- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Razr 40 - ultrák árnyékában
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #68666 üzenetére
Ha fagyott is a víz, attól még indulnia kéne a motornak. Majd a hűtés hiányában legfeljebb besül.
Lehet, a teljes szívató sok volt neki, a semmi meg kevés. Félállásban nem próbáltad?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #68668 üzenetére
Nem értek hozzá, csak saját tapasztalatom van 2T 50 ccm, automata szívatós géppel. Régen használtam -20°C-ban is és egyáltalán nem biztos, hogy ebben a nagy hidegben igényli a teljes szívatót. Az biztos, hogy teljes szívató után 5-10 rúgás szívató nélkül elég ahhoz, hogy keverék kijöjjön a rendszerből.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz dugynok #68670 üzenetére
Nem mondtam, hogy nem káros, csak azt, hogy a motor maga még ettől indulna.
Nyilván amit a motor főtengelye megforgat, annak útban van a jég, mint a pumpának. Azt szépen eltöri. Majd amikor már melegszik a motor, a blokkban kiolvad a víz, de a blokkon kívül fagyott víz elzárja a keringést, és a blokk szépen megfő.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Szeptembertől a hidegebb időben csinálta a motorom: indult szívató nélkül is a motor, de egy fél percig erősen pörgette a kereket. Fékre megállt, de ha elengedtem a féket, újra felpörgött. Fél-egy perc alatt magától is megállt a kerék, lecsökkent az alapjárat a megszokottra.
Manuális szívatóm van, biztosan nullán állt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Rivaul #68728 üzenetére
Kicsit eltér szélességben, hosszban és máris máshol fog. Ha alul gyenge, de nagyobb a végsebesség, akkor hamarabb kapcsol a kuplung, minthogy a motor elérné a nyomatékmaximumot. Kuplungrugót és görgőt is cseréltél, vagy az nem te voltál?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz martillo #68733 üzenetére
Az RY6 inkább, erősebb, nyomatékosabb, nagyobb a kereke, viszont a másikban elfér a bukó. A márkához viszont nem tudok hozzászólni. Korábban nem a minőség volt önmagában kifogásolható, hanem a javításhoz szükséges alkatrészek hiánya. Tehát hiába szántál volna rá szabad szemmel is jól látható mennyiségű pénzt, nem tudtál volna belőle tartós motort faragni.
A SPY-ban nem fér el az állvédős bukó, de 12"-os. A 45-50 km/h pedig tényleg alkalmatlan arra, hogy felvedd a forgalom ritmusát ott, ahol épp nincs dugó. És ne aggódj afelől, hogy észrevesznek-e. Sajnos a robogósnak a budapesti aszfalton nincs becsülete, rajtad kívül senki más nem vigyáz rád, legfeljebb a saját járműjére.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz martillo #68739 üzenetére
Az új, papíros, garisnak az az előnye, hogy bármilyen nyűgje is van, ahhoz nem kell értened, csinálja a szerviz meg. Egy használttal akármi van, azt találd ki, mitől van és hogy hozd helyre.
Nekem nincs műhelyem, szerszámom, tapasztalatom motorszerelésben, csavarhúzó és kombinált fogó nem mindig elég.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz bajaki #68955 üzenetére
20-25 k értékben már lehet ezeket itthon is kapni. Automata szívató kell hozzá, a gyújtáskapcsolóval párhuzamosan kötik be és kb ennyi.
Nem is attól félek, hogy elindul a motor, hanem hogy leugrik sztenderről, vagy oldaltámasz esetén a magas alapjárat miatt forgó hátsó kerék okoz gondot.sityupityu: a kódolás nem gond, ez gyakorlatilag egy rádiós relé, nem bonyolultabb, mint egy vezeték nélküli csengő, csak a hangszóró helyett a relé kap áramot és zárja a gyújtás áramkört. Egy ugrókódos kaputávirányítót kell venni és annak vevőegységére kell lecserélni.
20 éve apám munkatársa is beletett egy ilyen a CBR 600-ba, igaz, ő autószerelő szakmáját tekintve.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz syler123 #68984 üzenetére
Attól, hogy nem használod, a riasztó és a távindító még keresi a távirányító jelét.
Nálam az új akku 2 nap alatt vesztette el a töltést, az asztalon állva, garis csere lett a vége. Lehet, nálad is az akku a ludas, hány éves?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #69038 üzenetére
Nekem is BWS van, SPY, 1996-os, szeretem. Az állvédős sisak nem fér el az ülés alatt, ez nagy szívfájdalmam.
A héten viszem szervizbe, rendes karbantartásra.Az üzemanyagszintjelző adta meg magát valami okból. Egy szál bükkfatipli látja el a funkciót. Illetve az első idom lámpatartó fülei törtek le, vettem új idomot.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz orosziem81 #69039 üzenetére
Az olajjelző működését a gyújtásadáskor felvillanó lámpa adja. Alapvetően 3 forrása lehet a hibának: maga a tartályon lévő jeladó hibásodott meg, a műszerfal (kiégett a lámpa), vagy a kettő közti vezeték.
Szakadásvizsgálat egy egyszerű multiméterrel a jeladónál. Lehúzod róla a sarukat, feltöltött tartálynál rápróbálsz a jeladóra, ha sípol a multiméter, akkor a jeladó jó.
A műszerfal lámpáját is ugyanígy ki tudod mérni, valamint a vezetékek két végét is.Nálam is tönkrement az üzemanyagszintjelző, elég korán. A hibajelenség régen az volt, hogy a mutató a teljes skála helyett kb 0-50% között mozgott, ahol 50%-nál volt tele a tank és 0%-nál még kb félig leehetett. Mostanra ez odáig fajult, hogy gyújtásnál 0%-ot mutat, gyújtás nélkül 12,5-25%-on áll a mutató.
Az úszó a csőben szabadon mozog, az állásától függően a szerkezet ellenállása változik, a vezetékek nincsenek szakadva, a műszerfal mutató változó feszültségnek megfelelően változó értéket mutat.
Mivel nem találtam meg a hiba okát, így utánajártam az áraknak. Műszer csak komplett műszerfalként vehető, 40k körül, üzemanyagszint-jelzőt egy francia webshopban találtam, postával valami 30k körül. Na, ezzel szemben áll egy bükkfatipli, amit berovátkáztam forrasztópákával...A gyári fojtásokról az összefoglalóban olvashatsz. Szépen össze vannak szedve a legjellemzőbb megoldások. Mindegyik ellenőrzéséhez bontás szükséges.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #69046 üzenetére
Ez nekem sem jön be, ilyen van.
22 éves motor, 5.500 km-t futott. Most vetetem ki belőle a fojtásokat, a gyári szíjak, görgők, váltóolaj cseréje, meg ami még kell.
Egy komolyabb hibája volt. a légszűrő és karbi közti levegővezeték eltört, falsot szívott. A szakszerviz meg csak ragasztotta, természetesen szar lett. Kínomba a gyertyapipához kendermadzaggal hozzáhúztam a karbit, hogy kisebb legyen a légrés, de párszáz km-rel később inkább letettem a motort. Majd kikúpálódtam a net használatában és rendeltem oem parts-ról gyári alkatrészt. Ez az egyetlen komoly hibája volt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz wolf13 #69047 üzenetére
ha ledugózom le is fullad - ha annyi falsot tudna szívni, amivel van alapjáratod, akkor jó eséllyel nem lenne forgalomképes a menettulajdonsága.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #69050 üzenetére
Én arra gondolok, hogy a szintjelző értéktartománya és a kijelző értéktartománya nincs szinkronban, valamiért elmozdult.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Az edigitalban vannak most már kerékpárok és kiegészítők is.
A robogó lezárásához régen használtam egy Metro-s ARO márkájú biciklizárak, asszem, 120 centis volt, ujjnyi vastag acélsodrony, márkajelzés nélkül. Nyilván csak elrettentésnek szántam, mint komoly védelemnek, nem is aludt utcán a kotor akkoriban és most sem. Mikor állt a motor, ezt a kb 1.500 Ft-os zárat elajándékoztam.
A kérdés, hogy a linkelt kínálatból van-e értelmes választás hasonló célra. Szimpatikus a gyöngyvászon borítás, mert a felnin áthúzva sem veri össze a felnit és a 90 centis hossz is szimpatikus, mert egy villanyoszlop társaságában is használható.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #69056 üzenetére
Új korában tele tankolva a mutató 100%-ra ment fel, üresig nem jártam ki soha, általában a 25%-nál kezdődő "sárga mezőben" mindig megtankoltam.
Most viszont megvan a tuti: csontszárazra száradt a télen a tank (eleve nem volt benne annyi, hogy akár csak lötyögjön), így 2+4,5 litert nyomtam bele úgy, hogy a 2 litert a két saroknyira lévő kútról hoztam, mert tolni ciki lett volna.
A mostani nívópálcát tele tanknál belenyomtam a tankba, az adta a 100%-kot és simán bejelöltem rajta a 25, 50, 75 % állásokat. Ahogy szétszedéskor elnéztem, eléggé téglatest formájú a tank, így a lineáris skála nagyjából meg is felel. Na, az olajtartállyal ezt már nem tudnám megtenni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Nem akarok ennyit költeni rá. Otthon zárt udvaron lehet az erkély alatt, de nincs mihez kikötni, munkahelyen meg van mélygarázsban elfalazott tároló, ahová betehetem. A kettő közt meg van 3 sarok.
Nem a józsefvárosi piac mellett akarom hagyni egy hosszú hétvégére, csak annyi a cél, hogy ha valaki lopni akar, akkor ne az enyém legyen a legcsábítóbb. Kb, mint a nagytestű kutya a kertes háznál.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #69070 üzenetére
Nemrég volt erről pár hozzászólás, még idén. Röviden összefoglalva sokféle hivatalhoz sokféle papír bemutatása kell, ami időrabló és az eljárási díj is több valamivel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Józan paraszti ésszel: ami szemlátomást elromlott, azt cseréld. Ilyen például a kiégett izzó.
Minden fogyasztót köss le: vedd ki az összes izzót, kösd le a dudát, stb. Indítsd el a motort. Ha ekkor is kimegy a bizti, akkor valahol zárlat van, vagy magának a motor vezérlésének van kínja. Ha nem megy ki, akkor a fogyasztókat egyesével visszakapcsolva ki fog derülni, hogy melyik a ludas.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Expendable #69089 üzenetére
Nem ennyire egyértelmű a dolog Budapest útjain.
Vagy szabályosan közlekedsz 40 km/h-val és bedarál a forgalom, vagy felveszed a forgalom tempóját és mész 60-70 km/h-val és jobb esetben csak a vasat vered szét az úthibákon. Sajnos a forgalom nem mindig enged olyan követési távolságot, hogy biztonságosan tudd kerülgetni a csatornafedőket, kátyúkat és nem minden autó felett látsz el, hogy messziről lásd.
12"-on, Petőfi, Rákóci hídon, Hungárián, kis körúton, Váci úton nekem ez a tapasztalatom. Fehérvári-Budafoki-Szerémi hármasból sok esetben kitérő ugyan, de mindig a Szerémit választom annak ellenére is, hogy a gép fizikailag sem bírja a megengedett 60 km/h-s sebességet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Expendable #69092 üzenetére
Nincs tökéletes világ, de a szabályokat a többség által betarthatóként hozzák. Én ha olyan a helyzet, sáv közepén megyek a külső sávban, hogy ne akarjon sávon belül előzni, de szükség esetén van hova húzni a kormányt. Egy lassú jármű is ott megy, traktor, markoló, mégse dudálják, vagy szorítják le.
Több kanyarodó sáv esetén nem megyek autó mellett, mert ezek a barmok csak előre néznek, oldalra nem.
Ha előre is megyek a lámpánál a kocsik közt, meg szoktam állni az első autó mögött. 150 kg vagyok, nincs olyan gyorsulásom, amit egy robogóstól megszoktak. Így nyugodtabb mindenki.önjelölt rendőrök: tekintve, hogy milyen sok rendőr ül nyeregben, jó eséllyel van a topiktagok közt is.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Igen. Én például többet adok neki, magasabb fogyasztás, de jobban is megy. 150 kg vagyok, kell is az erő.
2T 50 ccm, 5 literes átlagfogyi.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
Úgy érti, hogy a km-óra nem a valós sebességet mutatja, esetleg még a számláló sem.
Az enyém mondjuk meglepően pontos: 1-2 km/h különbséggel mutatja azt, amit a GPS, hosszú egyenesben, egyenletes sebességgel. Ugyanilyen körülmények közt a Suzuki Ignis 8-12% közötti eltéréssel, de nagyobb értéket mutat a GPS-hez képest.A 10-12"-os kerekek nagyon kicsik, a tengelytáv is rövidke egy rendes motorhoz képest, a kis tömegű jármű miatt a súlypont is magasan van. Nem a legstabilabb járgányok, no. Ha az mutató 50-et mutat, mikor épp csak átlépted a valós 40-et, lehet, már kellő mennyiségű adrenalint termel a megfelelő szerved és nem húzod neki jobban...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Na, megvolt a szakszerviz, kedden zárásra vittem, csütörtök délután mentem érte.
A feladat: gyári fojtások kivétele, szíj, görgő és más kopó alkatrészek, folyadékok cseréje, szűrő tisztítás, fékek ellenőrzése.Azt mondták, a 20 éves gyári hajtás tökéletes, reszketve indul, a kuplungot kipucolták, szűrőt kimosták, hajtásmű olajat kicserélték, az 500 km-rel ezelőtt tavaly beletett gyertya és a fékek jók. A kipufogóban nem volt fojtás.
Csütörtök este teletankoltam a szokott MOL95-tel, hazahoztam, kb 2 km. Kicsit alacsonyabb az alapjárat ahhoz képest, amivel leadtam, de álltában lassan forog a kerék. 55 km/h-ig tudtam kigyorsítani abban a forgalomban, de eddig korábban is gyorsult.
Ma reggel pöccre indult, hidegen magas alapjárat, rendesen pörgött a hátsó kerék, de fél percen belül lecsillapodott magától. Munkahelyen a mélygarázs egyik zárt tárolójába letettem, egy órával később lementem valamiért és istentelen benzinszagot éreztem, körbenéztem a motort, de semmit nem láttam. Vállat vontam, mentem vissza az irodába.
Na de este 7-kor... Jó tenyérnyi fekete folt a motor alatt, széles csurgásnyom a deknin... A motor nem indul se rúgva, se indítózva, az indító persze teker rendesen.Na, mi lehet a gond és mit eszközöljek ki a szakszerviznél? Kezdve azzal, hogy 2,5 km-t tolva menjen el a motor, vagy verjem az asztalt díjmentes szállításért?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #69169 üzenetére
Yamaha BWS SPY, 50 ccm 2T
A szerviz előtt is koszos volt a dekni, de se folyás, se benzinszag nem volt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #69171 üzenetére
Most beszéltem a szervizzel, azt mondták, jó eséllyel felakadt az úszó. Vegyem ki a gyertyát indítózzak párszor hosszan, hogy kitisztuljon, majd gyertya vissza és rúgással próbáljam indítani. Majd vigyem vissza.
A karburátorhoz nem nyúltak, tavaly lett kipucolva 500-rel ezelőtt. Azt nem tudom, hogy ha tavaly jó volt, az állás után jó volt, szervizben nem nyúltak hozzá, akkor hogy lett rossz 10 km-rel a szerviz után?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #69175 üzenetére
Na, most megyek érte. Azt mondta telefonban, hogy felakadt az úszó, mert tele tankoltam. Minek van a tanksapkán egy gombostűnyi lyuk?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz martillo #69223 üzenetére
Ahogy visszaemlékszem az elmúlt 1 hét írásaira, az órák általában csalnak éspedig felfelé. Lefelé csaló óráról nem jött hsz.
Viszont 69 km/h kb 43 mph. Ha a motorod skálázása mérföldben van és 45-50 között mutat, akkor mérföld per órában felfelé csal. Nekem gyanús...Oké, én se vagyok teljesen normális.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #69230 üzenetére
Szerintem egy póló lesz benne.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz doddencs #69256 üzenetére
Itt voltam, öcsém tavaly vitte ugyanide a robit. Gurulunk... Normális az ember, akivel kommunikálok. Várólista volt a szervizre, viszont a felakadt úszót a következő munkanapra megcsinálták és újra lepucolták a deknit, ingyen.
spanglee001: tehát csak szét kell szedni, hangolni, esetleg hibát keresni.
Vanek úr: 20 éves BWS-em van 5.500 km-rel, első tulajdonosa vagyok és ledobtam 8 év állás után a gyári gumikat. A profilmélység megfelelő volt, de a tapadás hiány zavart. Nyomvályús úton (pl buszmegállóban)
a taréjról egyszerűen lecsúszott a hátsó kerék.BlackPriest: én adott nap előtti napon vittem be, munka miatt így tudtam megoldani. Vállalt időben csinálták meg, 2 napot volt bent.
sityupityu: a luk kívül és belül is megvan, de át nem látok rajta. Gondolom, a fröcsögő benzint azért elzárja.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz lbence #69282 üzenetére
Ami bekerül a motorba, az el is ég. Egy nagyobb áteresztőképességű kipufogóval csak azt éred, hogy könnyebben kijön belőle az égéstermék, de kevesebb nem lesz. A fúvókacsere nem fojtáseltávolítás, hanem tuning, ami gyári alkatrészek mellett felesleges. Vissza kell tenni a kisebb fúvókát.
Én 150 kg vagyok, 2T 50 ccm, plexi nélkül, 55 km/h a sebesség gyári alkatrészekkel, fojtással, vagy anélkül. Fojtás kivétele óta eltelt kb 30 km, rövid szakaszokban, városi használattal. Talán ma este megyek egy hosszabbat vele. Kíváncsi vagyok a fogyasztás alakulására, eddig 5-5,4 l százon.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #69288 üzenetére
Ezt használom, rázkódik, de nem állítódik el. A giroszkópot kikapcsolom, mert az úthibákon elfordul a kép. A fólián keresztül is érzékel a tapi, de szenvedősen pontatlan. Alapvetően elégedett vagyok, tudatosan nem az állítható nyakút vettem. Fent van a tükör mellett, gps-hez használom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #69306 üzenetére
Így jó? Ebben is több méret érhető el, azt teszel bele, amit akarsz.
Jó vastag, bumszli, így navik is beleférnek, de adnak hozzá egy vastagabb és egy vékonyabb szivacsot a vékony telefon alá, szépen hozzáfeszül a fóliához, nem mozdul el a tokban.
Nem mozdul el sem a nyaka, sem a feje. Autós tartónál tapasztaltam, hogy minél rövidebb szára legyen, annál stabilabb.
Ami bajom van vele, hogy ha hátulról süt a nap, nem látom a kijelzőt. Illetve rázkódik, mint a fene. De nyugodt forgalomban azért lehet követni, sűrű forgalomban meg úgyis akad piros lámpa...
Még annyi, hogy van a tokon egy kis fém gyűrű, ebbe akasztottam madzagot, amit meg a tükörszárra akasztok, így ha le is esik, nem vesztem el. Nem lenne humorom a Hungárián visszafordulni érte.Ha gondolod, kipróbálhatod.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen