- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz mumtaz #54826 üzenetére
Minél keményebb a kontraszt rugó annál hamarabb visszavált. Ezek - ahogy írod - színekkel vannak jelölve. Attól, h beletettél egy feketét (ami ha jól sejtem tényleg a legerősebb) még nem biztos, h megfelelő minőségű
A másik a "kis" kuplung rugók. Ezeket is ugyanúgy színekkel jelölik, és ezekkel tudod beállítani, h milyen fordulaton kezdjen fogni / dolgozni a kuplung. Ha túl erőset teszel akkor már az aló tartományban ráengedi a kuplungot - ami egy kis teljesítményű motornál nem biztos, h szerencsés mivel ezek csak viszonylag magas fordulaton szeretnek dolgozni.
A harmadik összetevő a szíj szélessége, de ezt nem nagyon szokás babrálni, jó szokott lenni a gyári méret.
Meg persze a görögök súlya, de azzal "csak" annyit tudsz állítani, h az első tárcsa milyen fordulaton nyisson = minél könnyebb annál kisebb fordulaton indul meg a hajtás és teszi felfele a szíjat elől.
Na ennek a három (négy) komponensnek a segítségével tudod beállítani a váltódatMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Den
veterán
válasz mumtaz #54826 üzenetére
Akkor szinte biztos, hogy a variátor szorul.
Ja látom közben a választ. Ha ott elkékülés és hasonlók voltak, akkor szerintem ki kéne cserélni az egészet, lehet, hogy valami vetemedett, és hidegen még jó, de ahogy felmelegszik a tárcsa (mert az normális üzemben is rendesen melegszik), akkor már megszorul.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest