- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz Manitou #18448 üzenetére
A középső linken nem stimmel az évjárat.Ezzel a hűtőmaszkkal és hátsó lámpával '96körül kezdték gyártani a stiftet 2000év végétől pedig a rácsos jött helyette nagy S el az elején..Az évi 5400km futásteljesítmény is "picit" kevésnek tűnne.Meg ki adna egy 22éves stift-ért majd fél milliót.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
válasz fekeandras #18452 üzenetére
Az nekem is gyanusan újabb frissített szériának tűnt, valószínű elírták az évjáratot
[ Szerkesztve ]
-
Shadows
senior tag
válasz fekeandras #18452 üzenetére
éni sinkább vettem egy opel corsa sportot 3 ajtó kényelem és azvolt fél misi
Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet
-
vwpolopg
őstag
-
bálesz44
csendes tag
nemrég az egyik ismerősöm is így járt
-
bálesz44
csendes tag
speedR amúgy majdnem meglett[link]
-
vwpolopg
őstag
Megint egy BMW...
-
parandroid
félisten
válasz vwpolopg #18455 üzenetére
Az ezzel a gond, hogy a végén ki fogják hozni, hogy technikailag a Golfos volt a hibás, és jól meghágják halált okozó közlekedési baleset okozásáért. Pedig csak annyi történ, hogy körülnézett, valami pöttyöt látott a távolban, elindult, aztán egyszer csak csatt, és kapott egy kamikázét az oldalába. Ha szerencséje van, felépül, mondjuk nyilván próbára bocsátást kap a fél vagyonnyi pénzbünti mellé, de jogsija egy darabig nem lesz. Meg nyugodt éjszakája sem nagyon.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #18462 üzenetére
amugy nem vágom ezt a szitut nem tiszta hogy történt.elözn akart és tul hamar kiment??
kár érte jol összetörtek."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
parandroid
félisten
válasz dragonfx #18463 üzenetére
Kereszteződésben történt, autót oldalba kap egy motoros, úgyhogy borítékolom, hogy egyes típusú klasszikus motorosbaleset. Golfos megáll a kereszteződésben elsőbbséget adni, körülnéz, nem lát senkit, majd amikor elindulna kikanyarodni, hirtelen ott egy motoros az oldalában.
Felfogható úgy is, hogy a rohadék nem adott elsőbbséget, és kikanyarodott a motoros elé, a dolgot csak a motoros sebessége árnyalhatja. Mivel halálos kimenetelű volt az ütközés, gondolom a motoros olyan sebességgel haladt, hogy esélye sem volt. Ha 90-nel megy, akkor lett volna ideje reagálni, legalább annyira lelassítani, hogy ne haljon bele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #18464 üzenetére
teso én a bmw.s linkre írtam.mind1.
fáradtak vagyunk."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#67688960
törölt tag
válasz parandroid #18462 üzenetére
A motoros már nem fog se mondani semmit, se megkenni senkit, ha tanú nincs, akkor elméletileg a golfos nem vall maga ellen. A törés alapján sokkal ment a motor.
-
mephi666
nagyúr
válasz parandroid #18469 üzenetére
dupla... elkéne ide egy moderátor
amúgy szerintem is az lehetett a szitu, amit írtál... a motoros nem 30cal szállt bele a golfba...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
jerry311
nagyúr
Juhuuuu. 1.5 óra helyett 2.5 órát jöttem hétvégén Balatonról. Nagyon örültem neki, hogy 2x 15-20 percet kellett egyes alapjáraton haladni, mert valakik nem bírnak magukkal és egymásnak mennek. A maradék 20 percet meg az 50-60-as tempóval sikerült összeszedni.
Idióták. -
jerry311
nagyúr
válasz parandroid #18464 üzenetére
Ha 90-nel megy (vagy a megengedett legnagyobb sebességgel), akkor a belátható útszakaszt úgy teszi meg, hogy a Golfosnak van ideje kikanyarodni, a motorosnak meg reagálni, ha szükséges. Nem viccből vannak kereszteződések előtt 60-as táblák.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #18469 üzenetére
hehe...mert a motoros linken 2es golf vana bömis linken meg 4es és én azt hittem azt fejtegeted... ...
de komolyna nem vágom most se nem fáradtan hogy hozták össze...bal hátúljába??..,1-1 sáv ugye oda vissza...bömi megy valaki mögött golf jön szemből ő már nagyon előzni akar és kivág hamarabb...de akkor a golfosnak csúnyán be kellett volan pörögnie valahova meg a 3. autos hol lenne....nem vágoma szitut.
A másik link ahol a 2.es golf van mocival...ott egyértelműa szitu..igen valszeg amoci nem 60nal meg 90nel jött hanem kb 2-2.5x annyival.kikanyarodott enm votl sneki aztán odaért mert túl gyorsna jött.én csak azt sjanáltma volna ha a golfos hal bele és nem a mocis így véletlenül de a sors igazságosan döntött.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
glutamin
őstag
válasz parandroid #18464 üzenetére
Én sajnálom a motorosokat, de ha hangsebességgel száguldanak, akkor sajnos nem igazán jogos az elsőbbségre hivatkozniuk az általad írt indokok miatt.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
#67688960
törölt tag
válasz lajafix #18476 üzenetére
Naja, ön és közveszélyes.
Erről jut eszembe. A múltkor halottam egy gyanús zajt, kinéztem az erkélyen és mit látok!
Egy csaj hondájának bal első kereke, csakúgy menet közben kiszakadt.
Kissé emelkedő rész, ezért a kocsi rádőlt a csonkra és rajzólt az aszfaltra egy szép ívet jobbra. Szerencsére senki nem haladt a mellette lévő sávban. Ha a jobbos kereke szakadt volna ki, akkor frontálisan ütközhetett volna.
A képeket már sajna töröltem.Múltkor meg egy droid rendőr majdnem belém szállt, frontálisan. Nem jött neki össze mert elhúztam a kocsit jobbra.
[ Szerkesztve ]
-
-
tibi666
senior tag
válasz jerry311 #18472 üzenetére
engem az készít ki, hogy fehérvártól 3 sávos ugyan az m7 budapest felé, mégsem használják. a sok birka megy 110-el a középsőben.
én, ha arról van szó, 170-el is kimegyek a legszélsőbe, amíg előznöm nem kell. jobbról nem előzök.de ez az összes kapaszkodósávra igaz ez.
ciki a legkülső sáv, vagy miért csinálják ezt? -
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #18480 üzenetére
ja sajna az...de hagyján a 110 ha valaki 90nel megy az nem tud hol menni..én is középsőbe szoktam mennia megengedett plafon környékén 130-140nel.szélsőbe minek menjek??90-100zal mennek ott kamionosok mindneki percenként jöhetnék ki onnan.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
-
deicide
veterán
válasz dragonfx #18482 üzenetére
És percenként kijönni miért derogál? Nehéz eltekerni kicsit a kormányt? Valószínűleg az összes többi középsőben menő is így gondolkodik mint Te. Én meg másfél éve unaloműzésből nevelem Budapest felé a népet. Mit mondjak, szánalmas, valamelyik akkor sem veszi észre hogy mit akarok, ha elmegyek mellette jobbról, bámulok rá nagyon, aztán elémegyek a középsőbe és kb 5mp indexelés után kihúzódok jobbra...sajnos olyan 20-80 az arány és nem a jó irányba...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
parandroid
félisten
válasz deicide #18484 üzenetére
Mondjuk az tény, hogy óra szerint 130-140 között szoktam én is menni, és én sem megyek ki a szélső sávba. Ha nagy a forgalom, akkor inkább a belső és a középső között kell úgyis váltogatni, ha meg senki nincs a pályán, akkor meg úgyis biztonságosabb az út közepe, mint a széle: minap Boglárnál mászott át a szalagkorláton épp egy öngyilkosjelölt - a két benzinkút között akart közlekedni, majd szívbajt kaptam, amikor megláttam egy korláton átlendülő lábat pár méterrel magam előtt 140-nél. Persze az is tény, hogy ha belátható szakaszon van hely a külső sávban, és valaki láthatóan gyorsabban jön mögöttem a középsőben, akkor ki szoktam menni. Bár aki 140 fölött jön, az nem a középső sávban tolja, ezt tapasztalatból mondom. Kedvencem amúgy, amikor egy kamion megy a külső sávban, mellette egy másik előzi, és mindkettőjüket előzi egy nyugger szuzukis 110-zel. Öreg vagyok én már ahhoz, hogy ilyenen felhúzzam magam, úgyhogy jól szórakozok rajta, csak arra kell figyelni, hogy nehogy valaki hátulról ránk szaladjon, úgyhogy nem győzök villogni a féklámpával.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dragonfx
veterán
válasz deicide #18484 üzenetére
sajnos ilyennel én is találkoztam, ez a szitu 3 sávosra vonatkozott.tény ha a középsőbe megy valaki 100zal az durva de amíg én amegengedhető plafonon megyek 130-140 környékét, addig ott ne villogjon rám sneki pláne ha látja aszélsőbe magamat és mást is veszélybe sodornám.
Aki 140 fölött akar menni az irány a belső sáv ...ott van lehetőség 160-170...stb sebbességre....ja hogy valaki 230cal akar menni...hát az majd szépen fékez...vagy megvárja amíg olyna üres nem lesz a pálya hogy kihasználhassa a kocsija örömeitde szépen fogalmaztam te jó ég.
Peti>>én szerencsére ilyennel nem talákoztam valaki ki akart mászni.A szélsőbe a besoroloknak van mega kamionosoknak szerintem, kár hogy nem mndenhol 3 sávosak a pályák.2 sávoson más aszitu, ott kimegyke én is a külsőbe de cska ha viszonylag kicsia forgalom és nem tartanak fel feleslegesen, és nyugiba mehetek a megengedett tempoval...ha sokan vannak belsőben megyek és ha látom valaki gyorsabban akar menni elengedem akkor kimegyke onnan.szerintme ez így normális autok sokasága így teszi.de a normális tlag vezetők 140 környékét mennek, haladnak szépen előttem mögöttem, én se villogok ők se..mint a kacsasor közlekedünk csak nem épp kacsatempoban 140.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#67688960
törölt tag
-
dokar
addikt
válasz deicide #18484 üzenetére
én telibedudálom + villogom + mutogatok. tanulja meg a férgese, hogy ha nincs senki a szélsőben, akkor neki kint a helye. hála a jó égnek a rend éber őrei 30 ezer magyar pénzzel büntetik a középső sávban elkényelmesedőket. engem az se érdekel ha 300-al megy vki a középsőben vagy belsőben, akkor is köteles jobbra tartani.
extra - SEXRay
-
lajafix
addikt
vasárnap az M3on Gyöngyös körül egy motoros a leállósávon mit csinált?
Nem, nem előzött az állatja, jobb volt a technikája:
Tolta a motort a forgalommal szembe... kb 800 métert kellett túlélnie az elhagyott lehajtóig.Rock'n Roll
-
zsid
senior tag
válasz dragonfx #18482 üzenetére
Ez kivételesen jó meglátás sztem. Ha 3 sávoson felesleges cikkázni a külsö és a középső sáv között. A külsőben megyünk mi kamionnal max 90nel,oda közénk ki-be sorolgatni hülyeség. A 2 sávoson ebből szokott gebasz lenni,mama előzi a kamionsort 120-szal,valaki utoléri,megrémül kisorol és satu mert a kamion csak 80-nal megy. Sokmindenkinek tanulnia kellene még a közlekedést autópályán,úgy 65%-nak...
<tRucKdriFteR>
-
AMD Power
titán
Tegnap este nem tudom mi volt az M7-n... 2x is volt ,hogy szó szerint bevágtak elém a belső sávból "jövő" autók. Persze index nélkül kurv* közel.
-
dragonfx
veterán
én ugy tudom csak a belső sávosokat büntetik de ott se bizonyítható hogy te épp nem kocsisort előzől.
a középsőben folyamatos haladást 3 sávoson nem büntetik szerintem.mert a közlekedési viszonyokat is figyelembe kell venni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
a oszlop alatt mint egy gps már láttam, hogy müködött e nem tudom...napellenzőnél...pláne sötétítős csíkkal az fain...sebbességmérésről tudok...meg pesten zebra/kerszteződés kamerákról...de ez a középsősávos sztori ez ködös, szerintme amíg szabályosan megyek 130cal középsőben nem büntethet pláne ha külsőbe lassabban és sokan mennek, ergo enm tudok megfelelő közlekedési biztonság mellett jobbra tartani...a belsőért tudom büntetnek....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest