőre megoldódnak a pénzügyi dolgok, és akkor több utazás lesz kevesebb bütyköléssel.
A visszakereséssel az a bibi, hogy nehéz megtalálni a megfelelő keresőszavakat, és néha túl sok a "szemét" is a találatok között. Pedig gondolhatod, hogy tíz év és 17000 hozzászólás után van némi tapasztalatom a PH keresővel.... Nyilván aki itt volt, és részt vett benne, emlékszik erre arra az megtalálja, de aki csak nemrégóta olvassa a topiko (pl. én) az nem sokra megy ezzel.Egy ideális világban tökéletesen úgy van, ahogy írod, az ember rábízza a szerelőjére a motort, az pedig tökéletesen szakszerűen és lelkiismeretesen megcsinálja. Ha van ilyen szerelőd, marhára becsüld meg.
Én sajnos még nem találkoztam ilyennel. Persze, mivel valamennyi rálátásom van a dolgokra így megértem, sokmindenben még a szerelők között sincs teljes egyetértés, ki így látja jónak, ki úgy. Én inkább magam is utánanézek, aminek tudok, és úgy a szerelőmmel is jobban át tudom beszélni a dolgokat, és az esetleges átvágási/lehúzási kísérleteket is időben ki tudom szűrni. A lényeg az, hogy így én is döntési helyzetben vagyok, amiből csak előnyöm származhat.
Én úgy vagyok vele, ne pis*ljon bele, mert lehet fél évet elmegy azzal is, ameddig szavatossággal tartozik a munkájáért, de nekem nem fél évig kéne kihúzza a szerkezet a javítás után.(#55181) persuader: Nekem más csapágyakkal van tapasztalatom. Ventilátorok. Ha csak sima híg olajat raksz a siklócsapágyukba, egészen más lesz a járási kultúrája, mintha megkapja a rendes csapágyba való megfelelő sűrűségű zsírt. Egyikkel sem kopik el, csak máshogy jár. Kenőanyag nélkül járatva pedig rövid idő alatt kuka.
Az olajfilm sem egyformán ken legjobb tudomásom szerint, és az olajfilm megszakadása sem ilyen digitális módon működik, hogy még van olajfilm, már nincs olajfilm. A hideg vagy nem megfelelő olajjal széthajtott autók sem egyik pillanatról a másikra mennek tönkre legjobb tudomásom szerint, mégis lényegesen rövidebb idő alatt, mint a kellőképpen odafigyeléssel használtak. -
szentkuti11
addikt
Sziasztok!
Az egyik ismerősömmel mennénk holnap megnézni ezt a YBR 125 kismotort. A motorokhoz konyítunk valamennyit, de konkrét típusismeretünk nincsen, leginkább robogóink voltak eddig. Képeken mit láttok? (A tulajdonos állítása szerint a kopottas gumikon kívül semmi baja nincs) Mire érdemes figyelni az alap (összefoglalóban részletesen leírt) dolgokon kívül?
Köszi előre is, üdv,
Ákosu.i.: Ha valaki tud jó szerelőt ilyen, illetve ehhez hasonló kis japán 125-ösökhöz, aki ne adj isten még budapesti is, ne habozzon megadni az elérhetőségeit!
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #55607 üzenetére
Olvasni elég sok mindent erről, nem nagyon verték nagy dobra anno. Úgy tudom, volt visszahívás, vagyis értesítették a tulajokat és aki bevitte a szervizbe, garanciában megcsinálták (volt hozzá valami "javító készlet", hogy az pontosan mit takart, nem egyértelmű, mindenhol mást írnak). Viszont Hondás szerelő szerint sokan nem vitték vissza, maradhatott a piacon ilyen motor nem egy.
Idézek sportmotorról: "A 2008-asokra volt visszahívási garancia ami a HONDA-HUNGARY nem vert nagy dobra (FŐTENGELY, HENGERTALP-DUGATTYÚ CSERE), a főtengelyen a fogaskereket ami a kuplungkosarat hajtja nem megfelelően edzették és amelyik motort hajtanak a fogak lepattoghatnak. A hengersort és dugattyúkat túl szorosra illesztették ami miatt főleg ha bejáratási időszakban meghajtottak (ÖSSZEKARCOLÓDIK) és, az utána nem kicsi tudja enni az olajat."
Állítólag a 2008 szeptember utáni gyártásúakon már javították ezt (fekete blokkosak, a problémás széria pedig sárgás vagy mittudomén milyen az a szín).[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
bigdady
nagyúr
Hali
Szerintem lyukas a hűtőm mert tegnap láttam hideg inditás után pár csepp vizet bár aztán abbahagyta.
Ezeket kompletten cseréltetni kell vagy tőmíthető vhogy? Fura hogy utána nem csöpög
Szerelő szerint nem is nagyon kell vele foglalkozni pl hogy a tartályban nincs folyadék mert csak tágulási tartályként funkcionál motornál, ő 20 éve motorozik és sosem szokott a folyadékszinttel foglalkozni. Én azért feltöltöttem minimumig és azóta csöpög (egyszer vettem észre mondjuk)
Megsül a motor ha lyukas a hűtő?[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz bigdady #55630 üzenetére
Keress másik szerelőt!
A tartály legyen legalább minimumon, és hideg motornál vedd le a hűtősapit és öntsd fel a hűtőt is.
A tágulásin tudod ellenőrizni, hogy rendben működik-e a hűtőrendszered, ha üres akkor biztos, hogy levegős a rendszer, kérdés mennyire. Ha levegős akkor forralhatja is akár a vizet.
Ha majd kiderül hol szivárog és sikerül elháritani ejts meg egy hűtőfolyadék cserét is, mivel 2-4evente ajánlott. Akárcsak a fékfolyadék csere ami 2 évente esedékes.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
3psilon
aktív tag
Sziasztok, első motornak ezt a vasat néztem ki:
Szerintetek reális ez a kilométer (46.000) és ár (400.000)? (Szerintem kb. az, de sok tapasztalatom nincs.)
El akarjuk vinni szerelőhöz mindenesetre. De az eladó azt mondja, hogy nem fogja engedni, hogy a szerelő szétszedje. Én főleg a blokk állapotára vagyok kíváncsi, mert a többi az teljesen rendben van. Ahhoz mit csinál a szerelő, hogy megmondja?
Kicsit furán alacsony volt az alapjárat - 1000 alatt/körül, de ez ugye változtatható, és mintha lomhán reagált volna a gázadásra. De előtte zsír új CBF500-asokon ültem a Safety Hungary pályán, ami meg nyilván sokkal jobb...
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
polimorf
tag
Ma megadta magát az 50-es prüttyögőm, valószinüleg a főtengely.
Járhatok autóval mig meg nem csinálja a szerelőm. Már el is vitte.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Most hivott a szerelőm, hogy már meg is csinálta a prüttyögőt. Már úton van vele hozzám. Hengert dugót, gyűrűt cserélt mert az előzőben eltört a gyűrű és szétvert mindent. (Haveri alapon 50 euró)
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
3psilon
aktív tag
válasz 3psilon #55708 üzenetére
Megvettem a motort, sztori következik.
Szerelővel vettem meg, megnézte. Kicsit kopogott a motor hidegen. Már mikor megkérdezte, az eladó rátámadt, hogy "mit gondol a szerelő, hiszen ő laikus, nem ért hozzá, neki ez a rendes motorhang, tehát a motornak semmi baja".
"Jó", néztünk, láttuk, hogy nem átverni akar, csak simán lobbanékony és nem ért hozzá. Mondta a szerelő, hogy nagy valószínűséggel a kuplungban kell majd cserélni valamit, de úgy nézett ki, ez nem kritikus hiba.Motor megvesz, városban próbálgat. Négy nappal a vásárlás után először mentem ki a városból, Bp-ről. Tatabányánál az 1-es úton, 80-as tempónál minden előjel nélkül egyszer csak nagy csattanás a motorból, érzem, hogy "motorfékez", lehúzódtam, fék. Szerencsére senki nem volt a közelben, biztonságosan megúsztam a manővert.
Motor leállt, nem indult, az indítómotor nem vagy alig tudta a hengert mozgatni.
Még jó, hogy kértem assistance-ot a kötelező mellé.
Blokkhiba 160 km-rel a vásárlás után.Eladóval többszöri vita telefonon. Kooperatívan közelítettem meg a témát, de bedurrant az agya.
Semmilyen felelősséget nem hajlandó vállalni, ő hibátlan motort adott el, és egyébként sem ért hozzá, hagyjam békén, mert ő értékrendet képvisel, és felkavarta, de felhívta az ő szerelőjét, aki (látatlanban!) megmondta, hogy biztos nem a dugattyúval van a hiba, így most már megnyugodott, többet ne hívjam.Megj. egyébként nekem az jött le, hogy tényleg nem vert át, csak rettenetesen primitív módon gondolkodik. Ráadásul állítása szerint ő mindig csak városban használta a motort abban a két szezonban, sose vitte ki a városból.
Egyelőre várunk egy hetet meg több tízezer forintot, amíg szétszedik a blokkot, és kiderítik, mi szállt el.
Így vegyen az ember első motort.
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
Daywalker
addikt
válasz 3psilon #56085 üzenetére
Simán ráverhető az ügy...de az ilyen szerelőt sem értem...kopog valami és hang alapján (!!!) rámondja, hogy talán kuplung?! Kár volt rizikózni szerintem, de gyanítom ez most nem kétfilléres hiba lesz a leírásod alapján
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz 3psilon #56088 üzenetére
A leírtak alapján nem fog semmibe beszállni.
Őszintén sajnálom, hogy így alakult az első motorod. És pont elvittél egy szerelőt.... És még így is.
Szerintem is próbáld meg befenyíteni, ahogy Daywalker mondja. Próba cseresznye.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
De egyáltalán mi a fene történhetett azzal a motorral?!
Az előző tulaj eddig használta, a topiktársunk is pár napig járogatott vele, aztán - kis tempónál - egyszerűen csak nyekk? A szerelő sem talált vészes dolgokat az "átnézéskor", pedig valami előjelének kellett lennie.szerk: gondolom az olajszint elindulás előtt meg lett nézve, nem olaj nélkül futott a vas....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
wolfnet
tag
válasz 3psilon #56093 üzenetére
Uh. Tipikus példája a "ne bízz senkiben"-nek. Te nem bíztál ugyan az eladóban de bíztál a szerelőben, de motor nézések alapszabálya hogy bármi zörög nem vesszük meg. Akkor se ha azt mondják semmiség. Bízzunk benne hogy menthető, sok sikert kívánok! Többet ...
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Topiccsendőr #56106 üzenetére
Persze lehet venni, csak az előre vetíti azt, hogy vásárlás után kis híján a következő út a szerelőhöz vezet átnézésre. Nem tudom hogy mi szakadt el vagy mi ment el, csak azt tudom, hogy ha meg is veszek egy használt mocit amiben zörög valami, mert mondjuk ehhez mérten alkudtam az árból és átnézéssel, szereléssel együtt is megéri megvenni, akkor utána az első út a szerelő.
@fattyu: vehetünk kawát nyugodtan, nem ismerem őket. A tanuló moci volt utoljára kawa az életemben az sem jött be. Tönkrement a kuplung kiemelő szerkezet és 10 húzásból 2x nem emelt ki és akkor nem tudtál egyest kapcsolni. Az oktató válasza erre a kérdésre az volt: "azért ezt a kuplungot egy párszor behúzták már". Mondom magamban persze, de a hornet-ét és a gs500-ét is oszt az meg működik!
@Burt1793: Amúgy szerdán voltam arra fele én is, hogy lehet ilyen rossz utakon motorozni?
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
3psilon
aktív tag
válasz 3psilon #56085 üzenetére
Megvan a hiba! (Végre.)
Még személyesen is megnézem, de az önindító szabadonfutója szállt el. Egy csavar kitekeredett és bedarálta az egészet. (+ szelephézag rossz volt, amit beállítottak)
Most az a kérdés, mire cseréljek. Nyilván a szerelő azt mondja, hogy ne bontottat tegyek bele, ami megint elromolhat, és 60k a gyári új.
(Kawa ER-5 2001)
Kérdés, van-e utángyártott, megéri-e azt használni stb.
Ma megyek és megnézem a motort szétszedett állapotban.
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
3psilon
aktív tag
válasz Topiccsendőr #56760 üzenetére
Hát megvolt rá az esély, hogy a blokkban van a hiba, szerencsére nem.
A kitekeredett csavar bedarálta a szabadonfutóra erősített lánckereket. Telement az egész fémforgáccsal. Még szerencse, hogy a motor megállt, és nem tudtam tovább menni, így a forgács nem kezdett el keringeni az olajban.
Szerk. a szerelőt nem hibáztattam, pontosan tudtam, hogy nem lát bele a blokkba. Kérdés, megér-e több tízezer forintot szétszedetni a motort vásárlás után?
Egyébként nem fogok bontottat beépíteni, ennyi szívás éppen elég volt.
Nem tudni, mitől lazult ki a csavar. Lehet, hogy buherálták, és bénán szerelték össze, vagy más.
[ Szerkesztve ]
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #57184 üzenetére
Néha olyan, mintha te hordanád szatyorban az agyad.
Szitál a kormányod és az a szerelő szerint normális? Vagy mire írtad ezt a nagyokosoknak?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #57185 üzenetére
Az,hogy megleste a múltkori szerviznél. Jobban ért hozzá,mint a mezei szerelő aki életében nem szerelt ilyen típust illetve neki is ugyanilyen motorja van és maga szereli. Természetesen nem szitál egyenes úton és minden pillanatban,csak ha hoki az út és veretem,mint az állat.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Daywalker
addikt
válasz bigdady #57211 üzenetére
Nem feszt kell mérni már mondtam Nyugalmi állapotban mennyi a fesz tök mindegy majdnem. Egy olyan akku, ami mondjuk nem képes indítani, arról még vígan mehet a világítás pl.
Nekem eléggé üzemanyag-szivattyú gyanús...de ha nem is teker indításnál, akkor valami más elektromos gond lehet. De nem én vagyok a szerelő, csak tippelgetek."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Nippon
őstag
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy megválok a paripától. Ha valaki esetleg K6-os kék-fehér GSX-R 750-est szeretne, akkor keressen meg a részletekért. Újonnan vettem, szervizkönyves, folyamatosan szervizelt, egyetlen szerelő szerelte.Még nem hirdettem meg sehol.
-
stereodead
csendes tag
válasz -Mosquito- #57368 üzenetére
Egész konkrétan rámhúzták a kormányt, az autó kb 2 méterrel lehetett előttem amikor befordult jobbra, 45fokos szögben volt amikor belementem. Rátapostam illetve ráhúztam mindkét fékre de 50-es tempónál lehetetlen ekkora távolság alatt megállni.
50-nel mentem, de az itt lényegtelen is. Olyan távolságból és olyan hirtelen fordult be elém, hogy ha irányjelzett volna, akkor sem láthatom, illetve le is lassított hirtelen, lévén kocsibejáróba állt be. Tehát kielőzött majd befarolt elém.
Kamerával is elcsaphatnak, max vissza tudod nezni a felvételt
Ja, meg a rendőr is, és akkor egyértelmű lesz, hogy nem én voltam a hibás. Volt már egy hasonló ügyem, akkor a robogómat törték össze, és az autós lelépett azzal hogy "jelents fel baszdmeg!"
Feljelentettem rendszám alapján, soha semmi nem lett az ügyből, járhattam rendőrségre feleslegesen, meg szórhattam a tízezreseket a szerelőre hogy rakja helyre a gépet. Ha a saját hülyeségemből töröm össze a gépet akkor oké, kifizetem, de más hülyeségére fizettem már eleget.
fgsfds!
-
Xaels
félisten
válasz baboss #57397 üzenetére
Nekem nincs helyem, meg eszközöm hozzá. Na meg most is jó volt, hogy vittem mert kaptam új leeresztőcsavart a régi helyett ami meg volt gyötörve. Ha magamnak csináltam volna akkor vagy rohangálhattam volna új csavar után gyalog vagy visszaszerencsétlenkedhettem volna a "rosszat"...
Ott lehet lenni a szerelő mellett. Végig látni mindent, ahogy kibontja az olajat is meg a szűrőt is.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #57647 üzenetére
Ilyet láttam Mosquito motorján. Kérdezd meg tőle, hogy mit mond.
polimorf: Hát nem tudom. Tudod, hogy nem szeretem szét moddolni a gépet.
Xaels: Mert mi van 10 fok alatt?
baboss: Ráér, ha egyenesbe vagy mindennel. Jah, meg privi a szerelőről.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
Szerintem inkább kisebb viszkozitású kéne. Nekem túlcsillapítottnak tűnik, miközben a rugó is gyengusz, fékezésnél úgy beül, mint a huzat, miközben a GSXR-en kétszerolyan erős fékezésre sem merült akkorát. A nagyobb úthibákat meg nem mozogja ki, hanem üt, pedig nem felüt, csak a csillapítás nem enegedi.
Szerintem ez ennyit tud. Annyira borzalmasan nem rossz amúgy a gumi, szóval életveszélyesnek nem mondanám, pl. a V.Strykerékkel is tudtam tartani a tempót, és nem nagyon akart kimászni alólam.(#57676) .mf: Igen, ez tök jogos. Ugyanakkor a kikanayarodó furgon/gyalogos/őz ellen kellene egy jobb első futómű is, esetleg jobb fékkel, mert azon is legalább annyi fékutat tudok bukni, mint a gumin. Igyekszem az ilyen jellegű hiányosságokat előrelátással, óvatossággal, és indokolt esetben csökkentett sebességgel kompenzálni. Eddig mondjuk sikerült, 3 szezont és 9K km-t lehúztam már rajtuk baleset nélkül.
Telóolaj nem volt még cserélve, szval az is 3 szezon+9k km. A tavaly év végi szervízen még azt mondta a szerelő forma, hogy nem kell még cserélni. Igazából még jobb is mostanában, mint újkorában volt. De amúgy lassan aktuális lesz a csere.
A következő gumi nekem is valami jobb lesz, nagyon szimpatizálok a Michelin Pilot Power 3-assal, de csaábító a Pilot Road 4 is, bár azon szerintem kicsit túltolták az eső-módot, viszont bejövős, hogy jóval tartósabb.
Rugócserére már nem akarok költeni, inkább spórolok egy erősebb teleszkópra, és cserélem majd egyben az egészet. Mindenképpen állítható "cartridge fork"-ot szeretnék rá a gyári "damping rod fork" helyett.
Azzal az úszónyerges fékek helyett is kapnék egy jobbat. De ez már sajnos elég zsebbenyúlós projekt...[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #57695 üzenetére
Évi cirka összesen 100-120ezer db eladás alapján cseppet sok a meghibásodás. Kardán tönkre mehet 15-120ekm között, javítása több 100eFt akár 1M is.. Szerelő nem garantálja, hogy két szerviz között 10ekm nem megy tönkre.. K1200s ABS, váltó hiba.. 800gs törik/reped a váz,1200Rt futómű. Stb stb.. Több hetes akár hónapos várakozás egy szervizbe jutásért. Nekem is tetszenek egyes modellek de ennyiért, ilyen szerviz díjak/alkatrész árak mellett többet várnék el prémium márkától! BMW gyári GPS-be nem hiába van az első helyen a szervizek listája. [link] Abban igazad van, nincs hibátlan gép de nem mindegy mekkora az és mennyibe kerül annak a hibának javítása.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Xaels
félisten
Mindegy, majd benézek valamelyik nap a szerelőt megkérdezni mi az.
(#58513) Burt1793 megeshetet, mivel aznap is azt a gusztustalan 10órás műszakot vittem mint csütörtökön. róbáltam másmerről menni, hátha jobban tudok haladni, de arrafelé is ugyanolyan szar volt, bár az Attilán elég jól lehetett haladni a Széllig.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Czimby
addikt
válasz FIREBLADE78 #59034 üzenetére
Déczi, Zenith, Bájó, Cseka vagy hasonló ismert futóműveshez vidd ne sima szerelőhöz.
Sokan meg tudják csinálni, csak kérdés mi lesz a végeredmény.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #59054 üzenetére
Sajnos legutóbb nem tudtam megvárni, ott rohadt másfél hétig a motor (még szerencse, hogy előre egyeztetett időpontra vittem...) de előtte szétszedték becsülettel, kimosták, volt egy milliméteres leütődés a krómon, azt felpolírozták kicsit, aztán úgy össze. Szimeringet akkor nem cseréltek, így volt kb. egy-másfél óra ki-be szereléssel két embernek (igaz az egyik csak tanuló volt de a másik kente-vágta, látszott rajta). Legutóbb nem tudom mit csináltak (sajnos már nem az a szerelő volt, aki előtte már többször is dolgozott rajta, le is törtek egy pöcköt az egyik idomról) de csak remélni tudom, hogy most is megcsinálták becsülettel (a porvédő gumit mindenesetre cserélték, azt direkt kértem).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz Something_ #59155 üzenetére
Az ilyen felkenődéseket illő volna javíttatni. Elvileg fel lehet szabályozni a tárcsát, de hogy hol tudják megcsinálni... Főleg, hogy bázisfelület sincs, amire fel tudnák fektetni a jelenlegi huplis állapotában. Nem tudom van-e tárcsa köszörülésre célgép.
Gondolom egy szerelő képben van az efféle dolgokkal.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom mobilszolgáltatások
- PlayStation 4
- Vírusirtó topic
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- További aktív témák...
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!