Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Declare #141248 üzenetére
TC cikkben emlékeim szerint arra írták, hogy nem tanácsos járatni alapjáraton, mert több üzemanyagot éget, ergo nagyobb a szennyezés ennek ellenére még egy métert sem mentél, műszaki oldalról valószínűleg kevésbé ártalmas a motornak az alapjáraton (vagy emelt alapjáraton) járatás, mint menet közben, ahol aztán bármi lehet.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Nestor16 #141275 üzenetére
Alfa 146-bol ennyi idosen csak a JTD-t vedd, plane ha vontatas is opcio, benzines erzekenyebb (ki tudja, hogy hogy hasznaltak, olajcsere, jaratas stb).
306-bol jo alternativa egy Break, tagas, hatul a helykinalat hatalmas, foleg szelteben.
Hatso futomuve a kenyes pontja, viszont 60-70 korul beszerelik a felujitottat. Xsara a 306-ra epul, szoval ugyan ez vonatkozik ra.
Golf 2-t felejtsd el szerintem, a korban, felszereltsegben, biztonsagban kilog a felsoroltak kozul.
Ennyibol voszont szep G3 van, 1.9 TDI, 1.6 benyo.
A ket Mazda jo valasztas lehet, rozsdara fokozottan figyelj, Accord kepeit pedig nem ertem, beult egy szamjtogep ele, hogy felrakja a hirdeteseket, majd lefotozta a monitorrol az auto kepeit, es azt toltotte fel? Ennel mar csak az a gazabb, amikor csukott ajtonal es ablaknal fotozzak egy autonak a belsejet...
Megane 2-t, Fiat Bravo (2000-2001)-et bevennem a lehetosegek koze.Viszont arra figyelj, hogy nagy a szoras teljesitmenyben az autok kozott, biztositasnal nem mindegy, szerintem nezd meg azt is, hogy melyik mennyibe kerulne neked.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Nestor16 #141289 üzenetére
Megane 1-2 mehet, elso szeriabol jobbakat talalhatsz abban az arban, 2-t is ki lehet fogni.
G3 nem Twin Spark, az a 146-ban lesz, de arrol ennyi idosen lebeszelnelek, ismert eloelet fontos ennel a motornal, plusz az auto ertekehez kepest draga a kotelezoen cserelendo alkatresz. (8 gyertya, vezerlesmodosito stb).
Dizel mehet a 145/146-bol is.Stilot nem kapsz ennyiert!
Kalkulatornak en a biztosito.hu-t hasznalom, ott pedig ertelemszeruen kitoltod.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #141705 üzenetére
Egyik fonokomnek volt ilyene Olaszorszagban, FL utani, szoval mar nevezheto szepnek, ezekkel a nagy lampakkal eleg esetlen. 1.9 MJet volt, szerintem azzal erdemes nezni ezt a modellt. 93-as Saabnal igenyesebb a beltere, viszont ne lepodj meg ha az ajton levo diszlec elall, mozog, leesik, elengedi a ragaszto.
Mehanikailag semmi extra, szog egyszeru, de nagy meretu csaladi auto, arra keszulj, hogy alkatresz ellatas nem lesz boseges, foleg kaszni elem.
Fonokom 800 euroert szamitatta be friss szervizzel (vezerles, futomu).
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #141728 üzenetére
Fordítva. A Croma elég sikeres volt nyugatabbra, itthon nem forgalmazták, a 159-ből is viszonylag sok fogyott, de a fejlesztésbe ölt pénzt csak az az egy modell tudta visszatermelni, mert nem épült arra a platformra több modell, csak a 159 modellcsalád, a többi GM-mel közös típus elmaradt, mivel közben a Fiat GM házasságnak vége lett.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz footy #141747 üzenetére
Azt irtam, hogy a 159 platformjara nem epult semmi, ket koncepcio auton es a modellcsaladon kivul. (Brera, Spider, Sw, Berlina).
A 159 nem az Epsilon 2-t hasznalja, az joval kesobbi, mint ahogy megjelent az Alfa. 2002 korul kezdtek fejleszteni a GM es a Fiat a premium platform nevu epitokeszletet, amit terepjarotol kezdve D es E szegmenses autok ala szantak, vegul csak a 159 hasznalta.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szaki1986 #141823 üzenetére
Motortól függ, hogy milyen típushibái vannak. Benzinesnél vízpumpa tud problémás lenni, csöpögteti a vizet, cserével orvosolható, de valószínűleg már egyébként is cserélték.
Dízelnél a szokásos, kettőstömegű és társai. Ami mindegyiket érinti, az a hűtő/fűtő rendszerben az apró léptetőmotorok, elég borsos az ára, de Bravo klubban van fejtágító a felújításról is, amivel darabja kb 500 Ft lesz, és tartós, nem kókány megoldás.120 és 150 lovas között van fizikailag is különbség, szóval szoftveres trükközéssel ugyan lehet előbbiből is az utóbbi teljesítménye, de nem csak sw-es korlát van. Rengeteg fődarab egyezik az előd Stiloval és az erre épülő Deltával (ha nagy méretű autó kell, akkor erről a vonalról érdemes megnézni azt is).
Itt a környéken fut 2 1.4 Tjet tanulóautóként, illetve volt használt tanulóautóról teszt is valamelyik portálon."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rasotamas #142029 üzenetére
Rendszeres es rendes karbantartassal es uzemeltetessel egy turbos "komplikaltabb" motor is orok elet, nem az auto hibaja, hogy a tulajdonosa szarik ra.
Pllusz gondolom gyarilag a SkyActive motornak is 30e koruli csereperiodusa van, szoval igazan hosszueletu az sem lesz (sajnos)."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #142574 üzenetére
Az ujra koltod a havi 30-at hitelkent + a karbantartas, szoval arra is szamolhatsz eves szinten, honapra lebontva havi 50-nel.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #142611 üzenetére
Fel tank benyaval 100km? 25l/100km
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
Tudnod kene ertelmezni azt, amit irnak.
Kolts ra= a szuksegeseket, hogy tudd hasznalni addig, amig ossze nem jon a penz egy masik/jobb/modernebb/szebb autora. (Ez nem a 3 millas integra).Ne kolts ra=ujrafenyezes, ultetes, direktszuro, nelasskiracs, kivansaglista stb tokeletesen felesleges, mellesleg az anyagi vonzataval tisztaban vagy? Ha faj a havi 20 rakoltese, akkor ezekre sem koltenel szivesen.
Vidd el egy szerelohoz, kizart, hogy a kornyeken nincs egy oreg szaki, aki a szog egyszeru technikat megnezne. (Melyik megye egyebkent?)
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz batai15 #143070 üzenetére
Gyor es Papa kozott van egy szerviz, ami a hatso futomuvekkel foglalkozik. 405-tel van tapasztalatom, odamesz mar var az uj, felrakjak, a regi marad ott, fizetsz 40-50 korul, es tavozol.
Persze nem annyi ido, mint ezt elolvasni, de nem kell napokig nelkulozni az autot."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #143133 üzenetére
Hozzá, persze, de nincs semmi ördöglakat meg olyan kiadás, ami máshol ne fordulna elő. De ez a havonta a szervizben kijelentés, kiakaszt. (van ami gyakoribb, ez tény, pl futómű.) Plusz nézd azt is, hogy ezek egy része már esedékes volt rbalintnak, nagy részük pedig kopó alkatrész.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #143138 üzenetére
Mint kiderült a 145 is 300 felett jár már.
Az a baj, hogy az Amore is nagyon felhígult, sok ott a szétrúgom, hajtom, alfám van, dejóaközösség, hogy ültessem, angel eye, NFS stb egyén.
Az FB-s csoportokból pont ezek miatt léptem ki, keresik a kiskaput, mert hozzá jutottak egy 156-hoz olcsón, a fenntartása (szigorúan csak a kopó dolgokra szorítkozva) pedig nem lett jelentősen olcsóbb az évek haladtával. Belerakja az 10e Ft-os lengőkarokat aztán egy hónap múlva sírva és mocskolódva ír egy újabb bejegyzést, hogy szar, igaza volt a szomszéd Józsinak.
Erre nagyon jó példa, amit már leírtam korábban, terjengett egy jófogásos hirdetés FB-n, rádiók is szépen felkapták, hogy egy fickó, olasz pénztemetőként hirdette a 156-ot.
Felhívtam, mondja, hogy cserélt már lengőkarokat bal oldalon, kuplungot és társait, kipufogódobot, vezérlést (ez magában 120e körüli összeg egy TS-en), erre most kezd kopogni a jobb oldala, és csak önti rá a pénzt, fasza kivan már.
Ezek közül mi volt olyan tétel, ami egy autó fenntartásakor ne keletkezne?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz batai15 #143194 üzenetére
Zsirbol izom, hanyszor hallani ezt a baromsagot. Egyik kotoszovet a masik izomszovet.
Ne foglalkozz ezekkel, es zard is ki, kulonben nem leszel nyugodt, aki baszogat pedig elegedett lesz, mert o megmondta.
Vedd meg, hasznald, tartsd karban es kovesd Focvis utasitsait.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz batai15 #143228 üzenetére
Na igen, a helyesírási hibák: hogy elé vessző, 20e km-rel ezelőtt. Illetve kitörölném azt a sort is, hogy "ahogy a használt autók 99%-sem" tök felesleges, nekem inkább negatív. Szóismétlés nagyon böki a szemet, kocsi, kocsi, kiskocsi stb.
Egyébként kifejezetten korrekt hirdetés, maga a tartalom szerintem nem is lehetne jobb."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz batai15 #143391 üzenetére
Ne haragudj meg, de fajdalmas olvasni azt, ahogy az igekotoket hasznalod. Megnezte, felemelte, kibirta, kikonnyez.
Igekoto a szo elott, akkor egybe, utan, akkor kulon, ha nem arra a szora vonatkozik ami kozvetlenul utana jon, akkor szinten kulon.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz batai15 #143397 üzenetére
Nem, egy forum, ahol elvarhato (szerintem) a jo helyesiras, reszben mert tanitjak, masreszt mert megmarad az utokornak.
Az nem kifogas, hogy szolgalatban vagy, mert ezek szerint mindig ott vagy.Ne vedd tamadasnak, csak amiota ismerlek forumrol, mar tobbszor tobben jeleztek, hogy mit es hogyan, de nincs valtozas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen