- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
A "gewinde" kiköszön!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #124325 üzenetére
Papíron. De abból kiindulva, hogy a 7-es Golf is könnyebb a 5/6-nál, nem nehéz elhinni, hogy a valóságban is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kalmanchris #124329 üzenetére
Akkor az még az előző Octavia volt. Azt tényleg megfoghatta a 308 (nem GT), rugalmasságban elenyésző a különbség, viszont majd 200 kilóval könnyebb a Skodánál, és nyomatékban is többet ad.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz feka007 #124371 üzenetére
Igen, plane az E36-nal, a siralmas 1 csillagjaval.
W333: ezzel az uj auto, csak 3-4 evre jo hozzaallassal nem ertek egyet.
Megveszed ujkent es ugy hasznalod ahogy kell, nem a idiota gyari eloirasokat koveted : olajcsere, valts alacsony fordulatnal, amikor a kis lampa zold stb, akkor nem hiszem, hogy a maiak kevesebbet birnanak mint a regiek.
Masreszt nincs viszonyitasi alap sem.
Azt figyelembe kell venni, hogy ezek az autok mas karbantartast igenyelnek, nem tobet, csak mast![ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
En azt irtam, hogy " nem az idiota gyari intervallumokat koveted" tehat nem 30e km az olaj elettartama, nem orok eletu a vezermulanc stb. Bemelegitem, kimelem, hajtas utan pedig visszahutom, olaj le 10 ezrenkent. Es igy tovabb.
Egy-egy rossz szeriaval kar peldalozni. Mercit sem a 90-es evekben gyartott autoirol itelik meg (szerencsere)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #124463 üzenetére
Az egyik újként vette, az A6-ot, a másik a Passatot VW szerelő társaságában ment megvenni, 6 évesen stabil megbízható állapotban.
Jut eszembe faterom ex munkatársa vett 2.5 V6-tal egyet, aztán amikor megkotlott, akkor ment a helyére egy 1.9, és nincs gond.
Elhiszem, hogy Neked jók a tapasztalataid, a cikkben említett TS Alfával nekem is, ettől függetlenül nem véletlenül van ilyen híre egyiknek sem.De úgy emlékszem, hogy rbalint88-nak is volt egy V6 TDI Passatja.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #124565 üzenetére
Tudom, ertettem amit irtal, de a tobb kilometer nem egyenlo azzal, hogy rossz allapotu, es a keves sem azzal, hogy jo.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz lenko #124623 üzenetére
Nem irtam Alfat.
Van koztuk relativ is, de a merettel, korral, biztonsaggal na meg azzal, hogy modernebb autok mint a kettes Golf alapu III-as, nem lehet vitatkozni.
Nem csunya a G3-sem, nekem kifejezetten tetszik kivulrol, belulrol mar a megjelenesekor is elavult volt szerintem.Erdekesseg keppen 650-ert vettuk a Lanciat 2007-ben szinten 11 evesen. Bor, el. ablakok, automata digitalis klima, automata lampamagassagallitas, elektromos tukor, szelvedobe epitett antenna, legzsak, ovfeszito, lampamoso anyamkinja.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #124627 üzenetére
Ezek a Honda belsok egyre jobban tetszenek.
A 6-os Accord az egyik nagy kedvencem, volt szerencsem hozza egy hosszabb olasz uton, Massaba mentunk kanyargos hegyi autopalyan, kifejezetten jo volt.(Ez a kollegam azota egy 2.4-es 159-et hajt )
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz footy #124637 üzenetére
A Giulietta nem a Bravora epul, koze nincs a ket platformnak egymashoz, forditva lesz igaz (2017-tol) amit irsz.
Minden massal egyet tudok erteni, olaszok sem hukyek, barmennyire is nacionalista, ha nincs az igenyeinek megfelelo hazai gep, akkor vesz mastol.
A novekedo modellpaletta majd remelhetoleg megoldja a gondot, jon a Tipo csalad, a 124, jovore uj Punto, Genfben a Levante es a Giulia ev vegen az Alfa SUV es a Maserati kupe.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #124640 üzenetére
Uj Avensis is jol nez ki (belul nem tetszik), Accord kivul belul, 6-os is szep, Lexusok belul tetszenek igazan, kivul mar sok, egy-egy Infiniti is egesz pofas.
Lenko: pedig aztan az Octavia beltere foleg anyagminosgben, ami nem szubjektiv, messze van a 159-tol. Csomagter es praktikum jogos,
uttartas es tarsai megint 159 fele billen, motorparkja vicc a 159-nek, dizellel 3.2 V6-tal, vagy 1.8 turboval megy, tobbi hulla.
RS Octaviahoz az utobbi kettot, vagy az erosebb dizeleket erdemes es okos otlet hasonlitani.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #124644 üzenetére
Nekem kulsoleg az A4 az, ami felett eljart az ido. Evek ota ezt latjuk, es elkepesztoen unalmas, a generacio valtas kimerul egy lecsapott sarku trapezban es egy szep hatso lampaban.
A Maseratitol elnyult ajtotola ajtoig szellozo (A3 es TT szellozoi gyanusan Ferrari dizajnuak) es a vegtelensegig elcsepelt egyszeruseg mar fajo.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Neoteric #124651 üzenetére
Neked lehet, nekem inkabb a korabbi alfak 159, 156, 155, 75, vegyitve Ferrarival es egy par koncepcio Alfaval az elmult 20 evbol. (Belter, kormany, beumlok, muszerfal)
Nekem meg keprol sem BMW, eloben pedig teljesen mas karakter. Az aranyok meg adottak a hatso hajtas miatt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #124658 üzenetére
Hatulja Maserati, ami nem Audi, orak egyertelmuen Alfa, mellette a kicsi fuggolegesek meg Ferrari a kopoltyukkal egyutt ami emlekeztet az Alfasud kopoltyuira (2007 ota egy kalap ala van szervezve az Alfa, Maserati es a Ferrari).
Kormany nem BMW mint ahogy egy-ket cikkben is emlitik. Erdemes megnezni a regi Alfak kormanyat, vagy 2003-bol a 8C 2009-bol a Pandion es 2011-bol a Gloria kormanyat, na meg a Montreal, Alfasud Sprint stb.Amire sokan a szajukat huzzak, hogy BMW az az ovvonal es a benne levo kilincsek. 75 ota ott es ugy vannak a kilincsek, a hatso ajto ablakkerete 1970 ota olyan meg elotte egy-ket kupee, lasd Alfetta, 6,90 stb egeszen a mai napig.
Akkor tunik fel igazan, ha egymas melle rakod az elodoket, benne van a Giulia fara a lejtos veggel, es a kiszelesedo dundi kerekjarattal, a 75 es a 159 domboru orra.Aki nem latott, vagy nem ismeri a regebbi modelleket, azok persze, hogy BMW-t mondanak ra.
Nekem az orraval van bajom, szembol nezve ha a maszkot letakarom, akkor a jelenlegi A6-os elsolampakat latom, ugyan olyan kancsal az is, pedig az egyik legszebb Audinak tartom.
Ezen lehet polemizalni napestig, csak erdemes visszekeresni a multjaban.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bmwsan #124678 üzenetére
A kormány bőrözésére nem feltétlenül támaszkodnék, mint km meghatározó.
200e km-ig az Alfában éppen volt egy kis kopás a kormányon, aztán elkezdtem használni ilyen tubusos kézfertőtlenítőt, pl tankolás után, kb. 20e km alatt meg is látszott ennek a fertőtlenítőnek az áldásos hatása."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #124684 üzenetére
Jobb minőségű az Octavia beltere mint a Focusé? Akkor mi nem ugyan olyan Focusban és Octaviaban ültünk.
Kívülről pedig nem is kérdés, főleg a FL Octavia 2.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #124899 üzenetére
Mekkora egy ilyen doboz? Mert a Wagon R+-ba két ülés közé becsúsztatni csak a hátsó kialakítás miatt tudtad, egy szedán formájú autónál ez nem járható út a merevítő és a kis csomagtérnyílás miatt. (Kivéve Octavia, vagy az öreg Croma )
Mondjuk azt nem értem, hogy egy Swiftbe, hogy fér el 2 bringa kerék kiszedése nélkül, (kiszedve meg 3??) de biztos, hogy sem az autót, sem a biciklit, pláne az idegeimet nem tenném ki ilyen procedúrának, kitalálták a kombit, meg az egyterűt, abba befér kényelmesen, kivéve ha Alfa 156 SW az a kombi.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Sportos? Egy autora gondolunk az X6 kapcsan?
Inkabb a Land Cruiser, az legalabb tudja azt amit iger a latvanya.
Az X6 sem nem sportos, se nem terepjaro, varosba ormotlanul nagy, raadasul lehetetlen kilatni belole hatrafele, elferni pedig plane nem lehet benne hatul, ha atlagos magassagod van.
Motorok ketes megbizhatosaguak, ezek mar sajnos nem a regi BMW benzinesek.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Land Cruiserre nem irtam, hogy az, mert nem az. De az X6 szerintem egy vergodo bogarra emlekeztet, ha egy poloska sportos, akkor elhiszem, hogy az X6 is az.
Alomautonak pedig hatalmas tulzas nevezni, amelyik motorral ad valami izgalmat, azok betegek.175 vagyok (bitpork, en meg jelenleg is ) kenyelmetken hatul ulni.
Alapbol nevetseges osszevetni a ket autot. Az egyik egy divattargy, a masik pedig egy celszerszam.Mindegy is, izlesek es pofonok, csak eros volt a kijelentes, foleg "szerintem" nelkul.
X6-ot ajanlanad varosba? Miert akarsz neki rosszat?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Programozásról_szubjektíven
- Tippmix
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest