- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
Peugeot 307 SW-vel tényleg ilyen sok baj lehet, mint a cikk említi? [link]
"Időnként nem működikA minőséggel és a megbízhatósággal azonban sokszor volt/van baj a 307 esetében. A 2003 májusig gyártott összes 307-est visszahívta a gyár a szervokormány szivattyújának hibás elektromos kapcsolója miatt, mert az abba bejutó víz zárlatot és tüzet okozott néhány autón.
A motorok közül a dízelekkel adódhat több baj, például lecsúszó turbócső és cserét igénylő feltöltő miatt, de a motorokkal ritkán van baj. Elszórtan gond adódhat a kuplunggal és a sebességváltóval is. A számos hibalehetőség közül a gyakoribbak közé tartozik az önindító és az ablakmosó szivattyú meghibásodása, de nem mentes a gondoktól a szervokormány sem.
Bármivel baj lehet
Elektromos zűrből van a legtöbb, ide tartoznak a szoftverfrissítések, a küzdelmet feladó motorvezérlés, az állandóan kiégő izzók elöl és hátul, a sztrájkoló ablaktörlőmotorok. Közmondásos típushiba az erőtlen indexkapcsoló, amely képtelen megtartani középállásban a kart.
A futóműben is van mitől tartani, itt a gömbfejeket és a keresztstabilizátorokat teszi tönkre a hazai úthálózat. Az utastérben a felfeslő üléskárpitokra, az üvegtetős SW-ben pedig a motoros árnyékoló szorulására kell figyelni.
Az SW-n és a kombin előfordulhat a hátsó ablak berobbanása az üvegben lévő feszültség miatt. A 307 bajainak nagy haszonélvezői a japán márkák. Azok, akik kifogtak egy sűrűn elfáradó 307-est, sokszor a megbízhatóbbnak ismert japán autók felé fordulnak."
Ezek így azért nem túl bizalomgerjesztőek. Más kérdés, hogy soha nem hallottam berobbanó üvegről, vagy kigyulladó autóról, pedig nem egy - két 307es futkorászik a városunkban.
Konkrétan a bengás 2.0-ra gondolok, gondolom akkora motor már kell a bodegába.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- További aktív témák...