- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bigmasterg #32993 üzenetére
Tényleg? Menj ki kunmadárra. Idén augusztusban a profin lekezelt pályán a komolyabb ezres sportgépek mentek a döntőben 9,6-10sec között negyed mérföldön. Szabyk a hajszállal több mint 600lóerős versenykészen (folyadékok + sofőr) 1tonna feletti fwd Ford Fiestával ment 9,3-at. De oké vonatkoztassunk el a gyorsulási versenyek világától mert ahogy Szalacsi mondaná "speciális téma". Ezt mivel magyarázod? Padon 420 lóerő az autó és mivel napi használatban van semmi sincs kidobálva belőle. Sofőrrel együtt durván 1200 kiló. Csúnyán elpicsázza a seggrakétát pedig a súly/lóerő aránya rosszabb a gördülési ellenállása, a homlokfelülete, a hajtási vesztesége, légellenállása nagyobb mint a motoré. Nem kizárt, hogy az én látásommal van a probléma de én nem azt látom, hogy egyenesben a motor lenne a jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest