- Mobil flották
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
válasz philoxenia #39823 üzenetére
Nálam is úgy van, hogy először tompított fényszórót kell felkapcsolnom, hogy felkapcsolhassam az első ködlámpát, majd csak az első ködlámpa után tudom felkapcsolni a hátsót is. Értelemszerűen lekapcsolni is csak ugyanígy lehet (fordított sorrendben). Egy Fordom van amúgy.
Egyébként én több olyat látok, aki az elsőt használja indokolatlanul, mint aki a hátsót. Sokan szerintem design-elemnek gondolják és azért égetik folyamatosan, mert jól néz ki véleményük szerint. Viszont ha jól tudom ezt tiltja a KRESZ, és akkor jön a csavar a végére:
Miért forgalmaznak olyan autókat Magyarországon, amelyekben gyári megoldás, hogy a kanyarodás iránya szerinti ködlámpa kigyullad és a manőver végéig égve is marad?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.