- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Egy termékcsaládra korlátozza az Auto SR-t a Microsoft
ph Az automatic super resolution még a Qualcomm megoldásain belül is csak egy sorozathoz lesz kötve.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kenwood #188785 üzenetére
Ilyen jellegű központosított adatbázis meg merem kockáztatni, hogy gyakorlatilag nincs. Nem sokan vannak, akik filléres autóból üzemeltetnek szemmel látható flottát, hogy közvetlen tapasztalatuk legyen, pláne nem végtelen számú típussal. Van itt a fórumon pár ember, akik a felhasználói tapasztalatokat olvasgatva próbálnak segíteni, hogy elkerülje a nép a veszélyesebb rollereket, de mindenki máshogy ütötte be a fejét (dinnyéből sem mindenki ugyanazt szereti ), nem fogják az összes autót ismerni, csak kapsz pár tanácsot, ha van róla infó. Máskülönben meg adott a házi feladat: goto összes kinézett kocsi fb csoportja/fórumjai, olvasgatni pár napot mindegyikről, aztán egy fokkal jobb lesz a helyzeted. Adott keretből amúgy nettó mindegy, mit veszel, ez már a rozsda birodalma amíg a szem ellát, állapotot kéne nézni, személyes preferenciákat háttérbe szorítva. Ha kinézel mondjuk 2-3 típust, annak már normálisan utána lehet nézni, melyik motort kell elkerülni stb... De a legfontosabb, hogy rozsda ne legyen, ennyiért még előfordul olyan, amit korábban nem is javítottak, akkor viszont érdemes a konzerválással foglalkozni (néha pont a javítások kezdenek megint hamar rohadni). Ha úgyis csak rövidebb időre veszed, akkor egy jó állapotú példány nem fog 2 hónap alatt szétesni. Ilyesmik felmérésére pedig meg kell nézni minél több hasonló autót, különben vakrepülés.
Na és persze obligát 1.9 SDI Polo/Fabia/Ibiza (váltó hiba volt korai időkben, de az már 150-200 ezres futás felett biztosan már vagy javítva lett, vagy a már jó verzió). Mert hiába láttam rá több, mint 2000 autós flottára, egyrészt túl kicsi, másrészt irreleváns neked egy új Focus jellemző kipufogó dob problémája, ami különben is garis, stb, ellenben családban bevált a motor, s ezen felül évekig olvasgatva a fórumokat ezt tudom ajánlani, mint legkevésbé kockázatos motor...
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- mefistofeles: Miért így bizniszelsz?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest