Hirdetés

Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz lenox #5889 üzenetére

    Tehát városi forgalomban elképzelhetetlen, hogy beállsz egy tempóra és azt tartod? Hát ez szomorú. A másik meg, azzal, hogy kiforgatod a szavaim semmit sem érsz el, csak a saját értetlenségedet bizonyítod, ott is volt, hogy "pl". Könnyű dolog szavakat kiragadni egy szövegkörnyezetből és dobálózni vele. Biztos nem szoktál hozzá, hogy valaki valamiben jártasabb mint te. Veszíteni tudni kell(ene).
    Szóval ha az ész érveknek és magyarázatoknak konokul mondtál nemet és csakazértis visszaszólok, hülyézek után mutatok neked pár nyers adatot, hátha ez segít rajtad .. bár kétlem, hogy akármivel is meg lehetne győzni, hiszen papírra van vetve, hogy a turbós motoroknak jobb az emissziója. Csak ez tudod olyan mint anno a banki hitelek, ilyen kamat olyan kamat aztán az apróbetűs részben meg elkeverik az embert, hogy asse tudja mi a helyzet.
    A következő adatokat totalcar népítéletéből vettem, általam sportosnak gondolt illetve sportautók átlagfogyasztásadatait vettem ki adott típusból, válogatás nélkül, randomra ráböktem egy-egy típusra és copyztam az adatot!

    turbos vonulat:
    Punto GT (1400cm3, 140LE de az emissziós szabályozások miatt később volt belőle gyengébb változat is)
    Akkor az átlagfogyik: 9l, 11l, 13.5l, 9.5l, 12l, 8l, 9.5l, 9,5l

    Impreza WRX (2000cm3, 224LE javítsatok ha nem ennyi)
    átlagfogyik: 12l, 15l, 14.5l, 11l, 11l

    Impreza GT (2000cm3, 21xLE)
    átlagfogyik: 21l, 16l, 14l, 18l

    szívó vonulat:
    BMW E46 M3 (3250cm3, 345LE)
    átlagfogyik: 16.5l, 12l, 14l, 13.5l

    Honda S2000 (2000cm3, 240LE)
    átlagfogyik: 10l, 11l, 9l, 15l, 10l, 10l, 10l

    Innentől fogva a vitát részemről lezártnak tekintem, ha képtelen vagy elfogadni számokat az már ne az én gondom legyen.
    Ha meg olyan húdefaszán fogyasztanának a turbos szerkentyűk akkor áruld már el miért nem azok futkároznak minden utcasarkon? Vonatkoztassunk el magyarországtól ahol lassan egy kiló kenyér is sokba kerül. Erre tényleg kíváncsi vagyok mert a technológia minden gyártónál adott, nem mai dologról van szó tehát annyira nem is költséges előállítani . . pláne tőlünk nyugatabbra nem az.

    -- end of transmission --

Aktív témák