- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázs_a_laz
aktív tag
Sziasztok,
balga módon nem kértem gyári dashcam-et, most viszont már belátom, hogy szuper lenne, ha lenne (MBUX-es az autó). Van benne winchesteres navigáció és augmented reality, viszont eddig egyik dealer sem tudott választ adni, hogy van-e lehetőség az utólagos aktiválásra (elvileg minden hardver meg van hozzá az autóban). Tud esetleg ebben valaki segíteni?
Köszi,
B. -
Formaster
addikt
válasz Balázs_a_laz #13802 üzenetére
Ha mástól nem jönne válasz, keresd meg őket.
-
-
Ck.
addikt
Igazi Mercedesből van suv?
-
-
Ck.
addikt
Mindenki mondja, hogy igazi Mercedes az a C, E, S osztály, valamint a CLS, az SL és a G-osztály, de ezen kívül szinte az összes többi, beleértve a GLA/B/C/E /S -t már csak bohóckodás a mai divatnak és semmi köze egy igazi Mercedeshez. Ezt olvasni az összes fórumon és tesztekben. Ezért kérdeztem így, hogy tényleg nincs-e belőlük rendes Mercedes. (Mert ha az X3-X5-X6-X7 rendes BMW-nek, a Q5-Q7-Q8 rendes Audinak számít, akkor a Mercedesnél miért hangsúlyozták ezt ki annyi videoban és fórumban...?)
[ Szerkesztve ]
-
Nálam úgy 2010-ben ért véget az igazi Mercedes, a nagy, méltóságteljes, vonuló stílusukkal.
Félreértés ne essék, utána is kiváló portékák születtek, nagyon finom, csendes, jól kezelhető autókkal, de már sterilebb, nincs meg az a régi mechanikus feeling bennük. Meg hát ugye, nagyot nyitottak a fiatalok felé is, bár kopp-kopp, a BMW-től hálistennek messze van még (te amúgy is tudod mi megy abban a topikban). A W166 nekem már nem jött be, se kívül, belül meg pláne. A W167 viszont nagyon kívánatos, beleértve az új E / CLS kombóval. A GLC-t inkább hagyjukÉn W204-et cseréltem vissza W219-re, egy percig sem bántam meg.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Kickass #13814 üzenetére
Mondjuk ez egy kicsit begyepesedett gondolkodás...ugyanúgy hosszmotoros, hátsókerekes, az extra lista is rendkívül hasonló, csupán egy mérettel kisebb, nem látom a fujjolgásra való okot. Csak azért mert Krisztus előtt létezett valamikor egy 190-es Mercedes, amit nem vett be egyesek gyomra?
Ennyi erővel a 3-as sem igazi BMW és az A4 sem igazi Audi. -
Formaster
addikt
A bmw az erőltetetten sportos vezetéstől lesz bmw, az audi a quattronál kezdődik, számomra az első kerekesek nem is audik. A mercedes a kimagasló kényelemmel + minőséggel lett az ami, előbbi sajnos már egy C osztályban sem ugyanaz, utóbbi pedig az alatt már ismeretlen fogalom. (Zárójelben, sajnos már az újabb modellekből is száműzték a minőség minden jelét, vagyis számomra ezek már nem képviselik a "Legjobbat, vagy semmit" eszmét, ergo a mercedes már egyáltalán nem mercedes valahol 2017-2018 tájékától)
Persze ez mind szubjektív, de azért valljuk be, mikor kinyitod egy A osztály motorterét és az ékszíjon a Renault logó forog, kicsit elgondolkodsz rajta, hogy akkor most egy Daciában is ülhetnél
-
Azért ne így nézd, a belépő valahol mindig is "lenézett", bár én nem vagyok ennek a gondolkodásnak a híve, az én szemenben a C is teljes értékű, volt W202-203-204-em is. A 203 is kakukktojás kicsit, de kiváló értékű Mercedes. A 204-et is imádtam, a 202-vel együtt. Most a W206-tal elég nagyot robbantottak az S-class belsejével, aminek jelenleg nem vagyok nagy fanja, de sajnos minden efelé tendál, lassan jön a Golfom, abban is minden tapis.
A renault kooperációval sincs semmi bajom, a hülye eu-s emissziós normák miatt kénytelenek voltak kis motort kifejleszteni, de egyedül drága lett volna, a francia motorjaival meg nincs semmi baj régóta, eddig jónak is tűnnek. A fedélzeti rendszerekkel viszont van jópár probléma.
Jól sejtem, hogy te London körül vagy?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Ck.
addikt
Egyébként autópálya tempónál és felette nem nagy a szélzaj a keret nélküli ablakok miatt? A vese topikban sokan panaszkodtak a 4-es és 6-os grancoupekra ilyen tekintetben, volt aki még azt is megemlítette, hogy nagyobb sebességnél az autobahnon hazafele jövet konkrétan remegtek az ablakok. Itt a CLS-nél jobb a helyzet?
-
Semmi, nyugalom szigete, nagyon csendes. Ha nagyon fúj a szél, akkor hallatszódik az örvénylés a tükör és az ablak körül, de az is kb a fele egy mondjuk ufo Civicének. 200-nál is nagyon csendes, tavaly mikor mentem haza meg is lepődtem. Egy seggel lenyomtam az 1930km-t 2 tankolással.
-
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Kiszemeltem a W/S205-ös modellt és tervezgetéshez kérdezném, hogy melyik motorral ajánlott leginkább? Eddig benzinesben gondolkodtam, de nem ódzkodok a dízeltől sem, ellenben 160-180-as motorral nem vennék, kellene a min. 150le. -
Formaster
addikt
válasz jookomak #13829 üzenetére
Azért lenne ok kételkedni a 220 cdi-kben is. Nem tudom, hogy az újakat még mindig Delphi-vel gyártják-e, illetve azért a dízelekben mindig nagyobb a meghibásodási lehetőség. Ráadásul nekem már ezek az AdBlue zabáló grétaszökevények nem túlzottan szimpatikusak. Persze a benzines turbós kokszkirályok sem a szívem csücskei, de ez van, ha modern autó kell.
v8-szívó forever
-
Formaster
addikt
Ezt csak úgy itthagyom
-
Balázs_a_laz
aktív tag
Szia,
én S205-öt cseréltem le kicsit több, mint fél éve, 180-as motorral, 9G-Troniccal, 2018-as évjáratú, de még facelift előtti volt, az 1.6-os turbós, 156 lóerős benzines motorral. Szerintem a köbcentihez mérten jót lép (8 mp körül van 100-on), bár ebben biztos partner a váltó is, simán lehet vele meglepetést okozni, cserébe volt, hogy 990 km-t elmentem egy tankból autópályán (a nagyobb tank volt benne, 66 liter). Másfél év alatt több, mint 80.000 km-t tettem bele (első tulajdonos voltam), fékbetétet cseréltem a 75.000-es szervíznél, ezen felül semmi mást a kötelezőkön kívül, jelenleg azt gondolom, hogy az életben mégegyszer ilyen jó autóm nem lesz. Ez már minden gyerekbetegségét kinőtte, mivel a széria végéről való volt, semmit nem tapasztaltam abból, amit a Speedzone-os videóban Pista mond (bevallom az egész nagy meglepetés volt nekem, mikor megnéztem), imádtam, bár tény, hogy nem fapados felszereltség volt. C180-at bátran ajánlom.
Üdv,
B.[ Szerkesztve ]
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz Balázs_a_laz #13804 üzenetére
Itt nem jött válasz, sajnos telefonon sem értem el őket, esetleg mást tudsz/tudtok ajánlani?
Köszönettel,
B.[ Szerkesztve ]
-
M3aN
senior tag
válasz Balázs_a_laz #13833 üzenetére
Köszönöm a bőséges leírást! Ezek szerint jól is megy meg kellemesen is fogyaszt.
Ha nem titok, miért cserélted le, mire cserélted és mennyiért váltál meg tőle? -
Balázs_a_laz
aktív tag
Igazán nincs mit, azért a városban nem fogyasztás bajnok, de 8-8,5 liternél ott se nagyon tudtam többet megetetni vele.
Lett lehetőségem beülni egy erősebb autóba (ami mivel már nem motorozom és nincs is motorom a gyerekeim miatt, mondjuk úgy, hogy kapóra jött), ami egy már MBUX-es CLS450. Tavaly októberben kerek 8-asért ment el a C180.
-
Formaster
addikt
válasz Balázs_a_laz #13834 üzenetére
Elég érdekes, pedig általában elérhetőek szoktak lenni. Szerintem próbáld újra telefonon, hátha felveszik.
-
skitzoo
senior tag
Sziasztok. Adott egy W163 Facelift. Olyan problémám lenne, hogy nem lehet állitani a fűtést/hűtést. Ha nullára csavarom a ventillátort akkor is fúj meleg levegőt. Klimapanel csere megvolt akkor is ugyanez.
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
dredbiro
senior tag
Sziasztok. Adott egy merci w123as 2,5 motor. Azt a jelenséget produkálja szűrő cserét követően,hogy indítás után kinyomja a szűrőház tetején az olajat,mintha dugulás lenne a rendszerben.Szűrőház,furatok, csövek, ellenőrizve. Találkozott már valaki ezzel a hibával?
[ Szerkesztve ]
Good hunting,STALKER !
-
Sziasztok,
Épp autót keresek és kinéztem egy W211-es Mercit is. 2007-es, majdnem 300 ezer km-rel. 220d....a 170 lovas verzió. Elegance felszereltség, automata.
Mire érdemes figyelnem? Vettem már pár autót életemben, de sosem Merci kaliberűt.Automata váltós, elvileg nem légrugós. Tudom az utóbbit ellenőrizni emelés nélkül? Valami kapcsoló/gomb az utastérben?
Három dolog van ami kissé zavar benne:
1. a kormány nem bőr és még eléggé kopottas is. Feltételezem valami gyűrűt viselő egyén vezette mert csak a bal oldalán kopott. Ezt mindenképp cserélni szeretném, ha a kocsi mellett döntök. Tuti nem kis pénz....igaz? Még bontottan is.
2. A bal hátsó ajtóban lévő kis tároló/hamutartó nem zár jól. Sem bezárni sem kinyitni nem lehet. Beletört valami? De ez a legkisebb gond.
3. A kocsi világítása a kapcsoló '0' állásában is üzemel. A kereskedő szerint ez természetes. Szerintem annyira nem, de nem akartam vele vitatkozni. Ez valóban így lenne?
Mindenféle tanácsot, tippet szívesen fogadok. Fenntartási/szervizköltségek...stb.
üdv,
Dani -
Kickass
őstag
válasz hdanesz #13842 üzenetére
Elegance és nem bőr a kormány?
Az már lehet nem a gyári kormánya lesz...Ha van automata állása a kapcsolónak akkor nem kellene világitania, meg egyébként se azt jelenti hogy nem lehet lekapcsolni a lámpát csak ha leveszed a gyújtást?
Rengeteg taxi volt, simán lehet hogy az a 300ezer inkább 5, vagy 6.
Szerintem a légrúgót látod ha benézel a hátsó keréknél, legalábbis a spirál a rugót látnod kellene. nem vagyok biztos most ebben, de mindegyik kombi légrugós volt, max ebben már átalakitották spirálrugósra.
Kulcs legyen meg mind2, utólagosan is kókányolnak hozzá de az sose lesz teljesen jó, gyárit meg lehet hozzá kérni a Mercitől, kb 100k...
Ha komoly az érdeklődés vidd el Mercire szakosodott szervizbe vagy Merci szakszervizbe, ezeknél egy sima futómű felújitás jobb minőségű alkatrészekkel is simán belecsúszhat többszázezer forintba.
A motor OM646, rengeteget bir, géppel rá tudnak nézni a porlasztók korrekciójára, az már adhat támpontot, illetve ne fossa orrán száján az olajat mert az is sokba lesz.Automata váltó ne csússzon meg, nem rángathat. Próbavezetés kötelező, érdemes a tiptronicot 'manuális' módban is végigkapcsolni.
-
válasz Kickass #13843 üzenetére
Köszi a segítséget! Konkrétan ez a példány lenne az. A felszereltségi listán nincs bőrkomány csak bőrbevonatű váltókar. (Mármint az alvázszám alapján lekérdezett listán) Lehet ez a Classic felszereltség lenne inkább némi extrával? (Napfénytető...parktronic...stb.?)
Van 'auto' állása...ezért furcsáltam én is. Viszont láttam most pár olyan hirdetést amiben láthatóan '0'-ra állított kapcsolóval is világít a lámpa...mint pl. ITT. Még a műszerfalon is világít a visszajelzőfény...pedig a kapcsoló '0'-án áll.
-
-
-
Ck.
addikt
Ez a módszer végeredménye megegyezik a Mercedes gyári szervizében történő adaptációs érték visszállításával? [link]
-
Zsöti90
tag
Sziasztok! Egy Mercedes A180 CDI 2.0 2006-os autóba milyen hűtőfolyadékot ajánlottok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- Vicces képek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen