- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett Európába a Nubia Z60 Ultra Photographer Edition
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Magisk
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #1417 üzenetére
Nem tudom, eredetileg mi volt ez, de "sztrítracsing" TT volt, 320ló volt, csak a szakszerű tuningtól kicsit elolvadt a fél motor, utána, emlékeim szerint 240ló lett "csak". Bár határ szar egy autó a TT az én véleményem szerint, mindig volt valami baja.
Meg ami gond, hogy nem lehet vele "úgy" elrajtolni, mert elég jó gumik voltak rajta, és nem kapar el, tehát erő volt, tapadás volt,ezért ha kicsapod a kuplungot, akkor a leggyengébb láncszem, mindig a kuplung, ami csúszik.Smoke & Torque