- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibroo
aktív tag
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre.
Nekem van egy Gilera runner 50ccm-is robogóm,nem régen vásároltam,szinte újonnan!
Hol lehet kikapcsolni a világítást, jártas vagyok az elektronikai és mechanikai javításokban,és tudom,hogy ha terhelés alatt van az akkumulátor és a generátor indításkor akkor előbb-utóbb bedöglik vagy az akku,vagy a fesszabályzó,vagy mindkettő. Ha valaki letudja írni hol kezdjem a szerelést azzal időt spórolnék.
Vagy szükség van egy 3 állású Világítás kapcsolóra?
Válaszokat előre is köszönöm.Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz runner 125 #33667 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
MegkeresemMindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz runner 125 #33667 üzenetére
Helló ismét
Regisztráltam a honlapra,de Pizsi felhasználó nincs rajta.
Úgy,hogy most nem tudom hova írjak?Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre.
Nekem van egy Gilera runner 50ccm-is robogóm,nem régen vásároltam,szinte újonnan!
Hol lehet kikapcsolni a világítást, jártas vagyok az elektronikai és mechanikai javításokban,és tudom,hogy ha terhelés alatt van az akkumulátor és a generátor indításkor akkor előbb-utóbb bedöglik vagy az akku,vagy a fesszabályzó,vagy mindkettő. Ha valaki letudja írni hol kezdjem a szerelést azzal időt spórolnék.
Vagy szükség van egy 3 állású Világítás kapcsolóra?
Válaszokat előre is köszönöm.Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz SzlobiG #33797 üzenetére
Hali!
Igen ez valóban így történt,csak ami a következő kérdés volt arra nem kaptam választ.
Ezért írtam újra!Te biztos valami nagy profi vagy,és minden nap szereled a motorokat,de ez nem válasz a kérdésre,ha nem tudsz segíteni akkor meg minek írsz?!Inkább meg várnám mások véleményét is,akik jártasak a témában,ha megbocsátasz???!!!
Én az autókhoz értek jobban,és tudom,hogy mindent meglehet oldani,csak az időmből akartam lefaragni a felesleges vezetékhalom,burkolat,stb.és egyéb "finomságok" leszerelése nélkül.Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
A félreértések elkerülése véget ezt "SzlobiG"kollégának írtam!
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Értem,köszönöm a válaszod!
Annak idején "1992"-ben kaptam egy Simson S51 Enduro-t újonnan,ami akkor nagy szám volt!Abban ugyan így volt direktbe a világítás.
Ezzel még nem is volt gondom,kb 1-1,5 évig jól is indult világítással ,utánna kezdett el nehézkesen,azt hozzá kell tennem,hogy mindig tisztogattam, políroztam, garázsban tartottam, rendszeresen karbantartottam.Majd egy reggelen,gyakorlatra menet nem indult,mindent megnéztem és mindent rendben találtam akkor,majd a szüleimnek kellett bevinniük a tanműhelybe! Tönkre ment a fezszabályzó majd vele együtt a tirisztor is,ami akkor nem kis pénzbe került, várni is kellett rá.Akkor elvittem egy pár szerelőhöz,de mind ugyan ezt mondta,hogy "sajnos ezeknek ez a hibája 1-2 év és új Tirisztor csere és nem lehet kikötni a világítást"..!!!Akkor még nem végeztem a műszakin csak tervbe volt!Egy szombat reggelen neki álltam, beszereltem az új alkatrészeket, és az átkötést is!Nem volt egy nagy kaland,ha jól emlékszem a gyújtás kapcsolónál kellett 3 kábelt átkötnöm,és manuálisan lehetett ki és bekapcsolni a világítást.Ezután még 6évig használtam,de semmi bajom a gyertya,váltó olaj,levegőszűrő ,cseréjén kívül, nem volt!Sajnáltam eladni!Persze tudom a mostani mocik már komolyabbak,ez a rendszer már teljesen korszerű nem olyan mint a Simson-é volt.Ezért is fordultam a fórumhoz a kérdésemmel,nem állt szándékomban senkit felbosszantani.
De én azért nekibújok,mivel elég nehézkesen is indul,(nem pöcre!Sajna!)
Gányolni nem tudok...!!!
Itt utána néztem a netem,és sajnos itt sem olcsó egy új Zündung Lichtmaschine Gilera Runner 50 -eshez,300-350 Euro a komplett szett,persze van olcsóbb is de az használt(ZSÁKBA MACSKA).[ Szerkesztve ]
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Szia,ezen már túlestem,mivel nem karburátoros,hanem injektoros!
Itt pedig nem fogom elvinni szerelőhöz,mert sajnos tapasztalatból mondom nem ért hozzá,és nagyon sokba kerülne,az anyag árának 3 vagy 4 esét kéri.Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz korpicschess #33807 üzenetére
Köszi,igazad van elnézést!
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz s4ilfish #33795 üzenetére
Hali!
Lehet még egyszer szét kellene szedned a karbit,de most nagynyomású levegővel át kellene fúlyatni.
A 2. lehetséges,hogy a gázbovdent is meg kellene nézni,hogy esetleg nem-e csúszik mellé.(túl laza!)
A 3.Valóban valami levegő vagy alapjárati csavart keress,és azon alapjáraton állítsd,majd túráztasd!Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz andree04 #47836 üzenetére
Szia
1.Hát először is szereld le azokat az elemeket amiket le akarsz festeni.
2.Ahol hibák vannak csiszold meg 150-220-as csiszolópapírral,majd2komponensű gittel (jó az autós gitt is!) töltsd ki.Száradás után csiszold meg szintén 150-220-as csiszolópapírral.
3.mikor kész vagy a csiszolással,portalanítsd zsírtalanítsd,szilikonmentesítővel,de jó a lakk-benzinhigitó is,fontos,hogy a javított folt körül is csiszold meg,körbemaszkolod ragasztószalaggal+papírral.újra zsírtalanítod,majd szórógittel (spray-ben is lehet kapni!) a gitt foltokat lefújod 2 soron.vársz kb.20-25 percet a rétegek között.
4.Szórógitt száradása után 800-1200 vízpapírral vizesen kicsiszolod,simára ügyelve arra,hogy a műanyagig ki ne csiszold a gittet.
5.mivel az egészet le akarod festeni érdemes mattító kendőt vásárolni,amivel a festendő felületet megcsiszolod,hogy mindenhol mattos legyen.Ez azért fontos,hogy a festék meg tudjon tapadni a felületen.
Ezt is vizesen kell.
6.Megszárítod a vizes felületet,szilikonmentesítővel lefújod,megtörlöd tiszta kendővel,szárazra.
7.mézes kendővel átőrlöd egyszer,hogy a mikroporszemcsék,ne maradjanak a felületen.
8.Lefested a kívánt színre 2 soron.Az első legyen csak vékony úgymond köd réteg,vársz 15-20 percet és fújhatod a második réteget amit már teljesen a végleges réteg.
9.hagyod száradni legalább 1 napot.
És kész is vagy!Remélem tudtam segíteni.Sok sikert hozzá.
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Gilera Runner 50 PurJet-em C46 2008 évjáratú.9840Km, van benne most!
A problémám vele,hogy magasabb fordulaton és emelkedőn szaggat,mintha nem kapna elég üzemanyagot,gyertya (NGK)cserélve,Benzintank kipucolva,levegőszűrő,(újra!) kicserélve!Volt olyan,hogy kereszteződésben le is állt.Mi lehet a baja?
Ha tud valaki segítsen.Előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz oliwire #47888 üzenetére
Karburátor nincs rajta,injektoros!Ezért is fordultam az oldalhoz,hátha akad itt is valaki aki már találkozott a problémával,ennél a típusnál!
Holnap megnézem a membránokat,ja meg az injektort is átfújkálom,hátha ott lesz valami.
Azért köszönöm,minden segítség jól jöhet ilyenkor. ÜdvMindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Én minden nap ezt csinálom,fényezőként,már több mint 20 éve,autón,motoron,repülőgépek alkatrészein stb.itt Németországban,és nagy tévedés,hogy nincs kis kiszerelésben gitt,mert már 150gr.-ostól lehet kapni több fajtát is,komponenssel,de biztosan te ezt jobban tudod mint egy fényező!
A nitróról meg csak annyit,hogy a régi festéket megmarhatja,feloldhatja és akkor cseszheti,az egészet!Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.Van egy Gilera Runner 50 PurJet-em C46 2008 évjáratú.9840Km,
A problémám vele,hogy magasabb fordulaton és emelkedőn szaggat,mintha nem kapna elég üzemanyagot,gyertya (NGK)cserélve,Benzintank kipucolva,levegőszűrő,(újra!) kicserélve!Volt olyan,hogy kereszteződésben le is állt.Mi lehet a baja?
Ha tud valaki segítsen.Előre is köszönöm.Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Ma cseréltem ki a gyertyapipát,és a kábelét az eredmény változatlan!Talán annyi változott,hogy melegen már nem annyira szaggat!
Meg új kipufogó került rá (LeoVinci Navigator),de a gyárival is szaggatott!
Hogy mi lehet a baj,én már nem tudom kitalálni?!
Kaptam a kipufogóhoz görgőket,2 típusút,lehet azokat kellene még kicserélni?
Vagy szedjem darabokra az egész befecskendezést,levegő torkot,membránt cseréljek.
Indulni jól indul pöcre,de most a üzemanyagszintmérő kezdet megbolondulni,remélem az nincs hatással a szaggatásra?Pedig mikor kiszedtem a tankot azt is megnéztem kétszer is szétszedtem,hogy biztosan jó legyen erre újra szarozik!Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz Bogyó bá' #47942 üzenetére
Teljesen igazad van,ha most otthon lennék magyarba,akkor már régen elvittem volna legalább 1-hez biztosan!
Mivel nem otthon élek így nehéz!Itt meg nincsenek jó szakemberek,csak kicserélik a jó alkatrészeket,és rá fogják,hogy az volt a rossz elem,de a probléma megmarad,már elvittem itt németben szerelőhöz,de semmit nem csináltak,csak a pénzt fizettem ki érte 87 EURót.
Mikor visszamentem,hogy nem jó,az volt a válasz,hogy járjak vele és jó lesz,azóta mentem vele kb.60Km-ert és csak rosszabb lett.Pedig mindenki ezt a helyet dicsérte,nagy motoros boltja is van és szerelőműhelye.
Kérdezősködtem,de nem igazán ismernek a környéken hasonlókat,2000 Euróért meg majdnem ujjat veszek!
Így marad a szerelés,szerszámaim,meg amúgy is vannak,tehát ez nem gond,csak azért fordultam ide hátha már valaki találkozott ilyen problémával ennél a típusnál,de azért köszi,hogy segíteni akarsz![ Szerkesztve ]
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Köszi a tanácsot,már én is rájöttem erre,de eddig elmentem vele több ezer Km-ert gond nélkül,csak mostanában kezdett el "szarakodni"!
A szűrő az új benne,hát két benzin,szivattyú is van benne,egy kicsi fekete az így néz ki:A másik az pedig a magasnyomású,az mielőtt beindulna akkor búg
kép:
Az utóbbi az biztosan jó!
A kicsi feketének meg nem tudom mi így a szerepe?Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz Csillag01 #47969 üzenetére
Megoldódott a probléma!
Kipufogóban,a torok kanyarulatban volt egy vas cső beszorulva,most végeztem a kiszerelésével,és az összeszereléssel!Hát nem volt egyszerű fél 11-töl idáig!
Ki is próbáltam,hát nehéz volt leszállni róla,egyáltalán nem szaggatott nagyon megvadult a gép,és a hangja is más lett,kicsit szebb,nagyon tetszik!
Hát szidhatnám az olasz vagy a német dolgozót aki összehegesztette,de a lényeg,hogy most már semmi baja a gépnek!
Köszönöm mindenkinek a segítséget,tanácsot![ Szerkesztve ]
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz 30z.Samu #48033 üzenetére
Hát én is így vagyok a Gilerámmal,most nagyon baró,1 személlyel,munkába járni,de ha már ketten megyünk a párommal akkor már kevés!
Horvátban voltunk nyaralni nemrég,(1 Hónapja)és nagyon sok robogó van mindenféle fajtából,minden háznál állt vagy 2 db szebbnél szebb,de egy nagyon bejön annyira,hogy a közeljövőben le kell tennem a NAGYMOTORJOGSIT!Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz DigitXT #48038 üzenetére
Őszintén szólva csak annyi különbség van benne,hogy a karosszériában van Pj50,Sp50,vx125,vxr200.
Az 50 is akkora mint 200-as csak kisebb a plexi elöl,és nincs hátul 2 db lengéscsillapító.Mondj még egy típust amelyben ennyi motor választék van,ugyan abban a karosszériában?Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz huszi.gyb #48045 üzenetére
Ez mióta van?
Most voltam otthon kb 2hónapja,de ezt az autósulis csaj nem mondta,csak annyit,hogy a nagymotor vizsga megvan 2 hét alatt,ha minden simán megy,és 130Ezer Forintocskám bánja majd.. Aranyos volt..
A rutint és a városit 2 év alatt kell letenni!Mivel itt 1400-1500Eurót mondtak ,de 3 kategória van,és darabonként ennyi az ára csak motorra, úgy voltam vele otthon is megkérdezem!Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz SzlobiG #48090 üzenetére
Hát én még ilyet nem is láttam,hogy lehet valakinek ennyi esze,hogy teletömi gépzsírral a lehajtást.
Ö szerelőnek tartja magát?Jó,hogy hozzátok eltudtak menni vele!
De ha leírod a típusát esetleg lehet tudok hozzá szerezni innen németből alkatrészt,itt is van már mindenféle szar kínai!
A jövő hét kedden megyek haza magyarba,addigra meg is tudnám nézni,hogy van-e,esetleg megrendelni!Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Cserélt már valaki piaggio NRG 50 purejet-ben 70-es hengert?
A hengerfejet is cserélni kell vagy jó rá az 50-esé is?Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz 30z.Samu #48122 üzenetére
Nem tudom jobb lesz-e,meg nem is érdekel,nem én fogom használni!
Egy német kollégám fiának lesz,50-ről,70-re.Ezért érdekelne,hogy a hengerfejet is cserélni kel a furat miatt,vagy jó a régi is?
Állítólag jobban fog gyorsulni,nagyobb lesz a nyomaték,a pénz itt nem számít,ahogy megnéztem,belülről Malossi,cuccok vannak benne,a generátor,ca.100ezer HUF,a Varió,38e.+HUF.Malossi MHR Replica kipufogó 69ezerHUF stb.Gyilok a gép.Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
-
Tibroo
aktív tag
Sziasztok!
Tudja valaki itt,hogy hogyan lehet megtudni azt mikor kell gyűrűt cserélni gilera runner Purejet 50-ben 2009-es?
Most cseréltem le az hajtásszíjat,és feltűnt,hogy kézzel is lazán áttudom tekerni a főtengelyt!Az ellenállás minimális(mikor átfordul a holtponton!!! )
Vagy ez normális a Purejet-nél?
Emlékeim szerint azért kellene némi erőfeszítés,ahhoz,hogy átforduljon.Gondolok itt a kompresszióra.
De indul a gép rendesen,bár mikor bemelegszik kb.0,30 perc után kicsit csörög.Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Megpróbálom még egyszer,hátha tud valaki segíteni!
Sziasztok!
Tudja valaki itt,hogy hogyan lehet megtudni azt mikor kell gyűrűt cserélni gilera runner Purejet 50-ben 2009-es?
Most cseréltem le az hajtásszíjat,és feltűnt,hogy kézzel is lazán áttudom tekerni a főtengelyt!Az ellenállás minimális(mikor átfordul a holtponton!!! )
Vagy ez normális a Purejet-nél?
Emlékeim szerint azért kellene némi erőfeszítés,ahhoz,hogy átforduljon,gondolok itt a kompresszióra!
De indul a gép rendesen,bár mikor bemelegszik kb.0,30 perc után kicsit csörög.Ötleteket várom!
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
válasz horvathkrisz #49836 üzenetére
Hali!
A kevláros szíj hosszabb élettartamú,erősebb könnyebb mint a hagyományos! Drágább is,sajna!
Onnan tudom,mert most cseréltettük az autónkban a vezérműszíjat,és a szakszervizben ezt ajánlották.
Üdv[ Szerkesztve ]
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
Tibroo
aktív tag
Kár,hogy itt senki nem tudd tanácsot adni ebben a témában!
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen