- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
ph A vállalat az év második felében lőné el a puskaporát.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yaye
őstag
Az olaj nem ajánlat kérdése. 2T olajat kell beletölteni. Abból, és a tankba tankolt sima benzinből keveri ki magának a gép menet közben a kétütemű keveréket. Előre is megkeverheted a keveréked, de az külön macera és ilyenkor ki kell iktatni az olajszivattyút is, szóval minek, ha egyszer a gép megcsinálja neked. Van különben olcsóbb olaj is, de azért gagyit ne vegyél, szerintem a jó olajat hosszabb távon meghálálja a motor, és egy liter különben is baromi sokáig elég (vagy tízszer tankolhatod tele a jog-odat belőle, abból megtehetsz vagy 1000-1500 kilométert!)
A hátsó telóban lehet hogy gáz van, nem olaj. A keréknek szerintem nem volna szabad semmihez hozzáérni, még ha egy nagy kátyúban felütközik is a hátsó futómű, akkor se. Az volna a gyanúm, hogy ott valami nincs egészen a helyén.
A hajtóműolajat az én egykori robimban 12000 (tizenkétezer!) kilométer, vagy két év után kellett cserélni.
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
Szerencséd, van, nekem is volt egy Artistic-om, amit elég sokáig nyűttem ( 8 000 km) Motorba csak fullszintetikus olajat tegyél, amit a kerék mellett látsz, az a hajtómű olajnyílása, túl gyakran nem kell cserélni, ha jól emlékszem 100cm3-kell belerakni. Nekem is volt teló gondom, az első és a hátsó is megadta magát 5 000 km után ezeken a sz@r utakon. Mondjuk egy biciklinek komolyabb a telója... Eléggé játékszerek ezek a kis japán robogók... Nekem a hátsó kerekemnél az volt a probléma, hogy nagyobb oldalfalú gumiköpeny került rá, és beleért a vázba egy-egy kátyúnál. Nézd meg a gumiméretet, meg hogy hol koptatta ki azt, amihez hozzáér... Egyébként meg a blokk elnyűhetetlen, a kuplung is...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI felé fordul az IKEA is
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen