- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5534-es csomag profilokon kívül mást nem kínál.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz 426os #162632 üzenetére
Nekem sem szimpatikus annyira. Eleve favorizálja a kereskedőket:
- Te mint magánszemély vért izzadva feltöltesz minden kis szart a kocsiról, és reménykedsz, hogy azt elfogadják vezetett szervízelőéletnek, hogy 2 csillagod legyen, ne 1. Meg elmehetsz egy jó drága állapotfelmérésre az approvált szervizekbe, hogy legyen 4 csillagod.
- Van egy valamiért megbízhatónak titulált kereskedő (pl az kilométerórákat köztudottan csapágyasra tekerő Weltauto), neki elég ha feltölt egy fotót, hogy ő garanciát vállal az autókra, puff, 5 csillag, érdekes módon ha ő végzi az állapotfelmérést magának, az rendben van. Akkor is, ha üres a lap és csak a festékvastagságokat tünteti föl, KEKKH kilométerek pedig nem stimmelnek.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz LuckyL #162672 üzenetére
Már nem emlékszem pontosan de olvastam pár sztorit. Valaki vitt be autót beszámíttatni, egyáltalán nem irreálisan magas kilométerrel, másnap fent volt jóval kevesebbel. Egyébként nekem elég alacsonynak tűnnek sokszor a futásteljesítmények náluk.
Nem akarom én lehúzni vagy rossz hírét kelteni senkinek, bocsánat, hogy megalapozatlanul írok ilyet, hallottam pár sztorit, ennyi az egész.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Így van, basszus ott tartok, hogy leszarom, hogy rozsdál, inkább megcsináltatom a Mazdát, mert ebben legalább tudom, mikor hol tört, mikor lett vezérlés, stb cserélve, és hogy valóban 269 ezer kilométer van benne (na jó, 272, mert 2 hónapig nem működött a műszerfal, de vezettem minden utat excelben, hogy tudjam, 3000 hiányzik belőle) és nem teszem ki magam egy lutri vásárlásnak. Gyakorlatilag nem találok olyan hirdetést, amiről nem süt, hogy vagy hivatalos nepper árulja, vagy valami önjelölt nepper.
Faces csoport, jónak tűnő autó értelmes áron. Nézem az eladót, 17-nek kinéző fuxos hülyegyerek. Miazannyából van ennek ilyen kocsija? Tán nem kukoricát címerezett nyárimunkában, hogy ilyen szépen lebarnult?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #162679 üzenetére
Pont innen tudom, hogy egy évig mindig jött ugyanaz az autó.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Cruzito76 #162688 üzenetére
Én nyugodtan megvenném a 200 ezret futott céges szídet, mert nem fog elromlani, de az egyterűtől messze van.
Egyterűek mellett szól, hogy nem sok céges autó van belőlük, bár emiatt szét is rugdosták a gyerekek hátul. De ez a megállapítás sem feltétlen igaz, tudok olyat aki S-Max-ot kért és kapott céges autónak, és hát rúgatja is mert nem az övé.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz proof88 #162777 üzenetére
A kereskedőt köti a garancia, nyilván csak ha papíron is tőle veszed a kocsit nem biankó adásvételivel vette és az eladó nevéről kerül a tiedre. Persze ha félévente papíron becsődöl és csinál új Kft-t akkor semmit nem ér, mint ahogy ha peres útra kerül a sor, mert nem ismeri el, akkor is eléggé iszonyatos tortúra állhat előtted.
Általában behozzák az ezer eurós autókat és millióért árulják.
Magányszemélynél csak jótállás van amit bizonyítanod kell. Ha egy önjelölt kereskedővel van dolgunk aki havonta hoz 1-2 kocsit "németből" vagy olcsón megveszi kápéra "tesó" akkor a hivatalos kereskedővel jobban járunk.
Olyan magánszemélytől viszont akinél már jópár éve nála van a kocsi, és bele van buzulva, első nyikorgásnál rohan a szerelőhöz, nagyon szívesen vennék autót, míg kereskedőtől vagy önjelölt neppertől nem. Más kérdés, hogy 10 hirdetésből nagyon max 1 ilyen.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz tmskvcs #162835 üzenetére
Ott van a Korcz Géza a Melczer utcában, régi szaki, nem tudom mennyire ajánlott, van ismerősöm aki több autóját is hozzá hordja nagy megelégedéssel (Chrysler, Toyota), de volt akinek volt problémája (Mercedes) mert valamit nem úgy csinált vagy nem tudom már, mint ahogy kellett volna. Kárt nem okozott, csak Újra foglalkozni kellett vele máshol.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
veterán
Na ezt akartam mondani, hogy oké, hogy kerüli a Takatát mert szar, de ha volt rá visszahívás akkor zsír új. Pl megfelelő évjáratú Mazda6-ban de akár 3-masban is ami az általa vágyott kategória és szerintem függöny és oldallégzsák is van benne, a hatosban legalábbis van.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
Sziasztok!
Tudnátok mondani néhány rettenetesen olcsón fenntartható olcsó autót mondani?
Mindenképpen 1 millió alatt, de ha 600 alatt az még jobb, nyilván nem 200-ért keresek hibátlan autót.
Csak és kizárólag olyan típusok érdekelnek, amikből még 20 évesen sem látott senki rozsdásat csak ha tört.
Olyan is érdekel ami azért olcsón fenntartható, mert olcsók bele a gyári (minőségű) alkatrészek.(VAG 1.9TDI? de azért azok tudnak rozsdálni nem?)
Olyan is érdekel ami azért olcsón fenntartható, mert annyira jó konstrukció, hogy szinte sose kell cserélni semmit.(japánok? de azok kiporladnak alólad)
Olyan is érdekel, ami azért olcsón fenntartható, mert 4-5 litert eszik és olyan egyszerű üzemanyagrendszere van, hogy használt sütőolajjal is elmegy (Saxo/106 1.5D, Zöldséges merci, soröt kamrás Audi/Volvo?).
Tudnátok példát mondani mindegyikre?
Úgy is mondhatnám, hogy jelenlegi viszonylag nagy, erős és modern, de rozsdásodó autómat cserélném a kort, teljesítményt és méretet beáldozva egy olyanra aminek az üzemeltetési költségei elhanyagolhatóak, de inkább maradjunk az eredeti kérdésnél.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Akkor eddig felmerült:
- VAG, mert nem rozsdásodik, kivéve pár modell.
- Azon belül 4-es golf, ilyet 1.9 TDI-vel vennék, bár szerintem bármilyen VAG-ot, szerintem már nehéz olyat találni amiben emberileg emészthető km van (valós 400 alatt)
- Audi A2, hát igen az alukasztni elég jó pont, 1.4 TDI-vel vennék ilyet, egyszer vezettem, nekem a fékpedál jobb széle és a középkonzol közötti hely ahol el kéne férnie a gázon a jobb lábamnak ott szélesebb volt a lábam ennél
- Astra Isuzu dízellel, ezzel nem lenne gond, nem különösebben kedvelem a típust, mert nekem nagyon konzervdoboz érzésű autó, de ha nem rozsdásodna olyan huncut mód amilyeneket szoktam látni és mint ahogy kirohadt kolegám alól, még szóba is jöhetne.Mire gondolok még:
- Valami kis gyösz autó, aminél a súlya miatt kicsi a fogyasztás, mint a régi swift, Maruti, 106/Saxo, ezeknél szerintem életveszélyről beszélhetünk.
- Octavia 1.9 TDI
- Valami Volvo? 2.4-es soröt audi dízel? Vagy drága fenntartani? Rozsdával mi itt a helyzet?Sajnos azt kell mondjam amilyen finom műszerek a japán autók úgy rágcsálja őket kivétel nélkül az idő vasfoga. A családban van 2001-es Corolla 1.6 110 ló, nagyon jó kis autó, de az is rozsdál, bár kevésbé mint a 2004-es 6-os Mazdám.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Viszonyítás képpen a mostani mazda 6-osom:
- 6.3 litert eszik százon, legyen 25Ft/km
- kb 12Ft volt a kilométerenként ráköltött pénz
- ami nem lenne baj ha nem csökkent volna szűk 5 év bő 100 ezer km alatt 1.2M-ről 600-ra az értéke és műszakilag hibátlan állapotban lenne. De sajnos van rozsda, hátsó gátlók, motortartó bakok, jobb első ablakemelő, bal tükörfűtés, nem talált okkal egr hibakód 12 celsius felett...
Tehát nem a 40 forintos kmköltséget sokallom, csak ebbe férjen bele az állagmegóvás, nem a folyamatos romlás.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Core2duo6600 #174196 üzenetére
Igen úgy látom elszabadultak a használt árak. Ha egy kocsi nem kerül másfélbe, akkor lesz mire rendberakod. 3-4 éve 1 millióért még autót lehetett venni. De szerintem pl egy 110 lovas rozsdamentes 1.9 tdi 4-es golfnak ki kell jönni 1 millióból, sőt.
Az a baj hogy a rozsdával egy autó fél lábbal a roncstelepen van, 2-300ért megcsináltatod és kibír még 3 évet kb. Ha viszont "csak" műszaki baja van és olcsó hozzá az alkatrész az talán kellemesebb.
Mióta megvan a feleségem autója meg meghaltak mamámék és nem járunk hozzájuk 200km-re azóta évi 27-ről lement 17-re a használat, ebből havi 1000 a munkábajárás 23km-re (bár ha váltanék és Gödöllő helyett Pestre kéne járnom rögtön a duplája lenne), a többi 400 meg ilyen bevásárlás, wellnesezni menés, csavargásokból jön össze, ezek is minimum 20 de inkább több km távolságok, max 150.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Declare #174203 üzenetére
Ja csak ez a sok elektromos 'védelmi' kütyü szart nem ér, több a fals bejelzés mint a haszna. A környezetvédelmi normáért meg hogy nekem fizetnem kell, hát ha dönthetnék max euro 3-mas autót vennék, mármint ha ez is beixelhető extra lenne.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Declare #174208 üzenetére
Az Euro3-Euro 4 határán már tök alacsony a kibocsátás, az én autóm Euro 3-mas de csak pár százalékkal marad el az euro4-től DPF nélkül. Ami azóta történt és amit szigorítottak csupa olyan fejlesztést és gyártást tett szükségessé, ami azt a nagyon alacsony szintet próbálja meg még tovább csökkenteni úgy, hogy a fejlesztési és gyártási oldalon szerintem nagyobb a környezetszennyezés, nem beszélve a dpf és egyéb állatfajták miatt eldobott és bezúzott autókról.
Én 100%-ig biztos vagyok benne, hogy globálisan nagyobb a környezetszennyezése egy Euro 5-6 autónak, mint az Euro 3-4-nek, csak épp lokálisan sikerült lecsökkenteni.
A DPF is egy vicc, városban szépen tömődik, majd szépen kieregeti az autópályán.
KB olyan ez mint a házak szigetelése. Van aki már 20 centit rak föl meg passzívház. Ezek az emberek nem szoktak szellőztetni? Vagy azt is rábízzák egy drágán megvásárolt és környezetszennyezés árán legyártott gépre hőcserélőn keresztül? Szerintem egy normálisan záró 2 rétegű üveg ablak meg 10-15 centi EPS tök elég.
JA, és persze az elektromos autók. Az akkuk gyártása és majd az élettartam végén a kezelése szerintetek mennyire terheli meg a környezetet?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sziasztok!
Csóró ember kérdése következik. Még szűk 3 iletve szűk 4 év míg lejár 2 hitelem, ezt az időszakot akarom átvészelni, utána szabad vagyok, de a kettő együtt a fizetésem több, mint egyharmadát teszi ki.
Van egy 2004-es dízel Mazda6-osom
Az autó elsődleges felhasználása a munkába járás (havi 1000km) meg pár kisebb út főleg feleségemmel, ritkábban családdal, mondjuk nyáron még 500, télen még 250 km/hó.
Régebben mentünk vele évi 27et is, de mióta megvan a feleségem benzines automatája ő elintézi azzal a bevásárlást, ovit, apróságokat. Neki szüksége van saját autóra mert rokkant.
Szóval a Mazda, 10,5 éves kora ótra van nálam, második tulaj vagyok, valós 300 ezer kilométer. Motorikusan jó, fékek jók, vezérlésben van még vagy 30 ezer kilométer, de sokat kéne rá költeni, korróziók itt-ott (bár a lakatos szerint ez még jól néz ki a többihez képest, meglátszik, hogy itthoni mert az alja nincs elrohadva csak küszöbök, ívek, ajtók), futómű, motortartóbak, tükörfűtés, ablakemelő, apróságok, lakatolással könnyedén rá lehetne dobni fél milliót, talán többet is, ha lenne - de nincs, így marad a csókos vizsga, lassú enyészet látványa. Tavaszon 2 nyári gumit is kell rá venni, azt is cinkes lesz kifizetni, nemhogy még azt, hogy az új gumit ne koptassa félre.
Használjam ki belőle az utolsó kilométereket így, ahogy van, még most átrugdosom vizsgán, 2 évig csak tankolom meg olajcsere (kb addigra fogy el a vezélés is) aztán betolom a bontóba?
Vagy adjam el most? Nagy szerencsével kapnék érte 500-at, kis szerencsével 4-et. Ha ehhez hozzáteszem amit rá kéne költeni már tisztességes autót lehet érte venni, de mint már mondtam erre nincs most keret.
Tudnék venni valami faékegyszerű, rozsdásodásra minimálisan sem hajlamos autót belőle? Lemondva a tágas térről, sportos agilis, családszállításra is alkalmas gépről, munkábaelvánszorgós öszvért venni helyette?
Van most 2 autó a láthatáron:
- Sógorom 1998-as Swiftje, ez is rozsdás (küszöb eleje - első sárvédő de hátul szép), nincs benne szervó meg klíma, de valós 160 van benne, 2004 óta nála van, tényleg megkímélt, 100-al sose jár csak 80, és ami a lényeg, 200-ért ideadná.
- Kolegám szintén Mazda6-osa, 2006-os dízel, kombi is, sokkal jobb állapotban mint az enyém, költött rá, részecskeszűrő nagyon rendben (enyémben még nincs), de hát ezen is a kerékívek. Szóval erre is kell költeni de kevesebbet. 5-ért nekem ideadná. Ehhez jól ki kéne szállni az enyémből.
Ti mit tennétek? Maradjon a Mazda, vagy menjen amíg ér pár gombot és a helyére valamit, de mit?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!
dj79: Igen a Swift rohadástól én is félek, de ettől eltekintve tényleg megkímélt, korántsem néz ki 21-22 évesnek, bár egyszer vezettem és emlékszem, hogy valami horror volt a vezetési élmény. Ez a swift bal első küszöb része:
Cactus: Egyet kell értsek. Itt talán lehetne spórolni az átírással egy üzembentartóival mindössze 6 ezerért.
Vasaló Swiftet nem vennék mert anyáméknak olyan van és mindig rá emlékeztetne (3 éve nem beszélünk).
Méretben Peugeot 106 1.5D és Sharan 1.9 TDI közt gondolkodom
Családi kiruccanásra mondanám, hogy ott a feleségem HR-V-je, leszámítva hogy 4 személyes és 10 litert fogyaszt, a CVT pedig néha dob egy hibakódot. Lakóhelyünk 40 kilométeres körzetét csak a szépkártya felhasználása céljából szoktuk elhagyni kb 120 km távolságra.
Az 1/3 nagyon sok mivel a feleségem rokkant nyugdíja kemény 50 ezer forint, így kb 1 fizetésből élünk.
Gombinyó és dj79: Ezek a Megane-ok soha az életben nem jutottak volna eszembe. Inkább 106/Saxo, Lupo-Golf4 1.9, valami japán benzin, de mi ami nem rohad?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Még egy kérdés a Mazdás dologgal kapcsolatban. Március végén lejár a műszaki és így nem menne át mióta ennyire megszigorították, már le van beszélve a csókos vizsga. Hogy hirdessem így?
- Írjam le, hogy a műszakira költeni kell rá, hogy átmennyen?
- Vagy hogy vizsgát intézem?
- Vagy friss vizsgával? Csak nehogy felnyomják a vizsgaállomást.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz focvis #184872 üzenetére
Értem én de mint mondtam jelen állapotában nem menne át rendes vizsgán. Ha friss vizsgával is adom bele kéne irni hogy csókos vizsgával nem?
Jobb hátsó emelési pontot egy nagyon pici felületű emelővel sikerült beroppantanom. Hátsó gátlók szilentje ki van porladva. Sajnos csak gátlóval egyben cserélhető. Más ami gátolná hogy átengedjék nemigen van. Checkengine nincs, fékek jók, mondjuk utólagos xenon van de azt ki lehet venni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sziasztok!
Néztem használt elektromosokat/phev-eket. 4 millióig talátam:
Prius 3 phev lomha kis fogyasztás 25km hatótáv
Volvo v60 diesel phev iszonyat erős kis fogyasztás 50km hatótáv
Nissan leaf
Míg a leaf elég lenne munkába járni, minden másra szinte használhatatlan.
A volvo legalább egy irányba kibirja töltés nélül.
Nehéz ekkora vételárat indokolni egy másfél milliós hibátlan 1.9 tdi-vel szemben.
Van más? Mibe kerül ezeket fenntartani?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #186889 üzenetére
Most egy irányban 23, ez hamarosan nő 40 közelébe, ideiglenesen talán kicsit több de nem sokkal.
Most egy lelakott Mazda6 dízel 2004, 300k fölött picivel, itt-ott rozsda de nem az a felxxel essünk neki kategória, de nem költök rá, már szabad kézzel fújtam vizsgára flakonból, a futóműre is rálehetne dobni egy 6 számjegyű összeget, első ablakok, tükörfűtések nem működnek, ilyen apróságok. Ha az utolsó fillérig mindent számolok, gumik, biztosítás, javítások, olajcsere stb és most lelökném a szakadékba 48 forintba volt egy kilométer. Persze az állapota az 5-6 év alatt sokat romlott.
Mi lenne az a legolcsóbb autó amivel értékvesztéssel együtt ezt a költséget lehetne hozni (vagy mégjobb ha alulmúlni) mert nem gondolom, hogy 100 ezerbe kell kerüljön havonta hogy én bejárok az agglomerációból pestre dolgozni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #186907 üzenetére
Köszönöm. Itt azért azt látom, hogy egy 90 vagy 110 lovas TDI bár minimálisan drágább fenntartani, azért a hétköznapokban sokkal használhatóbb mint az SDI, türelem is kevesebb kell hozzá (főleg a 136 lovas mazda után amit azért nem szoktam 2250-nél elváltani, előzéskor inkább 4000-nél tehát abszolút használom rendszeresen csúcsteljesítményen ami 3500). Még egy pd-t se kerülnék. A mazdát megcsináltatnám ha a kasztni nem lenne olyan amilyen, de kasztni+futómű többe kerülne mint amit ér, vagy amit érne utána. Lenne most némi külföld, ahogy feleségem fogalmazott ezzel ott a helyszínen lelőne a rendőr. Nem lenne baj ha nyugodtan tudnék vele elindulni 1000 kilométerre, és kínszenvedést sem jelentene mindez.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz rbalint88 #186911 üzenetére
Senki nem mondta hogy itt a 4 milió és nincs is jobb helye, ha másfélért lehet venni normális autót nem látom be miért kéne erre 4 milliót költeni.
Úgy baromság a fillérb*szás hogy a vételárral nem számolsz.
Másrészt nem biztos hogy kell ekkora vagy nagyobb autó. Újabb kompaktok simán verdesik ezt a szintet, bár alulról, nem fájó a különbség.
Lesz most egy munkahelyváltás, messzebbre kell ingáznom, több városi szakasszal. Valúszínűleg lehet bent tölteni akkut, ezek miatt gondoltam, hogy megérheti, de az üzemanyag csak egy tétel a sokból.
2014 szeptemberében 10,5 évesen valós 180 ezerrel vásárolt Mazdám mérlege majd 6 év és 120 ezer km alatt:
1,2M vételár
2,8M üzemanyag
1,05M karbantartás, szervíz, javítás
160e gumik
276e átírás, adó, műszaki
210e biztosítás
A karbantartás lehetne akár 1,5 millió is és akkor kb hasonló állapotban lenne mint mikor vettem, és érne mondjuk 700-at így meg amennyit adnak érte, nyilván 300 alatt inkább elbontanám.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz molnarpeter #186944 üzenetére
Köszönöm, gondoltam rá korábban, mostanában kicsit elsiklottam az opció felett.
Van a családban Toyota (E11, Yaris1, T35 Avensis) mind kiváló, az én Mazda6-om és a feleésgem HR-V-je is valamennyire elmarad hibamentességben, bár vezetési élményben inkább jobbak.
A dízel nyomaték biztosan hiányozna, de imádom az automatát.
molnarpeter
Talán még a gázszettet is bevállalnám.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz csiry007 #186899 üzenetére
2 autó létezett ami alkalmas volt a feladatra, Chrysler Grand Voyager (a.k.a Town&Country) és Mazda MPV.
Ezek már javarészt elporladtak
Olyat keress amiben a hátsó sor 3 személyes, a középső 2 vagy 3, nem pedig hátul 2 szükséghely van.
Szerintem is kisbusz.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #187023 üzenetére
Jól megkérik az árát. Merci gumiszőnyeg, kormányborítás, rozsdásra kopott küszöb, rozsda a bal első sárvédőn...
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz tboy93 #187029 üzenetére
mire eléri az ember a 100-as tempót, elalszik
Na ezt nem fogja fel a feleségem, hogy 100 alatt álmosodok az unalomtól És ez veszélyes!
Mindig cseszeget hogy menjek már lassabban. Múltkor pont emiatt kellett satuféket nyomnom, mert számomra ismeretlen életidegen sebességtartományban (70-80) kezdtem biciklit előzni, a szokásos 100-120 (140) tempómnál simán megelőztem volna, de így jöttek szemből és fékezni kellett.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz blt.62 #187119 üzenetére
Nekem a sorento tűnik biztonságosabb választásnak mivel nem prémium, nem francia.
W210 hiresen rohad.
W211 már nem de nem olcso fenntartani, egyébként kiváló autó, kényelem, vezetési élmény, beltér nagyon rendben van. A benzinesség azért csökkenti a fenntartási költséget, bár nem könnyű autó egy 10est biztos benyal majd. Elég sokáig futott széria, facelift is volt, elötte még voltak soröt dízelek, majd v6-ra váltottak, azóta csak a bmw gyárt soros hátsókerekes német prémiumothttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #187158 üzenetére
Azok a motorok állítólag masszívabb konstrukciók az 1.9-eknél, és több lovat is ki lehet tuningolni belőlük. Mondjuk 250 helyett 300-at.
Persze kényesebb, főleg a régi üzemanyagrendszerrel, de boschal állítóag már jó.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz bucihost #187250 üzenetére
A műszaki tartalomra és képességekre vonatkozó elvárásaid nem túlzóak, az állapotra és rohadásra vonatkozóak teszik a dolgot lehetetlenné.
Ma egy épkézláb autó 1,5 Millió, vagy van annyi mire rendberakod.
Ha a rozsdát elengeded ennyiért már "szép" első generációs Mazda6-osokat kapni, a kopó-fogyó nem drága, kéttömegű és injektor van bontva. Ha szerencséd van találsz egy kilakatoltat.
Mondjuk az enyémen pont nem működik a 2 első ablak pedig az elvárás volt.
Tartsd meg a mercit ha nem rozsdásSzerk: ja a kéttömegű meg az injektor természetesen a dízelre vonatkozott, erre a futásra benzin is elég, azok drágábbak, de talán 600ért van.
Komplett donorbehozó-beültető társaságok vannak facen, 1 pest megyében, egy györ-komárom közt[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz Somatom #187268 üzenetére
Az számít jogszerűtlen használatnak, hogy leparkolsz egyedül a rokihelyre. Ha vele mész, vele jössz nincs gond. Ha vele leparkolsz nem hiszem hogy gond lenne ha ott maradsz, de ha elmész és visszaállsz oda az jogszerűtlen használat.
Az hogy a feleségemmel leparkolok, bemegyünl vásárolni majd mígy a gyogyszertárban van én bepakolok a csomagtartóba szerintem nem gond mert nem mozditottam meg az autót.
Persze már nincs ilyen gondunk mert átvariálták a százalékait és elvették a rokikártyáját csak hogy fellebbezzünk és elvegyék az egész leszázalékolást sztem.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- eFootball
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Fotók, videók mobillal
- Asztalos klub
- Bestbuy játékok
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- ZIDOO médialejátszók
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs