Hirdetés
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
ph Az új szabványra épülő opció 32 és 64 GB-os verziója árat is kapott már.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz szőröscica #101340 üzenetére
abban tul sok a renault
-
footy
addikt
válasz szőröscica #101351 üzenetére
A váltóról és az elektronikáról hallottam/olvastam inkább rosszakat.
(#101345) hdman
Terhelés függvényében változik a vízhőfok(a mutatón nem látszik), ez is ilyen takarékossági feature. (legalábbis VW-nél)(#101359) hurenzon
Az árat nem tudom, hogy jó-e de az a kocsi azzal a motorral nagyon kellemes.(volt ilyen a családban)
Pályán 140-150-nel simán toltam[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #102518 üzenetére
A sebssegek szama nem hatarozza meg a vegatetelt. Nekem bluemotion Golf 5-om van most es 140-nel 2400-at forog 5-os valtoval.
#102517) Buster17
Mennyi futasra keres? Hol hasznalna? MIlyen meret kell?
Ha valami kisebb benzines, akkor a kia rio-t/hyundai I20-at tuti megneznem.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #102533 üzenetére
Hatranyat en nem erzem, ha gyengebb lenne a motor akkor 6 fokozattal jobban be lehetne osztani az erejet.
(Multkor kiprobaltam egy CEED-et 6-os valtoval 90 loval es egyaltalan nem erzet gyengenek)
Egyebkent nalam nem csak az 5. fokozat hosszabb, hanem a 3. 4. is.(#102536) TaaT
Ez megint a peniszmeregetes uj mertekegysege.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 A Honda Jazz-re. Kifejezetten jó ülései vannak és el lehet férni benne. Szerintem az I gennek a motorja is kellemesebb mint a 2 generációnak.
-
footy
addikt
válasz parandroid #102688 üzenetére
Digót nem néztél?
Alfa Mito 1.4 turboval?
Abarth 500? -
footy
addikt
válasz raczger #102749 üzenetére
Elkepzelheto, hogy benzines autoba kell a kozeljovoben visszaulnom, szoval elkezdtem nezegetni hogy mit lehet talalni benzinesbol ennyiert. Nagyon elgondolkoztam egy E90-es 318-ason. Ez ugye a 2.0(125LE) lefojtott valtozata, aminek van azert mar van hasznalhato nyomateka (190NM). (Oszinten szolva a mazdanal kisse nyomatekszegenynek ereztem a motort. 141LE@178NM)
Szoval rakerestem milyen 318-at lehett 8e euro korul kapni es egyszoval tudnam jellemezni: siralom.
Full fapad auto, aminek a muszerfala elmegy(persze ez izles kerdese, de en a korabbi BMW-k "ramborulo" muszerfalatol rosszul voltam), amiben nincs 1db pohartarto, az alap ulese gagyi, az alap kormanya gagyi. (meg csak nem is boros, pedig a BMW allitolag premium)
Amiben benne vannak a fenti dolgok inkabb 9e( itt egy 9 eves autorol beszelunk), viszont a nepiteletek alapjan nem kerulik el az elektromos gondok es kisse kenyes a futomuve.
Szoval lehet megint Mazda lesz (Ebben ugye alaparon, boros multikormany, nagyon jo ulesek, jol hasznalhato pohartarto)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz raczger #102756 üzenetére
Diesel kelett mindenkepp, mert naponta 50-52km-et megyek palyan. A mazda eladas ota eltelt idoszak alatt kb 1600eurot sporoltam az adon es az uzemanyagkoltsegen. Szoval azt akkor el kellett adnom.
Most viszont lehet hogy a melohelyhez kozelebb koltozunk es napi 15-20km-en tuti nem fogok dieselezni.
Neztem egyebkent az ujabbik szerias(2008-tol) 6-ost, a kulso tetszik, de a beltere az 1gen M6 Fl-nek jobban tetszik(bar a zongoralakk fekete nem tul halas).
Igazabol mostanaban Bravo T-jeteket nezegetek. Erre nem veszes az ado es van nyomateka is. Ezen kivul van belole valasztek is, nem ugy mint benzines mazdabol.(#102765) hobizoli
Szerintem keveri a modelleket[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz parandroid #102786 üzenetére
Ja, meg arra is gondolnom kell, hogy kevesebb, mint 4 év múlva a nagyobbik lányom elkezd vezetni. Vagy inkább:
Meg egy ok az Abarth/Fiat Twin Air 500 mellett
-
footy
addikt
válasz parandroid #102798 üzenetére
Ezt nem ertem, mire irod. Nekem mar volt olasz autom, semmi gond nem volt veluk es ar/ertek aranyban nagyon jok(hasznaltan). Az hogy nem tetszik az masik dolog.
Szerk.
Jah mar latom FFF(#102807) sasa134
1 db berauto alapjan iteled el a kocsit ?
A fentebb linkelt Polo pedig egy full fapad DSG-vel. Csak azert irom, mert onnan indult a tortenet, hogy a kerdezo minosegi/hangulatos belteret keres kis autoban. A polo pedig a highline(aminek vicc az ara) felszereltseg alatt 1 sotet tejfolos doboz.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz sasa134 #102826 üzenetére
Vezettem olyan Golf 5-ot ami balra huzott. Akkor a Golf 5 szar auto?
Mallorca-n hasznaltam egy hetig Fiat 500-ast.Nem tapasztaltam az altalad leirt hibak egyiket sem. (Pedig nem egy nagynevu kolcsonzobol volt az auto.)
A belter kinezete izles kerdese, ezen nem vitatkozok. Viszont ami a minoseget illeti, ugyanaz a kopogos muanyag mindketto, az 500asban viszont nehol szinezve van. Ennyi[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz parandroid #102839 üzenetére
Nem ártana ha elolvasnád mire válaszoltam. A fórumtárs vezetett egy Fiat 500-ast aminek lógott a bele, ez alapján eldöntötte, hogy mindegyik szar.
Erre írtam a golfos példát. Mikor autót kerestem nyilván találkoztam szarral is, ettől még nem írtam le a típust, sőt most is Golf 5-öm van.
15 éves pedig nincs belőleui.: A műszerfal színe alapján válogatsz barátokat ?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz parandroid #102847 üzenetére
Egyébként szerintem sokkal szarabb ha a középkonzol(pohártartó környéke,klímavezérlő,fejegység,stb) zongoralakk, mert azt gyakran babrálja az ember és hamar ganén néz ki.
(#102849) sasa134
Az a kocsi ami 20ezer km után ilyen, az fos, gyenge minőségű autó. Van nyilván olyan példány ami jobb, és van ami rosszabb állapotú. Ez van.
Ennyi a lényeg, függetlenül attól, hogy tetszik-e az autó. Bármelyik fenti modellből tudsz olyat találni amit 20ekm alatt lerúgtak -
footy
addikt
válasz Declare #102897 üzenetére
Azert bevalt motorral egy atnezett hasznaltauto nem olyan nagy lutri. Viszont az 1.6HDI nem egy bevalt motor
-
footy
addikt
válasz #27813376 #102901 üzenetére
Nezegettem Volvo V50/S40-et ilyen motorral, a karaktere nem rossz, de a nemet forumokon mindenki eltanacsolt tole. A gyari olajcsereperiodus betartasaval nem egy hosszu eletu motor. Nyilvan az elso gazdinak nincs gondja vele, mert 100-150ezret szinte barmilyen motor elmegy meg ridegtartassal is, de hasznaltan en nem vennem meg. Egyebkent emlekeim szerint a 90 lovassal(nvg turbo?) kevesebb volt a gond mint a 109(valtozo geos turbo) loerossel.
-
footy
addikt
válasz Declare #102904 üzenetére
Nyilvan a hozzaallas hibas, mert egy szilent barmikor kimehet, behal az aksi, stb. Tisztaban kell lenni vele, hogy az auto alapvetoen a luxus, de noknek ezt nem tudod megmagyarazni, ok annyit latnak, hogy ez egy fiatal auto, amibe csak tankolni kell.(azt is ritkan mert diesel)
A masik temanal nemileg arnyalja a helyzetet, hogy az auto korabban bedobja a szervizlampat, ha sokat fut hidegen az auto. Nomeg vannak olyan tipusok is amibe meg 15e km-kent kell olajat cserelni.
Alapvetoen viszont egyetertek veled, riziko mindig van a hasznaltautovasarlasban
A fenti volvo helyett en tuti Kia Ceed-et neznek, a motorja kevesbe kenyes, nincs kettostomegu, 15ezres az olajcsere intervalluma, van belole 2 ajto ami jol nez ki Proceed neven. Ausztriaban van is belole elado boven olcsobb, valoszinuleg jobban felszerelt modellt tud kifogni belole.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz werszomjas #102910 üzenetére
Ez az auto csokipuding hutesu?
-
footy
addikt
válasz Buster17 #102921 üzenetére
Nehogy a C3-at vedd meg a Facelift utáni se egy tipptopp gép, de azelőtt egy hulladék.
(#102934) mycso
Jó gépek bizony, a 2.4-ben talán az EGR szokott rakoncátlankodni, más nem. Amúgy talán az egyetlen jó hangú diesel.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Agostino #103243 üzenetére
Az Altea nem rossz gep. A formaja nekem bejon, a miniegyteruek kozott kifejezetten tetszetos. A belter elegge muanyag, de szerintem ezert az arert rendben van. Nagy kinjuk nem szokott lenni. Az ulespoizcio kellemes, hely van eleg. Ilyen aron szerintem kellemes ajanlat.
-
footy
addikt
válasz parandroid #103352 üzenetére
Siman
Ajanlhatok nemetet, koreait vagy japant is. Viszont ha valami stilusos kerest az ember akkor az olaszokkal nem nagyon lehet mellefogni. -
footy
addikt
válasz Declare #103423 üzenetére
Ha valami tud újat mutatni, valamit ami egyedi,nem megszokott, mégis egy egységet alkot, annak szerintem van stílusa.
Én ezért nem is értem, mikor valaki stílusosnak mond egy audit. 10 éve gyakorlatilag csak a lámpa változik.
(Még mielőtt valaki félreértené, az Audit attól még egy jó minőségű autónak tartom.)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz hobizoli #103510 üzenetére
+1 Ki kell rugni a FIAT marketingeseket.
Mas okat en nem latom a gyenge eladasoknak, mert a Bravo egy jo auto. 1.6D-vel meg csak nem is eszik, viszont nagyon kellemesen tol. A benzines turbo is kellemes karakteru, szoval elvileg minden adott lenne.(#103511) Mágus2
Lesz egyebkent FL a Bravobol, de europa nem kapja meg csak mexiko. Alapvetoen viszont egyetertek, hogy annak aki uj autot akar venni a bravo mar egy oreg modell. A sima 500 nekem bejon, az 500L (ami talan a bravo utodja lehetne) viszont egy szar. Nekem ugy tunik, hogy kicsit feladtak az europai piacot, mert az eladasokat amugy is del-amerikaban csinaljak.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szőröscica #103565 üzenetére
Nekem gagyinak tunt a futomu es az auto aranyai valahogy nem stimmelnek. Ami az 500-ason jopofa, az az 500L-en idetlen.
-
footy
addikt
... bármelyik hasonló futásteljesítményű turbódízelre áll. Egyszerű adagolós turbódízel motorról beszélünk ami nem egy ördöglakat, ahogy a többi gyártó hasonló felépítésű motorja sem ergo pont ugyanannyi esélyed van beszopni bármelyikkel.
Pontosan erre akartam kilyukadni. Nem látom hogy azok a golfok überwagenek lennének. Jó autó ugyanúgy mint a többi, de az ilyen idős gépek igénylik a törődést(mind időben, mind pénzben.) Persze vannak olyan típusok amik kicsit jobban sikerültek, vannak amik kevésbé, de csodák nincsenek. Most nyúzom a 2. VW dieselem(4. konszernes autóm), de a közhiedelemmel ellentétben ez sem termeli a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz BeriHampeR #103704 üzenetére
3 gyerekhez szedan? Egy kombi vagy egy egyteru sokkal jobban pakolhato.
A 2.0 PD problemas, de az 1.9 jo. Viszont a varosi rovidtavozast gyakori inditassal kombinalva nem szeretik a dieselek.
Inkabb egy egyszeru szivobenzint lenne erdemes nezni, en ezeket keresnem Honda FRV 1.7, Toyota Verso 1.8, Altea/XL 1.6 -
footy
addikt
válasz kovacsroli #103806 üzenetére
Ebben a kategoriaban biztonsag teren kb mind ugyanazt tudja. Ha ez egy fontos szempont, akkor minimum a kompakt kategoriaban kell nezelodni.
(#103812) Tsebacsi
Nekem volt 101 lovas Fabiam, abba is 98-as volt az ajanlott, 95-sel az elso par utem kopogos volt. -
footy
addikt
Ez azert kellemes meglepetes, oszinten szolva en sem biztam ezekben a pici loketu, felhuzott turbosokban, de mindenhol jokat irnak rola. Az is pozitiv, hogy lancos a vezerles es a lanc olajban fut, igy csendesebb es hosszabb az elettartama. Viszont furcsa, hogy a fotengely nincs kiegyensulyozva, hanem a lendkerek vegzi a csillapitast. A cikkbol nem derul ki, de akkor gondolom ez kettomegu lesz.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Ukrajnai háború
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Overwatch 2
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- EAFC 24
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs