Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MasterMark
titán
válasz sutszi #218024 üzenetére
Az előzékenységed egy ember iránt, az összes mögötted lévő emberre hátrázékonyság. ¯\_(ツ)_/¯
Az egyetlen megoldás ha nem magad elé engeded, hanem cserélsz vele, akkor más nem szenved hátrányt, csak te.
Na nem mintha ennek bármi értelme lenne, csak elméleti gondolatmenet.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
forceberg
veterán
válasz sutszi #218203 üzenetére
Mindkét úton mentem már többször is, a déli út azért nem autópálya, ki lehet fogni 1-2 tötymörgőt.
Én odafelé mennék Liezen felé, visszafelé utolsó nap meg beugranék Salzburgba szétnézni, majd onnan a pályán haza.Szerintem a Hochalpenstrasse le van zárva télen.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Puma K
veterán
-
válasz sutszi #218203 üzenetére
Én az alsón jártam ki, csak Gracz Liezen, jók az utak, csak nehéz előzni és azért vannak teherautók, de végig hegyek között, patakok, vízesések... szép nagyon
Liezennél ahogy beérsz körforgalom JET kút, olcsó és jó.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
sutszi
veterán
válasz sutszi #218203 üzenetére
Végül forceberg megoldása állt leközelebb a megoldáshoz. Odafelé Lizen irányába mentünk. Az egy nagyon szép vidék...viszonylag hamar havas tájba futottunk. Remek volt.
Hazafelé pedig Bécs volt az állomás, de Salzburg felé mentünk... Különösebb forgalmi helyzetek nem voltak, inkább kisebb torlódások. A Lizen felé vezető úton valóban beakadhat egy-két teherautó vagy busz...de legalább lehet kicsit nézelődni... meg vannak 2 sávra bővítések ott meg el lehet menni.kisza25 JET kutas tippjét is éltem. Jó áron volt a 95 E5 super... Még jó, hogy ott tankoltunk, mert bentebb sokkal drágább... Egyébként nem tudom ott mit raknak bele de simán Lizen - Krimml - Bécs távot 647km-el és itt kezdett világítani... Mivel össze vissza tankoltam így most nem számoltam fogyit. Az itthon tankolt Shell VPower95-öt úgy megette mintha lyukas lett volna a tank.
Qru Hólánc megvolt. Bár szerencsére nem kérték sehol... Viszont a trafipax-os téma nagyon másképp megy... jobban kell figyelni...és volt az egyik alagút előtt egy pisztolyos mérés...ráadásul nagyon bután tábláznak.... 100-as majd 80-as tábla... egymást követni...
A must have listára én még javaslom a szélvédőmosót. Fullra volt töltve és még a csomagtartóban is volt a flakonba, de szerintem egy tartály mennyiség elment. Fénykép nincs( Magnum_ sokkot kapna... ) , de olyan mintha iszapbirkózáson mentem volna az autóval...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
szőröscica
addikt
válasz sutszi #218456 üzenetére
Egyszer lenyomtam egy Miskolc-Ulm tavot telen, elkezdett havazni valahol Nyekladhaza magassagaban, az Ulm melletti faluban ejjel mar minden utcaban keresztben fordultam, akkora ho volt.
Fullra volt toltve a tartaly mikor elindultunk, de ut kozben egy 5 literes kannaval ra kellett tolteni.
Amugy rohadt jo elmeny volt, Munchen kornyeken a lematricazott X5/X6 tesztautok 160 korul verettek a hoban, stb.Jo kis E39-el voltunk, de szerettem azt az autot.
-
macilaci78
nagyúr
-
veterán
válasz sutszi #218453 üzenetére
hol van ez a jet kut pontosan? mintha nekem is utba esne januar elejen majd es valoszinuleg nem uszom meg azzal, hogy a hatar elott teletankolom a kocsit, ausztriaba pedig csak ez a hulye diesel24 fogadja el a tankolo kartyamat, ahol meglepo modon tenyleg csak dizel van
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
forceberg
veterán
válasz sutszi #218465 üzenetére
Én ettől kicsit továbbhaladva a Shellnél tankoltam egyszer, ha jól emlékszem, 2019-ben
Van még egy úti tipp, de az nyárra, ezt még én sem próbáltam, de izgalmasnak tűnik:
Bud - M1-M86-A2-A10-106-105 - Mallnitz. Itt jön a csavar: autó fel a vasútra, a vasút átvisz a hegy alatt Böcksteinbe. Onnan meg lehet menni tovább Zell am See felé.
Ezt nem ismertem eddig, de idén láttam a sok kocsit a mallnizti állomáson, akik várták a szerelvény beérkezését. Ha legközelebb arra járunk, kipróbáljuk. [Autoschleuse Tauernbahn](#218494) joamilestoné: Még mindig(vagy már? ) nem elég drága az autózás. Összességében lehet, hogy sokan bexariak, de egy réteg meg pont xarik mindenre...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz sutszi #218453 üzenetére
Én kint végig jet kúton tankoltam és a skoda fabia/kia ceed is jobban kajolt 1 literrel, mint itthoni nyállal
Azért írtam azt a kutat, mert a környéken a legolcsóbb
2006-2015- ig éltem kint Wagrain, Flachau, Bischofshofen, st Johannban, amúgy utóbbi két helyen is van még olcsó jet kút, meg Zell am see-nél.
Ja a szélvédőmosó az nagyon kell ott kintEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz sutszi #219823 üzenetére
és Kisza25:
Ez a link kvázi hasonló, ezért igyekszem egyben reagálni.
Köztudott tény, hogy gyártók csalnak és hazudnak a fogyasztási és kibocsájtási adatokkal kapcsolatban, nem tudom itt mi az újdonság?
Ezek is üzemanyaggal mennek áram híjján, de ha lenne olyan összehasonlítás, hogy a normál motoros autókhoz képest hogy alakul a dolog, lehet meglepődne mindenki.
Megint csak a saját példám tudom felhozni: A BMW nagyobb, erősebb, nehezebb a Fókánál, mégis annyit, vagy kevesebbet eszik. Mik vannak...
A megfelelő használattal szerintem lényegesen alacsonyabb a károsanyag kibocsájtásuk, mint egy ugyanolyan, de csak robbanómotoros kivitelnek.
Alapból kamu, hogy EV módban mindig bekapcsol a motor, ez a BMW-ben menetmódfüggő, max edrive-ban padlógázra sem kapcsolja be a motort!Cactus is jól leírta, hogy annak való Plug-in aki tudja is használni, nem az autó tehet arról hogy a felhasználó buta...
"zorall, mennyire szubjektíven szemléled a világot"
Miért is? Engem érintő téma, miért ne szólalnék fel. Hülyeség az egész, leírtam miért.
Persze hogy kevésbé mozgatna, ha olyat szabályozás jönne ki, hogy a dízleket különadó sújtaná pl. Mert nekem nem az van. Logikus
Ebben a Pécsi határozatban és a Plug-in basztatásában meg csak boszorkányüldözést látok...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz sutszi #219846 üzenetére
Mondjuk attól nem fogják többen tölteni, hogy nem lehet majd ingyen parkolni vele. Max eladják és vesznek helyette egy jó kis dízelt. Városba az való.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz sutszi #219846 üzenetére
Értem, tehát adott egy x százaléka egy csoportnak, akik rosszul használnak egy terméket, és ezért az egész termékre vonatkozó engedményt szüntetjük meg, nem a csoportot (azon belül az X százékot) tanítjuk vagy szabályozzuk. Persze ez utóbbi nehezebb.
Elbeszélünk egymás mellett, hagyjuk is a faszba, mert szerintem inkább Te nem érted.
Leegyszerűsítem: Tiltsuk ki a dízeleket, mert a Smoke & Charm csoport tagjai rendszeresen a városokban döngetnek és eregetik a füstöt a szénné chippelt autóikból. Dereng?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz sutszi #219846 üzenetére
Egyet tudok erteni azzal, hogy a papiron 25km-t tudo, 4-5e ccm-s csalo autoknal ne legyen ingyen parkolas.
De en sem a teljes phev vonaltol vennem el, lasd amperasokat, mekkora fillerbaszok, vagy pl uj C klass is tisztesseges hatotavot tud.I humbly and respectfully decline™
-
-
nagyúr
válasz sutszi #219860 üzenetére
Biztos így van, ezt a személyes találkozókból is leszűrtük. Vagy várjunk csak...
Nem, engem a direkt értetlenség vagy merev ragaszkodás zavar/dühít valamihez, és ha hülyének néznek egy olyan téma kapcsán, aminél napi szinten olyan eszközt használok, amiről a vita szól.
A törvénykezés és ez az eset között azért van némi difi, az tök logikus, hogy nem lehet nálam az utcán x centinél nagyobb penge, mert a legtöbb norvég diák azzal nyesi a
népetkenyeret a parkban.
Itt viszont egy kis réteg még kisebb csoportjának a hülyesége miatt szivatnak meg másokat.De ezt nem bírod felfogni a nagy agyaddal, engem viszont simán sértegetsz. Ehhez is csak gratulálni tudok.
"Persze lehetne azt mondani, hogy max 150LE-s benzinmotor lehet a PH-ben... De Tsebacsi akkor is verné az asztalt, mert neki nagyon jól teljesít a 2.0 184 lovas benzinmotorja..."
Ez megint hogy kapcsolódik a témához?
Ha majd lesz egy ilyen szabályozás, és nem magyar módon visszamenőleges hatállyal, akkor lehet fejet vakarni, de egyelőre nincs megszabva, mekkora motorral gyártsa a gyártó az autóját. De megint szükséges volt engem kiemelned negatív példaként.Örülök, hogy ennyire becsípődtem nálad, nem lehetne, hogy elengedsz inkább? Van jobb dolgom is mint a kommentjeidre reagálni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz sutszi #219871 üzenetére
Megérted végre, hogy az zavar, hogy az adott téma közel sem olyan volumenű, hogy erre ilyen rendelkezést kelljen hozni, ez a szarnak egy pofon, nyomós indok nélkül. El van könyvelve egy teljesen normális, kvázi "zöld" csoport egyáltalán nem zöld csoportnak és elvesznek miatta egy olyan engedmény, amit pont azért hoztak anno, hogy a környezetvédelmet elősegítsék.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz sutszi #220592 üzenetére
Ebben is van valami, de amikor az ember a saját bőrén/vasán tapasztalja az autók bugjait, akkor mégis az van, hogy egy jól összerakott (megbízható) motorral megáldott autó mégis jobban szívhez nő. Főleg, ha még szerelhető is, nem kell egy izzóért az egész autó elejét lebontani.
Persze, kell fejleszteni, előrébb haladni. De ezt nem annak a rovására, hogy hosszabb időintervallumban használható legyen.
Nekem is tetszik az új, ha épp nem bugzik'.
De ha a régibe beleülök, akkor még sincs olyan érzésem, hogy ebből menekülni kellene.
A két éves autóval többesz voltam (nagyon erős túlzással) szervizben, mint a 22 évessel.
Anyaghasználatok olcsósítása is rányomja a bélyegét az újabbakra - szerintem.
Mindegyik oldalnak megvan a maga előnye, és hátránya is, természetesen. A 22 éves 0 légzsákos, az újban van vagy 10. Erőteljesen biztoságosabb.
22 éves egy túltervezett motorral bír (1.6, 8 szelep), az új 1.5Turbó. Utóbbiban több, mint 2x akkora teljesítmény szorult, de hát iszogatja a vizet (illetve remélem most már vízpumpa csere után nem).
Nekem a tartósság is fontos kérdés, lévén fél évszázadosan egyetlen új autót tudtunk venni, többet már ilyen nem lesz.Valami olyasmi érzésem van, mint egyik kollégám és jómagam autóinak összehasonlításakor:
Astra F 1.6 75LE
Alfa 147 1.6 16v (twin spark talán)
Az Alfa az úgy rendesen elindult, ha épp ment. 3 hónaponta 1 hetet szervizben volt. Az enyém meg egy dögunalom közlekedőedény, a kötelezőkön kívül más karbantartást ~20 éves koráig nem igényelt.Dez ez ugye nem egy mindenre kiterjedő leírás, csak egy szubjektív bejegyzés.
Na és no-offense.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
válasz sutszi #220592 üzenetére
Én felváltva használtam új, 12 éves és 19 éves autót, baromira érezni az autók merevségén, szélzaján, hogy mennyi idősek. Nem véletlen veszem a 4. Új autót.
Amúgy idén is volt 2db használt is, ég és föld egy új és egy 10 éves, vagy 20 éves autó.
Persze kategórián belül kell nézni. 1999 honda civic, 2003 vw golf és 2018- as fiat tipot használtam felváltva, majd 2010- es seat ibiza sport 1,4, majd ismét tipo, meg egy seat ibiza 1,6 sportEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Reggie0
félisten
válasz sutszi #220621 üzenetére
Pontosan. Mai vilagban a szoftverfrissites az, amit rogton le kell tiltani, amint szamodra megfeleloen mukodik a rendszer Persze egy garis teslanal ez nem egyszeru.
Amugy pont ezert kene meg idoben megtiltani a jarmuvek OTA frissiteset es kotelezni a gyartokat, hogy szoftverhiba eseten visszahivast hajtsanak vegre. Kulonben tul olcso lesz a hibat javitani igy nem lesznek osztonozve, hogy jobb kodot irjanak, ezaltal meg tobb hibaval fogjak az autokat arulni.
A tesla menonek beallitott allando online kapcsolata es OTA frissitesei igazabol a fillerbszosag mellektermeke, mert igy mar alfa verzioval batran eladtak a kocsit, juzer majd teszelni, azan ok javitgatnak. Nem veletlenul olcsok a teslak, valahol a kulonbozetet megfizeti valaki, ha nem is penzben, de idegeskedesben es kiesesben.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz sutszi #220621 üzenetére
Elfogadom, amit írsz, de azért pont a közlekedésben, ahol emberéleteket kockáztatnak, ne férhessen már bele, hogy "Ó, hát bugos egy kicsit, nyomott egy satuféket a drága, a mögöttem érkező analóg nyerges vontató pedig átrendezte a tengelyeim sorrendjét"...
A hadiiparban el tudom fogadni az efféle kockázatot.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
hellomi
tag
válasz sutszi #220621 üzenetére
En sok mindent elfogadok, meg szeretek kiserletezni uj dolgokkal, nem is azt mondtam, hogy felgyujtom a Teslat, csak eleg szar, hogy 2 hete vettem egy vadonatuj autot(az mas kerdes, hogy egy kozel 20M-s darabrol beszelunk, nem egy 5M ertekurol, de annal sem tartom ezt elfogadhatonak), es maris ilyen hibakat produkal.
Ha ez BMW/Mercedes/Audi/Lexus lenne, annal sem tetszene nyilvan, onnan is hallok remsztorikat, de valahogy nem ennyit. Az itteni UK Tesla csoportokban naponta rengeteg hasonlo cifra dolgot latok. Foleg, hogy kb 1 honapja megjelent a V11-es oprendszer rajta(teljesen uj GUI, mindent eldugtak kis menukbe, csomo eddig konnyen elerheto dolgot eltuntettek, vagy eldugtak 3 menuponttal arrebb, illetve van, ami teljesen meg is szunt), azota tizszer annyi hibat latok mindenkinel. 2 het alatt, miota nalam van az auto, 5db OTA update erkezett ra, mindegyik elmeletileg tartalmaz bugfixeket, amiket emlitettem, nem oldottak meg meg.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
vzsryl
nagyúr
válasz sutszi #221573 üzenetére
Ezért kell dízelt használni, ha nagyobb tempóval is tudsz közlekedni. Nekem a 2.0CRTDI CFFB tempómat 140-nel átlagosan 1L-rel kevesebbet kér, mint 120 alatti sebességnél. Valószínűleg az ideális fordulatszám, és így a legjobb hatásfok arra a sebességre van belőve. 160-nál is olyan fogyasztás jött ki, mint ~110-zel, tehát az már nem optimális.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Magisk
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Projektor topic
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen