- Megérkezett a Samsung Galaxy A15, A15 5G és A25 5G
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- 67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz 6030D #184814 üzenetére
megfordult a fejemben a superb, mert hamarosan kocsit is cserélünk, de az pár sörrel már drágább jószág+inni is többet kér. Apropó szomj, holnaputáni tankolás után jelentkezek, mennyit ivott a megtömött, tetődobozos kicsike, egyelőre 80-100as tempó mellett bő 800km után a lónyál negyede még megvan (55L tank) .
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
rbalint88
addikt
válasz 6030D #186691 üzenetére
A t-roc is golf kulmeret. Es ar is. Csak belul akkora, mint egy polo... 5-ossel kezdodo arhoz meg a fapadnal is jot kellett alkudni es/vagy ostermelonek lenni. Pofatlanul draga az az auto (is), foleg a kokemeny belteri muanyagok tukreben.
Kuga egy kellemes auto, de erdemben abban sincs tobb hely, mint egy focusban. Ahogy egyre tobbfele suv-val kapcsolatba kerulok, mondom azt, hogy az egesz kategoria egy hulyeseg. Viccen kivul a vitara es az scross aminek a leginkabb el tudom nezni, mert valamennyivel tenyleg magasabban van az aljuk egy atlag kompaktnal, jo helykihasznalasuak es nem pofatlanul dragak, sot. -
-
-
veterán
válasz 6030D #187188 üzenetére
még nincs döntés, de amíg ez megszületik és megérkezik, addig úgy tűnik, hogy egy 3-as octavia 1.5 tsit fogok használni (facelift, 10k km). de a kívánságlistám sorrendje pug 508/3008/golf variant/leon/octavia éppen. aztán ami kijön a keretemből ezek közül. a golfot nagyon drágán mérik meg a többit is, szóval lehet végül proceed lesz
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #187446 üzenetére
Igen ha nagyon akarják akkor megtudják állapítani. Bonyolult, mert alvázszám alapján letudják kérni a gyári felszereltséget és úgy kitudják kalkulálni, hogy milyen szoftfver verzió került rá. De akkor is egyesével kellene bújni a sorokat az admapban amire kétlem, hogy bárkinek lenne türelme. Bár lehet van nekik valami gyorsabb összehasonlító, de biztos nincs lementve az összes kocsi admapja nekik. De senki nem fog ilyennel foglalkozni, hogy be van kapcsolva, 2db extra led a féklámpában. Ha nagyon akart volna vele foglalkozni a VW akkor már rég nem lenne legális a VCDS vagy az OBD11.
Mit akarnál egyébként állítani? Csipogást ne akarj kikapcsolni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz 6030D #187391 üzenetére
Anno mikor ezt megalkották a szabályokhoz és a józan észhez igazították és nem a valósághoz.
A nappali menetfény a szembejövőre világít, így kevés fényerővel is messziről jól látható miközben mégsem vakít el. A tompított meg lefele világít, nem is látható annyira erősen emiatt, hiába tud 1500 lument az 55W-os halogén.
Hátra nappali menetfényt nem lehet, mert féklámpával keverhető. Az ehhez képest gyenge hátsó helyzetjelző meg nem látszik napsütésben, sötétedéskor meg a szabály és a józan ész szerint is fel kéne kapcsolni a lámpát. Ehhez mérve a nappali menetfény, hogy csak elől világít teljesen jó.
Hogy az autósok nem kapcsolják fel a lámpát mikor sötét van, az már más téma. Pár gyártó reagált is erre, náluk van nappali menetfény mellé hátsó helyzetjelző kapcsolás is. -
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz 6030D #188382 üzenetére
A Red Ale-t azt hiszem kóstoltam, de annyira nem emlékszem rá hogy valószínűleg nem ízlett annyira.
Miller - Corona egyre megy, bulisör, vizezett cucc. 20 évesen én is odavoltam a Miller-ért, ma már nem adnék érte pénztMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
csoki46
aktív tag
válasz 6030D #188510 üzenetére
Én ráböktem a véglegesítésre és 20 másodperc múlva csörgött a telefon. (Ha valaki tudja, hogy csinálták írja meg). Minden nap jött 1-2 ígérgető. 5 perc múlva ott van a címen, azóta is jön...
Azt hiszem 150 megtekintés volt amikor töröltem a hirdetést.
Nem kértem érte sokat, de így is jöttek a -30-40%-os alkukkal a tesók. Végül jó helyre ment el. -
Qru
MODERÁTOR
válasz 6030D #188605 üzenetére
Verethetsz végig a 21-esen nem nagyon mérnek arrafelé (a MOL kút adná magát a 70-es tábla miatt de inkább csak a fel/lehajtók környékén szoktak állni néha-néha). Zagyvaszántónál az Édenkert csárdában egész ehető kajákat adnak, a sztrapacskájuk kimondottan jó szokott lenni (csak elég gyerekadagot adnak). Ha odafelé is cukiznál akkor ajánlom a Csibe cukit Pásztón, az elég fullos. Mátraszentistvánban meg a Vöröskő ahol ehető kaját adnak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #188745 üzenetére
Azért mert akinek nem kell 7 személyes autó semmivel nem nyújt többet. Meg valamiért nagyon túl vannak árazva. Valamint azokban már Li-Ion akkumulátor van. Olcsóbban szervizelhető a P2 vagy P3 akksi.
Amúgy az is jó bátran vehető autó akinek "egyterű" kell.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
csoki46
aktív tag
válasz 6030D #188850 üzenetére
Ez olyan messze van egy roadster-től mint egy prius a tesla-tól. (Csak, hogy stílszerű legyek)
Tegnap hazafele azon morfondíroztam, hogy miért nem ilyen a futóműve, kormányzása minden autónak mint az mx5-nek. Annyira finom, pontos, precíz, aztán realizáltam, hogy nem szólhat minden autó az élményről, erről a fajta élményről.
Tényleg nem lehet mindent egy autóba sűríteni.Imádom az M5 V10 hangját, de hidd el, hogy vezetési élménybe teljesen más a kettő. Az, hogy melyik javára, egyéni preferencia kérdése.
Én személy szerint mindig a kicsi, könnyű járműveket szerettem.
A mazdában 120 km/h-ig megtörténik miden, a füleden jön ki az adrenalin. Az M5 jobb esetben épp, hogy betapad, és húhzhatod a 3. sebességet
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen