Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz gzbotii #108258 üzenetére

    ha troll lennék, azt mondanám, hogy ülj be egy rendes autóba és megtudod. ;]
    de mivel nem vagyok az, ezért megosztom a tapasztalataimat.
    b corsa: 1996-200-ig volt, 1.2 city. tisztességes, megbízható mechanika, jó formaterv, szar UI. (döglött kormányzás, nehézkesen működő kapcsolók, középszar ülés)
    agila 1: 2000-2010, 1.2 elegance. ezzel az eggyel volt komoly műszaki gond, főfékhenger hiba. az ugyanolyan motor még szarabbul viszi, mint az astrát, pedig ez nagy szó. minden kanyarban halálfélelem, de legaláb pattog is. rossz ülések, de legalább a kezelőszervek többsége kulturáltan működik, mert suzukiból van.
    g astra: 2003- , 1.2 viva plusz kombi. megbízható mechanika, jó formaterv, nagyon szar UI. (az indexkapcsoló olyan, mintha le akarnád törni, döglötten reagáló és természetesen döglötten kasztnit vonszoló motor, a gázpedál kb hangerőszabályozónak van benne, nem gyorsítani, olyan az ülés, amiben egy óra után elkezd zsibbadni a lábam.) mindemellé eszik 9-10 litert.
    ezek közül az astra a legtöbbet használt, talán már 90ezer km is belekerült. mindegyiket 0km-esen vettük, szóval nem az előző tulaj lelakása miatt szar benne az, ami. az agila helyett splash lett, hát egy reveláció hozzá képest, fürge, fickós motor, szinte élvezetes futómű, élénk kormányzás, kevésbé is ráz, az ülése százszor jobb, stbstb. astra helyett prius lesz ősszel-télen vagy jövő év elején. unokatesóm úgysem sportol vele, minden másban meg jobb az astránál.
    vezettem még g astra szedánt 1.6-os 100 lovassal, hát az is egy kelletlen fos volt. ami tetszett, az az A omega volt, 2,4 (?) szívó benzinnel, a maga csövességében tök jó kis autó volt, hömpölygés jobbra-balra, nagy kényelmes hombár, szép nyomatékos motorral.

Új hozzászólás Aktív témák