- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz dong86 #123318 üzenetére
Szerintem nem a lóerő miatt lesz elsősorban gond a tanulási élménnyel, legalábbis 100 lóerős sornégyesnél, hanem inkább a 200 kg feletti tömeg fogja a nagyobb nehézségeket okozni. Aztán lehet hogy rosszul gondolom.
Ha a Hornet működése bejött, akkor az FZ6 és a CBF 600 jut eszembe, azokon magasabban van az üléshelyzet mint a Horneten.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #123583 üzenetére
Régen nem nézte az ECE az oldalsó pontokat, de néhány éve már igen. Persze a már jóvá hagyott típusokat nem kellett jóvá hagyatni újból, ezért van még mindig rengeteg korábbi típus ami csak a középső pontokon csillapít megfelelően, oldalt meg kb elégtelenül.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #123589 üzenetére
2016-os a legutóbbi revízió, de hogy a sisakokra mikortól és pontosan hogyan került érvénybe arról nem találtam adatot, legalábbis idén januárban ezt sikerült kibányásznom az elvileg hivatalos forrásból, bár az előző verzió dokumentumait nem találtam meg. Pár hónapra rá jött a hír, hogy lecserélik a 22.06-ra, ami biztonsági szempontból jó lesz, de valószínűleg hoz magával némi drágulást, az alsóbb szegmensekben biztosan.
Azt nem tudom most hirtelen (és lusta is vagyok kibogarászni), hogy úgy lép-e majd életbe, hogy egy adott dátumtól kezdve már csak 22.06-os sisakot lehet majd eladni, vagy pedig a már 22.05-öt megkapott sisakokat továbbra is lehet majd gyártani és árulni és csak az új modellekre lesz kötelező az új szabvány?
Gugliban nem is olyan egyszerű a hivatalos doksikat/forrásokat megtalálni hozzá egyébként, mert a híroldalakat jóval előrébb sorolja, ami pedig az első találati oldalon nem jelenik meg az nem létezik
Elvileg itt meg kéne találni őket, de hát... https://unece.org/[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ha valakit érdekel és éppen aktuális a sisakvásárlás, akkor a Helmet Citynél jelenleg igen jó leárazások vannak, 1-2 egész jó vételt is találtam, például Race Star vagy X-803 átszámolva 120-130 ezer körül már jelentős, de van még pár árcédula amin pislogtam párat
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz mokus1 #123661 üzenetére
"Szezonra számottevően, feljebb mennek majd az árak ebben még nincs tapasztalatom, de mindenhol ezt olvasni."
Én ezt őszintén szólva nem nagyon tapasztaltam, legalábbis amiket én néztem az elmúlt években ott sosem szezonálisan változtak az árak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #123816 üzenetére
Yamaha szervizzel van összehasonlítási alapom: kb ugyanolyan minden, az árak is. Tavaly 9-10000 volt az óradíj ha jól emlékszem, de majd otthon megnézem a számlát és írok árakat, úgy jobb képet fogsz kapni.
A kiegészítők árai elég drágák, de a sima kopó alkatrészek nem. Ha akarsz rá kiegészítőket akkor érdemes a motor rendelésekor már kérni hozzá mindet, úgy olcsóbban jössz ki.
Általában héten belül szoktam időpontot kapni szervizbe. Apró hülyeségekre is ugyanúgy normálisan válaszolnak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #123826 üzenetére
Na hazaértem, 10800 a bruttó óradíj a tavalyi számlán.
Az olajcsere nettó ~28 ezer volt pár aprósággal amiben az olaj, olajszűrő és 1 óra díj van benne.
A Yamahám számlái már nincsenek meg, mert azokat átadtam a motorral az új tulajának, de emlékeim szerint ugyanígy 30 ezer környékén fizettem a sima olajcseréért. Sőt, az olajszűrő még drágább is volt egy ezresselhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #123953 üzenetére
Akkor a 3 közepes sisakból vehettél volna 1 jót is Az AGV nagy általánosságban több ember fejére jó, mint más márkák, mert az M-es méretet szétszedték MS-re és ML-re.
A HJC azért kap mindig jó értékeléseket, mert ár/értékben jók.
De a szokásos közhely, hogy el kell menni és fel kell próbálni őket itt is helytáll, online ezt nem lehet megoldani.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Methionyl #123967 üzenetére
Előtte érdemes lehet végig gondolni meg kinézni neten hogy nagyjából mit szeretnél, különben a superzone után lehet hogy pislogni fogsz a foktban. Ha megvannak az igények és a keret egy-egy termékre akkor egyszerűbb lesz boltokat is ajánlani.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #124013 üzenetére
Huh baszki, ez elég durva.
Mintha a hátulja indulna meg, de hogyhogy nem kapcsol a TC? A pontos körülményeket nem tudjuk, de milyen gumi indul meg egy ilyen enyhe döntéstől? Utána ahogy összeszedi olyan mintha behúzná a féket, de közben mégsem lassul. Mellé nyúlt volna?Aztán még nagyon szerencsétlen az esés is: pont egy kőbe veri a fejét, hát sisak legyen a talpán...
#124014 Micsurin nem értem hogy mit akarsz az ellenkormányzásos megjegyzéssel.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz csongi #124052 üzenetére
Ráadásul élesben az a 3 másodperc még annyinak sem tűnik mint ahogy mi videón érezzük.
Szerintem azért már megérte belinkelni, mert még soha senkitől sehol nem hallottam vagy olvastam róla ezelőtt, hogy egy tankslapper után átmenetileg nincs fék. Ez azért elég para.
Egy tankslapper vagy highside kivédésére nincs az a tréning amivel fel lehet készülni, és akkor még jusson eszedbe hogy fék sincs, hát ember legyen a talpán aki megoldja ezt az egyenletet ott és akkor...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
Nagy nap a mai: valaki vitt a Tasihoz egy Apriliát, az meg tolja fel sorban a videókat, már van fent 4 és még dél sincs
Nem értem az ilyen tulajokat. Tátott szájjal szaladnak a faszerdőbe. Azért fizetnek hogy valami analfabéta órákon át szidja a motorjukat nagyközönség előtt?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #124475 üzenetére
Azt mondja: "ilyet csak szarás közben lehet kitalálni"
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz bacus #124652 üzenetére
Jaja, gyanítom, hogy Észak-India eldugott kisvárosai körül, szarul beállított, gyenge minőségű mobilos fotókkal, típusspecifikus, zárt FB csoportokba készíti a reklámot néhány angolul is csak szarul beszélő indiai
Nem kell mindent túlgondolni és megmagyarázni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz RA541 #124977 üzenetére
Szia,
A kinézett típus alkalmas arra amit írsz. Meg még sok mindenre is, elég univerzális motor, ebből fakadóan semmilyen téren sem brillírozik. Két személyes túrákra van ennél alkalmasabb is azt hiszem, de ha ez tetszik, akkor ezt kell venni Fogod tudni használni arra amire kinézted, gond nélkül. Az utasnak talán kicsit kényelmetlen lesz. Legalábbis nekünk óránként meg kellett állni nyújtani, és nem miattamÉn nem mondanám gyengének, de ez relatív, meg helyzetfüggő. Versenypályán gyengének találtam a súlyához képest bizonyos helyzetekben, de szerpentinen vagy bármilyen közúti helyzetben nem éreztem, hogy a lóerők száma miatt lenne bármi hátrányom. Mármint érted, közel 100 lóerő, nem mondanám gyengének
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz GTVili #125030 üzenetére
Én nem tudom ti hogy motoroztok utassal, de nekem az FZ6 bőven ütőképes volt utassal is közúton.
Pláne hogy most egy kezdőnek ajánlgattok 300 kilós ezres motorokat
Pár éve még ebben a topikban az is el volt küldve az anyjába aki 600ast mert ajánlani egy kezdőnek.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz RA541 #125038 üzenetére
Nézd, a félreértések elkerülése végett leszögezném, hogy nekem aztán tényleg tök mindegy mit veszel
"ha szükség van ekkora teljesítményre,akkor 80-90-nel egyesig vissza kellene váltani"
Egyáltalán nem kell. 90-nél ha másodikban húzol egy kövéret akkor ki fogsz lőni. A 2. fokozat kb 130-nál forog le. A 3. fokozat vége 180 körül van, mégsem harmadikban mentem az autópályán 130-cal vagy 180-nal, hanem hatodikban, és ha kell onnan még 200-ig jól tud ugrani az a motor, de tényleg ilyen tempóban akarsz túrázni?A többieket sem értem miért adatlapokból próbálnak motorozni. Nekem volt 4 évig FZ6-om, és nem tartom kevésnek utassal sem. Szépen is néznénk ki, ha nem bírna dinamikusan felmenni egy akármilyen közúti emelkedőn utassal meg pár csomaggal.
Három éve valaki azért adta el a 2 hónapos Tuono V4-ét, mert 4 ezer alatt rángat és az nem tetszett neki Szerintem meg ezek nem dízel autók, hogy 2 ezren kelljen őket nyektetni. Őszintén nem értem miért esik nehezére bárkinek mondjuk 6 ezren tartani a fordulatot. Mert ha onnan bármilyen helyzetben bármilyen fokozatban húzol az FZ6-nak egy gázt, akkor az menni fog. Vagy hogy miért olyan ördögi dolog 10 ezerig elforgatni.
Plusz ne keverjük a 70 ló körüli 600-asokkal.Most nagyobb, nyomatékosabb, erősebb motorom van, de a versenypályákon kívül nem igazán érzem, hogy számított volna az erőbeli különbség.
szerk: na fasza, 1 órája kezdtem neki ennek a hsz-nek, csak közben meló is van, látom azóta már érkezett más válasz is.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Steven #125072 üzenetére
Köszönöm az összefoglalót, még jó hogy nem néztem meg Pont 20 perc ürességre számítottam amikor megláttam, hogy onroad és ez az ember.
#125071 csongi egyetértek, pedig erre már fizetem a "tagdíjat" több járműre, több formában is: gépjárműadó, baleseti adó, az üzemanyagon lévő adók, pályamatricák, meg még mit hagytam ki?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz RAiN91 #125091 üzenetére
Nekem gyárilag az van. Amit észrevettem, hogy a hagyományos helyen lévő tükörhöz képest nagyobb a holttér. Mivel kintebb van a tükör ezért más szögben kell állnia, emiatt sokkal kevésbé érzékelem tükörből a félig mellettem lévőket, többet és többször kell forognom fejjel.
A másik, hogy lentebb is van a tükör, és amíg lefelé nézem a tükröt, addig az előttem lévő dolgokat kvázi egyáltalán nem tudom nézni. Hagyományos helyen lévő tükörnél szinte a fejemet sem kell forgatnom, csak rápillantok a tükörre és még úgyis be tudom fogadni az előttem történő dolgokat valamennyire, mert nem kell annyira elfordítani a fejem.Vészesnek azért nem mondanám, kb olyan mint amikor kocsiban nézed a tükröt Többet forog a fejem és többször ellenőrzöm a holttereket sávváltás előtt, mint korábban.
A legnagyobb előnye, hogy sokkal jobban néz ki mint a legtöbb hagyományos tükör, és a dizájnért majdnem mindent be szabad áldozni
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Somatom #125460 üzenetére
Munka miatt relatíve gyakran jártam Svájcba, a vírus óta már nem.
Ott ha gyalog vagyok akkor gyakorlatilag a zebrához közelítve lassítanom sem kell, mert az autók azonnal megállnak és átengednek. Az első pár alkalommal nagyon szokatlan volt, mindig bámultam hogy tényleg megállnak-e.
A jóhoz könnyen hozzá lehet szokni, és amikor már nem csak 1-1 hétre mentem, hanem 2 vagy többre, akkor már annyira akklimatizálódtam, hogy hazaérkezéskor Pestre az első nap általában majdnem elcsaptak a házunk előtt lévő zebrán. Én csak sétáltam megszokásból, néztem balra, láttam hogy érkezik az autó, de olyan távolságra hogy kényelmesen tudna még fékezni én meg átsétálok. A gond csak az volt, hogy baromira nem fékezett, úgy kellett arrébb ugrálnom.
Gyorsan tudatosult is bennem, hogy hazaérkeztem a kultúra földjére és vissza kell állítani a gondolkodásomatAz elmúlt 10 évet tekintve egyébként szerintem egyre jobb a helyzet, legalábbis itt a házunk előtt lévő átkelőnél már nem kell megvárnom a komplett kocsisort ha át akarok kelni, átlagban legkésőbb a 3. autó a sorban már lassít manapság. Szerencsére lassan de biztosan kikopik az a boomer gondolkodás, hogy gyalogosként semmi jogod sincs.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #125524 üzenetére
Már megint ez a budapestidagadtvitarásbuziközössége.hu... Most az egy dolog, hogy csináltak egy ilyen videót és egy állami szerv oldalán lehozzák, de az a felkonf, hogy "elkezdődött, itt vannak" hogy a toszba ment át? Hát az agyam megáll
Pár éve még arról csinált egy hosszú, burkoltan anyázós videót, hogy valaki a dupla sávos úton kívülről elegánsan körbemotorozta és hogy úristen mindenki meghal emiatt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Egy újabb gyöngyszemre bukkantam: East Africa Superbike Championship
A legmagasabb osztályban supermoto+supersport+superbike kategóriák vannak összevonva, összesen 5 versenyzővel, az egyikük egy Tenere 700-zal és kb terepgumival
Az egyik verseny utolsó köreiben leszáll egy helikopter két kanyar közé a fűre, mert érkezik valami helyi prince, és emiatt piros zászlózni kell a futamot
Megéri beletekergetnihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #125693 üzenetére
Ez elvileg FIM által elismert bajnokság és a Tenerés vezeti a tabellát, mert az egyik versenyt megnyerte, a másikon meg 3. lett
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
S10-en sem kell szórakozni semmivel, fullos kamerája van annak a telefonnak, a szoftver is jó, ez csak egy sima user error volt. Aki életében fotózott már bármilyen kamerával RAW-ban annak teljesen egyértelmű, hogy a fehéregyensúly nagyon mellé lett lőve, ami automata módban nem történt volna meg. Feleslegesen sokat beszélünk róla szerintem
Ennél egy "milyen ABS-t rakjak az olajamba hogy kimotorozzam az ezres gumit" téma ezerszer jobb lennehttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #125865 üzenetére
Pont most küldte át egy haverom, hát itt azért volt tempó rendesen...
Dembinszky - Rottenbiller kereszteződés. Az a helyzet, hogy az ilyen 5-6-7. kerületi szűk utcákban ha már 50-nel tudok menni az is soknak számít, a szűk beláthatatlan kereszteződések és rengeteg parkoló autó miatt.Meglepődnék ha a mentőt vennék elő, nem tartom életszerűnek hogy ekkora tempóval számolnia kellene ilyen kereszteződésben.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #126022 üzenetére
Amúgy ti Horvátországba nem szoktatok átjárni?
Mármint nem a tengerpartra hanem tőletek kb 100-120 km-re vannak már hegyek és kanyarok, legalábbis a térkép alapján. Egyáltalán nem ismerem azt a környéket. Vajon arrafele is olyan utak vannak-e, mint a turistás részeken?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen