Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Typhoon47

    őstag

    válasz latyak17 #12186 üzenetére

    wtf? mi az hogy többet bír? miről beszélsz?

    Antonio: Mondeo +1

    "Education is important but big biceps are importanter"

  • !Overdose!

    őstag

    válasz latyak17 #12186 üzenetére

    Nem tudom mit szívtál, de nekünk is adhatnál belőle. :C

    Ilyen kis futásteljesítményre CR dízelt? Szívó benzinesnél az a ritkább, ha nem fut el 3-400e km-t a motor megbontása nélkül. :U

    Mod: Ne keverd ide a kamrás dízeleket, mert csak fiatal autó jöhet számításba.

    [ Szerkesztve ]

    Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

  • Antonio

    senior tag

    válasz latyak17 #12186 üzenetére

    bnőmnek most is egy huszon-egynéhány éves nissan bluebird-je van valami őskövület dízelmotorral elmegy az bárhova csattogva zörögve előbb rohad el a karosszéria ... mint hogy leálna ... na de, ne hasonlítsuk egy mai modern dízelt egy hót egyszerű régi dízelhez ...

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800

  • 8th

    addikt

    válasz latyak17 #12186 üzenetére

    Pontosan. A kis ccm-s benzineseket nem arra tervezték, hogy 400-500ezer vagy mégtöbb kilométert fussanak vele. Ezekbe jó esetben beletesznek 300-350ezret az elvetemültebbek max 400-at és vagy a bontóban végzik vagy elkerülnek valami balkáni országba ahol tovább ütik vágják őket amíg azok csak vonszolni képesek magukat. A dízeleket alapból magasabb futásteljesítményre tervezik erősebb anyagokból, jobb illesztéssel stb... Meg kell nézni egy félmilliót futott 1.8T és egy ugyanannyit futott 1.9TDI VW motor dugattyúját és hengerfalát, hogy melyik van jobban megkopva. Látatlanba megmondom a benzinesé. Holott a dízel nagyobb mechanikai terhelésnek van kitéve.

    (#12223) Typhoon47: Pár éve volt szerencsém egy Audi A8 3.3 V8 TDI acél motorblokkot közelről megsasolni. 270.000km-nél bontották szét az autót mert kiflibe hajlott egy fán de a hengerfalon nulla kopás. Nem viccelek, mint ha új lett volna. Dugattyú szintén. Az, hogy az autógyárak bő egy évtizede a rájuk kényszerített emissziós normák miatt rossz irányba mentek el a fejlesztésekkel az csak egy dolog. Attól még a mai dízelek is mechanikusan tartósak csak az üzemanyag ellátó és a befecskendező rendszerük egy bughalmaz, egy technikai zsákutca. A Common Rail egy szar. Mindenki szidja a pdtdi-t. Mert a cr befecskendezés olyan qrvajó mi? Na meg ez a kettős tömegű lendkerék. Menjen az anyjába aki kitalálta. Alapjáraton van értelme mert valóban nem rázza annyira a kocsit de fordulaton ugyan olyan simán jár az egytömegű lendkerék is. Ráadásul a kettős tömegű lendkerék sokkal több nemkívánatos rezonanciát okoz a főtengelyen mint a sima. De sebaj. Legyártjuk a szar selejtet (lásd pl vw konszern) aztán majd jót kaszálunk az ügyfeleken.

    (#12225) !Overdose!: városba benyást? Én max országúti cirkálásra vennék benzinest mert ott nem jön ki annyira a dízel alacsonyabb fogyasztása. Seat Arosa 1.7 SDi. Kicsi, fordulékony, minden suzuki árszinten van hozzá és 5literrel vígan elvan városban. Az való városba nem a 7-8litert különösebb erőfeszítés nélkül bekapó 1.6 benzinesek. :N

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák