- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
ph Ezt maga Pat Gelsinger, a vállalat vezetője erősítette meg.
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Declare
őstag
válasz tboldi #45951 üzenetére
Iiiiiiii baszki, jobbulast, remelem teljesen helyrejössz!
Ez a baj ezekkel a rohadvany motorokkal bakker....nekem is nagyon bejön, vittek, is mentem is vele, meg persze 17 evesen nyomtam ezerrel a Simsont es imadtam azt is de en ezeken a nagymotorokon mindig azt ereztem, hogy bitang jo, nagyon allat....de nem.....es nem is csak magam miatt....hanem pont ezert. Eleg egy elbambult autos, aki index nelkül bekanyarodik eled es a serülesek azonnal a zuzodastol, halalig terjedhetnek a pech vs. szerencse "kerék" alapjan.... autoval ugyan ilyen esetben legrosszabb esetben lesz egy gazdasagi totalkar, de ha nem egy 10 eves suzukiban ülsz, jo esellyel max ennyi.
Ilyenkor amugy a serülesed miatt kapsz karteritest is valami alapjan?
-
-
Declare
őstag
válasz tboldi #45959 üzenetére
Igazabol, mint autos, ilyen szemszögböl erdekelne meg egy dolog. Mondtad, hogy ha elismeri a felelöseget, akkor kifizet es mentek haza, nincs per. Ezt addig ertem, hogy az anyagi kart kifizeti (marmint ugye a biztosito), viszont a nem vagyoni karteritessel a serüleseid miatt, azt is a biztositonak kellene allnia nem? Vagy arra ez nem vonatkozik? Hogy van ez a fizetes kerdes ha balesetet okozom? Meddig terjed a kötelezö biztositas hatasköre?
(#45960) Qru igen sajna egyik haveromnak azert kellett szegecselni a vallat mert körforgalomban vol valami olaj kifolyas rament, normalisan haladva, kicsuszott alola a moci es elkapta vallal a padkat....nekem ennyit nem er ez a dolog....
gokart az nagyon allat, nyomjatok (micsoda verszivas lesz itt ha összejön, elöre keszitem a popcornt )
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #46660 üzenetére
Ne kezdjük el itt is a rainx kontra ugráló lapát témát pls! Autóápolásban topicban már volt egy menet róla.
De amúgy nekem sem ugrál...most.
Azt ne mond, hogy a wagon r-en működik! Én is feltettem az agilára, de 1 hét múlva szart sem ért. Mondom, jó, ehhez azért kell egy dőlés szög is, nem jó, ha függőleges az első szélvédő. Szóval nem is erőltettem. -
z123456789
addikt
válasz tboldi #46869 üzenetére
Háhá! A letakart audik itt álltak a mi állomásunkon egyik este.
Amúgy az opelek küszöbje szerintem direkt ilyen. Muterén is valami rücskös anyag van. Ocsmány, de starpabíróbb, mint a sima fényezés. Más kérdés, hogy szerintem jobb helyeken ezt megoldják a sima festékkel is.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #46885 üzenetére
Mármint mi lesz Öttevény, vagy Abda?
Amúgy szerintem nem azért vannak letakarva, mert titok van alattuk, hanem csak simán ilyenkor, ahogy kezd párásodni a levegő, már így szállítják őket. Az összeset. Nyáron is látni párat letakarva a vagonokon, azokat gondolom olyan helyre viszik, ahol egyfolytában hideg, és párás a levegő.(#46886) richie900812
Akkor nem tévedtem sokat.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #48415 üzenetére
Én is próbáltam, még a hivatalos megjelenés előtt volt az egyik kereskedőnél egy darab az elsők közül.
A 140 pacis hondahoz képest is jól megy, bár papiron hasonló a menettulajdonsaguk, mégis jobban érződik.
Őszinte leszek, várok 2-3 évet, mire kijön, hogy van-e valami tipushibaja a motornak, es utána egy újra benevezek.Integrale: ez mind szép és jó, azt viszont ne feledd, hogy a közelmúlt (és távolra sem emlékszem) suzuki motorjainak nulla, azaz nulla darab konstrukciós vagy "tipushibaja" volt.
Az autókkal voltak gondok, törő rugók, váltó nyelestengely csapagy, stb., de motorral soha semmi. Ennek jegyében írták a tesztben is, amit írtak, illetve ennek fényében bizok benne, hogy itt is tudták, hogy mit csináljak. Majd az idő eldönti, addig kivarok 😉 -
Qtya123
őstag
válasz tboldi #51751 üzenetére
Ugyan nagyon ritkán kerülök ilyen helyzetbe, de én akkor az autó folyamatosan előre tartó mozgásával jelzem, hogy én itt ugyan a kedvedért nem fogok visszatolatni 20 métert, hogy neked ne kelljen 2-t. Eddig megindultak hátra. Ha nem akarna, akkor meg megállok aztán majd megunja...
(Ma nálam is megvolt a mosás+szétfagyás. Amúgy nagyon unom azt, hogy a pénzbedobós mosókban csak a kosz nagyját lehet lecsapatni, az alig látható retek végig rajta ül az autó. Emiatt szoktam 2 vödörből lemosni kézzel is, majd újra nagynyomású öblítés és szárazra törlés. Persze ilyen hidegben nem volt ma sem sok kedvem ehhez, úgyhogy maradt csak a nagynyomású és a félig elvégzett munkából adódó vegyes érzés...)
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #51836 üzenetére
Apámnak is ugyanezek voltak a kritériumok, ő is ignist nézegetett.
Próbálj ki egyet, maxra állított üléssel simán ugyanolyan be és kiszállni, mint egy ignisbe.
Azon kívül persze mindenben jobb, nagyság, kényelem (nagyobb ulolap és háttamla), anyag minőség, összeszerelés, megbízhatóság.
Apámét 130k km korul vette, simán benne van még kétszer ennyi is.
Szerencsére apámat sikerült lebeszélni a merev hátsó hidas szekér ignisrol, próbáltad már azt az autót a magyar utakon? Kirazza az ember fogabol a tömést is.Mondjuk most nincs fent egy se amit megvennék, de neki is hónapokat keresgettünk, aztán amit kinéztem neki hahun, meg is vette, eddig még nem bánta meg.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #51834 üzenetére
1milláért nincs épkázláb splash? ignishez és vagyonőrhöz képest űrtechnika, agilánk volt 10 évig, utána jött a splash, hát ahhoz képest ferrari. abban a bp-zsámbék távot végigrettegtem (még a volánnál is), annyira fosul bizonytalanul kanyarodik, míg a splash-sel ma végignyomtam óra szerint 100-110-zel és nem volt para egyáltalán. mondjuk földszintes autóból átülve először el kell hinni, hogy befordul, aztán némi szokás után lehet vele gokartozni
-
a8l
aktív tag
válasz tboldi #52840 üzenetére
Most alig van valami, csak a8, asszony h2-je, meg az öreg laguna boltba járni.
Régebben volt mindig kabrió is, sc430, aztán a solara, tavaly pedig egy inf. g37 cabrio.
gt-r sokáig volt közel 7 évig, a D3 a8 is 9 évig, h2 előtt volt régi h2, meg volt mindkettőnknek rx400h, aztán egy rx450h, infiniti fx50s, de ez nem tetszett. Ezek előtt volt pl D2 a8-bó mindenféle évjárat, navigator, range, firebird v8, yukon, még sok amerikai mindenféle(gr csirke, concord, lhs, sts, blazer, explorer, mustang cabrio). Még régebben miután jogsim lett 95 elejétől kb 1 évig mindenféle öreg autó, pl ritmo105tc, saab900, e30bmw, 626mazda, corolla, w123, w124, w140, r19, még rengeteg mindenféle hasonló. Az első értelmesebb autóm egy Chrysler concord volt utána meg a firebird ami akkor szinte új volt 2 éves 13e miles-el, aztán a yukon 6.5td. Még volt egy rakás amire nem is emlékszem vagy csak most nem jut eszembe, de semmi érdemleges. pl egy új twingo 15éve volt fél évig, stb. -
z123456789
addikt
-
brumi1024
veterán
válasz tboldi #54048 üzenetére
Szerintem aki szerint ez nem F10, az nem ért hozzá. F20 semmiképp (abból nincs sedan az az 1-es), F30-nak pedig ez túl nagy és a lámpából is làtszik, annál az beleér a vesébe. Ez egy line mentes esélyesen faceliftes F10 (az első lámpatestből ez egyértelmű lenne).
Már hivatalosan is BUÉK!
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz tboldi #55752 üzenetére
volt már egy limited egy hónapra
elkezdték gyártani, majd hamar elfogyott a 17es felni. nem gondolták, h akkora sláger lesz.a limited azt jelentette, hogy 17es helyett 16ot kaptál, meg egy órát a műszarfalra, középre. elvileg milyenk is limited, de kértem, hogy takaritsák ki az órát, és köszönöm, nekem jó lesz a 17es felni Ezért átrakták egy később gyártottról.
van igy is két óra benne, tököm kíván még egy harmadik analógot.
kivi leszek, mi lesz a köv limited, éppen melyik beszállító nem tudja tartani a tempót. mondjuk, ha elhagyják a gyári navit, és egy tiszta androidot raknak bele, akkor winwin
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
válasz tboldi #57350 üzenetére
ok akkor van a benzines motor, meg a diseles
vagy benzin motor és disel motor,
vagy az otto motor ésdiesel(b+ jól írtam le) disel
vagy benzines és gázolajos
egy csomó dolog nem jól jön át, pl a sthil fűrész az igazából láncfűrész és csomóan mondják, hogy van egy husqvarna sthil fűrészem
, amúgy a kutakon van elcseszve, mert benzin 95 és disel van írva, nem otto 95 és disel, vagy benzin és gázolaj, sehogy sem jó, de rövid az élet ilyen fságokkal foglalkozni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Apple notebookok
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Robotporszívók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen