Hirdetés
- iPhone topik
- EarFun Air Pro 4 - a cél a csúcs
- Android szakmai topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Továbbfejlődött a Glorious GMMK billentyűzetcsaládja, és akad benne analóg is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
A felmondást kell addig megküldeni, a kötés még ráér. Amúgy persze, alkuszozás még játszik.
Itt is maradt a régi (union), de újraköttettem, mert kb 200 forinttal olcsóbb, mint amit ajánlottak folytatásként.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Jaja, de az még csak nem is az uccsó nap.
A Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást a biztosítási évforduló előtt legalább 30 nappal lehet felmondani. Az évforduló a 2010 előtt vásárolt járművek esetében egységesen január 1. (tehát legkésőbb december 1-én lehet felmondani), a 2010-ben vagy utána vásároltaknál pedig a KGFB-szerződés életbelépésének naptári dátuma....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kornel
veterán
Hamarabb eljon az ido, mint gondolnad.
Zold rendszammal pl. eleg sok elony jar, pl. buszsav hasznalata.
Ha lenne ra zseton, siman vennek mindennapi hasznalatra egy elektromos autot, bar meg eleg gyer a kinalat.Mod: azert mondom, hogy be kellene tiltani, mert inkabb belefulladnatok a szmogba, mint sem lecsereljetek a nagyra tartott belso egesu motorjaitokat.
Ellenben ha tilos lenne, akkor mehetnetek a sohivatalba[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Most rohogsz, de a szmogriado alatt ugy begyulladt a szemem, hogy alig birtam kinyitni, es a szallo portol volt. Lehet fikazni, de elotte sose volt meg csak hasonlo se nalam, allergias se vagyok, de azokban a napokban levegot is alig kaptam, ugye hivatalosan eppen csak meghaladta a hatarerteket a szallo.por, kozben este a tukorbe nezve a reflektorfenyben csak a homalyt lehetett latni, es nem kod volt.
Es ez csak rosszabb lesz, ha igy haladunk tovabb, mar a kovetkezo generacionak is komoly gondjai lesznek.
Nyilvan nem nekunk kell megvaltani a vilagot, es 10+M-ert elektromos autot venni, de ha sose indul el az atallas, akkor szar lesz ezen a bolygon megfulladni. -
Kornel
veterán
Nálatok nem az, meg vidéken se.
Ellenben Budapesten, ahol 2+M ember lakik egy helyen, a légszennyezettség minimális részét adja a fűtés, mivel nagyrészt távhő és gáz, amivel fűtenek.
Itt a belsőégésű motorok (dízelesek mélyen magukba nézhetnek) a fő okozói a légszennyezettségnek.
Egy példa: munkahelyre 100 emberből 70 autóval jön, a maradék 30 csak azért nem, mert 1 km-en belül lakik, de van, aki 300 méterről kocsival jár be dolgozni! Számold ki, mi van itt a nagyfalubanEzért mondtam korábban, hogy vidékre, hosszabb távokra még menthető lenne a belső égésű motor is, CNG-vel vagy LPG-vel üzemeltetve, ellenben nagyvárosokban hosszú távon nem lesz alternatívájuk az elektromos autóknak, esetleg fél megoldásként a konnektoros hybridek beleférhetnek még, mint öszvérek.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Dízel és benzin kipufogógázban is van több kib@szott káros alkotóelem amit egyszerűen nem is mérnek se műszakin se sehol máshol. Közvetlen befecskendezésű benzinesek sem sokkal jobbak mint a dízelek mégis kurva nagy a kuss körülötte meg mindenki éljenzi az ezres bőven 100ló feletti pöcsköszörű motorokat amelyek egyébként szinte semmivel sem fogyasztanak kevesebbet mint azok az elavult bébifóka gyilkos euro 4-5 motorok amiket leváltottak. Nem leszek népszerű de baszok én az egészre, ilyen szinten nem érdekel a környezetvédelem.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
hroberto
addikt
Nem tudom a pontos adatokat. Egy FIAT szervizből származó műszert hozott, amit rátett az akkura, beírta az akku adatait. És azt írta ki, hogy cserélendő. Ennek ellenére normálisan indít. Nem akarok felesleges kidobni 20 ezret ha nem muszáj.
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
-v-
addikt
-
Declare
őstag
azert az "illatosito" szo hallatan nem a budi spray kell, hogy beugorjon, ami azert van, hogy elnyomja a szo szerint szagokat
nekem is van a kocsiban wunderbaum ( ), mert szeretem, ha illat van a kocsiban es nem "anyag szag". Amugy lehet kapni "uj auto illatu" illatositot is, ha valaki erre izgul
azert itt a bmw nel, hogy diszkreten bekever egy kis illatanyagot.....hat wazz, ez nagyon stil
-
Qru
MODERÁTOR
Az enyémben is az volt az első ózonos tisztításig.
mod:
ballington: Én nyest riasztó spry-t vettem, nekem az egyelőre bevált bár sokaknak meg nem. Esetleg próbálkozhatsz vizes palackkal az is van akinél bevált vkinél nem. Vagy elektromos riasztó. Az a legtutibb mert a nyestek nem bírják a feszkót. Muhaha.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
őstag
engem a világból ki lehet kergetni az ilyen illat sz@rokkal
az autónak sajátos illata van. új vagy nem új, mindegy, de van neki illata. áhhh, mindegy(#21753) ballington
nekem anno a nyavalyások elrágták a szilikon gyújtás kábeleket. imádtam őket.
úgy vettem észre, hogy limbóhintózott a szekér, mintha néha nem kapna benyát. felnyitottam a géptetőt... megcsapott a nyest szag. szőrdarabkák is voltak bent.
a szelepfedélre mentek a szikrák ejjj, de jó is volt. főleg, hogy azonnal tudtam, mekkora móka lesz vele. a szívósort le kellett szedni, de az intercooler csöveit, a toronymerevítőt is
aztán csak hozzáfértünk. a neten megnéztem, ez nem gyári kábel volt. ULTRA márkájú japán cucc.
valami 200dollár lett volna egy új szett. 3 kis tököm madzag.
egyetlen embert találtam, szentendrén, aki bevállalta, hogy felújítja, vagy csinál másik kábelt. másik kábel lehetetlen volt, nem volt ilyen csatlakozója a végére. végül direkt erre kitalált szilikon csőbe húzta be a kábeleket. aztán össze az egész
akkoriban eléggé utánajártam a dolgoknak és én is olvastam hajról, kutyaszőrről, 60ezres nyest riasztóról stb. de mindegyikről csak rosszat írtak. az egyetlen megoldás mindenki szerint az volt, hogy told be a vasat egy garázsba
én végül hasított gégecsőbe húztam a kábeleket és visszakerült a szelepfedél takaró is.
persze a te problémádra ez nem megoldás. mármint a garázs az lenne....
én okosat erre nem tudok mondani.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
veterán
Veszel 1 db 10 napos matricát 3000-ért.
@kornelka: valszeg kamerákkal fogják ellenőrizni, mint az autópálya-matricát. Néhány éve ez volt a konkrét elképzelés. A vásárlás is történhet ugyanolyan módon. Nem csak bp-i lakcímhez kell majd dugódíjat fizetni, sőt arról is volt szó, hogy vidéki cím mellé magasabb dugódíj jár, erről most nincs szó. Holnap (ma) kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Nem tudnak érte nagyon megvágni, mert ugyan a balesetért Te leszel a felelős, de az önmagában nem okozott volna a másik félnek semmilyne személyi sérülést, tehát azt nem nagyon fogják tudni a nyakadba varrni. Ellenben Őt még meg is büntetik, mert nem kötötte be magát.
Same rules apply!
-
-v-
addikt
Pont ez a lényege, azért mosod mert elcsattan egy bogár és nem várod meg hogy rászáradjon, mert ha azonnal lemosod még lejön valamennyi. Mellesleg egy hosszabb útnál nem állsz meg percenként minden kútnál mosogatni, nem?
Amúgy meg ki nem szarja le mi tesz jót a lapátnak meg mi nem, a lapát van értem, nem fordítva
Utazom, szaros az ablak, látni akarok, lemosom. -
stickermajom
addikt
Esténként párszor megállítottak már szondáztatni. Mondjuk nem nagy spoileres tuningautóról van szó, lehet nem nagyon érdekli őket, illetve nem is tudnának belekötni semmibe.
(#22140) kalmanchris Persze, előre fele megy úgyis, így legalább csökken a légellenállás
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Sokindent at lehet tolni foleg street rod/ hot rood kategoriaban, mondjuk ezen pont nem olyan rendszam van.
Felettem lako 20 eves csajnak is van egy ilyen pickup truck-ja az 50-es evekbol amit maga reszelgetett. Elso nap lattam lattam drotkorongozni amikor megvette, akkor jot rohogtem rajta, de csinalta vagy 2 hetig aztan szep lassan kis segitseggel osszerkta es le is muszakizott.( annyira sokminden nem kell hozza, nem a benzbehajtasrol szol) Dobok majd a verdarol par kepet,de van neki vagy 5 kocsija.
Szerintem ez igy rendes muszakin fix hogy nem ment at, gondolom junius ota a muvesz meg faragott rajta kicsit. A masik meg, hogy sok allamban csak a megvetelkor szokott csak lenni muszaki. Oda egyszer elviszed, atmegy megkapod a rendszamot es utanna azt csinalsz vele amit akarsz, ha barmi tortenik muszaki hiba miatt, ugyis a te felelossegged.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Hat ez sem egy szepseg most hogy, jobban megneztem
Valami 2000-es ev koruli 4X4-es Chevrolet pickupbol van a az egesz es csak ra lett teve a 1950-es nek a karosszeriaja.
Azt mondja muszakira ez sem igy nezett ki. Eddig haromszor allitotta meg rendor a gumik miatt, harmadszorra ujra kellett muszakiztatni. Arra rakott egy masik szettet, atment, hazajott , visszarakta ezeket
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Ugyan, azt már sokszorosan behozta.
210 ezer km van benne, két literrel biztosan kevesebbet eszik (sőt Spritmonitor szerint majdnem hárommal) mint egy hasonló teljesítményű benzines ugyanebből. 2 literrel számolva az 4200l üzemanyag, 300 forintos átlagárral számolva is több mint 1.2m Ft. Eddig lendkereket, kuplungot, illetve egy motortartó bakot cseréltem (bár utóbbi a benzinesben is elszállhat), kb. 350 ezer volt ez munkadíjastól. Még mindig van 850 ezer megtakarítás - ebből igazából kijönne egy fincsi turbó, a szivattyú és 4 injektor is, gyári újból.
Ettől függetlenül 6 hengeres szívó benzin BMW-k körül nézelődöm.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nyertél.
Az én tippem: Skoda Superb
Ha nincs kifogás felírom a tippeket aztán meglátjuk kik tippeltek jól.
A jól tippelők végén lehet nyernek is egy tábla csokit (már nem lesz túl sok nyertes ).mod:
focvis: Hazafelé az előbb a M0-on is egy Skodás ködzárfénnyel ment. Igaz köd egy szál sem volt de ez őt nem zavarta. Rányomtam a refit de nem értette mit akarok. Aztán inkább elmentem mellette, beáltam elé és felkapcsoltam én is, hogy értse mire céloztam.
#önkéntesrendőr
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen