Hirdetés

Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    válasz klambi #14280 üzenetére

    Sajna ezt neked nem tudom megmondani, de biztos, hogy a turbó a gond?

    Nekem is volt HDI partnerem, majdnem be is szopatott a márkaszervíz a turbóhibával, meg a haveromat is, őt meg a céges HDI expertjével....Nekem csak 150k-t mondtak felújításra, ő meg 400k-s ajánlatot kapott komplett gyári turbócserére .....

    Mind a kettőnknek az EGR szelep volt a szar ami a kipufogógázt vezeti vissza a motorba,és ez által csökkenti a káros anyag kibocsátást.Csak amikor megdöglik/eldugul a szelep akkor szépen lefogja a turbót, ilyenkor gyakorlatilag nincs turbó vagy csak nagyon-nagyon minimális.Hibakód sincs, ezért a minimálbéres-szakszervizes-mindent tudó-ügyfélleszarós rávágja, hogy szar a turbó....

    Az EGR szelepről a motorba menő gumicsövet le kell húzni, és be kell dugni valamivel ami passzentosan beleszorul.Majd, ha megvan menni vele egy kört mert, a hatása azonnali, tönkretenni ez nem tud semmit.

    Ha még bent van a helyén a turbó, és nincs fehér füst, vagy valami fizikai jele egy próbát mindenképpen megér.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák