- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobil flották
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mik76
senior tag
válasz gyulaipal #47800 üzenetére
Ezzel nincs is semmi gaz, de szerintem kulonbseg van a kozott hogy:
1. Valaki orul annak amilye van es megosztja masokkal az oromet/tapasztalatait.
2. Valaki orul annak amilye van es megosztja masokkal az oromet/tapasztalatait, es kozben leszarozza mindenki masnak a keszuleket.De oszinten szolva ugy gondolom hogy mar parszor atbeszeltuk ezt a temat, az utobbi par napban egeszen nyugis mederben haladt a topik ujra, nem hiszem hogy ezzel kellene foglalkoznunk itt.