- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Milyen okostelefont vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Volvóból - 2010 utáni, árban 3 millióig mi az ami ajánlott modell, évjárat? Van értékelhető benzinmotor (12 mp alatti 0-100, átlagban 8L alatti fogyasztás) vagy csak az 1.6 dízel?
Ismerős keres autót jeligére
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Apósomék autót szeretnének vásárolni. Az egyik kiszemelt típus a Sandero Stepway - magasabb üléspozíció és crossoveres mivolta miatt vonzó számukra, így 60 felett. Mivel főleg rövid távokat mennek, benzines jöhet szóba csak.
0.9 TCe mennyire ajánlható, megbízható motor?
Eddig főleg korai (2011-14) 1.0 EcoBoost illetve frissítés előtti TSI-vel szerelt autókat néztek ki, amiről sikerült azért lebeszélni őket.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #219967 üzenetére
Igen, közben keresgéltem, és én is arra jutottam, hogy inkább az sem kellene nekik
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #219967 üzenetére
2012 október előtti, még láncos TSI-ből a 1.2 vállalható lehet?
Mondjuk, eddig szinte kizárólag 1.4 jött szembe.Kaptunk a városban kereskedőnél egy piros Golf 6-ot, 1.4 szívóval, de szín miatt kiesik...
Illetve még sima szívó 1.4/1.6 Golf Plust ajánlgatok nekik, de azok meg öregek.
A végén egy 1.2 D Corsa lesz a befutó[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #219970 üzenetére
1.2 PureTech C-Elysée?
Másik nagy gond, hogy 50km körzetben szeretnék letudni a vásárlást, hogy ne kelljen sokat autózni érte. Én az ősszel 200km+ mentem egy Priusért, na de nekik ennyit nem ér.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #219972 üzenetére
Facelift utáni 1.0 EcoBoost sem sokkal jobb?
den89: meg van elégedve vele teljes mértékben?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #219975 üzenetére
Jelen helyzetben egy 2017-es B-Maxról van szó, gyártás végi.
Tegnap megnézték apósomék és eléggé tetszett nekik. Másik kiszemelt egy 2013-as Focus volt, az még a visszahívás előtti, arról elbeszéltek őket mindenképp.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Tothgera30 #219980 üzenetére
A szívó 1.2 és 1.4 D Corsa sem ajánlott?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Bondix #219988 üzenetére
2009-es autók kötött talán még lehet a nem túl jónak tartott 1.2-ből - főleg, hogy mindenki a 2009 február utáni kiadású autóját kerekíti 2010-esre, vagy a forgalombahelyezés dátumát veszi, ami hónapokkal későbbi lehet a gyártásétól.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #219966 üzenetére
Most jelenleg ott tart a válogatás apósomékni, hogy a következő autók közül kell választani. A szín és a földrajzi lokáció lelimitálja a dolgokat kicsit (igen, tudom). Egy 2016-os 1.6 Dustert az orrúnk elől vittek el. A többi autó vagy nem tetszik nekik, vagy meg ennél is rosszabb motorral szerelték őket (korai 1.4 TSI, etc). 2017-18as évjáratokból lett inkább az évtized eleje, ha már költeni is kell ezekre majd…
Szóval, ezekből néznénk meg kettőt szombaton, le van már beszélve:Skoda Fabia kombi 1.2 HTP, 2011
VW Touran 1.2 TSI, 2012 (tippre ez még láncos)
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe, 2014When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Bár még csak tervek, ősszel vagy jövőre esedékes, akkora remélhetőleg kerül napeleme is a házra - van normális villanyautó 7.8-8 millió körül? Régi Zoe, Leaf kerül ennyiért bőven, de azokkal van is kompromisszum meg nem is tetszenek, inkább nem. e-Up tetszik is, vezettem, jó áron is van, de kicsi, babakocsi sem fér be.
i3 is van 7 körül, csak ha azt az ember kicsit megcsukja, gyakorlatilag GTK. Első generációs Model S nagyon bejön, de abból kínálat legalja van csak ennyiért. Hyundai Ioniq kicsit állatorvosi ló - bátor kijelentés egy Prius tulajtól, tudom.Hatótáv: ha tud normális töltést akkor 250km bőven elég, amúgy is főleg rövid távokat megyünk.
Valakinek egyéb ötlet?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Sunnam #221615 üzenetére
Igen, azokat is néztem meg belőle a GTE-t (bár nem tudom, VAG-éknak mennyire megy a hibrid technológia tartósan).
Az a baj az e-Golffal ahogy levettem, hogy relatív kicsi a hatótáv, lassan tölt és még a csomagtér is csökkent. Na meg nem is látszik rajta, hogy ez nem dízel.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #221617 üzenetére
Köszi a saját tapasztalatokat - akkor nálatok is hasonló volt a felállás.
Legközelebbi nagyvárosok/repterek 90-210km vannak (Brassó, Vásárhely, Kolozsvár), praktikusan az oda eljutás miatt lenne jó egy olyan elektromos, ami esetleg egy töltéssel odáig eljut + csomagok is beférnek. De igen, az év többi 355 napján kisvárosi rohangálás, 15-60km-es távok lennének. Arra az évi egy-két útra meg a Priussal is el lehet gurulni.
e-Golf ellen nekem egyedül az szól, hogy szokványos a formaterv, nincs benne semmi kreténség mint egy i3-ban 🤪
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #221620 üzenetére
Hétvégén még nézegettem a kínálatot, pár tesztet - elég jó áron is vannak az e-Golfok, meg tényleg relatív olcsó is hozzá ami a belsőégésű társaival megegyezik.
Akkumulátorra van valamilyen garanciaz a VW-nél? Követsz valamilyen csoportot, klubbot - esetleg mennyire jellemző akuprobléma ennél a modellnél - ha egyáltalán?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Politika
- PlayStation 5
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen