- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz tothferenc #87327 üzenetére
Egyébként, szerintem teljesen jó felállás. A közvetlen belvárosban amúgyis tök elég egy 'kisrobogó'. Gratulálok a család bővüléshez is!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87325 üzenetére
Igen, valami ilyesmit kéne, amiket itt felsoroltatok. Kicsit pesszimista vagyok azonban, hogy ebből mi fog megvalósulni. A végén módosítás helyett egész egyszerűen majd kitiltják a városból az összes ilyen - meleg levegőt kipufogó - motort, és helyette maradhat minden, ami elektromos (vacak).
-
FeniX-
aktív tag
Halihó, én meg rámértem az akksira és már amikor raadom a gyújtást es felspannolja az elektromos AC-t, lemegy a feszultseg 9,4-re. Akkor gondolom, szar az akksi.
-
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, én is kicseréltem ma az akksit. Viszont, még mindig 3 indítózásból 1x hallom, hogy megakad az indítómotor, mintha ellenállásba ütközne, vagy - fülre olyan, mintha - túl nagy lenne a kompresszió. Lehet, hogy a másik akksit is ez "makkansztotta" meg? Ezeknek már össze kellett volna kopnia 6000 km alatt, úgy gondolom.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87378 üzenetére
Szia, igen a nem euro 5-ös modellek jobban mennek, a videókat én is néztem.
Az előző akksi a gyári volt, ezt pedig az alkatrész.keeway.hu -n látott robbantott ábrás lista cikkszámlista alapján néztük. -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #87379 üzenetére
Sík terepen el lehet hajtani 90-ig, de sok idő, és a legkisebb emelkedőre már visszalassulok 60-ra. Ja, és 3500-as fordulatnál, ahol van az 50km/h (óra szerint) ott kifejezetten van egy "rés", a befecskendezésben. Szerintem úgy van leprogramozva, hogy ott a legszegényebb a keverék.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87381 üzenetére
Igen-igen, van összehasonlítási alapom nekem is a korábbi gépekkel.
De Nyogónak is ugyanilyen van, csak más "testben" (K-Light) és neki meg a Sógorának nincs vele gondja. (Úgy tudom, neki is superlight-ja van)
Pedig azóta sem híztam 85kg fölé. -
FeniX-
aktív tag
Szia, ha hozzáférsz fűrésszel, akkor keresztben belevágsz a csavarba és utána lapos csavarhúzóval megpróbálod oldani. Esetleg óvatosan "rákalapálni" egy mérettel kisebb csillag-kulcsot, ha rámegy.
Nekem anno a torx fejű olaj-leeresztő volt annyira szétkopva, hogy már csak egy imbusz ment bele, kalapáccsal.
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #87388 üzenetére
Na, rövidre zárom magamban a vitát, de leírom a konklúziót.
A hivatalos, kinyomtatott keeway manual szerint is 89km/h a végesebesség. Ez "ennyit" tud. Kész, pont.
Gondolkoztam még rajta, hogy esetleg a levegőszűrőnél ezt az "árnyékoló lapot", amin van 3 lyuk, kicsit módosítom (teszek rá még egy lyukat) de szerintem ezt az ötletet is elvetem. -
FeniX-
aktív tag
válasz tothferenc #87397 üzenetére
Na most leírom, aztán a leendő vevők finnyogni fognak, ha megtalálják a fórumon. Mostmár ezek 930 környékén mennek, persze a beetető hirdetések még mindig ilyen 860-ról szólnak. (forgalomba helyezés + regadó 'not included', de az csak a kisbetűs résznél van)
Én is ennyiért vettem (860). Dobozban maradt model volt, a Suzuki Gyulainál.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz tothferenc #87409 üzenetére
..Meg arra még rájön a regadó + forgalomba helyezési díj is, nem?
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87430 üzenetére
Szerencsére, úgy csináltam meg, hogy vissza lehessen alakítani, és a műszaki még 3.5 év, új motor lévén.
Még meglátom a tavaszt, bedurciztam erre az eladásra.
Hát, ezt a maradék másfél napot már csak be tudod tartani!
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #87434 üzenetére
Van rajta elvileg ilyen párakiengedő kis szerelőnyílás. Majd figyelem, hogy tartósan bepárásodik-e. Igen, kicsit alacsonyabbra állítottam a lámpatestet, most Tök jó. Tényleg nagyon jó, a régi egy "tócsában" világított szinte magam elé. A refi az egész jó volt. Ez erősebb.
Remélem, a rendőrök sem fognak szívózni vele. Végülis, honnan kéne tudniuk, hogy ezt a típust nem ilyen lámpával szerelték?
pl. a honda Rebelnek is a legjobban felszerelt változata már ledes ugyanúgy. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87438 üzenetére
Azt hiszem a nagymotor topicban írta be az egyik motorszerelő srác, hogy az alapjáraton ketyegtetésnek semmi értelme nincsen, mert csak a vízpára "jön" ki az olajból és lecsapódik, viszont a motor semmilyen terhelést nem kap. De most ezt konyhanyelven mondtam el, majd a többiek kijavítanak.
u.i.: amúgy ebben a lámpában is van ilyen kamanduszkéró E6 jelzés.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Tamás9x #87440 üzenetére
Ó, még 3.5 év a következő műszaki, addig van időm még egy pót lámpagyűrűt beszerezni, amin összeállítom a régit is "plug & play" formációban, és két csavar bontásával vissza tudom alakítani gyárira. Meg hogy meg lesz-e még a következő műszakiig, az nálam amúgyis mindig kérdéses.
A bemelegítéssel kapcs: egyetértek @Macilaci válaszával és a Tiéddel is @Tamás9x.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #87445 üzenetére
Arról meg végképp ne beszéljünk - de ezt Zolibácsi, Te jobban tudod - hogy hányan mernek egyáltalán odamenni a sérültekhez és segíteni, kiszedni a roncsból, ha olyan a helyzet, vagy sebet ellátni. A legtöbbnél szerintem kimerül a segítségnyújtás a mentők/tűzoltóknak való telefonálásban.
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #87448 üzenetére
Lehet, hogy anno írtad, most nem emlékszem rá, de Te a lámpa-testet is módosítottad, vagy csak az izzót?
Azért a műszakira a sajátomon mindenképpen visszacserélem. A vetítéskép szerintem semmiféle szabványnak nem felel meg. Egy "sima" félkört rajzol, mindkét sávban egyenletesen. De - mondom - a réginél fényévekkel jobb és a DLR is nagyon menő, angyalszemes. :-D
Szerintem vakítani nem vakít, legalábbis, senki nem villogott rám szemből este tegnap. Amíg működik, használom. -
FeniX-
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #87462 üzenetére
Köszi, anno a yamahán a hátsó izzőm ilyen volt. Viszont ide nem lenne jó, és ott sem szuperált teljesen tökéletesen, mert ott úgy oldották meg, hogy a rendszámtábla világítás a fő lámpabúrából van megoldva, ahol egy helyen - alul - ki van hagyva a piros színezet, és annak a fénye világít le (egy pici tükör segítségével) a rendszámra. Viszont, ez a ledes helyzetjelző (hátsó) nem szórta úgy a fényt le a rendszámtáblához. (vagy lehet, hogy a piros szín miatt, mert alapból pirosat vettem)
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87471 üzenetére
Szia, jól teszed. Pláne, hogy a Tied egy igazán minőségi darab. Nem nagyon találnál jobbat helyette. Főleg, amint említetted, a horgász tavakhoz kimenni szerintem egy robogó a legjobb.
Én most a bringát nyüstöltem kicsit. Velem mindig ez a baj, hogy úgy érzem, mindegyik járművemet szeretem, és néha nem tudok dönteni, melyiket használjam. :-D ezeket az egyszerűbb trekking bicajokat is nagyon szeretem, de az autót is szívesen használom. Mindig balanszírozni kell. S persze ott van a moci is, ami meg a szívem csücske. -
FeniX-
aktív tag
Kis off topic, bocsi érte, de tudom, hogy itt többen vagyunk "műértők", ezért gondoltam jöhet ilyen téma.
Valamiért bolondulok az ilyen járművekért.
Kár, hogy itthon ezeket kb. semmilyen formában nem lehetne használni. Mondjuk, ha lenne egy birtokom, simán tartanék egyet.
;-D
[link] -
FeniX-
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
"Filozofáltam" a múltkor, és eszembe jutott, hogy az i3-as Bmw-ben is van egy robogó motor, ami a generátorokat tölti. Motorokban nem terveznek vajon ilyet?
Egy 125-ös kaliberű teljesítményhez elegendő elektromos motorhoz simán elég lenne egy fele akkora akksi és - tegyük fel - egy 50 köbcentis "stabilmotor". (fix fordulatszám, nagyon alacsony fogyasztás)
Na, de túl későn van, inkább megyek aludni. -
FeniX-
aktív tag
Közérdekű közlemény:
Ezzel az egész héten át tartó esővel és holnaptól a minusszal kb. befagyott a január közepi-végei motorozás...
Franc vigye el. Nekem is 1 hete a ponyva alatt dunsztolódik a motor.
De minden év végén van egy ilyen időszak, amikor sok csapadék esik, majd megjönnek a minuszok, lefagy és akkor motorozni sem lehet már.. pedig a napokban nagyon viszketett a seggem.. :-)
Na jó, addig nézegetem a videókat, jobb híján.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Rivaul #87669 üzenetére
Kérjük majd a beszámolót, milyen az Avenis?
Most - ha jól látom - ez kb. hasonló, mint az új burgman.
Indiában az ntorq vetélytársa. (utóbbit egyáltalán nem ismertem)
De kinézetre kb. 90%-ban megegyeznek.
Mennyire "élhető" a 9 lóerő a CVT-vel? A kicsi gumi nem vészes? 90-es szélességű? -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87673 üzenetére
Valamiért azt hittem, megvetted a kis suzukit Rivaul.
Hát, itthon "Gémeskút-országban" valahogy rugalmatlanul kezelik ezeket a közlekedési dolgokat.
Igen, simán kéne bővíteni vagy átírni a jogosítvány kategóriákat. A köbcenti korlátot mellőzni kéne és csak teljesítmény alapján kategorizálni. S az autós jogsit is módosítani. Egy friss jogsis tényleg ne vezethessen 150+ lóerős autókat. -
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #87675 üzenetére
Egyetértek.
-
FeniX-
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #87792 üzenetére
wow, nagyon barón néz ki!
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #87797 üzenetére
Akármennyire is gázul néz ki, használj mindig fejkendőt, még nyáron is. Az sokat számít. Már sajna nekem is kb. csereérett a sisakom.
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #87820 üzenetére
Nekem egy nagyon vékony motoros csősálam van, azt szoktam felvenni fülvinalig és a maradékot hátradobom, mintha sok hajam lenne. (kopasz vagyok amúgy)
így nincs csomó, és nem is csúszik le.
A legtutibb megoldás nyílván, ha levétel után azonnal lerakod valahova száradni a sisakot. Vagy a legközelebbi direkt teljesen kivehető belsejű lesz. -
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #87842 üzenetére
Akkor viszont tényleg mindenképpen érdemes nyáron is valami teljes símaszkot hordani, vékony anyagból.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs