- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz hacki87 #137532 üzenetére
Azert mert nem ertesz hozza!!!!
Ha valaki leirja, hogy a TSI egyebkent fasza, akkor az ugy van, es a korabbi/masok tapasztalata mar a sarokba van dobva, aztan mas leirja, hogy nem szopik a franciaval/olasszal, mar tobb ezer, szazezer km elteltevel sem, akkor kifogta/nem vallja be stb"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #137560 üzenetére
Nyomatekban nagyobb az elteres, es a hozza tartozo fordulatszamban is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Speeedfire #137718 üzenetére
Nem pontatlan a valto, csak nem a legjobb konstrukcio. Csapagy problema, tobbnyire nem megfelelo kenoanyag miatt, de egyebkent is hajlamos ra.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz killzone1987 #137755 üzenetére
200e Ft-ból szinte lehetetlen üzembiztos autót venni, vagy motorikusan lesz szar, vagy a kaszni, és rálocsolod a 200 ezer többszörösét.
Swift, Cinquecento, Favorit, Escort, Tipo stb, ilyeneket nézegess, de ennyiből csak bontószökevény lesz, használható autó nem nagyon."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz B-L-A-C-K #137804 üzenetére
Egyebkent en bedobnam az Alfas FB csoportba a kiszemelt autot. Elmondanak rola ezt azt, ha valaki ismeri a tulajt, akkor elmondanak rola altalaban par dolgot, esetleg FB profilt is kapsz, abbol is le lehet szurni egy ket dolgot.
Egy Bravot azert vetettem el anno, mert ugyan a szoveg mezes-mazas volt, aztan megkaptam a srac profiljat, ahol burnout videok, es tarsai."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
350Z-rol van infotok? Uzemeltetes, koltsegek, hibak?
Koszi!"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #137846 üzenetére
Az SPQR vezetoje is olaszbol hozott maganak Thesist anno.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Jakab66[hun] #137865 üzenetére
Baratnomek Seatja 17 eves es 130e km van benne, a masik autojuk 13 es 120e az allas.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #64118272 #137991 üzenetére
Én a helyedben inkább most nyúlnék mélyebben a zsebbe, és venni egy 2008-9 körüli autót, mert:
Most megveszed, átírás, szerviz, stb, majd egy év múlva újra ugyan ezekkel a költségekkel csökkenteni a rendelkezésre álló keretet, időt, türelmet stb."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #138001 üzenetére
Én nagyon a hitel ellen vagyok, legalábbis ami az ingóságokra felvettet illeti, de ilyen esetben vennék fel pár százat, hogy ne kelljen egy éven belül kétszer ugyan azt a procedúrát lezongorázni, még egy esély, hogy mellényúl, plusz a már vázolt kötelező költségek és a szervizelés.
Ha csak szerény 200-300e Ft-ot veszünk ezekre a kiadásokra, akkor inkább most emelném meg (valamilyen varázslattal) a keretet 1,2-1,3 millióra."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz lenko #138048 üzenetére
Mellesleg a Golf maga is úgy néz ki mint egy Alfasud (ami az első kompakt, nem a G1) vagy egy 127-es, ami nem is csoda, mivel ugyan az a tervező. A G2 pedig 5 évvel később jelent meg a Deltánál, ami kb annyira problémás, mint egy korabeli VR6 (ami szintén egy Lancia szabadalom. )
iRico: Ráadásul a legmegbízhatóbb raliautóként tartják számon.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz B-L-A-C-K #138051 üzenetére
Van benne valami, a 780-as egy álom.
(egyébként bő 10 évvel az Octavia előtti modell, egyidos a 780-nal, a V6-os motorjuk raadssul kozos, marmint a PRV)
lenko: nekem meg egyedül a Corrado és a 7-es Golf jön be, nincs ezzel baj. A különbség csak annyi, hogy én már láttam ezen a két VW modellen kívül mást is tőlük.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #138306 üzenetére
Mindenhol azt irtak, hogy tagasabb mint a 159, foleg hossz iranyba, mar csak a szamokon is latszik, (egyik teszten lezeres merovel neztek fix tavoksagokat, fejtamla pedal, uleslap stb stb) neked a szokasos kardanbox lehet zavaro.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
En szeretem a kombikat, az ilyen sleeper vadakat pedig plane, nem ertem mitol mas egy RS6 ilyen teren, mint egy erosebb T modell?!
RS6 eseteben pont az veszik el, ami ennel adott. Mindenki latja, hogy eros autorol van szo, raadasul tulsagosan hivalkodo, szerintem pontosan az nem illik egy "csaladi" kombihoz, mondom ezt ugy, hogy a jelenleg futo A6 a legszebb felso-kozepes auto. (Na meg az S90)Masfelol, ez miert lenne szethajtott auto, es miert kevesbe az, amit a Hungaroringen gyepalnak?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szappanos topik (Dettol, Xiaomi, Lebath...)
- Milyen egeret válasszak?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen