- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Yettel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz rbalint88 #242248 üzenetére
Szerintem ráérsz még, meg tudod várni mit hogy a jövő és a piac, én kivárnék, annyit nem használod, hogy ennyi minden elavuljon rajta szvsz, aztán persze lehet tévedek. Biztos hogy 1x csak elkezd felfelé menni az ára és akkor Te leszel nyert helyzetben.
Megjött a cucc amúgy, hálám üldöz! Hamarosan ki is próbálom, csak még meló van 1000-el
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tepenzed
őstag
válasz rbalint88 #242332 üzenetére
mhev fogyival azért vitatkoznék. Elvileg ugyanaz a motorom van, 1.5 TGDI MHEV IMT (manuális), 10.000 km-t tettem eddig bele (13 ezerrel vettem) és ennyire most 5.1-et ír.
Fele város, fele autópálya, kb így megyek, oké a városban sem araszolva általában.De pl tegnap éjjel leugrottam Balatonra, 240 km, szinte végig autópálya, 130 tempomat, 4.7 lett a vége. Sztrádán nagyon jó adatokat hoz. Városban meg folyamatosan kapcsolgat az auto start stop. Puruttya fostalicska 95. Szinte felére csökkent az üzemanyag költésem a fóka után.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
veterán
válasz rbalint88 #243275 üzenetére
Annak idején a VW szerviz elengedte a 10%-ot gyári üveg esetén. Nem tervezem betörni a szélvédőt, de a 20% már szép összeg (40-50 e.).
Idén szinte minden balatoni hétvégémen zivatar veszély volt - lásd kisza25 kaposvári esetét - főleg emiatt kötöttem újra cascot. Eleinte csak a vihar- és jégkár biztosításon gondolkoztam, unokatesóm is magas casco díjat jósolt tegnap, aztán reggel küldte a meglepően kedvező kalkulációt.
-
válasz rbalint88 #243304 üzenetére
Mióta rezsicsökkentés van, nincs hálózat korszerűsítés és bővítés, mert attól veszi el a pénzt,
pl.: ha nem tudsz rákötni a vízre, mert nincs több hely, akkor neked kell kiépíteni, utána a többi ingyen ráköthet... meg hasonlók
Amit írsz a lakóingatlanra igaz, nyaralónál nincs ilyen szintű előírás tudtommal[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #243366 üzenetére
Ezért prüszköltem én is a a dízel Superb miatt. Egyrészt felesleges szívás vele a parkolás a városban és az ilyen ide-oda 1-2-3-4 km-es utakból is sok volt. Egy benzinzes Oktáv bőven elég lett volna vagy egy iV Superb ha már nagyzolunk de ez vt a policiy, nem volt választás.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
válasz rbalint88 #244272 üzenetére
A TCT nem ebben az autóban van, hanem egy 1,6 fehér kombiban, de valóban nincsen rá szükségem, de minden másban megfelelt volna azaz autó
Tsebacsi:
Köszönöm srácok[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz rbalint88 #244345 üzenetére
Magánszemély vette meg
Eddig ráalkudtam a 2020-as, 12ekm-t futott 1,4t-re, alig engedne belőle, azt mondta jövő héten jön az új autó, addig nem megy el beszámíttatja...
Mondom neki, hogy és azok adnak érte ennyit, mert mondom biztos, hogy nem...
Mondta, hogy neeeem.
Mondtam neki egy összeget, mondtam, hogy nem kell a második szett alufelni+gumi megtarthatja, nekem csak a gyári felni kell télivel (az van rajta)
Ez kb annyi, mint amit alkudtam.
De Ő nem akar vacakolni annak az eladásával.
Istenem, hogy emberek mennyire kényelmesek tudnak lenni, pedig több 100eFt jobban járna, ha megveszem.
Nem baj most hagyom, hátha megpuhul
Ez nem jön össze akkor ráalkudok a kombira
Azoknak már adtam el autót (i20)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
Flashback
addikt
válasz rbalint88 #244488 üzenetére
Mi most ezért is választottuk a Toyota Hybridet. Pedig itt csak a közhelyeket kaptuk: automata, meg hybrid és akkor biztos tönkre megy az akku, stb...
Viszont se kettöstömegü, se kuplung, se váltó (hagyományos)... 60K-t gyürtünk a mostaniba bele. Valahol 150K körül áll az óra. Néha szoktam futtatni a hibakód olvasást, de eddig semmi deviancia nem jelentkezett. Még mindig stabilnak érzödik. Még 50K és annyit teszek bele mint az elözö CTDI Accordomba.
Az egy bámulatos gép volt. 300K-val adtam el végül. De csak azért mert Euro 4... amúgy nem volt semmi hibája. Abban se volt kettöstömegü, egr, pdf... Ment mint a rakéta 5.0körüli fogyasztással.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
nagyúr
válasz rbalint88 #244488 üzenetére
En ezt ezert nem mondom. A 20 literes fogyi a mostani 8 litereshez kepest piaci aron pont egy kuplung-dmf-el tobb (780k diff pluszban a 12L többlet) 10.000km alatt
Abban egyetertek hogy kvazi nulla élvezet van ezekben az autokban, de hogy en semmilyen autoba nem lennék hajlando 20 litert tankolni az is biztos. Mar csak elvbol sem. Inkabb ott a motor, joval nagyobb elmeny szamomra, toredeke üzemanyag felhasznalasbol.
Elektromosba amúgy atulnek szivesen. Mondjuk egy ilyen 4-500km hatotavval biroba minden kerdes nelkul. Csak nyilvan legyen az is kombi
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #244523 üzenetére
De varosra az elektromos a tuti
Igen, ott szinte csak az fog jól fogyasztani, a VAG 1.4 is mutat 10+ litereket, pedig az tényleg keveset eszik.A BMW féle sor6 a rövid utakat kevésbé szereti, az eddig rekord az a tegnapi, meglátogattuk a modenai és maranelloi Fiat ( ) múzeumokat, korlátokat betartva autópályán:
-
Shadowbull
addikt
válasz rbalint88 #244891 üzenetére
"nincs olyan, hogy nagyobb motor nagyobb literteljesitmenyt visel el?"
Szerintem nincs, sőt inkább fordítva van, mert minél nagyobb a motor, annál több teljesítmény van bezsúfolva egy relatív kis helyre, és egyre nehezebb megoldani a megfelelő hűtést.
De szívesen meghallgatok ellenkező irányú érveket is.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz rbalint88 #244901 üzenetére
"Szerinted mekkora motornal van az optimum, amibol a legnagyobb uzembiztos literteljesitmeny kihozhato es az hany lo?"
Nem hiszem hogy ezt meg lehet mondani, túl sok a lehetséges paraméter.
Én azt mondanám hogy 3 liter lökettérfogat alatt a 150Le/liter az nem kellene hogy problémát okozzon senkinek.
4 liter felett már más a helyzet, ott sűrűsödnek a problémák, mert egyszerűen kevés a hely.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
forceberg
veterán
válasz rbalint88 #245726 üzenetére
+Tsebacsi
12-15 óra kint állás alatt szerintem mindegyik áthül rendesen.
A bőrülés tuti xarabb, nekem mindkét kocsiban félbőr, elég annyi belőle.(#245724) Zizmand:
Ahogy nézem az árakat, ott, vagy Zsu-nál veszem, ők is adnak 1500-öt leadáskor.
A 12,7 jó érték. Reméljük, nem eladás előtt töltöttek rá egy merültrehttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs