- iPhone topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Három Pixel 9 is lebukott
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
ph Az új szabványra épülő opció 32 és 64 GB-os verziója árat is kapott már.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
Ja hogy presztizsauto kell, akkor alap hogy automata es van is mibol valogatni:
MERCEDES-BENZ E 300 TD Avantgarde (Automata)
BMW 530d (Automata)
AUDI A6 Avant 2.5 TDIEz mind nemet auto, ugyhogy nem romolhat el es nem is kopik, szoval tartalek sem kell ra.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz zsolt19900 #73827 üzenetére
A 206CC-ben max annyi lesz az elmeny,hogy fujja a hajad a szel es azonos nemuek probalkoznak be nalad.
Az MX5 mas dimenzio. Probald ki mindenkepp. -
footy
addikt
Ez a milyen autot vegyek forum.
Szerintem pont azert vagyunk itt, hogy tanacsot adjunk. Ha a forumtars biztos lenne abban hogy az a bizonyos tipus a nyero, akkor a marka forumaban megkerdezi, hogy mire kell figyelni vasarlas elott.
Ide tanacsert jonnek az emberek nem onigazolasert. -
footy
addikt
válasz bitpork #73872 üzenetére
Én magam is elismerem h a dízel járulékos költségei könnyen meghaladhatják az elért spórolást.
Szerintem pont ez az amivel nincs tisztaban a kerdezo.
Lasd: (#73785) Lenry(#73873) Qru
Az en mazdam is eleg durvan pattogott, ott elvileg a kipufogo feletti hovedo lemez adta a hangot.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Antonio #73973 üzenetére
Teljesen jok amiket kineztel, amelyikbol a jobb allapotut talalod azt kell megvenni. A varosi rovidtavu hasznalatnal a reszecskeszurot elobb-utobb kinyirja. En belevennem meg a Ceed-et is 1.4 benzinnel, esetleg a Seat Alteat 1.6-tal vagy 1.4TSI-vel. (itt a vezermulancot ugye fokozottan csekkolni)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
800k-bol nem nagyon lehet CR-t venni, csak valami adagolosat,esetleg PD-t.
Itt a hangsuly inkabb azon van, ha egy evben valaki 5000km-t megy es beleugrik valamibe, akkor az a 100e mar az elejen elmegy es legalabb 2,5evig kell meg hasznalnia az autot, hogy visszajojjon a kulonbseg.
A masik dolog, hogy dieselt az vesz/vett aki sokat megy, ezekben az autokban sokkal tobb km van mint a benzines tarsaikban. Igen tudom hogy nem km-t veszunk, de ez a szabaly egy ido utan megdol, mert egy tizenX eves diesel autoban egy benzines futasanak tobbszorose is benne lehet. (altalaban benne is van)
Ami nem feltetlenul a motoron mutatkozik meg, hanem a valton, a futomu egyes alkatreszein, vagy a belteren. A belteren most nyilvan nem a pohartartora gondolok, hanem pl kormany vagy ules. Elsore persze nem hangzik veszesnek az ules tema, de en ultem pl 300e-t futott leonban es mikor orankent meg kell allni, mert nem birsz ulni, annyira szar mar az ules, az nem kiraly. Persze ezt sem nagy penz bontobol vagy angliabol hozatni, mert egy ulesszett megvan 50-bol egy valto se sokkal dragabb a futomu alkatreszek sem arany arban mennek (bar mikor a 4 lengokart egyszerre kell kifizetni az sem esik jol az embernek), de ez mind-mind penz es utannajaras.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #74089 üzenetére
Pont az adagolóshoz olcsó a cucc.
Senki nem állította az ellenkezőjét. A korábbi hozzászólás arra vonatkozott, hogy 800-ból kizárásos alapon adagolós, vagy PD dieselt lehet venni, CR-t nem.Az éves futás meg...én se megyek 10.000-nél többet...ráadásul kombim van. Nem azért vettem diesel-t, mert sokat megyek, hanem mert tetszik. Pont.
Oké, hogy neked tetszik, de itt arról volt szó, hogy megéri-e. A másik dolog pedig az, hogy itt az átlagról vásárlóról van szó.Neked bejön a diesel, szerintem pedig büdös és drágább az üzemeltetése mint a benzinesnek. Viszont évi 27-29ezret megyek ezért muszáj bevállalnom, mert itt már elég komoly megtakarítás van az üzemanyagon. Az átlag pedig az, hogy aki sokat megy az vesz dieselt és itt visszakanyarodva az eredeti témához, ha valaki idős dieselt vesz a kínálat aljáról az kockáztat. Ebben a fórumban valószínűleg mindenkinek rendben van az autója, én innen szinte bárkiét meg merném venni, de nem ez az átlag. Pont.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Nálam is képben volt korábban a premacy és kipróbáltam egy párat. A futómű és a váltó szerintem kategórián felüli, valószínűleg sokkal jobb lesz mint a Picasso-e. (bár még nem vezettem, csak Megane-t )
Egyébként ha a premacy mellett döntesz, akkor alvázvédelem mindenképp kell, mert a mazdák szeretnek rohadni. Itt egy kis összeállítás abból amiket én megnéztemPremacy - sárvédő
626 - ajtóél
6 - sárvédő
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Én nem értem ezt a keréknyomás táblázatot. Jelenleg 2,3 van az összes kerékben.
Ez kevés lenne? A táblázat legalább 2,6-ot ajánl. Mondjuk nem Vredestein hanem Firestone Winterhawk van a kocsin, bár ez szerintem sokat nem kellene hogy befolyásoljon. A másik dolog, hogy miért ajánl hátra többet?
195 / 65 R 15 91 T előre:2,6 bar hátra:2,8 bar
Pont hogy orrnehéz az autó a (diesel)motor miatt, akkor nem előre kellene picit több? -
footy
addikt
-
footy
addikt
Ha a szívemre hallgatnék akkor a Swift lenne, olcsó fenntartási költség / megbízhatóság, feleség és 9 éves gyerekkel lehet már kicsi lenne ?
Szerintem a stift kicsi, a Jazz sokkkal nagyobb belul.Ha az ízlésemre akkor a Leon 1.6 lenne a legjobb, ismerősömnek volt megbízható és szép autó, népítélet elég rossz dolgokat olvastam róla
1P vagy 1M Leont nezegetsz?Ha pedig a kis fogyasztásra mennék rá akkor a Golf V nagyon tetszik az 1.9 TDi de nagyon félek a szerviztől / kettős tömegű lendkerék
Szerintem 1,5-ert csak lerugottat kapsz. Varosba en dieselt biztos hogy nem vennek. Ha megis dieselt akarsz, akkor erdemes utanaszamolni, hogyha karacsony utan kettostomegut kell cserelni, akkor mennyire esne jol/ferne be a keretbe.A focus2 egyebkent nem tetszik? Corolla?
-
footy
addikt
Swift : Olyat kell venni ami tetszik is, de a Swift kicsi belul nagyon es a csomagtartoja is. A 6-7L szerintem max vegyesben, vagy a fedelzeti szerint. A spritmonitoron nezz szet, en 7,5 alatt nem latok varosi fogasztast.
Leon: En ugy tudom hogy ebben az 1.6 16V nem tul jol sikerult konstrukcio. (nekem EGR es hajtokarcsapagy problema remlik, de majd valaki megmondja ha nem jol emlekszem ) A fogysztasa viszont tutira nem lesz 10 alatt varosban.
Golf5: Ennyiert tuira sok lesz benne.
Civic?
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #74417 üzenetére
Amugy en is azt hittem baj van az autommal, olyan fogasztasi adatokat lehet olvasni a neten.
Aztan rajottem hogy 99% kamu.(#74418) joamilestoné
AZ mondjuk gyanus Bar ez nalam nem kizaro tenyezo. En meg egy Punto2-t is bellalnek, na az mondjuk tenyleg keveset eszik 1.2 8V-vel[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
+1 szavazat az 1.4PD Ibizara(a Polo szerintem tularazott, a fabia pedig nagyon olcso belul). Talan ezzel van a legkevesebb szopofaktor es ez kerreg a legjobban
Mondjuk en nem latom ertelmet ezeknek az autoknak, mert a varosba nem diesel valo, hosszabb utra pedig kenyelmetlenek.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Ülj be egy Punto2be, Honda Jazzbe, vagy Mazda2-be. Mind sokkal jobb belul. Ergonómiai és minőségi szempontból is.
Nem melegszik, ami nem csak azért gáz mert kopik a motor vagy méginkább a turbo,hanem mert télen ülhetsz a hidegben. Napi 2x20-25km még oké, de hosszabb távon garantált a hátfájás. Nekem a seggem 100km után mindig elzsibadt benne.
Városban nem jön ki annyira a diesel fogasztási előnye, meg az egészségre sincsenek jó hatással a részecskék.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz !Overdose! #74768 üzenetére
A tömeg elvileg hasonlo. Mazda 6 2.0 benzin és Seat Leon 1.9PD. Valószínűleg a mazda rövid váltója beleszól a témába.
-
footy
addikt
összeillesztési és felhasznált anyagok minőségét tekintve a fóbia jobb.
Nekem a Fabia rémlik sokkal rosszabbnak, de lehet hogy csak azért mert a fábiát nagyon nem szerettem.
Az Ibiza viszont kívül belül szebb mint a Fabia.Városban kevésbé jön ki?! 320d-vel eljárok 6literből városban, egy hasonló 140ló körüli benzinessel minimum 9.
Közben átnyálaztam egy pár tesztet és az Oeamtc és az ADAC szerint is kijön az előny városban is.
Lehet velem van a bajEgészségre valóban nem a legjobb de ennyi erőből senki ne járjon dezsővel.
Járjon, de inkább városon kívül. -
footy
addikt
válasz feka007 #76455 üzenetére
Ha komolyabban erdekelnek a TSI nyugjei, akkor erdemes beleolvasni EBBE a forumba. A vezermulanccsere koltsegeit erdemes megnezni, valamint a kozvetlen befecskendezeses motorok sajtja a kokszosodas es a DPF-es dieselnel nagyobb karosanyagkibocsajtas.
A kotelezo szervizekben nincs nagy kulonbseg hogyha markakerskedesbe viszed, akkor mindegyik tipus szervizeles viszonylag draga. Viszont a forumok alapjan lehet talalni mindegyik tipsunak a specialistajat aki viszonlag olcson sokszor hamarabb megtalalja a hibat mint a markaszerviz. -
footy
addikt
1. pedig nem
2. En is 700 km-eket megyek, mikor a szuloket meglatogatom es egy ilyen utra nem indul el az ember egy rugotoressel. A masik, hogy a BMW valoszinuleg sokkal kisebb hibanal is letilt es akkor marad a trailer.
3. nem csak ez az egy szolgaltatas dragabb, hanem mind. En pl falun lakok 24km-re Graztol es alberletet 500 euro alatt nem lehet talalni. -
footy
addikt
válasz hobizoli #76644 üzenetére
Kell a tokomnek ultetes, meg autopalyan is raz az auto. Legszivesebben felrugdosnam az osszes autos ujsagirot, akik abba az iranyba tereltek az emebreket hogy a kompaktosztalynak sportosnak kell lennie.
90%-ban autopalyan megyek nem kell kanyarsebesseg. Kenyelem kene inkabb.Ha hazamegyek megnezem mennyi volt az alkatresz, de ugy remlik nem az volt a draga, hanem a munkadijj.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs