- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #137821 üzenetére
Ha csak a motorkód van benne a forgalmiban, egyszerűbb a csere. Ha a motorszám van benne, akkor vagy papíron is végig kell vinni a cserét, vagy a régi blokkot javítani, amelyik olcsóbb. Konkrétan mi a baja?
Integrale: Red Sun-éknál érdemes lehet rákérdezni, hátha tudnak segíteni pár tippel.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #137866 üzenetére
Avensis/IS? Nem lenne jobb 2.0 D-4D blokkra cserélni? Ha volt a típusban, minden papírozható. Gyakoribb, megbízhatóbb, talán olcsóbb is bontottan. Végleges kivonáshoz külföldre kell eladni vagy bontóban kell intézni alvázszám kivágást, hivatalos bontáshoz vízügyi hozzájárulás meg kiskutya füle kell
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #137887 üzenetére
Chip esetleg? Én magam nem kifejezetten vagyok a mindent okosítás oldalán, de ez esetben a megbízhatóság még a húzott 2 literessel is bőven jobb lenne, mint a 2.2-es gyári blokkal (szerintem). Ha garis és/vagy márkaszervizbe hordott, akkor jó ötlet a gyártó felé jelezni, én hosszíbb átfutási időre, és költségmegosztásra tippelek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #137920 üzenetére
Hm, gyakorlatilag lehet válogatni, hogy tekert, törött, fapad, vagy ezek tetszőleges kombinációja legyen
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #137942 üzenetére
Gondolom nem mondok újat azzal, hogy fogyasztóvédelem, gyár felé szervizre panasz. Reméljük a legjobbakat, kíváncsian várom a fejleményeket Konkrétan lehet tudni, melyik kereskedés, vagy amíg nincs vége az ügynek, inkább hagyjuk?
supreme7: Király +1 Jobb felül hasznaltatautó elgépelés
-
molnarpeter
nagyúr
S80 V8 árverés - egyelőre 1m alatt van, többiből bármilyen nyűgre, illetve benzinre is marad
-
molnarpeter
nagyúr
Napi hirdetés
-
molnarpeter
nagyúr
válasz birozoli7800 #140082 üzenetére
Ha nem szempont, hogy mögötted elférjenek, akkor Octavia/Bora, ugyanaz a padlólemez.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Eagl3 #140229 üzenetére
600e es 1m között, és nem tudnak vigyazni semmire, de valamilyen szinnten meg lehessen vele jelenni - nem egyszerű eset
Szívó dénes Hiace? 1m alatt van személy és teher is, újabb és régebbi széria kinézet alapján egyszerűen megkülönböztethető. Rozsda, motor-váltó-futómű, ülések-kormány-sebváltó állapota alapján könnyen eldönthető, hogy érdemes-e megvenni. Kamrás dízel ha nincs tiporva (magas fordulat, padló tehet be neki), bírja a rövidebb távokat is.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Rozsda lesz a legnagyobb baj szvsz. Seat/Skoda/VW/Audi 1.9 SDI/TDI. Sorrendben amelyik opció esélyesebb, hogy használható lesz ennyiért. Régebbiek rohadnak, akár emelném is a keretet kicsit, hogy újabb beleférjen, ami galvanizált karosszéria (utána már csak a tipikus helyeken kell figyelni, amennyiben nem volt törve). Leon, Toledo, Ibiza, Octavia, Polo, Golf, A3 jutnak eszembe, ennyiért mondjuk a szép belteret elengedve.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #140674 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kalmanchris #140924 üzenetére
Szvsz biztosan talál megkíméltebbet, aminek nem ázott annyit az ajtaja, vagy nem öregedett el alatta a szivacs... vagy bele kell kalkulálni egy javítást Egyszer egy bontós mondta az ilyenre, hogy fecskendővel a szövet alá nyomott ragasztó segíthet, nem próbáltam, mert szerencsére bírják.
MunezXBK: milyen a dízel benne? Hangra nem dicsérték TC-n, attól még kéne
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Voice24 #140932 üzenetére
Vagy elmállik a szivacs a szövet alatt, vagy a textil ragasztása enged el. Előbbin a garázsban tartás segíthet valamelyest, utóbbi esetben a víz oldhatta fel valószínűleg a ragasztót (bár itt belép a gyenge ragasztás is önálló lehetőségként, valóban lehet szériahiba, de nézz rá pár megkíméltebb autóra is).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #140976 üzenetére
Ha nem kell gyors legyen, akkor 1.9 SDI? Rövidebb távokon is beéri nagyon max 6 literrel, de 5 körüli átlagokat írnak rá. Nincs turbó, nincs kettőstömegű, kb. az adagoló a legnagyobb rizikófaktor, de ha nincs magas fordulaton hajtva közel üres tankkal, az is bírja. Váltóban egy szegecs hullhat el, azt mondjuk már valószínűleg megcsinálták majdnem mindben, ami érintett lehet.
Újabb autónál számold bele a magasabb szervizköltséget is. Ha nem megy hosszabb távokat a kocsi, esetleg egy e-NV200 megfontolandó, ott sokat lehet fogni üzemanyagon és fenntartáson (gumizáson felül a legtöbb dolog kiesik).[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #140980 üzenetére
Puttonyos használtan: konstrukciótól függ, általában kopott kormány, esetenként szakadt vezetőülés+kerregő dízel
LuckyL: nekem használtra is rémlik, csak azt érthető okokból nem tolják annyira.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LuckyL #140984 üzenetére
Persze, igazából az a kérdés, hogy kicsit többért jobb körülmények (biztonságot én is első szempontok közé venném), vagy az élettartama végéig hajtani a vasat, aminek inkább eszmei értéke van már vásárláskor is, cserébe kevés pénzből, valamivel több rászánt idővel fenntartható. Meg ugye ott a flottakezelőtől bérlés opció is, akkor csak fizetni kell (ha olyan feltételekkel kötődik a szerződés), meg a végén leadni a kocsit, és elhozni az újat megint, nem kell szórakozni a sok km-es autó nehezebb eladhatóságával sem.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #141009 üzenetére
Pontosan Golf IV méret, azonos padlólemez. Motor rendben van, átlagnál éhesebb, nincs benne nagy menés, de megbízhatóbbak közé tartozik, Váltó szegecse tud szakadni itt is, csavarra szokták cserélni (bár valószínű javítva lehetett már a km-ből ítélve).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gaborbol #141203 üzenetére
Ha nem volt törve, nem igazán kéne legyen rozsda. Talán a vezérműszíj a legérzékenyebb pont, hosszú állás után csere mindenképp, valami ilyesmi rémlik legalábbis. Ha adottak a körülmények, simán nekivágnék, a V8 az V8.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz spiky03 #141265 üzenetére
Voltetörve.hu Rétegvastagság, illetve árnyalatkülönbségek árulkodhatnak még esetleg. Kereskedő saját átvizsgálása általában a közlekedésbiztonsági dolgokra terjed ki, illetve az autó által eltárolt hibák megoldására vonatkozhat (alaposság/módszerek tekintetében helye válogatja) - külsős átvizsgálás teljesebb képet adhat az állapotról.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz spiky03 #141272 üzenetére
Vezérlés csere nem garanciális, szíjas/láncos mibenléttől is függ (láncost legtöbb esetben elég akkor cserélni, ha hangos) - esetleg kérj árajánlatot valahol, KwikFit pl sokfelé van Bp-n, vagy akár több márkakerskedésnek is küldhetsz mailt. Felszereltségről árulkodhat a szervizkönyvben lévő kódsorozat (ha van ilyen), de márkaszervizben alvázszám alapján (legrosszabb esetben tulajdonos jelenlétében) meg kéne tudják mondani.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #141356 üzenetére
Maszeknál próbáld meg, hátha bedobnak értelmes pénzért egy bontott motort (=lehető legolcsóbban próbálnék használhatót varázsolni belőle, mielőtt kiszállok).
RocknRoller: Golf 4/Octavia 1/Leon 1.9 SDI-vel. Tetű lassú, de tempomat is van olcsón utólag. A váltóban egy szegecs tud elszakadni, de az eddig biztosan megtörtént 150e futás felett. Klímakompresszor lehet hiba nagyritkán. 6 légzsák, ESP is megcsíphető, ennyi km-re talán a biztonság sem utolsó Ha 120-nál gyorsabb szakasz is van a napi körben, akkor inkább 90 lovas 1.9TDI, ott kettőstömegű+turbo bejön, mint hibalehetőség, de kevesebbet is tud enni a hosszabb váltó miatt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #141396 üzenetére
Ha az olcsó fenntartás az elsődleges szempont, akkor lefedi az igényeket. Adagoló nem sértődik meg a legolcsóbb gázolajra, egytömegű lendkerék, nincs turbo, DPF sincs, digitklíma is lehet hozzá, csak együtt kell élni a 17.2s (hatchback)/18.6s (Variant) hosszú 100-as "sprinttel" Utóbbi van a családban pár éve, pályán hiányzik a csiga, de főleg vidéken megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen videókártyát?
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG LCD és LED TV-k
- Formula-1
- Hardcore café
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs