- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
Hirdetés
-
2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
it Az imec európai kutatólaborjai 2,5 milliárd eurót kapnak, a cél a 2 nm-esnél modernebb chipet fejlesztése, amelyből számos európai ágazat profitálhat.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #138019 üzenetére
Nem, melóra ott van Kormi. Szóval megyek csak nem Bubival. Bubi rokonlátogatásra meg telekre járásra van de télen ezek ritkábbak, mint nyáron. Szóval a városban TDI-vel járok városon kívül meg benzinessel.
Ha Bubi helyett egy V60 Phev lenne azzal se mennék nagyon télen jelen körülmények között. Pedig nagyon tetszik...Munez: Nekik érdemes is, mert a kúthálózat (jelenlegi) hiánya megoldható hiszen a telephelyen töltik fel őket és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Doki16 #138114 üzenetére
Elviekben 6,1s power módban; eddig 7,3 sikerült. Nem kizárt, hogy egy turbószelepet kell cserélni. Nem vészes, 40 K.
Most megtankoltam táltos dízellel, hátha kipucolja.A zöld rendszámra és márkára gyanakszom én is.
BTW ha az A7 TDI mellett döntök, úgy azt terveztem, hogy veszek mellé egy Prius 2-t városba.
-
veterán
válasz Doki16 #138125 üzenetére
Ez egy D6 PHEV; a dízel 215 le, ez az adat szerepel a forgalmiban is, plusz forrástól függően 68, 69 vagy70 le a villanymotor, szumma 283-285 le (vélhetően ezt írja az oldal 283-nak).
Ha "teljesen" lemerül az akkumulátor, akkor úgy viselkedik mint egy normál hibrid, pl. egy nem plug-in Prius.
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #138270 üzenetére
Ahogy látom, szépen bele lett csempészve az aláírásodba az Auris eladó. Ennyire rakattantál a Volvora?
Fehér Farkas: szerintem meg inkább sehol se közlekedjen felnin - itt szó szerint - és törött autóval[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Doki16 #138270 üzenetére
Nekem sedan Comfort Tech van, a heten lett meg. 1.8-as hybrid. Nekem a kinezete tetszik, a fogyasztas az E12-es automata utan nagyon jo erzes, kevesebb, mint fele annyi(4.2 jelenleg, 3.9 volt eddig a legkisebb, palyan meg nem jartam). Ami jobban zavar mint gondoltam, hogy fog: a hossza. Egyszeruen nagyon hosszu. Parkolohelyekre ki-, beallni nehez vele. A pittyegok erzekenyseget meg nem sikerult megszoknom. Az ereje szerintem boven eleg, gyengebbre szamitottam. A fekezesre meg valoszinuleg nem ereztem ra, mert ott mindig max. 1 eco-rubrikat kapok. Nekem a tablet bejon, foleg a gombokkal. Az esti gombvilagitasok eleg faszak, tok jol neznek ki. Ma jottem ra, hogy hatra jo lett volna egy ablaktorlo. Bar nem veszes a kilatas, de lehetne jobb is. Osszessegeben viszont rendkivul kenyelmes es nyugodt auto. Bar en 174 centi vagyok. Derektamasz jo cucc, foleg hogy vannak gerinc problemaim. A vilagos belsovel nagyon tagasnak tunik. Ez az eco pontozas egyelore jol lefoglal. Nem bantam meg, hogy ezt vettem, mert a sajat kriteriumrendszeremnek szinte semmilyen mas auto nem felelt meg. Ioniq Hybrid meg jatszott volna, de abbol nem tudtak tesztpeldanyt keriteni, en meg mar nem akartam varni. Meg annak a fogyasztasarol nehol ijeszto adatokat is latni. Is300h is felmerult, de sokaig nem realizaltam, hogy hatso kerek hajtasu, ami nalam nagy hatrany. Elektromos autok meg nem eleg sokretuen hasznalhatok nekem.
Ui. hogyan lenne a legegyszerubb eladni az e12-est? Beszamitasra nagyon keveset adtak volna, igy azt skippeltem. Egyik kollega mondta, hogy o bizomanyi ertekesitessel adta el az autojukat, s orult neki, mert 3%-ot kellett csak atadniuk a kereskedonek, ellenben nem kellett semmivel veszodniuk. De ez nem Budapest volt. Bp-n tudtok ilyen lehetoseget, megbizhato kereskedovel? A vevokkel valo vita, meg bemutatozas, telefonalgatas annyira nem hianyzik.
I am having fun staying poor.
-
-
Drizzt
nagyúr
válasz Doki16 #138332 üzenetére
Nekem nincsen összehasonlítási alapom, de azon még elgondolkodtam, hogy ez, vagy majd ugyanez a hajtás esetleg a 4. Priusban levőnek lehet a közvetlen utódja. Abban 121 HP-s az összrendszer. Ma amúgy mentem mostmár autópályán is. A fogyasztást pontosan nem mértem ki, csak kb. a képernyőről tájékozódtam, de érzésre 5.5L környékére kúszhatott fel. 120-145 között mentem. Az viszont kellemes volt, hogy ettől gyengébb gyorsulásra vártam ebben a sebességtartományban, 120-nál még érezhetően meg tud lódulni egy erős gázadásra. Kimondottan erősnek persze nem mondanám, de teljesen élhető. Hangot direkt megkérdeztem az utasaimtól, azt mondták picit hangos, de nem vészes. Érdekes viszont, hogy szinte soha nem a benzinmotorból jön a fő zaj. Talán gördülésből és szélzajból, de nem vagyok egy szakértő, hogy ezt pontosan meg tudjam mondani.
Majd írok még, ha bővül a tapasztalatom. Ui.: nekem tökre bejön a belseje, de volt aki azt mondta, hogy full retro. Úgy látszik ez a rész elég megosztó. A tárolók mérete nem valami nagy, ellenben nagyon tágasnak érződik belül a tér.
I am having fun staying poor.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Doki16 #138586 üzenetére
Én is beleszerettem a tájba: [link]
Ausztria (is) olyan ország amilyennek mindig is szeretnénk hogy Magyarország legyen, de soha nem lesz. Mert a többség tirpák balkáni bunkó, ezért mi maradunk jóvanazúgy ország.., ahol nem sávot bővítenek ha kell, hanem megnyitják a leállósávot...
Ausztria pedig évi 1x célpont minimum
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #138586 üzenetére
Egyik irányba Transalpina, vissza Transzfogaras.
Haver volt három éve motorral, azt mondta, sokkal szebb mint a Transzfogaras - de azért azt sem kell kihagyni.
+ha minden igaz, már idén befejezik Déva mellett azt a 40km hegyi szakaszt, és akkor Szebenig végig pálya lesz.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #138593 üzenetére
Amint van valami konkrétum, toljad a kérdéseket. Szebenben/fele rengetegszer jártam, Transzfogarason én kétszer voltam, egyszer feljöttem délről egyszer csak Erdély felől a csúcs, egy kis júliusi hógolyózás és vissza
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz Doki16 #139140 üzenetére
Én is majdnem ellocsoltam már ennyit, mondjuk a motorral semmi bajom nem akadt. Mocskos drága ezekhez a Volvokhoz az alkatrész, 4 rugó 120k pl. Míg a 2010 utániakhoz már 68-75k, nem is értem, pedig rengeteg fut belőlük. Kicsit olyan, mint az IKEA. Jól hangzik, csak nagyon drága. Nálam 200k felett is porszáraz minden, IC cső, turbó, olajteknő, szelepfedél is.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
válasz Doki16 #139157 üzenetére
Azért mondom, hogy tuti több van benne. A turbó sem folyik ezekben 150 ezernél, semmi ilyenről nem hallottam még soha, az egész tartósra sikeredett. 0,3 bar csak a töltőnyomás.
De látszik, hogy nem szarik rá és próbálja jó állapotban tartani, ha ezeket a hibákat kijavítja még sokáig jó autója lehet. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #139166 üzenetére
Én nem, képes volt eladni a Megane RSt ezért.
Később úgyis kelleni fog egy anyataxi, főleg, ha jön a tesó, én vettem volna anyának valami magasabb építésűt, amibe könnyű pakolni a gyereket.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #139258 üzenetére
Megvan a vásárlóköre, sokan a márka miatt veszik és várnák el a "prémium" érzést, csak hát vannak esetek, amikor nem jön össze. Plusz azért a fortwo sokkal kisebb (könnyebb vagy 300 kilóval, kisebb a fordulóköre és ~1 méterrel rövidebb is), az igazi belvárosi cirkáló.
Suzukinál egyébként elkezdték szórni az extrákat, amik ebben a kategóriában nem megszokottak, bár részben az NCAP nyomására, DSBS/RBS (vészfékasszisztens), refi asszisztens, sávtartás, sávelhagyás figyelés, adaptív tempomat stb. Csak hát akkor is egy Suzuki jel marad az ele
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #139265 üzenetére
A minden lábteret elfoglaló ducato méretű váltódobozon és a sofőrt elvakító kopogós, lakkozott műszerfalon túl szinte semmi, leszámítva, hogy Fiat és kb egy év után jönnek a különböző elektronikai gondok. Bár legalább belül egy picit pofásabb, mint a Linea-k. Azokkal szerintem büntetni is lehetne, annyira rossz őket vezetni.
MunezXBK: Abarth nagyon kis fickós, kétségtelen, hogy szemre frankó kis rucit kapott, a hangja is élhető abszolút, elhiszed benne a színházat, hogy sokkal erősebb és gyorsabb, mint amilyen a valóságban, de az elektronikája nagyon butus, pontosabban nagyon vigyáz a gazdira, így ezért szerpentinezni nem nagyon lehet vele. Plusz az árát is szépen megkérik még használtan is. Én nem vagyok elég bátor ahhoz, hogy használtan vegyek egy ilyet, bár a twingo sem volt éppen racionális döntés
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
bbubby00
őstag
válasz Doki16 #139277 üzenetére
Tudod, amíg van szar addig van....
Undorító ez az egész, de erre IGÉNY van. Sajnos sokat futott autót senki sem akar venni, csak a svéd cserediákok, akik eladják aztán aligfutottként. Aki ilyenekkel szóbaáll, meg is érdemli.
Persze van más nepper is aki hasonszőrűen mókuskodik.
Én inkább elmondok mindig mindent az eladó kocsimról, nemszeretek rosszul aludni.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
BigBlackDog
veterán
válasz Doki16 #139309 üzenetére
Ahogy látom, frissült a cikk, már nem lezárásról, hanem terelésről írnak benne.
Eléggé szerencsétlen helyen vált akadállyá a busz, én is csak 300-400 méterrel korábban láttam meg, hogy van valami a sávomban (ami áll), előtte kitakarta egy kisteher. Szerencsére csak 100 körül mentem és nem volt mellettem senki, így nem volt vészes a helyzet. De sajnos erősen balesetesélyes volt a helyzet ismervén az M1 kifelé vezető szakaszának forgalmát 16 óra körül.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Doki16 #139311 üzenetére
Irgalmatlan gyorsan kéne terjednie, de ez nem így fog menni sajnos... Mire kikopik az autók jelentős része amiben nincs, lesz még 20 év is? Itthon. Pedig ezek olyan dolgok amik amúgy nem szólnak bele a vezetésbe, tehát akik amúgy az önvezetés miatt pattognak azokat sem zavarná s közben sokat segítene és sok balesetet elkerülne vagy enyhítene. Nem 150-nel ment volna be a fizetős kapuba a BMW se, ha tartalmazott volna ilyet. Bár kétlem, hogy meg tudott volna állni, de nagyon nem mindegy mekkora sebességgel megy beléjük.
Most lapoztam fel a police.hu-t is, cabrió + kék Man, a két hátsó utas nem kötötte be magát és meghalt. Az elsők túlélték. A hátsók simán kiszállhattak volna kávézni, ha bekötik magukat.
Régen én se kötöttem be magam, ha a boltba mentem csak, mivel pár utcányira van. De ahogy tudatilag fejlődtem már rájöttem én is, hogy attól mert én 40-nel megyek a kis utcákban még más őrült jöhet nekem szembe 80-nal úgyhogy bekötöm magam a boltig is. -
#89309696
törölt tag
válasz Doki16 #139334 üzenetére
Az itthoni emberek valamiért félnek ezektől, vagy nincs annyi eszük, hogy különbséget tudjanak tenni önvezető és biztonsági elem között. Meg valamiért néhányan betegesen ragaszkodnak a faék dolgokhoz, még olyanok is akik amúgy megengedhetnének maguknak valamivel modernebb autót, nem terhelné le őket anyagilag. Ők nyomnak az egyesre. Az a 14 év átlag autó életkor itthon az nem csak anyagiak miatt ennyi, hanem tényleg sokan a minél egyszerűbb autót favorizálják, akár a józan ésszel szembe haladva is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #139334 üzenetére
1: felnek az ujtol
2: nem biznak a rendszerekben, lasd a gyalogost elcsapo bmw gyalogosvedelmi rendszer, vagy a Honda veszfekrendszere ami veszfekezett egy lehullo falevel miatt...Gyerekcipoben jar ez az egsze de ha beerik es elterjed akkor biztonsagosabb lesz a kozlekedes valoban.
#nincsbennetarcsi
-
Coyot
őstag
válasz Doki16 #139341 üzenetére
"A ráfutásgátló, meg soha nem adott még fals jelzést az elmúlt egy évben"
Volt szerencsénk itt egy 2 éves rav4-hez, tolt egy akkora vészféket a pályalehajtón teljesen indokolatlanul, hogy mindenki borult és minden is borult
Kell még ezekenk sok sok idő attól tartok.
Má' nem
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #139383 üzenetére
Nekem amúgy ez furcsa, egyrészt inkább TSB nem recall (nem kapott senki levelet tudtommal), másrészt a lejárat nem inkább gyártási időponttól kéne függjön? (X éves korig csere ingyen, y-ig kedvezményes...) Na mindegy, csak furcsa volt olvasni, nem vagyok annyira járatos a szervizkampányokban.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen