- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
""Mint már mondtam többször nem én vezettem így nincs olyan verzió, hogy a baleset miattam volt."
Ebből az jön le, hogy téged nem érint a dolog de lehet mégis én vagyok a funkcionális analfabéta és nem te."Hogy ne érintene? Azt írtam le, hogy a baleset nem miattam volt. Nem az, hogy nem érint!
és el nem tudom képzelni, hogy hoztad ki, abból, hogy nem miattam van azt, hogy nem érint. Fogalmam sincs, hogy tudtad/tudod félreérteni így ne csodálkozz már...don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #13126 üzenetére
ponosítok: "Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen megváltoztatására."
Nekem a pldadban hozott 15m mindenképp a hirtelen kategoria így sztem neked van igazad qru meg már a vérébe van a biztosítos mentalitás.
Ellenben ha 300mre kanyarodik ki eléd....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #13129 üzenetére
az a baj, vmi miatt szar a tracks és nem tudok linkelni. A legrövidebb bokor nincs útvonal is 224m. vszeg a perspektíva téveszt meg.
ez a link megy? váltás mühold módra bokrok jó helyen vanak. [link]
Smani: Erről volt itt szó 1.5éve és az lett, hogy ez itt a fő autós téma azaz ez itt nem off.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Ha vki LPGs autót szeretne ami olcsó és sportos annak ajánlom...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz !Overdose! #13808 üzenetére
imho azért mert összeségében a szoci korszak legjobb autója volt.
ettől még aztán véletlenül se mondanám 180.000kmnél, hogy bejáratós az vmi süket/vak lehetett...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #13813 üzenetére
Én nem kétlem, hogyha rendesen karba volt tartva, 10kkmenként olaj, szürőcserék akkor a jobb szériák general nélkül elmentek talán 200.000km+t, de itt a vége.
De minek olyan urban legendekkel dobálózni hogy egy lada motor 180.000kmnél bejáratós, meg hogy lada motor 400.000km+t ment generál nélkül... aki ismeri a tipust az tudja, hogy a jellemző sokkal inkább, hogy már 100-150.000km között general kellett.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #14276 üzenetére
"Szerintem is felejtsd el a 80le-t az 1.293 kg saját tömeghez! Ebbe az autóba minimum 1,6 benzin való. Szerintem ilyen kis teljesítményű motorra káros is az ekkora önsúly, mivel a motor folyamatosan erőltetve van, az más kérdés, hogy ebből mit érzel, de a fizika törvényeit nehéz megcáfolni."
Yarisnal ott a 49kwos moci... rendes karbantartással 300-400.000kmet megbontás nélkül elgurulnak.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz 8nemesis8 #14318 üzenetére
A jó minőségű olajok egyik fontos képessége, hogy a lerakodott szennyeződéseket oldják, a nem lerakodottakat, nem hagyják lerakodni. Azaz ott fog lebegni a szennyeződés az olajban és elszinezi azt.
Ha ilyen miatt aggódsz sztem a legjobb megoldás ha a most lecserélt olajat egy 2000-4000km után újra lecseréled.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Szplöttyy #15703 üzenetére
Ilyen szituban én kinézném a legolcsobb ~10+éves 998ccmeses légkondis yarist, gázt rakatnék bele oszt annyi. Én 4.5l benzinnel járok az gázból lenne 5.5l, 5.5*240=1320Ft azaz ha ketten utaztok avval a 9ft/kmel akkor az 1800Ft/100km... 500Ft/100km a zsebedben marad abból a létminimális olaj+szürők+... egy része is kijön.
De uezt el lehet játszani Puntoval is, nekem a Yaris fekszik mert azt ismerem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"Ha az elvárt bevételből visszafelé számolunk, akkor a modellezések szerint a kilométerenkénti útdíj 50-75 forint között lehet."
Ebben az esetben vagy lerakom a kocsit vagy megyek külföldre. 99% megyek külföldre.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #17905 üzenetére
mért akarod eladni? Ha egy francia kocsi jó, akkor az jó. megaszondtam.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz !Overdose! #19064 üzenetére
A punto (gázzal) az isten elött volt az ami autó az isten(gázzal persze), azelött is volt vmi és azelött volt a Honda az isten (a dízelek meg szarok)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
SZékesfehérváron esetleg közelében vki CNGs benzínkutat nem tud?
Lehet tankolni Szegeden, BPen, meg Győrben ez így annyira nem jó.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
"a híradóban én is ezt hallottam hogy adómentes..."
és az attól még igaz is?
"engem pl nem érdekel, de az hogy az autósok pénztárcájából foltozgatja ész nélkül a büdzsét, az azért már nem gyere be..."
Nekem se de mit lehet tenni? El lehet menni innen mint azt egyre többen teszik, vagy lehet lopni/csalni ha vki tud, vagy kijátszani a még meglévő lyukakat ahol szó nincs arról, hogy nem lenne adó, csak pl jövedéki nincs mert EU.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"
"kit érdekel állam bácsinak mi érdeke?"
A Yarisod üzemanyagtank térfogatát szorozd be a benzin literenkénti jövedéki adójával. És az csak egy teli tank. Átlagos éves futással inkább ne számold ki mennyi mert szálkás agyfaszt kapsz, hogy mennyi pénzt lehúz rólad az állam a nagy büdös semmire.
"Mért a jövedéki? tán pl Áfa nincs azon a benzinen
És mondtam én nem adozunk k* sokat?Vagy tán azt firtattam azt, hogy ezért a k* sok adóért nem kapunk minőségi oktatást, ha fáj a hátam 3 hónapra kapok időpontot abban a 3hónapban egyek fájdalomcsillapítot azaz nem kapunk használható egészségügyet, a rendőrség szó hallatán az emberek nagyja egy szervezetre gondol amelynek nincs más dolga mint az állampolgárok baszogatása.... hogy a magyar honvédelemről, vagy arról, hogy ebből a k*sok adoból lesz e nyugdíjunk 20-30-40-50év múlva dologról már ne szóljak.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz SocketA #19959 üzenetére
"Nezegettem a Corsa-Fiesta-Polo kombinaciot is, de oszinte leszek, nem talaltam semmit jo ajanlatot Plane nem 3 ajtosban"
Ebben a méretkategóriában mondjuk sztem a legjobb vétel a Yaris.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
haveri körben már hárman is föld alatt vannak mert hülyék voltak, ill egy örül, hogy nem lett béna. Mind férfi.
Ettől még nem sztereotipiázok, a legutobbi esetben ugye a nő nem vett észre mert beszélt/ordított hátul a gyerek vagy t*öm tudja.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Nem mert leblokkolt.
Jó irányba tarja a kormányt egyszerűen elfogyott a domb alóla, evvel elvesztették a kerekek a tapadásukat, tán még levegőben is voltak és ilyenkor teljesen mindegy, hogy tartotta a kormányt vagy mit csinált volna a kocsi ment előre, előre...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Ilyen alapon a szivó 1.6os is büntet. Meg kb az összes szivó 1.6ig legyen az Toyota/Honda/Kia/Hyundai.
Bejöttek az új Fiat/VW... turbos benyások aztán ahoz képest persze kaki. De azokhoz képest az 1.6is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MunezXBK #20472 üzenetére
legjobb kg/le arányú azaz ~legjobban gyorsuló klasszikus lada az ezeröcsi. 975kg 75le
[link]
13kg/leAuris 1220kg 1330 99le
12.3kg/lekg/le alapján kicsit jobban gyorsul az auris, ha pörgeted és ugye előzésről van szó erre még rárak egy picit, hogy a VVTi miatt kicsit nyomatékosabb. vmint az alaktényezője is jobb ami újra csak előny gyorsulásnál (is).
Így jön ki az, hogy a régi korszak legerősebb autója ~15sec alatt volt 100on míg ez az autózhatatalan tényleg a kínálat leggyengébb motorú leköpött Aurisa meg 13sec alatt. hmm
az van, hogy beültünk ezekbe az 1.2-1.4-1.6...os turbosokba amik nyomatékosak, huznak mindenhol és utána visszaülünk az 1.3/1.4/1.6os de akár 2.0ás szivósba... és sírva fakadunk majd leköpjük a régit. Mert szar. Ja az. De mihez képest? Tényleg autózhatatlan?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"a legújabb usa teszt (25% átfedés, beton oszlop) megmutatta mennyit érnek az NCAP csillagok..."
Nincs olyan egzakt tesztrendszer ami mindenre kiterjedne. Ha a "fa" tesztet is belevennék az NCAP tesztek közé akkor meg jönnél avval, hogy azt nem tesztelik, hogy mi van ha szarvas ugrik eléd, vagy fejre áll az autó mennyire tartja meg az autó súlyát vagy....
Az NCAP frontális teszt egy tipikus frontális ütközést modellez. Ami tán a legnagyobb gyilkos itt Europában is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Napfénysüti #20630 üzenetére
"Viszont egy irányból gondolom még így is csak egyféleképpen végzik el."
Oldalról két darab teszt van ha jól emlékszem. De egy NCAP semmit se ér hozzáállással ugye ezután jön a két oldalról az semmit sem ér...
Olyan ez mint a "A múltkori amcsi etszt is megmutatta hogy a csillagok önmagukban nem sokat érnek."
De baromi sokat érnek ha a legveszélyesebb ütközési fajtát kapod ki a frontálist. Úígy a "matricák" se hülyeségek ha nincs sehova leírva odamatricázva szerinted honnan tudja az átlagnő, hogy az a gyerekülést ha fordítja rakja be ki kell kapcsolni a légzsákot? Bzki még én is csak akkor jöttem rá, hogy bzzzeeeeg amikor láttam a matricát korábban nem gondoltam bele, hogy k* veszélyes lehet az gyerekülésre.
De ott a sipol ha nem kötöd be magad ami ha jól tudom szintén pontlevonást eredményez. (Nem +pontot ad mint ahogy te utlasz rá, hogy már pár matrica és máris 5*ot kap a kocsi...) Na emiatt a sipolás miatt köti be édesanyám mindig magát.De úígy az ESP hiánya is -pontokat hoz igen lehet jönni avval, hogy aki k* jól vezet annak nem kell. Csakhát az átlagember a 99% baromira nem k* jól vezet.
...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Napfénysüti #20640 üzenetére
"Ugye azt te sem gondolod hogy mindig pont ugyanaz a szitu lesz egy ütközésnél mint a teszteken?"
Nem is írtam ilyet. Nem is utaltam rá. A frontális pl a tipikus fronálist teszteli olyan nehezítéssel, hogy a másik test mozdíthatatlan, nem gyürődik és csak 40%án ér a kocsi a "betonfalhoz".
Ettől még lehet, hogy élesben nem a kocsi 40%a.... fog frontba összeérni hanem a 70-80-100%a. De amikor a 70-100%a ér össze én akkor is szivesebben ülnék egy 5*os Yarisban mint egy 0*os Hondaban.
Ugye itt szokták linkelni a volvo vs modus tesztet. [link]"Az jó hogy van matrica információval. Én azt vitatom hogy az ezért kapott pontokkal is kaphat több csillagot egy autó."
Elöbb írtam, hogy ezért nem pontot kapnak hanem ha nincs akkor pontlevonás jár értük. Azaz ettől még semmi se kapott nem négy de még egy csillagot sem.
" Ezek inkább kötelező dolgok de a biztonságot önmagukban nem növelik."
Nem, nem voltak kötelezőek és régen nem volt felragasztva és nem sipított ha nem kötötted be magad. És lehet most ezt kötelező alapnak érzed, de 5éve nem volt az.
Az én Yarisomban pl nem sipít, édesanya nem is kötötte be magát soha. Az újban sipít abban beköti.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"nincs, de a mostanin van mit csiszolni..."
az se lenne kellően részletes, objektív.... és jönne is az "ezek az NCAP csillagok ennyit érnek".
Nem nem te tőled, hisz te ilyen monologot nem szoktál lenyomni....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Napfénysüti #20644 üzenetére
"Viszont egy kamionnál vagy ablakon benéző motorosnál sajnos a Yaris 5*-át is hajára kenheti az ember."
Ez pont így van. Ebből is látszik, hogy az NCAP szart se ér.
szerk: amúgy én se tartom hude jónak az NCAPot legalább 5tesztet bele tudnék még rakni ami de jó lenne.... ettől még az van, hogy a jelenlegi helyzetben a legjobb/egzaktabb ami van.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #20791 üzenetére
Erről a handycappel jobb élniről annyira beugrott a Metallica One...
milyen handycapp, milyen körülmények... csak lábak bénák amiatt a gerinctörés miatt akkor érdemes? neadj isten a kezek is mert kicsit följebb volt az a gerinctörés? Van emberi elátás/nincs, hasznosnak érzed magad vagy mások számára úgy érzed teher vagy....?
esetleg még meg is vakult vagy/és süketült mert akármi. Úgy is? Konstans fájdalmakkal... Lehet fokozni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Érdekesek a korelációk. pl a Toyota Aygo, Peugeot 107, Citroen C1 ugye ugyanaz az autó, ugyanott készül, ugyanaz a motor, csak a kaszni meg a müszerfal különbözik.... és eléggé korelálnak az eredmények.
Uez igaz a Kia/Hyundai daraboknál is.
Szóval reális.A Mercedes 2006/2007/2008as Mercedes Vitokról közvetlen infom van, hogy irtozatosan szarok, és hát jól látszik ez is a táblázatban.
Meg sok más dolog is nekem egybevág.Szóval vmi alapja biztos van. de az életem nem bíznám rá.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #21867 üzenetére
annyira kicsi az árdifi sött akcióban sokszor olcsobb a szintetikus, hogy ez elég egyértelmű.
Ellenben az SN olajok pl netuddki által ajnározott Sustina meg k* drága főleg akkor amikor egy jobb konstrukciós benzin motor ha nem gyilkolod és cseréled benne az olajat évente és 10/15/20kkmenként elmegy 500.000kmet.
Esetleg akinek ilyen új turbósa van az vegyen SN olajat.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz lajafix #22205 üzenetére
mert hülyeséget beszélsz.
Nem arról van szó, hogy a turbo menő vagy sem. Hanem, hogy ez a csak "europában" menő csigával olyan top/kult autó lehetett volna mint a supra.... ehez képest kategóriájában gyenge/vérszegény. Bzki egy hot hatch alázza.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #22197 üzenetére
"a japok ki akarjak hagyi a donszajzingot es hibrd fele fordulnak, legeroteljesebben a totoya"
Nagy hibának tartanám akkor amikor a kissebb akucsomagos Yarisnál ~1.1-1.2misi a difi a hibrid és nemhibrid között.
Tegyük fel csak városban van használva. Mert országutón úgye nincs nagy difi.
4l vs 6l gondolom~reális.
1760 2640 difi = 880Ft/100km
880Ft*1250=1.1mftAzaz ha jólszámoltam 1.250.000kmet azaz egymilliónál is jóval több kmet kell megtenni, hogy a hibrid Yaris behozza az árát.
és akkor avval nem számoltam, hogy azt az 1.1mft difit ha berakom a bankba 7% kamatra... (vagy avval, hogy az LPG/CNG mennyiből kijön...)Nade nem ez a lényeg, hanem, hogy a költségérzékeny rétegnek nem opció a hibrid.
btw szerintem jönni fog Toyotanal is a downsizing és a turbo. vagy piacot fognak bukni a rémítően megbízható, elég keveset evő de mára már igencsak koros motorjaikkal.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz lajafix #22226 üzenetére
Ez nem europa. Ugyanez a vélemény a GT86ról USben, és !!!Japánban!!! is.
De már Toyota is magyarázza a bizonyítványt, avval hogy majd 3.féltől lehet venni rá csigát, meg hogy drága lett volna, meg... sött most már volt gosip is, hogy a TRDs kit egyes részei maajd lesznek gyáriban.
28: Ja sok nulla elütöttem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Alkoholista nevelde
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Dell notebook topic
- Külpolitika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen