- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Fotók, videók mobillal
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Csodalkozom, hogy a Lexus GS 250 -est senki nem emlitette, mondjuk egy 2013 -as evjaratot. Benzines is, meg a mendemondak alapjan a Lexusra nem kell kolteni, csak olajat cserelni benne. Nem?
mod: Van belole kemeny 1db.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rbalint88 #152508 üzenetére
Az lehet, de a kenyelem megmarad. Egy 2.0-2.2 akarmilyen diesel sem lenne jobb. Jo, a nyomatek az hianyozna alulrol.
Igazabol nem potolni akarom az jelenlegi automat, mert azt nehez lenne, inkabb csak valami elheto alternativat keresek atmeneti megoldaskent.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #152510 üzenetére
Sokba kerul a fenntartasa. Nem igen kapsz keves km -el, es a DPF, porlasztok, turbo sokba kerulnek. 2 ev alatt en egy fillert nem akarok kolteni ilyenekre, leven eddig sem tettem a mostani, es az elozo autommal. Ezert nem csinalok downgrade -et E60 -ra sem, mert penznyelok.
Ha premium maradna, akkor mar egy 2012 -es E Klasse, 250CDi -vel, szigoruan csak RWD. De 2 evig meglennek premium nelkul is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #152513 üzenetére
Garancia nincs ra, ezert valogatom meg, mire cserelek. Eddig a BMW -nel a motor bombabiztos pont volt, attol soha nem is fostam. 35D -be mar beleraktam 110k km -et a 3,5 ev alatt, soha nem volt hiba. Most az F10 -nel a sok elektronika jar(-hat) egy kis plusz ktg -vel, de az bagatel az esetleges motorgondokhoz kepest. Utana is ezzel a tudattal szeretnek elni. Jelenleg elso helyen magasanaz S60 D5 van. Aztan van par modell mogotte. Boldog lennek egy 3.0HDi C5 -el is, mit ne mondjak. A Mercikrol en jot hallok, megbizhatobbak, mint a konkurens nemet markak. Aztan a jovoben egyebkent is Merciben gondolkozok, mostani kedvenceim a C es E Klasse 3 evesen mar eleg jo vetelek lesznek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #152534 üzenetére
Az MK5 Mondeo egyebkent a kedvencem jelenleg, ebbol is jo lenne kifogni egy 60k milest futott peldanyt, akkor mar megvolt az extrem ertekvesztese, es tan pont beleferne a keretbe.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezzel a C5 -el erdemes foglalkozni?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #153457 üzenetére
Angoloknal ez teljesen normalis, en ezert nem is akadok fent ezen. Amig az osszes gumis azt vetiti, hogy a Landsail, meg a Linglong stb. budget tyre a legjobb aranykozeput, mert olcsok, es csak azert, mert a nagy markak neveit nem kell megfizetni, pedig ugyan olyan jok. Oket nem erdekli az ADAC teszt, es ugy semmi sem igazan, mert rohadt beltenyeszet mind.... Es a gumis boltok is ezeket teritik tonna szamra.
Szoval ez itt UK-ban nem mond el semmit az autorol, leven a tobbsegnek 3 fele gumi van fent... Ha egy defektes lesz, cserelik arra, ami eppen a legolcsobb az aktualis gumisnal.Viszont maga az auto nagyon bejovos, annyi, hogy utaznom kellene erte. Nagyon ritka itt ezzel a 3.0HDi -vel, na meg ilyen felszereltseggel. Ez mennyire jo motor? A automataja remelhetoleg nem DSG style, hogy teljes felujitas kell 120k km utan...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Lexus GS 450h, valakinek tapasztalata az autoval? Megbizhatosag? A CVT milyen? Ahogy nezem, massal nem is kaphato, szoval az elkerulhetetlen.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #155159 üzenetére
Ket dolog miatt ugy nez ki, hogy az megy a levesbe. Az egyik, hogy itt UK -ban alig talalni 3.0HDi -vel, jelenleg 1db sincs fent. A 2.7 -es pedig egy katasztrofa... Az Aisin automata meg egy sz@r, alulmeretezett a 3.0HDi -hez, ezert van durvan korlatozva a nyomateka. Egy remap eleg hamar megfekteti a valtot. A masik, hogy aktivan nezegetve a C5 facebook forumot feltunt, mennyi problemajuk van a tulajoknak az autoikkal. Van aki 2 hetente beir, hogy ez meg ez a hibajelzes miert van. Nem vagyok az ilyenhez hozzaszokva, csak olajcserekor szoktam az autoval szervizbe menni, nem akarok allando vendeg lenni.
Maradt a Volvo, de az S60 helyett a V60 -as(70 -es nem tetszik), csak ugye kicsit oreguras... Vagy akkor egy ilyen idosebb Lexus. De nagyon felek tole.... Nezegettem az alkatresz arakat. Kormanymu 1,5 millio. A CVT valto szeret meghalosat jatszani, javitasat az 1,5 millio nem takarja be.
Meg egy auto jatszik, de az csak tenyleg atmenetileg. Egy Mazda 6 MPS. De annak meg tanajaroban vagyok...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #155188 üzenetére
Persze. 7er nem az en vilagom, de meg ez az 5er is tul nagynak tunik. E92 -ot szerettem a legjobban. Nekem jo lenne az is, ami jelenleg van, de most vannak fontosabb dolgok, mint a draga auto, igy szeretnek penzt kiszedni belole. 2 evrol van szo, utana meg lehet megint az alomautora vadaszni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Richard! #155251 üzenetére
Te most komolyan ugy gondolod, hogy ezek az agyon hegyezett sz@rok gond nelkul kimennek a vilagbol? Szerintem eleg lenne csak padra rakni az ilyeneket 200-250k km utan, hervadna a mosoly mindenki szajarol. Sem a befecskendezok, sem a turbo nem birna ki, nem beszelve a blokk egyes elemeirol. Kivetelek mindig vannak persze, de szumma ezen motorkk elettartama eleg rovid. Ezeket nem fogjak visszatekerni 400k km-rol 150 -re, mint az itthon kaphato nemet dieseleket, mert egyszeruen nem tudnak annyit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Richard! #155255 üzenetére
Az agyonhegyezett egy dolog, azzal meg nem is lenne baj. De hogy sz@rok, az biztos. Egy zsakutca az eroforrasok fejleszteseben.
Az hogy egy jol fizetett marketinges mit papol, az az O dolga, ezert kapja a gazsijat, hogy hazudjon. Vagyis meg azt sem, mert betanul egy sablon szoveget, es azt ismetelgeti mindenhol.
Az emlitett Ecoboost pedig egyebkent is egy katasztrofa, eleg csak megnezni az autos szakujsagirok reakcioit. Ezeket a motorokat a szigoru emisszios normak szultek. Csak lassan kiderul, hogy jobban szennyezik a kornyezetet, mint a regi szivok, minden a nagy mennyisegben kibocsajtott szilard reszecske miatt. Nem veletlen vezetik be a DPF -t a benzineseknel is.Egy dieselt viszont barmikor megvennek 300-400k km -el is. Azok legalabb bizonyitjak, hogy tenyleg kimennek a vilagbol, igaz kolteni kell ra. Mo. az elo pelda erre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #155290 üzenetére
En ezt nem is vitatom, de ezek az eletben nem mennek el annyi kilometert, mint a regi szivok. Erre pedig majd 2022 -ben visszaterunk.
A letjogosultsagukrol pedig csak egy dolog. Ugyan ezzel a motorral vette az egyik garasoskodo baratom a Mondeojat, leven igy csak 14k volt 6k futott merfolddel, minimalis roadtax kotelezettseggel, alacsonyabb fogyasztassal(vagyis azt hitte). Cserebe nem megy, az autonak nincs olyanja, hogy gyorsulas, inkabb szenvedesrol beszelhetunk. Es tartos autopalya temponal lezabalja a gatyadat is. Voltunk fent Portpatrick -ban 3 autoval, neki nem volt eleg az 1 tank benzin(62l), valami 7,4 -re jott ki az atlaga, mig en a csupan kicsivel tobb mint 3x erosebb, 350kg -al nehezebb autommal kijottem 6,5 -el, a masik baratom a Passat TDi -vel 5,3 -as fogyasztassal szinten tankolas nelkul hazaert. Es meg csak nagyon nem is tapostuk... Varosban biztos jo, de hogy kozutra, hosszabb tavra alkalmatlan, az fix. Aztan lehet van par mazohista, aki szereti az e fajta kihivasokat. De hogy nem neveznem forradalminak, az biztos.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #155296 üzenetére
Irhattam volna akarmilyen regi 1.9PD TDi -t is, amiknek az ara toredeke ennek az autonak, de 5l alatt elmegy, es jobban is mozgat barmekkora bodet.
Az osszehasonlitas pedig azert relevans, mert nagyjabol hasonlo az evjarat, ami a motorokat illeti, beleertve a Passatot is, mert az is mar a CR 170 lovas. Es a kulonbseg ugy nott volna, ahogy az atlagsebesseg novekszik. Bizonyitja azt, amire mar regota szeretnek kilyukadni, hogy ez egy zsakutca, mert a hatasfoka messze van a 15 eves diesel technikatol is. Amiben igazabol van racio, az a Skyactiv-X. Es ezzel veget is erne a szutyok downsizing korszak.
A dinamikarol mindenkinek mas jut eszebe persze. Ez olyan, mint amikor a user review -ekben a 140 loeros autokat versenyautonak irjak le a tulajok, vagy mint tegnap a C5 facebook csoportban a csoka, aki el volt ajulva az 1.6HDi menetteljesitmenyetol, es raketanak titulalta az autojat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #155337 üzenetére
Persze, de az is koztudott, hogy a 'feher trutyi' a viz es az olaj emulziojabol szarmazik. Lehet probalkozni atmosni a rendszert, feltolteni friss fagyalloval, de valszeg ez nem old meg majd semmit sem. Szerintem a problema majdnem egyertelmu, ugye annak is van egy olcsobb es egy dragabb valtozata. Mert ugye abban egyet ertunk, hogy az csak ugy magatol nem jelenik meg ottan?!
En csak a kepre reagaltam, amit belinkeltel, es nem ertettem, miert tetted, mivel nem errol volt szo.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok, Edesanyamnak gondolkodom egy gyors autocseren. Jelenleg egy 2011 -es Skoda Octavia 2.0TDi van, aminek mennie kell a haztol, es helyere, az arabol kell egy rendes auto, ami szigoruan nem fosvagen es tarsai, es most mar a diesel is folosleges. Meretet nezve is megteszi egy segberugott, de mindenkeppen 4 ajtos.
Nekem a Mazda 3 ugrott be, mint egy lehetoseg. 2010-2011 koruli, 2.0L -es motorral. A motor tudtommal eleg jo konstrukcio, bar ez meg nem a Skyactive, de nem hallottam rosszakat errol a motorrol. Maga az autorol milyen az altalanos velemeny?
Vagy ha tudtok mas, megbizhato, benzines, de nem turbos alternativat, 2L vagy hasonlo urtartalommal, akkor meghallgatom. A Skodaert olyan 2.6 millio korul varok(garantalt 91k km, boros, navival, teli-nyari szinte uj gumikkal), szoval a felso hatar is ez az osszeg lenne.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz akos727 #158591 üzenetére
71k km -el lett veve, ami garantalt, lel ett kerve a teljes service history a szerviztol. 20k km alatt tonkrement az EGR (100k, a BMW -be nekem az uj 51k volt, a gyari, hol itt a Skoda olcsosaga?), klimakompresszor(130k), most meg szetesett a kuplung szerkezet. Es egyebkent is kulturalatlan sz@r ez a CR, a valtoja borzalom, 1700 -nal meg rezonal a motor, tehat nyirja a kettostomegut, szoval a 4. -et 70 -el erdemes kapcsolni legkorabban, igy 90 -nel a 6. is elegge karosnak tunik. Nyoszorog, zorog, egyszeruen az autogyartas szegyenei.
footy: Olasz es francia kizarva szinten.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #158590 üzenetére
Es egy Civic 1.8 szivo?
Prius szerintem kizarva. 9 eves az, ami ennyi penzbol kijon. Az aksik ott mar biztosan kuka kozeliek, az 1.5 -os motor hasznalhatatlan, az 1.8-as, ami szinten az, abbol meg mar megint nem fer bele a keretbe. Az Auris meg a Skodahoz kepest is nagyon fapad.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #158598 üzenetére
Uj turbos motorok is felejtosek. Tele van az internetes autos sajto, hogy mennyit is ernek. Turbo egyebkent is egy plusz hibaforras. Az 1.0 Eco boost remseget ismerem haveri koron belul is, es egy katasztrofa... 90k km alatt mar ketszer trelereztek azt is, meg diozas, es igy az egesz egy zsakutca.
Szivo eleg lesz, nem kell jol menjen, nem versenyauto kell, de ha visszavaltasz, elozni meg jo lesz.
Ha a Civic megbizhato azzal az 1.8-al, akkor a fele nezelodunk. Nem szamit a fogyasztas sem evi par ezer km-nel. De ne kelljen vagyonokat se rakolteni a hajtaslancra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #158604 üzenetére
"Az egyik baratom lassan egy eve vett ecoboost focust "
Akkor majd kerdezd meg 3 ev utan, egy valamire valo futas utan. A totalcaron olyan cikkek jelennek meg, ahol evi tobb 10k km futas utan, tobb ev hasznalat alatt irnak velemenyt egy autorol. Varosba ezek sem jok, akkor hatvanyosan nagyobb a koxosodas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mauzes #158609 üzenetére
Az kiesik a koltsegvetesbol. Es ismet tul sok dolog tud meghibasodni. Az eselyt sem akarom megadni, hogy megtortenjen. Eleg volt a mostani Octavia...
mod: Tudom, de akkor sem jo befektetes megvenni egy kozel 10 eves hibridet. Biztos uj koratol nincs vele gond, de utana a korabol adodoan ugyis lesz. Es ha egy Priusban valami elromlik, az nem lesz olcso.
Nem lenyges, hogy mennyi lesz az auto fogyasztasa, akkor maradna a diesel. Egyszeruen csak megbizhato, szog egyszeru motor kell . Ez pedig csak egy szivo lehet, ha rovid tavokat jarsz.(nem varos, de videk)
Es a Prius tovabbra sem ferne bele a koltsegvetesbe az 1.8 -as motorral.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #158631 üzenetére
Egyszeruen hulladek mind. De ez igaz a 4 hengeres dieselekre is. A 2.0 turbo meg kerdeses, de a problemak teren ugyan azokat produkalja, mint a tobbi turbos es kozvetlen befecskendezeses.
Szegyen, foleg az utan, amit az M50-M52-M54 -el letettek az asztalra. Mar az M -es motorok is egy kalap sz@rt ernek. Kozben meg az S50 es S52, S54 -es eroforrasok meg koszonik, kivaloan vannak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez a Civic nem rossz igy elsore.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz BigBlackDog #158655 üzenetére
Jogos! Ulesfutes kell, es a malomkerekre sincs szukseg.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Audi A8 -akrol van tapasztalat? Facebookon kerestem, de nincs csoportja, es ugy alapjaban keves infot talalni roluk. En pluszban teljes tudatlansagban elek az Audik teren...
D4 -es generacio elejebol nezelodok, 2010-11 korul, 4.2 TDi -ket. A valasztek nem nagy... Hetvegen mennek ezt meglesni, es ha tetszik, es megtudunk egyezni, akkor van esely ra, hogy elhozom.
Azt olvastam, hogy az A8 csak legrugoval letezik, es igazabol ez az, ami a legjobban aggaszt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #158888 üzenetére
Legrugorol mindig az jut eszembe, hogy ott ha valami elromlik, az auto akar mar ebben a korban is gazdasagi totalkaros... Itt hegyekben allnak az S Mercik, mindegyik leeresztett futomuvel. Azok csereje nem takarja be az auto arat, igy mindegyik bontoban vegzi, hiaba van egyebkent jo allapotban.
A felelem targya, hogy egyaltalan nem ismerem az autot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Termi16 #158891 üzenetére
Csak jo lenne tudni, mivel erdemes szamolni, mekkora futasnal lehet a legrugok cserejen gondolkodni pl, es mik az auto gyakori nyugjei. A motorrol en sem hallottam rosszakat, nagyon jo ez a V8 -as diesel.
Nem tervezek vele hosszu tavra egyebkent...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ebbe bele szabad ugrani? ugy 2 evre max. LS 600h Azert ilyen olcso, mert cat d, le is van irva az indok. Lexusnal volt helyreallitva...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #160175 üzenetére
Azert valamilyen szinten jo erzes, hogy kitolod az auto szemet egy 180kph -s atlaggal, es meg ugy sem eszik 10l -t, es melle tartja az iramot a benzinzabalo V8 -akkal ugy, hogy 3000 -nel elvaltasz.
Engem ez, es a dieseles nyomatek az, ami igazan megragadott. De ugye Lexusek sajnos nem csinalnak bitdi -ket, igy ha 300 x lovas gepet akarsz, akkor marad a szivo v8.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #160177 üzenetére
En meg egy koztorvenyes gyorshajto vagyok... Itt UK -ban csak ilyenre futja, sajnos sok a jeloletlen rendor auto, es mar 160 -nal repulhet a jogsi.
De eszrevettem, ha eros autoban ulok, akkor nyugodt vagyok, nem janizok, maximum begurulok ha valaki tologat, vagy benazik.
Bezzeg mikor otthon voltam, es hasznaltam az Octaviat. Ott nem tudtam emberelni magam. Ezert nem is lesz kismotoros autom. Ezzel a Lexussal meg maga a nyugalom foldje lenne...Mikor evente 2-3x atszelem az EU -t, akkor van 880km -em iranyonkent, hogy a gazpedal nyomot hagyjon a szonyegen.
Na de mind1, hetvegen szep ido lesz, egy kirandulas kereteben meglesem az autot, mert nagyon szep.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jol gondolom, hogy ezt az MPS -t erdemes lehet megnezni?
Hobbi celra lenne, hetvegere, kozutra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dellfanboy #167205 üzenetére
A remap az jo, mert en is megcsinaltatnam. De ki lett a motorban cserelve jopar dolog, kapott erosit3st is, dokumentalva van. En meg egy nagyobb turbot vennek hozza...
Milyen nyugje lehet ezeknek?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Gyari alkatresz, par erositett dolog, ami nem terdel le nagyobb turbonyomasnal sem. Nagyobb cooler sem ordogtol valo. MPS errol szol, ez meg konkretan jonak tunik, mert megcsinaltak rajta par dolgot, amit nekem mar nem kell. Dokumentalt, kepekkel egyutt, nem igen van ezekkel gond. Maga a tuning pedig szinten nem elitelendo, foleg nem egy ilyen autonal. Erositett hajtokarra, kovacsolt dugattyukra normal korulmenyek kozott nincs szukseg. De ha benne van, akkor az nem lesz gyenge lancszem.
Azert kerdezem, milyen gyengesegei vannak a 6 -os Mazdaknak, es konkretan ennek a motornak. Turbo nem fontos, mert rendelnek hozza japanbol egy nagyobbat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)