Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pano

    addikt

    válasz dudasj #8851 üzenetére

    Nem minőség kérdése, hanem minél több emberhez eljutni, utána meg mindig emlékeztetni arra, hogy igen, itt vagyunk, ezt meg ezt tudjuk nyújtani.
    Csak egy példa... azt gondolnád, hogy mondjuk nem igen van olyan ember, aki ne ismerné a Coca Colát, vagy ne ivott még volna belőle, vagy fogyasztja rendszeresen. Ennek ellenére a Coca Cola inc. a bevételeinek közel 60%-át reklámokba, marketingbe fekteti! Bizony.
    Arról nem is beszélve, hogy pl az USA-ba mekkora harc megy a Pepsivel és micsoda pénzeket ölnek a marketingbe emiatt.

    Én az ESET marketingjében egyetlen dolgot kifogásolok csak: túl erőltetett. Sok benne az elferdítés és csak ugyan azt képesek évek óta hajtogatni: gyors és nem terhel. Másról szó sincs szinte. Álszenteskedésnek érzem az egészet.
    Ezzel nem a progit húzom le, mert jó, de messze nem annyira, mint amennyire a fizetett tesztek és a reklámjuk állítja.
    Ami meg a magas árat illeti, pont ezért drága. Mert mondjuk (most mondok egy számot) 14 ezer forint az ESS, abból 5-6 ezret kb arra fizetsz, hogy eladhatták neked. Vagyis a reklámokra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák