- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok,
2008-as W211 T-Modell-hez nehéz/drága a képen látható kormányt beszerezni bontóban? Persze jobb állapotúra gondoltam.
Vagy inkább érdemes bőröztetni?
-
-
Köszi szépen!
Közben letettem az adott autóról.
Most egy C osztályt néztem, íme.
Talán nyugodalmasabb élet lehet a manuális váltó miatt. Bár, őszintén megmondom egyetlen manuális váltós Mercit sem vezettem még...így nem tudom milyen a váltás érzete például.Az eddig megnézett autók közül messze ez van a legszebb állapotban élőben is. Ami kicsit visszatart, hogy tavaly áprilisban került az országba, azóta 300km-t sem futott. Gondolom a kereskedőnél áll azóta. Próbáltam aláfényképezni, ez lett az eredmény. Így nagyon szépnek tűnik....kérdés mennyire viselte meg az egy helyben álldogálás.
-
barnam_
nagyúr
válasz hdanesz #13854 üzenetére
Az alja nekem teljesen rendben lévőnek tűnik. Már amennyire képről meg lehet állapítani: rozsdát nem látok, de azt nem tudom, hogy az egy éves egy helyben állástól deformálódtak-e a gumi futómű alkatrészek.
A manuális váltó kevésbé karbantartás igényes, az tény, de általánosságban Merci manuális váltónál nem kell nagy élményre számítani - működik és ennyi.
-
Kickass
őstag
válasz hdanesz #13854 üzenetére
Alja nem tunik rossznak ellenben en levennem a burkolatot es ugyis megneznem.
Km meglepne ha valos lenne, mindenkepp erdemes lenne leinformalni.
Kuplung, kettostomegu alkatresz araknak is erdemes lenne utanamenni, en anno azert valasztottam vegul automatat (igaz W203) mert egy automata felujitas kb pariban volt akkor arban egy teljes kuplung/kettostomegu cserevel.Altalaban kereskedok nem szoktak szetszedni a kulcsokat hanem egy csomoban van ennel viszont csak egy kulcsot latok. Ha elveszted vagy szeretnel tartalekot az rogton minusz 100ezer.
Szemelyes velemeny hogy kicsit tularazott.
-
válasz Kickass #13856 üzenetére
Két kulcsa van, kihozta mindkettőt. Én is meglepődtem.
Állítása szerint minden valós, vihetem bármelyik Merci szervizbe....hívhatok bárkit. Kezembe adja a rétegvastagsámérőt. Mindent megígért.Pont az alkatrészek árai miatt is hezitálok picit. Az ára valóban sok, 1 hete 2.3 millióért adtak el egy másik helyen egy C180-ast, igaz...az 2008-as volt, de olyan állapotban, hogy megszólalt. Kötegnyi szervizszámlával, patika állapotban. 130 ezer igazolt km-el.
Tettem fel ide pár képet. Némelyik saját kép, a belső képek a hirdetésből vannak. Álomszép volt élőben.
-
válasz barnam_ #13859 üzenetére
Számlákkal igazolt volt minden szervíz, ott volt a kesztyűtartóban. Óraállással...hihetően.
Az alvázszámot is megadta a jóember, mehettem volna akármelyik márkaszervízbe lekérdezni az adatokat. De az tény, hogy itthoni autóval könnyebb a helyzet...bár én a SZÜF-ön is láttam már érdekes dolgokat. -
-
M3aN
senior tag
Szerviz árak tekintetében van információtok egyébként? A piacvezetők, mint a Pappas és JPAuto milyen árakon dolgoznak?
-
-
Csókolom
tag
megj, a regi C200-as -bol indultam ki, a 2002-es evjaratubol, a mopf elötti valtozatbol, ami itt most lesz 20 eves...kb. 2022-vegen lesz vege neki, azutan amikor majd lejar a müszaki vizsgaja
-
ricsmoka
tag
Sziasztok! 2013as C mercinel a navit hogy lehet frissíteni? Köszönöm
-
-
ricsmoka
tag
Rendben! Akkor marad a mobil 😀 köszi
-
ricsmoka
tag
Igen ez a w204.
-
finaled
friss újonc
Sziasztok!
Én az index mercedes fórumát hasztáltam eddig, de a netes böngészés során ma rátaláltam erre a fórumra és látom, hogy jó régi.
Ott még az üzemanyagra gondoltam, de persze elektronikai gond is lehet. A kérdés alapján igen gyenge a leírás, hiszen egyszerűen nem indul. Sokáig forgatni nem akartam, mert úgy hallottam ezeknél a modern motoroknál már a kenéshez járó motor kell és nem szeretném tönkretenni.
Felteszem a kérdésemet itt is (lent idézőjelben), hátha valakinek van ötlete. Köszönöm."Sziasztok.
Ritkán írok, inkább olvasok, mert nagyon sok gondom az autómmal nincs. Ez inkább már hobbi, de régóta arra sincs időm.
Pécs, W211 220 CDI, évjárat 2005. km 116.000
Az autó kb. 10 hónapig nem lett beindítva, szokásos, akku lemerült. Feltöltöttem, volt már ilyen. Eddig mindig indult, most viszont nem. Forgatja, de nem indul el. Kiírja, hogy vigyem szervízbe. Majd később kiírta, hogy SRS hiba.
Eddig probléma az autóval nem volt, így nagyon meglepődtem (igaz akkut kétszer vettem, mert a használaton kívüliség azt hamar tönkre teszi). Persze tudom hiba sokáig nincs és azután egyszer van, amit meg is kell csinálni.
Gondoltam üzemanyagra, valamelyik szűrőre, dugulás.
El is vinném szervízbe, de sajnos olyan helyen van a garázs, ahová tréler nem tud bemenni, kitolni a meredekség miatt kb. 5-6 ember is kellene vagy találnom egy olyan szerelőt, aki esetleg hajlandó lenne a helyszínre kijönni és ismeri is a típust.
Lehet azonban, hogy ezen van olyan elektromos relé, szabályzó, bármi, ami ilyen hosszú állás után beragad-letilt-tönkremegy és a rutinosok már ismerik én meg nem.
Esetleg az immobiliser felejti el a jelet, bár akkor lehet, hogy nem is forgatná az önindítót - nem tudom.
Ha esetleg valakinek volt hasonló jelensége vagy van más ötlete, azt megköszönném."
-
-
F_Zolee
veterán
Sziasztok!
Kis infó gyűjtés(agyér tágítás) végett jöttem. Családiasabb autó után nézelődnék és el vagyok veszve. Felmerült az ára végett is(1.5méterig) a B osztály. Viszont halvány gőzöm sincs a márkával kapcsolatban. 2literes benzines és dízel motorokról van valakinek infója? DPF és társai.
-
Ck.
addikt
Az normális, hogy egy 4 éves Mercedeszen az
ajtó élén végigfutó gumi kéder néhány helyen be van hajszál-repedezve? -
Nem mondanám, hogy néz ki?
-
jookomak
őstag
Sziasztok. W204 c250 benzin automata 2010. Jobb hátsó kerék felől ritmikus kopogást hallok. Ahogy gyorsítok, a hang is gyorsul. Ha rálépek a fékre, akkor elhallgat. Néha jobban, néha kevésbé hallatszik.
Ha feltekerem a rádión a hangerőt, akkor nem hallom. De gondolom ez hosszú távon nem a legjobb megoldás. -
GasBang
csendes tag
Üdv
Autóvásálás előtt állok és szeretném kikérni a véleményeteket. Voltak már A4 b8 2.0 CRTDi és E91 320d autóim, viszont egyiket sem mondanám megbízhatónak. Jelenleg egy Golfot használok ami nagyon megbízható, viszont nem ad semmi vezetési élményt.
Leginkább a 2007-től C osztály 2.2CDI érdekelne. Mennyire számít megbízhatónak? Fenntartási költsége vetekszik az előbb emlitetthez?
Köszönöm"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
Formaster
addikt
válasz GasBang #13884 üzenetére
Leginkább amennyire karban volt tartva. Ha nem 20 ezrenként cseréltek olajat és nem hidegen rúgták neki, akkor alapvetően jó motor a 220 cdi. Bár egy 14-15 éves dízelről beszélünk, meglepetések lehetnek, ami viszont nem lesz olcsó egyik német prémiumnál sem.
Kérdés, hogy milyen vezetési élményt keresel. Az audi feszes, a bmw eröltetett, a merci kényelmesen tekintélyes. A 220cdi elég nyomatékos tud lenni, de nem lesz gokart, viszont a C osztály annyira kényelmes sem lesz, mint egy E/S Class.
-
GasBang
csendes tag
válasz Formaster #13885 üzenetére
Köszönöm a választ. Leginkább arra lennék kiváncsi, hogy ezeknél a motoroknál van e gond a vezérléssel, befecskendezéssel valamint a nagynyomású pumpával? Abból is gondolnám hogy megbízható, mivel sok taxiba fél milliónál is többet belettek.
"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
Formaster
addikt
válasz GasBang #13886 üzenetére
Így van, de a kulcs a megfelelő karbantartásban rejlik. Az üzemanyag szűrő is fontos eleme a rendszernek, amit sokan szeretnek elfelejteni. Azért a Delphi befecskendezés nem a csúcsot képviseli, talán ez az egyik gyenge pontja a merci dízeleknek, de a turbó, vezérlés, váltó elég megbízható.
Kérdés, hogy milyen futásteljesítményről beszélünk, mennyire karbantartott autóról. Én 250 ezerig toltam egy 2009-es 220CDI-t és egy vízpumpán kívül semmit sem kért, soha egy hibakódja nem volt. De egy 15 év körüli dízelben valószínűleg legalább ennyi, vagy több lesz.
"mivel sok taxiba fél milliónál is többet belettek"
Igen, de azt sosem tudni, hogy ezalatt mennyit kellett rákölteni, azt csak sejteni lehet, hogy kevesebbet, mint a többi németre, már amelyik elmegy ennyit
-
Batman2
őstag
W123-asnál tetőablak tömítő filces csíkra van valakinek olyan forrása, ami megfizethető összegbe kerül ?
Eddig csak olyat találtam, hogy közel 50 ezer Ft/ csík, az nagyon sok.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz mogyesz #13889 üzenetére
Éppen ma keresgéltem külföldi találatok között és én is éppen ebay-en találtam, ugyan török találat, az nem is drága, nyilván utángyártott, remélem azért a minősége lesz olyan, hogy használható legyen.
Mondjuk sajnos jön rá a vám is, de így is bőven olcsóbb, mint egyéb forrásból.
Köszi.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
hardad
csendes tag
Sziasztok !
Baranya megyében esetleg vonzáskörzetében keresek, olyan villamossági szerelőt akinek van megfelelő műszere és hozzáértése, hogy 1-1 kisebb problémát azonosítson és orvosoljon a számomra. Mercedes Benz CLC 220 (110kw) 2.2 cdi 2009
Tudnátok javasolni valakit a számomra jó szívvel,esetleg van itt szerelő aki tudna segíteni a számomra?
Köszönöm!
-
Nutra
tag
Sziasztok, A class W169 - sikerült téves gumiméretet rendelni.
195/55R16 helyett 205/55R16
Gumiméret váltó szerint akár még jó is lehet, de ilyenben nem szeretek kockáztatni. Feltehető, biztonságos vagy azonnal küldjem vissza és vegyek jó méretet? -
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
GasBang
csendes tag
Üdv
2010es C200 100kw blueefficiency esetében mikor kell vezérlést cserélni? Ennél a motornál átlagban mennyit bír a Delphi befecskendezés? Köszönöm"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Vito 116 Cdi (W639) a kuplung felengedésekor berángat. Főleg melegen, de csontra kitekert kormány esetén hidegen is produkálja... nagyobb gázzal korrigálható valamennyire, de ez már nem egészséges szerintem. Csúszni nem csúszik, benyomott / felengedett pedálállásnál semmilyen oda nem illő hangot nem vélek felfedezni. Okozhatja ezt a jelenséget hibás Hardy-tárcsa?
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest