- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
Hirdetés
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz kenwood #262559 üzenetére
Nem sok értelme, terhelés kellene. 110nél a magasabb rpm alig számít pluszba.
Segít az adalékolt benya, vagy injektor tisztító (pl wynns) illetve egr tisztító spré (wynns).
Focust, C4-et rendesen meghajtva (Tátra, sok pálya) csak adalékolt benyával is tisztult, de teljes terhelés és rengeteg padlógázas használat kellett hozzá. (Mindkettőnél majd egy litert hozott a fogyin is.)Szerk: Meg a jövőben a fullsynth olaj használata is javít a csak synthetic (azaz félásványi) helyett.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kenwood #262590 üzenetére
Az szívás, bár amit boltban kapsz, az nem (sokkal) erősebb mint a jobban adalékolt benzin.
A professional linet (erősebb, szerelőknek) is szoktam fél tankhoz is rakni, 10+ autóból egyiknél se volt gond. Hosszú utak előtt vagy negyedévente kapnak egyet egyet.
Fókánál 8,1-8,2-ből lett 7,1 azonos felhasználással. Igaz, nem 20 helyett 22% folytószelep állással, hanem 2*400km sietéssel, hegyen is át.208on épp ma takarítottam a fojtószelepet, táján holnap (ha megyünk vele és meleg a motor megkapja a dry part tisztítást is, ezt évente 1* szoktam. Légszűrőtől menő cső le, bespriccel (kb 10 perc), kész.
A kövi autónál (ami GDI) ezt olajcsere/leengedés előtt(!) ajánlott csinálni - de az a fóka mpi.Szerk: Sokan megveszik a márkás, szar minősítésű félásványi olajat! A szabvány/viszkozitás a lényeg, amit ma ajánl a gyártó olajpartnere!
Egyéb cuccot aki akar használni, tegye, nem kötelező. De le kéne videózni ilyenkor a kipuból csöpögő fekete cuccot (hozzámkerüléskor az első szokott ilyen lenni).
Meg a sajátoknál a fogyi meg a stopper/obd-s app nem hazudik[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz grizlisandor #262594 üzenetére
Ha könyvben megengedettnél sokkal jobb alapolajú (de megfelelő, pl RN0700) olajat rakok bele, 50km-enként indítom be a motort, nálam víz aztán nem marad kipufogóban meg olajban, havi 2000-2500km-t megyek; akkor is 8K?
Meg após aki hetente 3* indítja be falun belül, a megengedettnél is szarabb olajat használ, és kéthavonta lesz csak üzemmeleg az olaj, nála is 8k? (Bár egy egy év hamarabb teljesül)
Értem hogy sűrítsük be, de felhasználás/olaj/motor függvénye szvsz
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #262598 üzenetére
És melyik kerék milyen nehéz?
Képeken sokat nem látni, de én most szabályoztatnám lightosan a hátsó tárcsákat, betétet egy üveglapon picit felcsiszolnám, és mehet vissza, hogy ne legyen ilyen, mert akkor tárcsa+betétcsere a következő.
És/vagy mikor megy vissza a téli, betétek kijöhetnek, pálya megtalarít, leheletnyi rezes zsír mehet a betét oldalára ahol csúszik, mert az is lehet az oka hogy ilyen.
Plusz elől dobbetet hátulját félrehúzni, hogy van e mögötte komposzt ami rohasztja a küszöböt, vagy szépen kifolyik.Szerk: Ha ugyanakkori gyártás és minőség, akkor mehetne előre a 6mm-es, egyébként ahogy csináltad, hátra menjen a jobb.
TRW jó.
Amúgy sokad dob az autón, ha lepucolod a rozsdát a fékről, de úgy már közel 2 óra lesz .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #262601 üzenetére
Így van, fél-egy mm szezononként amivel jobban kopik elől átlagban.
Ha felcseréled esetleg a nyárikat, a pótkerékkel is összemérheted, legalább az is felfújod .
Nejemet mióta a 208 megvan (2020 ősze) félévente ugratom. A nagyobb autón 2 szett van, övén 4S, és a hétvégi program tervezésekor feldobom neki a kerékcserét, és idáig mindig benyalta (sóhaj, magában elkönyveli hogy fél napig nem lát, mert kereket, féket, garázst, kereket takarítok).
De az övét offseasonba centíroztatom, akkor van első hátsó csere is.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Egy litert nem igérek meg(csak ha szar olajjal nagypapásan használtad évekig, és mindig teli a kipud vízzel), de csökkenést igen, deal 🫸🫷
Ha Bubu GDI, ezeket tolnám: dry, wet és azonal olajleengedés utána.
Ha Bubi MPI: dry (vagy az egr extreme cleanert szoktam) és wet.grizlisandor: Ez helytálló hogy félévente kellene ilyen felhasználásnál, mutternak és apósnak is javasoltam félévente cserélem nekik, akár úgyis hogy a félévesnél szűrő akár maradhat ha nagyon spórolnak; de inkább tejeskávéval(!) a motorban járkálnak, ők tudják.
Megkímélt néni/bácsiautó[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Motul mi? A márka semmit nem mond, van fos A3/B4 xW40-es meg szuper olajuk is(minden márkának); ha tudod a konkrét típust, az hasznos lehet (legalább gourp III, de inkább IV-es alapolajú illene).
tboldi: Nehéz, állandó összkerék, nem túl hatékony motor, sritmonitoros keresgélés nélkül is azt mondom vegyesben nehéz 7,5 alá vinni.
bulikavagyok: Csak a családban is csúnya átverések voltak, csak kiszámlázott és végre nem hajtott cserék (fék), cserélendő de benthagyott alkatrészek (hosszbordás, vezműszíj), nem belevaló olaj betöltése (szétmálott tőle a szíj, motorhiba) - és ez csak egy szervizelés! Beszéltem velük, hazudtak mint a vízfolyás, de mindig valamit sumákoktak/elbasztak húgom autóján.
radi8tor: Pontosan olyan mint az egészségügy, és már régóta . Csak szerencsére az autókhoz értek valamennyire, az orvosoknál (főként privát, államit hagyjuk) elfogyott a pénzem, türelmem, fájdalomtűrésem.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
X-Cess kivételével belerakám a többit, főleg az Eco-Nergy-t.
radi8tor: Igen, ez 'rendes', fullsynth olaj.
tboldi: Ok, fontosabbra majd dedikáltan válaszolok.
bulikavagyok: Meg is találtam, Duna auto a remek csapat: [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Átdobhatod mocit, évjáratot, meglesem. A5/B5 nagy eséllyel azért nem olyan rossz bele. Ellenben az A3/B4 (gyártó speckók nélkül) ladába való (igen, akár az 1.2 75 LE Clioba is mehet, de 1.4 vagy 0.9-be ugyan megengedett RN0700-al asszem, de nem ideális).
Japánokba bő 20, európaiakba bő 15 éve kevésbé sűrű olaj dukál (kivéve egyes turbósok). De még a lassan 20 éves fűnyírotrakeszunkba is 30as az előírt olaj.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Automata ablaktörlés:
Xsara Picasso: Automatán nincs állítási lehetőség, 98%ban jó volt, ha patent állapotú a lapát.Megane 3: Automatán asszem 4 fokozat van, korrekt, általában 2.-3.-on használtam (többször törölt becsillanára mint a Picasso)
BMW 3 F30: Automatán 3 fokozat van, de mindegyiken szarul törölt, egy egy felüljáró meghülyítette - ráadásul a jobbkormányos a sofőr tükréhez verette a vizet (bámulatosan gagyin jobb kormányosították, lábtámasztól az ablaktörlésig, bár az ülésmagasságállítástól az övmagasságállítás hiányáig (156-201 centiig voltunk hárman sofőrök) és a fapados rugózásig (defektgátlós 17es kerékkel) volt néhány olyan megoldás, amivel a török szedánok se szenvedtek).
Csak az vigasztalt minket, hogy az automata klímájától jobb, és kevésbé zavaró ezt kézibe tenni mint a klímát, amit nem lehetett.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kenwood #262722 üzenetére
A legtöbbször E/1-ben szelfizve nyomja, elmesélve/mutatva amit látott. Ezeket nyilván nehéz lenne vizsgálat közben csinálni.
Meg van amikor így is benyalja, mint múltkor a transporterrel (vagy multivan vagy mi a tököm).
Amúgy meg trú, az itthoni felhozatalból bizonyos szintek/verziók gyakorlatilag teljesen hiányoznak, ezért lőttem most kintről én is. És várom a világ leghosszabb két hetét, hogy mikor lesz már nálam a kicsike... Nem rémlik hogy valaha telt ilyen lassan az idő...
Más, minket valószínűleg itthon soha nem fog érinteni, de a Philips is felvette a kesztyűt:
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Mondjuk a gyártónak is ... a ...be, mert ha az ECU tiltja az indítást, akkor egy hibaüzit illene róla dobnia (vagy legalább a szokásos nyomd a féket az indítózáshoz üzenetet ilyenkor is).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Most nézem, hogy nem csak Csikós és Gajdán Miki, hanem Bolla Gyuri is az AM-nál vannak. Ez új volt nekem .
Bár ma is amilyen cikk jelent meg a tc-n, nem csoda.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
-
MC Pite
veterán
Ez csak a mondat második felét erősíti .
PSA-ben elsősorban Siemens vagy Bosch vagy Siemens feliratú dolgok voltak amik akadoztak.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a 2000es években mindenki próbált spórolni, tehát valószínűleg a Siemens tudott volna jobbat is, de nem nagyon akarták megfizetni - azontúl, hogy néha amikor akart, akkor sem mindig sikerült a főként a Siemensnek. Egyébként akkoriban pl a VAGnál gondolom (nem tudom) nem valeo és sagem trafók voltak, és azok sem lettek sokkal jobbak. PSA-nál meg nem tudom ki gyártotta a trafósort , de azok jól bírták.Úgy gondolom a kb 2002-2012-es időszak nem sokan sírják vissza: nehéz, bonyolult irányba elmenő, (némileg) kiolcsósított autók (főként európára igaz, de azért a japánok is behibáztak ekkoriban pár dolgot) jellemezték ezt a korszakot.
Gabesz87: Nem igazán. Egy-egy típusnak szoktam utánaolvasni, de pl hahu-n is nevetséges a phev és ev autók keresési paraméterezhetősége sajna. Én is főként a villanyautok.com-ot néztem.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Olajból nem szoktam kockázatni, és a hivatalos importőrtől veszem általában.
De most még beszer áron is másfélszeresébe került, mint filterabc vagy zsu+, stb-nél.
Total-ról van éppen szó, van bárkinek bármi tippje honnan szedik, hogy van ekkora különbség?
Nem biztos, csak a mohó nagyker lehet benne, mert az autodocnál is hasonló árak vannak mint a nagykerektől a beszerár (kb 16500 vs 25000 az 5 liter esetén).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #262846 üzenetére
Nebassz, mit vettél?
Nálam:
H7 ledizzók refibe: megérkezetek ✔️
H11 ledizzók ködlámpába: megérkeztek ✔️
Wireless AndroidAuto adapter: megérkezett ✔️
Autó: még várja a sorát fedett helyen ❌Ha minden igaz már holnap lesz a honosítás, utána már csak eredetiség
vizsgaadó, transzfer hozzám P rendszámmal, meg megyek utána okmányirodázni.
Pfff, majd 3 hétig egy rohadt nagy kupac pénzzel könnyebb vagyok, autóra meg várok...
Ellenben lassan 2 hete már Megane sincs .Tanulság: Kínából kellett volna az autót is rendelni
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz szőröscica #262842 üzenetére
Várjá várjá várjá!
A hanyatló nyugaton van 90/80/70/60-as tábla is, és ésszel rakják ki. Nem 60as tábla a semmire lakotton kívül, 30/40lakotton belül ugyan, de nem lakóövezetben, meg hónapokig kintfelejtve és annál trafizva.Osztrákoknál nem fáj betartanom a sebességet, még 10km/h-val is ritkán lépem túl. Itthon +15öt tartom, lakotton kívül a másfélszeresét, mert 100ból 98 tábla barokkos túlzás.
Ellenben a tényleg veszélyes helyeken nincs egy kibaszott tábla (felénk ez a jellemző) sincs, hogy éles kanyar van a bukkanó után, se kanyar, se sebességkorlátozó.
Évente 1-1 kivétel, mikor beszopom, mert a 1,5*-es sebesség mégis kicsit sok egy kanyarnál .
Ennek a felénél is csak azért, mert felmarják az kanyart, hogy faszán csússzon.Szóval trafizzanak, ha értelmesen tábláznak, és boldogan betartom itt is
radi8tor: Igen, azt érzem, a kinti rész pikk pakk ment. Fejér megyei a srác aki intézi vám/honosít/eredetadót/mozgatást, mondja hogy ott 2-2,5 hónap lenne, itt még egész gyors. De hihetetlen lassan vánszorog az idő, és még csak szürkületben alig egy percet ültem összesen benne (1200km-ről képek és videótelefonálás útján vettem ).
Remélem hétvégén itt lesz és olyan amilyennek várom[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #262856 üzenetére
8/10 volt nekem, meg az előző is.
És már több mi tirígység amivel olvasom a kuponos dolgokat, és kivételesen várom, hogy tankolhassak
208ba nem tankoltam, mert át akartam 20 litert fejteni a Meganeból, de csak majdnem kidobtam a taccsot, nem sikerült úgy megszívnom a csövet, hogy jöjjön a benzin . Foglaló után nem akartam már használni.
Korrektnek tűnik a Carlinkit 2A2 W.AA adapter csomagolása, simán drágább nyugati terméknek nézném. Értékelések jók voltak, a geek énem már nagyon tesztelné
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #262858 üzenetére
Carlinkit 2A2 és pediglen innen.
Ok, beszámolok
Szerk: Amúgy te ihlettél, csak körbenéztem alin is, mi tűnik használhatónak.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #262894 üzenetére
Nem akartam bontani, csak nem akartam fél tankkal átadni az autót; Megane alja amúgy is le van burkolva (nem rémlik üa szűrő, ami jó lehetne, csak volt kanna meg tömlő meg simán le lehetett tolni. Meg ugye aknám sincs .
De ha mondjuk le kéne szedni a tankot vagy hasonló, azért kipréselném belőle valahogy .racskobalazs: Nem igazán értem a kérdést - nem kötözködésből mondom.
-Automata fényszóró sötétben felkapcsolja a tompítottat (világosban ködben/viharban neked kell) ami jó, mert ugye a menetjelző a jelzőlámpa jó látási viszonyoknál, a tompított az útmegvilágító berendezés, és így legalább jól látszik az első irányjelződ is.-esőszenzor: Kikapcsolni sem tudod, max kézzel folyamatosba tenni. Ha jó állapotú a lapát(!), akkor jellemzően normálisan működnek.
-Start/stop: a hyundai sem hiszem hogy elbaszta, túl melegben/túl hidegben, alacsony akkufesznél és még 2 tucat dolognál nem állítja le. Amikor leállítja, akkor meg állsz az autóval a pirosnál, minek járjon a motor? Mire egyesbe rakod, már újra jár.
Van aki nem szereti, mert szar a motornak (nem) vagy tönkrevágja az önindítót/indítógenerátort (ez sem jellemző, mert erre méretezték) meg ők kikapcsolják mert csak. Vannak gyorsabb, meg vannak kicsit bénább rendszerek, de jellemzően 98%ban észre se venni hogy működik (nincs hátránya). Max annyi, hogy nem 30, hanem 60 ezres akkut kell venni 5 évente bele.
Egy bénábban megcsinált rendszer lehet zavaró, ilyen autókban pl kereszteződésnél vagy kikapcsolom a start stoppot (és pirosnál meg be), vagy ha pár másodperc, akkor addig kinyomom a kuplungot.
Amíg nálad van, nem bassza tönkre az önindítót, nyugi.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #262926 üzenetére
Kerékcsere kb 45 perc. De sose csak ezt csinálom, csavarok, fékek takarítása, esőelvezető takarítása, így inkább 2 óra, plusz a kerék takarítás.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz footy #262907 üzenetére
Kézinél is a PSA-nál, ha leállítottad úgy hogy be volt kapcsolva (beértél melóba, elfelejtetted kikapcsolni), indításkor nem indul magától, törölni, vagy ki/be kapcsolni kell. Ezt szeretem, a Megane automatán hagyva néha becsillanásra törölt a száraz szélvédőn egyet indítás után.
Sok sok apróság van amit reszelgetnek és tök jó, és van aki ezeket értékeli, van aki meg
Vitarát vesznemA régi konstrukciónál (Xsara Picasso) nem volt érzékenység állítás, mégis legalább olyan jól törölt mint a Megane/Octavia (ami egy erős közepes szintet tud).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz barnam_ #262978 üzenetére
3 hónap nyár miatt kell nyárigumit vennem az inkább télies 4S mellé.
Emiatt gondolkodok kicsit a CC2-őn, mert az már kicsivel téliesebb lett mint ami ideális lenne, bár nem rossz melegebb időben, de melegebb nyárban nem is hiszem hogy jó (mérést nem találtam).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
39, térdem mondjuk 17 éves korom óta xar, gerinchasadékomról 19 éves korom óta tudok, az ínyhüvelygyulladásom lassan 10 éve állandó (szakmai ártalom) .
Én kicsit sajnálok 200-220 ezret adni egy szettért (a másik mellé) amit 3-4 hónapra rakok fel. Amígy ez 80-100 ezer volt és sokat mentem, nem volt dilemma. De max 4 évente 400-450k Huf max évi 10k km-re azért aucs...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Béna kérdés:
Magyarországi forgalomba helyezés dátuma
Ma volt honosítva, megvan a műszaki adatlap. Az okmányirodához már kelleni fog a kötelező. A mai, vagy az okmányirodás időpont lesz a forgalombahelyezés?<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #263007 üzenetére
Jaja, egyelőre azt írtam be, csak nehogy elb.szcsizzam azért kérdeztem. persze vacsi közben kiléptetett, úgyhogy mégegyszer nekifutok, meg utána kéne olvasni, hogy az éves 5500 assistance az unionnál (casco kiegészítő) külföldre is érvényes-e, mert olyan utasbiztit szoktam kötni, amiben benne van; így meg jobban jönnék ki.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Unionnál beikszeltem először a mait (honosítás dátuma). Próbaképp a -remélt- pénteki okmányiroda és ma közé akartam tenni az x-et, azt nem is engedte . Szerencse, hogy egységesen kezelik ezt a kérdést (mint ahogy később első forgalombehelyezésnek is ezt írja, holott ott van hogy külföldi volt az első, mindegy).
Átfutottam a műszaki adatlapot.
Jármű típusa: '3'. A Megane az 'Z' volt.
Kereskedelmi leírása: C4 Picasso. 2018ban az bizony már C4 Spacetourer, de hát ilyen apróságon minek akadjunk fel (német forgalmin is rosszul, COC papíron helyesen van).
Jármű jellege: *dobpergés* Most nem limuzin(=szedán) mint idáig minden csapotthátú autónknál, hanem AC Kombi .Első kétszínű autóm, ügyesen beírva a két szín, és a második szín helye.
Szerk: Adnám ezt a Giulietta-t
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #263089 üzenetére
Yaris/208/Clio van-t jelölnék meg elsősorban. 208 és Clio-ból a gyengébbek MPI motorok, és azok is elég dinamikusak a valóságban.
Dacia Spring Cargo szerintem nem nagyon van nálunk.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #263112 üzenetére
Az nagyon, khm, kettes alá alá alá mint autó, és elektromos verzióban még alatta van egy kicsit.
Más: Hazaért .
És, napfénytető is van benne. Ez is meg is. Épp elférünk így hátul (és lightos a 2 oldali ledes belső világítás), de hangulatos.
Holnap tipli okmányirodába rendszámért, meg pénzt szórni.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Skacok, nem találom googlival
Regadó befizetést látják az okmányirodában?
Eredetvizsga, honosítás (meg az autó német) papírjai nálam, de regadóról nem találok semmit.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Mindennpapír frankó az okmányirodában, csak an2 soros számlát az országos fordító irodában (megyeszékhely) lenkéne fordíttatnom hogy rendszámot kapjak, mert előző tulaj neve van a forgalmin, de én az német kereskedőtől vettem...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #263162 üzenetére
Megkérdeztem a hivatalos álláspontot is a fordításról:
Ugye a kétnyelvű adásvételin ugyanazok az adatok szerepelnek mint a számlán. Ez utóbbi nálam német volt, elkergetett az ügyintéző az országos fordítóirodához.
Az ügyintéző kérheti a fordítást. Aki akarja, látja mi van rajta, elfogadja németül/angolul.
Mondanám hogy no problem, megyek másik kormányablakhoz. Probléma2: Tatabányán, Tatán, Dorogon és Esztergomban egész nap próbáltam hívni ügyintézőt, sehol nem vették fel. A telefonom 50%ot merült, időpontot 2-3 hét múlva, az irodák egy részébe csak kettőig foglalhatok (hatig vannak nyitva).Így mosolyogva utaltam el a 17k-t és veszek ki szabit, hogy elmenjek a számlafordításért megyeszékhelyre ha nem akarok/merek csalni.
Nem a 17K fáj (az se hiányzott), hanem hogy ott a pultnál derül ki, és egy újabb hetet csúszok alsóhangon (foglalni két hétre tudok időpontot).
Tudom, hogy 3 hét vagy bő hónapig szopik, mit izgul a gyalogkakukk.
Ügyintéző: Menjek be a fordításért Tbányára. Mondom csókolom, most szereznék rendszámot. 2 szabi! Azt mondja: Hát küldjön be valakit! Mondom a családba mindenki dolgozik, marad a kéthetes csúszás és két szabi.
Válasza: Vagy próbálja meg másik okmányirodában.Jegyezzétek, okuljatok az én káromon
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz macilaci78 #263229 üzenetére
Már egy ideje kétkerekű idő van
[kép]Szóval kinek mikor jön el
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Szabi® #263262 üzenetére
Ez nem segghülye töltőnél nem gáz, mert annyival tölt mint a generátor - de mindig kis töltőárammal csináljátok a helyén töltve, mert sok lehet a gáz.
Én kis aldist használok, 0,8A-el tölt, és normál módban szolíd feszültséggel (nem emlélszem pontosan, tán 14,5-14,8 körül), hideg módban bő 15V-al, de ez kiszedett akksinál inkább, nyitott cellákkal lehetőleg).
Épp most írtam a psa topikban, higy az autótechnikás cikk szerint a(z indító)kondenzátorok miatt nem lehet benne tölteni, de nem bírtam kivenni, manuál szerint meg lehet benne tölteni. Pozitív sarut levettem, így akku+ és testpontra (ami bikázáshoz és töltéshez van kivezetve) a negatív csipesz azt go.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz radi8tor #263295 üzenetére
És a zárt akksikat is 10A-el töltöd?
Ha le is tudod vinni a kupakokat, akkor is sok.Ha újra életet kell lehelni bele, ok, egyébként nem fasza.
De most egy este alatt nekem dosztmindegy, de amúgy is pár óra alatt gatyába rázza a gyengélkedő akksikat.Előző amit használtam (a bebikázós nagy Aldis) alig két amperrel töltött a műszere szerint (4-es állásban, de 4 Amperrel csak a lemerült akksik vettek fel 10-20 percnél tovább).
Szabi: Az UV cseszi őket tönkre, a túlfeszre elcsattan egy vezérlő/táp, ez meg inkább az átvezető/kábel hibája szerintem.
Van ami javítható, Bp és Fehérvár, keress rá, lesz pár találat.
Ha egyből töltés után jött elő mindkettőtöknél, akkor a töltés a gebasz, 14,8 fölé megy a töltő (kinézem belőle).Btw, mi az a félig lemerült? 12,2-12,3V, amikor az autó rinyál hogy low battery?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz radi8tor #263314 üzenetére
Aminél lejön a kupak, ott 10A esetén rendesen 'forr' a folyadék az akkuban. Zárt (gondozásmentes) akku esetén tartósan nem éremes ennyivel tölteni, mert levegőző van rajta, de ki is párolog egy adag elektrolitos folyadék ilyenkor.
A legtöbb gondozásmentest felnyitom, mert egybe lejön a fedél a dugókkal, ott is van vízfogyás.Generátor (az okosabb) a feszültséget (és terhelést) változtat, de elvileg nagyobb áramot nem tud ezekbe az akukba tolni, azért kellenek a kondik, pl i-StARS.
De amikor többet is töltenek akkuba a smart generátorok, azt se huzamosabb ideig (ne melegedjen túl). Sajna ampereket nem tudok.Meg ugye, én a sztenderd 54-70Ah akksikról beszélek, amiknek papíron 5A indulóáram teljesen jó.
Szerk: Megnéztem most, alapból 0,8A 14,3V amivel tölt, hideg móddal 14,8V, de 5A-es és 15V feletti módok is vannak az aldisban l.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #263355 üzenetére
NB asszem 1.8 gyárilag a 17es, szal simán alá mehetsz, a terhelhetősége (vezetőn túl) max +100kg, az autó meg könnyű.
Sőt, hátra tegyél picit kevesebbet, 1-2 tizeddel, kísérletezz.Ez a fogyasztás téma faszság, ha valaki, én már játszottam ezzel, meg van pár km-em spritmonitoron, meg pár dobogós helyem. 3 autónál próbálgattam, előírt -0,2b vs +0,5b.
Különbség: semmi. Mindháromnál.
Max városban van picike difi, ha 50-60al megy az ember de kisnforgalomban, sok gyorsítás nélkül (azaz este/hajnalban).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz radi8tor #263398 üzenetére
Mert el van/volt lustulva az egyik, nem a gyárból jött ki így.
A lerakódások miatt van, párszor leírtam a sztorit, 3 focus volt a cégnél, mindig azt hittük, higy a pénzügyesé az 1.4es, a többi 1.6. (Meg sok másik autónál is volt pár rendes kikormolás ami sokat javított hogy újra úgy menjen és fogyasszon mint újonnan.)Egy beüzemelésre elvittük (2* csehekhez, Tátrán át), után feléledt ez a fóka is, és a fogyi is apadt .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Jaja .
Sőt, a fordító irodától is 6xxxFt kivételével a többit visszautalják.Ez az ügyintéző kb 4 másodpercig nézte a számlát, és visszaadta. Ez lett volna amúgy a logikus.
Most már vihetem lemosni, aztán valamikor fényképezni is, és már jelentkeztem is (rendszám is kell a felelősségi nyilatkozatra) a TC akciós veztech tréningre vele.Nem tudom volt e már, de most tematikus csoportok lesznek:
TC Tréning: Roadsterek, Kabriók, Sportautók (8:30-10:45)
TC Tréning: Oldtimerek, Youngtimerek, Szerelmek (11:00-13:15)
TC Tréning: A hétköznapok hősei (14:00-16:15)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #263410 üzenetére
Ez volt nekik még a fiókban (lényeg annyi volt, hogy páros legyen).
Nem megy végig az AA, AA-L után ugrik vagy miért, nem vágom .Kislányom (4) is más ügyesen mondta mindenkinek, megvan az új piros autó (Megane is az volt), de még nem mehetünk vele, mert apának még rendszámot kell rá szereznie .
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Qru: Primacy 3, 2018as (gyári).
Én azt várom hogy ügyes lesz: [ADAC teszt] 8. oldal
Nyilván nem fog brillírozni 5 éves papucson, és még csak az utcában vezettem*, majd írok 1-2 sort .
*:az alapján viszont nagy és pozitív meglepetés, hogy nem downsizingos érzés vezetni, hanem alul is úgy viselkedik mintha egy 2.0 szívó lenne, legalábbis határozottan nyomatékosabbnak tűnik alapjárat környékén is mint az korábbi 1.8/1.6-osaim (mint a 1.0 tce). De majd írok bővebben ha már túlléptem a 30km/h-t veleA topikból jön valaki a tréningre (és melyik kategóriában)? Én a hétköznapiba megyek természetesen.
tboldi, szabonagyur: Ez új volt. Mondanám milyen sok értelme van... és akkor miért nem a kövi (szabad) betűre ugrunk, miért a kövi magánhangzóra.
cappa72: Imádom a kis logikáját és meglátásait, és sokszor olyat mond amin mi is elgondolkodunk, hogy amúgy miért ne?
brumi1024: Hát nem mondom hogy nem volt olyan verzió hogy a másik 2018as autónkról véletlen átrakjuk a rendszámot, és a pirossal megyünk pár km-re a mamához meg lemostani
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Lehetne minitali
Új gumit felpattintod, és azt le kell tesztelni! Abszolút védhető!
EGP2 17" +CC2 16" kombón gondolkozok, mert a P3 meg a WRD4 is (nálam) utolsó szezonos/most még el lehet adni. Mert kaptam egy
nem túl széptéli szettet is: [link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #263431 üzenetére
Hogy hasonló
autóbuzikemberek és autók legyenek egy csoportban, és így elvileg szórakoztatóbb.Qru: Gondolkoztam már hogy rákeresek hányszor írtad már, de meglepő módon csak 222 találatot dobott.
Mit szóljanak a 2.5 liter alattiak?focvis: Azért hasznos tud lenni egy ilyen, amikor véletlen az irány, azért más mint amikor játszik az ember
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest