- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mike81 #131387 üzenetére
A szívó motorokat is lehet "tuningolni", de nem elég nekik egy szoftver remap. Egyszerűen nem kifizetődő, összehasonlítva egy csigás motorral.
Kettőstömegűt cserélünk - én még felújításról nem is hallottam. Egytömegűre cserét szoktak még emlegetni, de én személy szerint nem javallom (szubjektív és különben is hülye vagyok hozzá) ha nincs ami elnyelje a rezgéseket, és a durva erőhatást, akkor megmurdél valami a sok rezgéstől.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SzlobiG
félisten
válasz Mike81 #131387 üzenetére
Szívó benzines autókat nem érdemes, nem is nagyon szoktak tuningolni pár lóerőt lehet csak nyerni vele amit vagy alig lehet érezni, vagy egyáltalán nem. Egyedül a fogyival lehet játszani kicsit kevesebbet fog enni. Szóval ha benzines vonalon akarsz maradni és haladni is szeretnél, akkor turbo benzinest ajánlok, vagy 1.8, 2.0 szívó bár ugyan azok se fognak aszfaltot tépni, de legalább jobban viszik a bódét meg többet is esznek...
Én azt mondom, hogy S-max, kombi mondeoba dízel, vagy turbo benzin.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest