Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz cs.zs. #92704 üzenetére

    magára a vásárlásra én is azt írtam korábban, hogy egy próbát megérhet; link
    volt már rá példa, hogy nem akadt el a dolog, ez legyen az üzlet/webshop gondja, eltérhet a szabályozástól a vásárló számára kedvező irányban, ha nem is köteles.
    a fogyasztóvédelem tekintetében viszont számtalanszor lefutott kör; visszaírják a hibásnak tekinthető árat, amikor a termék kapcsán feltűnő értékaránytalanság adott a valós és kiírt ár között (a tizede árnál ez egyértelmű), hiszen jogszabály határozza meg, hogy a kereskedelmi gyakorlat megítélésénél azt a fogyasztói magatartást kell alapul venni, aki ésszerű tájékozottsággal, a meghatározott helyzetben általánosságban elvárható körültekintéssel és figyelmességgel jár el, így az átlagfogyasztónak is azonnal észlelnie szükséges az anomáliát.

Új hozzászólás Aktív témák