- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Laca1212 #82003 üzenetére
Na, neki nem ez a fajta volt, de ugyanígy fordulatszám alapú volt. Az mondja,hogy visszaküldte már, mert nem vált be. Nem mutatta a 3-as fokozatot és magasabb fordulaton magasabb sebességi fokozatott jelzett, mint amiben volt.
Neki annyiban volt más, hogy csatlakozó nélküli volt, amit te linkeltél,meg motor specifikus csati van rajta. Egyszerűbb szerelni.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Laca1212 #82087 üzenetére
Amióta megvettem a motort elől nem cseréltem betétet és épp minap néztem, hogy nem is kell. Nem tudom mi van benne, de nincs gond vele.
Hátulra kellett már, oda ferrodo platinumot vettem. Fog de nyikorog.
Pont nézegetem, de Bardinál brembo meg Skf van talan. Valami nem organikus brembo lesz szerintem majd.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz horvathkrisz #82097 üzenetére
Neeem. Az előző tulajok használták többet. Én alig használom bármelyiket. Nem fékezgetek, csak húzom neki.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz stereodead #82189 üzenetére
Motoros kihangosítónak hívják. 10ezertől a csillagos égig...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82224 üzenetére
Te nem azért de mi bajod a nem gyári alkatrészekkel? Én is preferálom egy bizonyos árig, de pl. mi baja lesz, ha nem Suzuki emblémás szűrőt veszem meg 4000 ezerért, hanem ugyanazon gyár, nem Suzuki emblémás szűrőjét 1500-ért? 6000 ként csere, no para, volt róla teszt is. És ha szimering utángyártott? Nem 20km múlva kezd folyni, hanem 10ezer km után...és? Hamarabb cserélem.
Nem értem tényleg. Ha csak olyan jármű közlekedne, amit csak gyári alkatrésszel javítottak kongana az utca az ürességtől.
Persze ezek mellett az idomhoz a gyári sima metrikus csavart én is megrendeltem, darabját vagy 700 forintért.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Ha valaki csak kisebb kört menne és byferko -ékkal találkozna, akkor csinálnak holnap egy nyílt gurulást. Előre látszik, hogy elég sokan lesznek.
Én csak beköszönök, aztán előre lecsapatom az útvonalat. Sok motorossal csapatban annyira nem szeretem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz zgospel #82251 üzenetére
Tudnék mesélni. Tavaly Erdélyből jöttem, nem akartam pályázni, de beteg volt nagyon a gyerek itthon, sietősre vettem, így már a román oldalon pályáztam. Már Deva előtt rámentem. Bp-ig kb. 600km autópálya .... Azt hittem befonom a nem létező hajam, már lemerült a bluetooth headset, pedig podcastet hallgattam unalmamban. A vége az lett,hogy Szegedtől már ilyen 2kilóval tepertem, hogy legalább adrenalin legyen és ne aludjak el.
Idén kell mennem egy diplomaosztóra megint... Budapestről indulás hajnalban Marosvásárhelyre. Ott a bőr ruhára felkapok egy inget...diplomaosztó, valami kajálás. Vissza a motorral... irány Kézdivásárhely. Egy napot ott tölt, majd vissza Kézdivásárhely - Budapest. Háromnapos program péntek hajnaltól vasárnap estig.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
És van olyan bontó is ami reális áron kínálja a vackokat? Nekem az a tapasztalatom, hogy azt hiszik új, gyári alkatrészeket vagy valami kincseket árulnak. Pl. egy pár használt, fene tudja milyen állapotú féktárcsa 50k, gyári új 100k....igen ám, de alkatrész nagykerbe normális utángyártott 70k, és az új.
Többször hívtam már fel kocsi és motor ügyben is bontókat, de még soha nem vettem semmit és úgy tettem le 10-ből 10-szer a telefont, hogy magamba azt mondtam "az anyátok pics@ja".
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82528 üzenetére
Vagy épp fordítva...látják,hogy új motor, aztán minek ennek másik. Biztos csak tesztvezetni jött.
Én egyre inkább úgy látom egy 750-es GSX-R kéne neked, aliról meg rendelnél hozzá Kawa idomokat. Így megkapnád az általat tetsző designt a megfelelő megbízhatósággal és minőséggel párosítva.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82530 üzenetére
Nem tudom, csak ma kicsit degec vagyok. Amúgy a Kawa sportmotorjaival én valahogy úgy vagyok, hogy nagyon f.sza, nagyon jó. Ha valaki tud 750ccm-ből 140 tartós LE-t, akkor a Kawa kihoz 700ccm-ből 160Le-t,hogy megmutassa ki a jani, aztán tart ameddig tart. Öreg sport kawát nem nagyon látni megfelelő minőségben szerintem. Bár lehet tévedek és ezek ilyen urban legendek. Persu tudja ezeket helyre tenni, mert ő tisztán a számokban és a mérési jegyzőkönyvekben hisz.
tboldi: Jó jó, de 120kg vagy.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
4,6 - 5,5 liter normál túra üzemmódban. Városban burrogtatva, közúton 110-el.
Kakucsring: 7 liter.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Láncolajozás ügyben kaptam a következő infót, ha valakit érdekelne. Én erősen gondolkodom.... Mosquito?
Remélem nem minősül hirdetésnek. Beszer áron van mindenkinek, nem keresek rajta, csak kontaktot adok, ha valakit érdekel.
ELŐRE IS KÉRNÉK MINDEN láncolajzó ellenzéki embert, hogy NE!..... most nem vitát akarok ebből, mert engem - mint használót nem érdekel ki-mit mond.... Én 8 éve használom, és dupla annyit ment el a lánc....Lichtblau Erik-nek meg 100.000-ret, miközben a gyári láncát Ő is 25.000nél dobta le.
Túrásoknak meg számít ugye hogy mennyit bír a lánc:-)
Srácok-jányok!
Mivel a bandába ismét igény támadt láncolajzóra - így "gyüjtést" rendezünk, mert 10db-nak össze kell jönnie ahhoz, hogy a nyáklapokat legyártsák.
Ha jó az infó akkor kb 5000ft lenne/db. (ha megvan a 10 ember akkor derül ki egész pontosan. 2 éve 3800ft volt....nem tudni mennyit változtak az árak
Amit tud!
- Simán adsz neki egy kapcsolt 12V-ot
- Értelemszerűen becsövezed egy akármilyen tartálytól - a mágnesszelepen át - a láncig a rendszert.
- Ezt az elektronikát rákötöd a mágnesszelepre
A nyáklapon van egy 3as kapcsoló. Azokkal tudsz variálni olyan témában, hogy
1., hány másodpercenként nyisson a mágnesszelep
2., hány másodpercig legyen nyitva
Az elektronika tartalmaz egy
- LED visszajelzést - így látod hogy mikor kapcsol be - és meddig van kapcsolt állapotba
- egy esőkapcsolót, ami ON állásba bármilyen állásban van az elektronika FELEZI az időt
- egy külső pótmétert, amivel kézzel is tudod szabályozni bizonyos mértékben.
- bekötési lehetőség üres álláshoz.... vagyis üresbe nem kapcsol...
Nekem most úgy van beállítva hogy kézzel majdnem 25 és 73 másodperc közt tudom állítani. A maximális lehetőség 80 és 128 másodperc közti lehetőség.
A vezélés nekem kint van a fejidomba, de ugye bárhol-bárhogy elhelyezhető, hiszen nem sok helyet foglal, szóval akr egy kis dobozt is gyárthatsz a kormányra. Az elekronika szintén nem foglal sok helyet. (Az nekem bent van a fejidomban a lámpa mellett)
Lichtblau Erik (Szintén banditás) 100.000km -ert ment el vele eddig, ha az Én szavam kevés lenne.... de az AKMT berkeiben van még vagy 5-10 ember akinek van (DL-es csürhe:-) - szóval tudjuk milyen.
A lényeg hogy sajna kellene még pár ember, mert 1-2db nyáklapot nem akarnak legyártani.
Nekem ilyen és így van elhelyezve.....de már volt fent párszor.
Amit neked kell beszerezni hozzá:
- tartály pl. 590ft http://www.zsombishop.hu/product_info.php…
- mágnesszelep pl.7500ft http://metroman.unas.hu/…/Uzemanyag-szelep-benzinszelep-BEN…
Persze az ebayen, alin olcsóbb.......
http://www.ebay.com/sch/i.html…
összességében ha "gyors" megoldás kell vagyis idehaza veszel mindent, akkor is ~ 13000ft-ból megvagy és ennyi.... utána már csak olajat kell venned néha....nagyritkán.
Én 2009 óta használom....
Nincs gond hogy milyen, mekkora a cső.....nem felejted el nem elzárni...... és a csöveknél sincs gond hogy bekeményedik az olajtól.
NEKEM EBBEN SEMMI ÜZLET NINCS! MÁSNAK SE.....csupán megkértek hogy jelezzem itt is, mert az a 1-2-3 jelentkező addig vár amíg nincs meg a 10. is.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Én egyetlen egy dolognál vagyok megakadva, ami miatt még nem álltam neki. Hogy nem látom a viszkozitás problémájának megoldását. Ugye hidegben a hideg olaj nehezebben folyik, akkor tuti nem annyi lesz a csepp, melegben meg pont több.
Mondjuk akinek van, azt most épp azt írja,hogy a blokk mellett van a tartály, így az mindig felmelegíti az olajat, soha nem lesz hideg, majd az elején, így a meleg körülményekre kell belőni.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Nekem is első gondolatom ez az időzített relépanel volt. De aztán az én forrásomat is megnéztem, azzal 3500 körül jött volna ki, ez meg direkt ehhez van, tud még pár okosságot, pl az üresben nem kenést, az esőben duplázást.... nem éri meg kisérletezgetni, saját megoldással azért az 1500 forintért. Így rendeltem én is egyet.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Miért jobb a szivattyú? Értem én hogy szíjja, de mennyire fogja színni meg tolni? Nem fog spriccelni? Győzz már meg, hogy nekem is az kell-e.
Bogyó bá': Na az ilyen népi bölcsességekért (is) kedveljük az idősebb korosztályt.
Persu: Te hogy viszonyulsz a láncolajozáshoz túramotor tekintetében?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82690 üzenetére
Haver a Hayabusát ráfordítja az oldalsztenderre és megkér valakit, hogy fújja be.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Primary92 #82777 üzenetére
Hát kéne bukó, kabát, gerincvédő, kesztyű, térdvédő, csizma...minimum. Aztán jogsi. Aztán Vezetéstechnikai tréning. Itt már nagyjából körvonalazódni fog, mit akarsz.
Motorra a keret szerintem tuti kevés.... Elsőre a helyedbe vennék egy GS500, CB500...valami 500-as, két hengeres naked motort. Aztán kiderül.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Ennyiért szerintem tök jó. A belsejét, szabását nézve, az újját leszámítva, olyan mint az én Imet kabátom. Elsőre jó, aztán majd kialakul. Melegnek meleg lesz,de ahogy nézem, beázni nem fog.
Ahogy mondod, mindent nem lehet elsőre.
Amúgy szerintem a Probiker cuccok középkategóriát képviselnek. Nekem a sportosabb csizmám az és ahhoz képest teljesen jó. Igazi bőr, sok év után is erős a tépőzárja. Egyedül az egyik olalon a lábfej koptatójának csavarfoglalata már nem az igazi.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #83018 üzenetére
Én pl. az M2-n Vác felől szinte végig tolom a felezőn. Akkor szoktam visszahúzódni ha teherautó, busz jön szembe vagy látom, hogy nincs meg a szemkontaktus az előttem lévővel, aki ráadásul rááll a felezővonalra... a hülyéket elkerülöm azért.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
V.Stryker
nagyúr
A múltkor nekem is úgy kellett csavarhúzóval leszedni. Visszatekeréskor elég kézzel meghúzni!
Nem is szabad nagyon rátépni! Amennyire kézzel meg tudod húzni, kb elég. De ha eljössz a XIXbe, adok hozzá kulcsot kölcsön.
imibogyo Próbálj meg hétvégén estefelé Vác felől a gyorsforgalmin úgy hazajönni, hogy kivárod míg nem jön szembe semmi... Nem 30sec lesz.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz freelanced #83198 üzenetére
Ha jól emlékszem akkor a Kawasaki ER6-n-ből is van olyan ami belefér. Illetve nem tudom biztosra, de szintén Kawa ER-5 -t is érdemes lenne megnézned.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz mrhero #83382 üzenetére
Szerintem nincs 100%-os biztonság és ennek a tudatában kell hozzáállni. Én speciel pont biztonságtechnikával foglalkozom és pl. van olyan számlásan elérhető eszköz kb. 60k-ért, hogy bekapcsolom az ölemben és 50 méteres körzetemben egy telefonnak se lesz térereje, se wifinek....a gps-t még nem próbáltam és sajna visszaadtam tesztről anélkül.
Én lefúrt karikához láncolom, de ha valahová megyek és letámasztom, akkor igazából semmivel. Kocsiba sincs riasztó... ha akarják úgyis elviszik. Egyetlen dolgot tennék be, az pl. egy régi iPhone, kártyásan, állandó töltéssel, rejtve. A findmyphone funkcióval előbb utóbb meg lehet nézni hol járt. Minden egyéb hókuszpók csak a saját megnyugtatásodra jó. Autónál amiben hiszek, az az egynél több rejtett kapcsoló.
Pl van a Pajzs... anynit csinált, nem enged a motortérbe jutni a motortérbe a motorvezérlőhöz. Após/főnök/ minap volt náluk megnézni a motyót és azt mondja olyan gány dolgokat látott, hogy ihaj... sima legolcsóbb műanyag kötődobozba kötések, stb. Azért több tízmilliós autóba pl. nem szívesen látnék ilyet.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Én nem tudom, de egy kis állás (10 nap) ennyit számít a karbis motornál? Elővettem, megyek vele... hidegecske...eszetlenkedek indulás után pár perccel, kuplungot behúzva mondom kigurulok...nézem...leáll...azanyad... pöccre indul... sose többet nem csinálta. De nem ugrott úgy, ahogy szokott. Mintha kicsit elnyúlna a gyorsulás. Visszafele jöttem egy kört a nulláson középtartományban, kihúzatva... most baba megint.
Drága spuri ide vagy oda... többet nem veszek. Se kevesebbet nem eszik. Se jobb nem lett.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Mondjatok valami javaslatot nyári sport/túra , de inkább kényelmes kesztyűre 15k-ig. BP-i cégnél lehetőleg, hogy fel tudjam próbálni. Mint említettem a 20k feletti kengurubőr kesztyű méretét elk.rtam és zsibbad a kezem benne.... most csak egy olcsóbb fér bele.
Így elsőre a Plus Racing Air -t és Sporty -t néztem ki. Bár kicsit kezdek szkeptikus lenni, hogy ezt a nagy dög csuklóvédős verziókat akarom-e. Biztos jól véd ha bukom, de egyébként többnyire csak útban van és a kordura kabátnál zavar.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #83556 üzenetére
Na de ilyen úton? Én mondtam, hogy eltolom kettő között, de nem ennyire idiótán. Simán látszik, hogy a felezővonalnál az út ramaty és amúgy is elég keskeny. Itt én sem tolom el. Direkt a 2-es utat írtam, mert az viszonylag széles, ott el lehet. BP-en a rakparton is eltolom, mert habár keskenyebb, de viszonylag lassan (50km/h) -val mennek az autók. Plusz.... KAMIONT SOHA nem előzök így, csak személy autót. A kamionnál nagy az esélye, hogy amikor elé érek, megdob a szél és az ha készülsz is rá, meg tud lepni.
dellfanboy : Nem csinálta. Amúgy az is lehet, hogy a másik benzin. Nem a megszokott kagylós kúton, hanem egy régi agipnál tankoltam, amit most vett át a mol, próbából.
persuader: Hát az eszetlenkedés én se tudom mit jelent. Míg hideg, soha nem szoktam 5000 fölé húzni.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #83563 üzenetére
Azért 5000-nél 6-ban 110.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Linux kezdőknek
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Elektromos autók - motorok
- Hardcore café
- Robogó, kismotor
- Háztartási gépek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest