- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Fotók, videók mobillal
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #91164 üzenetére
Azon gondolkoztam még, hogy ilyen kicsi - tíz collos - méretnél mi az a "cipőkanál", amivel le tudom úgy feszíteni a gumit, hogy ne tegyek kárt a felniben.
Netes videókban "megfőzik" a gumit felrakás előtt, hogy rugalmasabb legyen. Máshol meg 2-en feszegetik tiszta erőből és alig akar rámenni.
Ráadásul, nincs satum itthon, semmi, szóval megint a jó öreg panel settingben kell összetákizni az egészet. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #91173 üzenetére
Hát, egyszer az itt a közelben lévő gumishoz elvittem motorgumit, de már arra húzta a száját, hogy nem tudja befogni a szerszámmal a felnit, stb.
Szerintem csak lusta volt már a nap végén.
Meg van, aki csak 1-2 sablon munkát szeret megcsinálni. -
FeniX-
aktív tag
válasz Árpi001 #91182 üzenetére
Jaja, leginkább királydinnye okoz gondot, illetve - egy irányban megyünk, ha jól emlékszem Árpival - és van ipari park mellett vezető út.
Tavaly láttam ott fém-forgácsot is kiszórva.. mostanra már csak egy tenyérnyi barnaság az úton.
A rollerrel üvegszilánk ment bele.. bármi összejöhet. -
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #91185 üzenetére
E-rollerbe sajnos nem lehet tölteni, mert ráég a motor belső falára a hőtől.
-
FeniX-
aktív tag
válasz vendingo #91229 üzenetére
A rozsdát leszámítva, anno nekem a keeway is hasonló volt. Fékkarok, forgáspontok, váltókar pontjai egyáltalán nem voltak bezsírozva. De összességében szerintem ez a hazai importőrök slendrián összeszereléséből fakadó dolog volt. A márka minőségével meg voltam elégedve. Az anyagvastagság, minden benne volt, ami kell.
Mondok jobbat: tegnap a helyi lidl-nél láttam egy nagyon szép bmw biciklit. Beszélgettem a 'tulajjal' (egy bringánál.. de nevezzük így) mondta, hogy bemutató darab volt, megtetszett neki és megvette. Egyébként semmi különleges, egy ugyanolyan "legó" bringa, a szokásos shimano alkatrészekkel.
Mondta, hogy miután megvette átnézette egy bringaszerelővel és kiderült, hogy úgy rakták össze a bmw szalonban, hogy a pedálokat fordítva erőltették bele. (rajta van az "L", meg az "R" betű az irányoknak megfelelően, mert az egyik balmenetes, pont amiatt, mert az kilazulna, a tekerésnél)Szóval, csak annyit akartam ezzel mondani, hogy sokszor a kiállító szalon/importőr spórolja el ezeket a zsírzásokat, normális odafigyelést igénylő összeszerelést, mert "szar kínai, jó lesz az úgy az ügyfélnek" mentalitással nézik.
Más: a napokban sajnos megint történt egy komoly baleset, és mindig gondolkozom rajta, hogy hogyan lehetne kivédeni az ilyesmit, de igazából sehogy.
Legyetek óvatosak.
[Igen, az egy ignis... volt] -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #91274 üzenetére
Anno faterom mesélte, hogy milyen hamar kikészültek a felfüggesztések, rugók a nysában.
Persze, BKV szerkocsi volt, és az egyik oldalon hátul volt egy komplett satupad, szerszámokkal, nagy asztallal.Pont ma jutott eszembe, hogy anno a balcsis nyaralón mikor nagyfaterékkal lent voltunk, a befizetett kaját a bkv-ból mindig Zuk-kal hozták. Kiálltunk a nagyfaterral az út szélére és ott vártuk az éthordót.
Régi szép idők. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #91274 üzenetére
-
FeniX-
aktív tag
Egyébként, hogy ontopic is legyek, a kerületünkbeli edzőteremhez egy srác egy keeway x-light -tal szokott járni így volt alkalmam közelebbről is megnézni a motorkát.
CST gumik (ez az én hülyeségem) és az oldaldekliról már lekopott neki rövid idő alatt az "x-light" felirat.
Amúgy szép-szép... néha elkap a vezérhangya, hogy felülni és irány Visegrád..
Utána megnézem a telefonon a netbankot, és konstatálom, hogy "milyen sok" pénzt megspóroltam, mióta nincs motor. (átvitt és tényleges értelemben is)Meg amúgy azóta vettem 2 bicajt is, és kb. napi 15-20 km-t letekerek. Valahogy az is egyből beugrik, hogy a motoron ülve csak passzívan ülök és nincs sportértéke, csak pöfögöm el a benzint. (mióta lettem ilyen grínpísz aktivista, mi?)
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #91294 üzenetére
Kicsit ez nekem is olyan volt, mint a koton. Inkább legyen, még ha nem is kell, mint ha nincs az embernél, mikor kéne.
Bringázáshoz is mindig viszek mindent. Igaz, ahhoz jóval kevesebb szerszámot igényel. De pl. pumpa, defektjavító mindig van, azzal együtt is, hogy defekttűrő külsőm van, benne folyadékkal.
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #91299 üzenetére
nagyjából fél liter folyadékot kell a 2 gumira elosztani. A perdületre gondolsz?
Semmilyen érezhető hatása nincs.
Nem szoktam "nagyokat" kanyarodni, de a trekkinggel azért sík talajon kitekerem a 40+ km/h-t.
A montit lejtőn 55-ig elhajtottam. Egyikben sem éreztem semmit, hogy elhúzná a kerékben lévő dolog. -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #91300 üzenetére
Annyit érdemes erről tudni, hogy sajnos egy idő után (pár év) becsomósodik a folyadék, és mielőtt beletölti az ember, ott is érdemes jól felrázni.
Autószelepnél (de gondolom prestánál is) sajnos egy idő után a levegő ellenőrzések miatt bele-bele folyhat és ereszteni fog a szelep. Akkor érdemes kitekerni és kézzel kipiszkálni ezt a textil-szerű egybeállt anyagot, ami köré lerakódik. -
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #91307 üzenetére
Igazából, ha teljesen teletöltik, akkor az okozhat ilyen tehetetlenségi dolgot, de szerintem egy komplett belsőbe 2 liter simán belefér, ez pedig a tizede kb. És igazából van némi viszkozitása, tehát nem tehetetlenül "lötyög" a gumiban, hanem valamennyire nehezebb folyadék. tapad a gumira.
Igazából volt, hogy a korábbi bicajomba 1-1 teljes üveg ilyet beletöltöttem, de az sem okozott gondot. Ha felemeltem a bringát és megtekertem a kereket, akkor volt egyfajta "ütése", de menet közben azt sem éreztem.
Szóval, nem olyan, mintha kormány-táskát szerelsz fel egy húszkilós tévével az elejére.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91325 üzenetére
Normális.
Ezeket 45 km/h-ra tervezték.
Ha a személyautód most fogyaszt mondjuk 8 litert normális használat mellett, akkor - kérdezem - csodálkoznál, ha végsebességen használnád, és 12 litert fogyasztana?
Szerintem azon sem kéne csodálkozni, akkor itt miért kell?
-
FeniX-
aktív tag
50 köbcentinél:
- 2T : 65km/h végsebesség - 3.5-4 liter fogyasztás. (átlag állapot és 25+ év mellett)
- 4T : 45-50km/h végsebesség 2,5-3 liter fogyasztás. (átlag állapotot feltételezve)Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91325 üzenetére
Azt kell még megérteni, hogy egy 4 ütemű, 50-esnél nincs olyan, hogy "45km/h gyári fojtott."
Nincs benne fojtás. Ez ennyi.Azonos köbcenti mellett , kb. 1000 köbcentiig a 2 ütemű másfélszer erősebb a 4 ütemű társánál.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91332 üzenetére
Szerintem maximum azért, hogy ne pörögjön túl.
Anno a mechanikus gyújtás elosztokban is volt rugó, ami megakadályozta, hogy szétpörögje magát a motor. -
FeniX-
aktív tag
Mindenkinek hagyjuk meg a nosztalgiázás élményét.
Dellfanboy, majd ha mi is "odaérünk", ahova KTMHobby, nekünk is szép lesz ez a mostani - szerintem elég vacak - korszak.(én a kovidhoz - mint dátum - kapcsolom azt, ahogy az elmúlt pár év kicsit szürkébb, szarabb.. szintén szubjektív vélemény, személyes történések alapján)
A személyes élmények mindig megfűszerezik és sok év távlatából minden szebbnek hat.
Lassabb volt az élet, élhetőbb.
Akkori mércével ezek a távok sokkal távolabb voltak. Kalandosabb volt.
Persze mindenkinek a saját kalandja a legjobb, legérdekesebb.Nekem is nagyon hiányzik a motor, de még tartom magam. Most fogok mindkét bicajomon láncot cserélni. ;-D
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen