Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz pepucs #219400 üzenetére

    Én a MA elé venném az 1.75-öt, az 1.6-2.0 JTD-khez hasonlóan ebben is cserélni (kiváltani) kell az olajpumpa szívókosarának tömítését, más jellemző hiba nem ugrik be most hirtelen.
    De ja, az egyszerű vezműtengelyes 1.4 T-jet is fasza, a repedő kollektort és turbót leszámítva azzal sincs gond. Mindkettőre van megoldás, amivel + pacikat is elő lehet csalogatni.* :D

    A Giuliettánál viszont érdemes a váltóra is odafigyelni. M32 ugyan nincs, az összes variáns C635-öst kapott, de 2012-13-ig voltak vele szinkronproblémák, az azutániakkal már nincs probléma.

    *Kollektorból olyan kell, aminek a hengerfejre felfekvő felülete nem egyben van, hanem az 1-es és 4-es hengerek "le vannak fűrészelve", a 150/155 pacis T-jeteken, valamint az Abarthokon ilyen van alapból. Az IHI turbók közül meg állítólag egyedül a VL36 az, ami nem repedős, de icipici átalakítással felmegy rá a MA-esek GT1446-ja is, ami kicsit masszívabb az összes IHI-nél, és nagyobb nyomást is képes tolni. Csak a downpipe felfogatása különbözik (komplett csere vagy vágás-hegesztés), az olajcsövet kell meghosszabbítani, illetve szívócsőből kell olyan, ami a nagyobb átmérőjű kompresszor oldalra felmegy, de szerencsére ezek gyári alkatrészként is fellelhetőek, a kutya nem mondja meg, hogy nem így gurult le a gyártósorról.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák