- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom mobilszolgáltatások
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz pepucs #219400 üzenetére
Én a MA elé venném az 1.75-öt, az 1.6-2.0 JTD-khez hasonlóan ebben is cserélni (kiváltani) kell az olajpumpa szívókosarának tömítését, más jellemző hiba nem ugrik be most hirtelen.
De ja, az egyszerű vezműtengelyes 1.4 T-jet is fasza, a repedő kollektort és turbót leszámítva azzal sincs gond. Mindkettőre van megoldás, amivel + pacikat is elő lehet csalogatni.*A Giuliettánál viszont érdemes a váltóra is odafigyelni. M32 ugyan nincs, az összes variáns C635-öst kapott, de 2012-13-ig voltak vele szinkronproblémák, az azutániakkal már nincs probléma.
*Kollektorból olyan kell, aminek a hengerfejre felfekvő felülete nem egyben van, hanem az 1-es és 4-es hengerek "le vannak fűrészelve", a 150/155 pacis T-jeteken, valamint az Abarthokon ilyen van alapból. Az IHI turbók közül meg állítólag egyedül a VL36 az, ami nem repedős, de icipici átalakítással felmegy rá a MA-esek GT1446-ja is, ami kicsit masszívabb az összes IHI-nél, és nagyobb nyomást is képes tolni. Csak a downpipe felfogatása különbözik (komplett csere vagy vágás-hegesztés), az olajcsövet kell meghosszabbítani, illetve szívócsőből kell olyan, ami a nagyobb átmérőjű kompresszor oldalra felmegy, de szerencsére ezek gyári alkatrészként is fellelhetőek, a kutya nem mondja meg, hogy nem így gurult le a gyártósorról.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest