- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
ph A 19 dB-es zajterheléssel dolgozó, médiaszerverként is bevethető megoldás lineáris adatáteresztése elérheti a 283 MB/s-ot.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
leányfalu után az S kanyar után Tahi irányába motorbaleset. Kis köbcentis váltós. Darabokba tört. Álítólag újraélesztették is. Sávzárás.
-
Ez is csak velem esik meg. Sehol semmi, sem előttem sem mögöttem még ellátok. 65-el óra szerint hasítom a levegőt. Ezt a 2x2 sáv külső sávjában tettem. Majd az utcából a másodperc tört része alatt fékezés nélkül kijött elém egy kis peugeot. Nem velem egy irányba hanem ment volna ellentétesen mint én át a másik 2 sáv egyikébe. Ami kar volt azt húztam "kerestem" a duda gombot amikor is végre balra is nézett, ő is azonnal beletaposott a fékbe és valamivel a záróvonal előtt megállt én meg szépen egy kellemes akkor már éppen guruló sebességgel kikerültem és hirtelen hangosabb lettem mint a kipufogóm. A fazon nagyon bocsánatot kért (cigány volt asszonnyal) én megálltam 1 percre és csak néztem ki. Kérdem én, miért mindig velem. Mit tegyek ,hogy ezek se forduljanak elő? Ha arra megy ki az élet játéka, hogy ne motorozzak akkor bekaphatja, mert kizárt, hogy lerakom.
-
válasz Sianis #38186 üzenetére
Én 60-ra állítom be a mutató, mert az még a nem fényképezős kategória. Amúgy fater látott mozgó opelből mérő jardokat. Civil kocsi. Dunakanyar. Na az probléma. Mert amint megelőzöd "le is lőnek".
"Kolléga" látott egy motor balesetet valahol csömör magasságában. Ott a motor és a gyerek között egy felüljárónyi különbség volt. Masszírozták, hogy ezen a világon maradjon. Több autó összetört. Mostanában hullanak a motorosok.
-
Volt már valakinek olyan, hogy menet közben főleg (95%-ban) döntéskor (a legkisebbre is) oldaltól függetlenül valami daráló hangot adott a motoron? Ezzel együtt érzem a lábtartóban is, átjárja a motort. Még nem volt lehetőségem láncszettet cserélni és a mai nap után még tolódik úgy érzem, de kissé aggaszt a dolog. 90 ig kihúzattam, üres, motor leállít és szlalomba gurultam aztán darál. Kerék sehova nem ér be, nem mozog nem lötyög, sztenderen minden oké ha sebességbe járatom. Nem tudok rájönni mi az. Hm.
[ Szerkesztve ]
-
Eladó a GS500-asom! Javítandó dolgok: Láncszett, tank, hátsó idom, kormány, km óra burkolat! Mozgásképes! 4 napja vizsgázom, hajnali 4kor kelek, jellemzően 8-tól 3-ig szivatnak minket, nem figyeltem szanaszét törtem. Érdeklődni képek pü-ben! Egy fillért nem szánok rá többet.
SEMMI! Mert épp olyan a helyzet!
[ Szerkesztve ]
-
válasz yodamastah #38283 üzenetére
Hát marha jó amúgy attól eltekintve, hogy minden más le lett nullázva. Szokásos lépésben hasaljunk el esete. Fényezéssel olyan 100-ból megvan a jól megszokott külleme.
-
Nekem semmi gond nem volt, felálltam a földről. El is mászok kormányért. Estére motor lesz belőle.
-
Újra motor lett belőle és egy nyomon is halad hála ég. 2900ft volt a kormány. Minden szép minden jó csak csúnya. Ezzel meg lett pecsételve a sorsa. Fényezés 50k lenne a hátsó idom meg olyan 10 mert elrepedt és kicsit lejött a festék. A Km óra jó csak a fém felnyílt.
Nem értem mi történt. Elgondolkoztam talán a héten. Aztán látom ott a kocsi satu és dirr földhöz vágtam mielőtt odaértem. Megállt egy motoros, h tud e segíteni meg autósok is többen.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
válasz csongi #38323 üzenetére
Nem hatott meg a dolog csak most sérült és épp olyan helyzetben vagyok, hogy le sem rakhatom, el sem adhatom ezért, de pénz is kéne meg lehet h másra is kell, nem egész 24 óra és kiderül. A legkisebb, hogy elestem. Szívem szerint "kikapcsolnék" egy időre csak nem lehet. Elegem van a jelenlegi életemből.-
-
Váci út - 2es út kihajtó. Motorbaleset. Letakarták, motor apróra zúzva. Engem meg megfogtak a rendőrök. Szonda,guminézés,jogsi,forgalmi,biztosítás és még dumáltam is velük. Motorozik az egyik. Amúgy városkapunál vadásznak motorokra.
-
Autó autót ért utol endre előtt. Ma valami volt a levegőbe.
-
NAgyon úgy tűnik le kell tennem a GS-t, mert más gép közelébe engedtek. 2500 pacis.
A 30.-ai hétre adtak időpontot lánccserére, hát talán addig kibírja. -
Még nem végleges. [link]
-
No a km óra részt ezzel lezártnak tekintem. Ez nálam ennél jobb állapotban nem lesz. Az óra burkolata kap még egy fekete fólia réteget a karc helyén és lefújom azt is vagy marad úgy attól függ hogy mutat. Ezt muszáj volt megcsinálni, mert beázott volna.
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
Jövő héten DID lánc szettet is kap. Az évben még gumi is kell rá az fix, szezon végén nagy átnézés suzukiéknál és megy eladóba.[ Szerkesztve ]
-
600-as bandit 2 személy? Mit tud mi tartható így?
-
válasz TayRol #38443 üzenetére
Tipikusan ki kell forgatni sor 4 ami ~lassan pörög fel kevés nyomatékkal? Basszus mindig visszakanyarodok a sor4-hez. Ami szép az sor 4, ami V2-es ez meg ronda vagy nem ronda, de számomra túl drága. Előre látom, hogy amint eladom a GS-t eljön a 7 szűk esztendő és kompromisszummal tudok valamit venni. Lehet el kéne tolni 1 évvel a GS eladását? Akkor meg a fényezés elég drága játék a többi adja magát mert használom, most épp a lánc, majd gumi. Alapvetően a GS maradhatna is tartósan ha picit erősebb lenne a motorja ezekkel a mostani fordulaton/nyomaték jellemzőkkel, azaz minden gyorsabban dinamikusabban történne. Nincs igazság az már fix!
-
De marha ronda hát nem tudok vele kibékülni.
Egyetlen SV van fent HA-n ami szép, de az 1 milla közelében van mert nitrós. Azzal a küllemmel kellene.
Most lapozgatok és a küllem vs ár vs motor váltogatja egymást. Hol ez nem jó hol az. Ami meg minden szempontból jó az 7 számjegy közeli árral rendelkező gép.
A GSF650 tetszik, de sor4-es.
Bár hasidommal nem is vészes az SV.[ Szerkesztve ]
-
Be szeretném nektek mutatni a motort. . . Ami nekem biztosan nem lesz!!!! Ünneprontó egy darab. Húzom semmi semmi 5-6k körül észhez tér és "tologat". Kérdem én hol a nyomaték? Nem csak alul hanem egészében. Megy mint állat kilo80 lazán, de nem ad élményt.
[link] -
Komolyan mondom ha most lenne is közel 1 misim még akkor is elgondolkoznék mi a jó nekem. Minden sor 4 ilyen alul?
-
Mindenkihez aki írt: Elég szomorú hír ez. ER6n-et soha nem felejtem el hogy azon kapaszkodtam hátra ne csússzak rajta. A banditon kerestem ezt a részt, de nem találtam. Dinamikusan gyorsult, de nem úgy ahogy kéne. Tény, hogy ha már forog akkor megy mint atom. Hozzá vagyok szokva, hogy alig forog és ha húzok egy gázt relatív jól megindul. Itt ez nagyon elmaradt, aztán amikor felpörgött már ment, de kérdem én, addig mi van? Kb semmi. Feladta a leckét a dolog, mert a sor4 a mai szereplés miatt nem jön be.
fattyu! A légolajos 1200-es tetszik is, csak nem férek hozzá egyhez sem, hogy menjek vele, illetve nekem ez már a drága kategória.
-
Nagyon segítőkészek vagytok. A megoldás egy valag pénz lenne akkor egy MT09 landolna nálam. Vagy 01-es. Azt szarnék a kis 600-as hornetekre és társaira. Bár a 900-as hornet is képbe került. Igaz sor 4 de talán a méretei miatt már rendben lenne az igényeimnek. Haver is azt mondta ha azt akarja ,hogy toljon a hornet fogja és visszakapcsol. Igenám, de előttem lebeg egy haverjának a mondata az 1200GS-ről. Akárhol húzok neki egy telit kilő. Nagyok az igények.
-
-
-
DigitXT! Csapágy,de mivel szabvány 6305 így nem gáz. Majd következő körben csere.
-
[link]
Ez az a szitu amikor rá tudom nyitni az ajtót és dirr. Hát nem? -
Rendszeres hogy csikorogva állnak meg mögöttem. Átengedtem egy akkus tolószékes papát. A bazi nagy merci jelzésértékűen 1cm-re állt meg tőlem és amint tudott kielőzött.
Más: Soha többet szlovák út, de azért tegnap még láttam egy érdekességet. Állt az üres rendőrautó az út szélén olyan helyen ahol lát maga elé és mögé. Benéztem. Kamera elől és hátul a szélvédőre szerelve. Tehát óvatosan. Aztán ma reggel is mértek városkapunál (endre végén). Méghozzá aljas módon. A kocsi benn állt elbújva, és egy sötét színű ruhában állt az út mellett egy fazon alig feltűnő trafijával. Egy vezeték ment mindössze a kocsiig. Most épp papírgyárnál mérnek és valamivel később ki is vesznek a forgalomból. M0 detto. Aki száguldozik azt megkergetik, félreállítják és sztem meg is cumiztatják. Reggel is meg most du is ezt csinálták.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest